Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project proposal is intended to support Pleven municipality to ensure its activities on management and implementation of the Investment program for the period until 2023 and i the functions it performs the municipality as an intermediate body under Priority 1 "Sustainable and Integrated Urban Development", Operational Programme "Regions in growth" 2014-2020. The investment program includes the planned in the Integrated plan for Urban Regeneration and Development (IPURD) of the City of Pleven projects designed for various infrastructure sites, aiming the achievement of sustainable development, integrated impact and synergistic effect over the territory and its population through the implementation of the following investment priorities: Urban environment; Educational infrastructure, Integrated urban transport, and social and cultural infrastructure.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Възнаграждения на екипите за изпълнение на инвестиционни програми по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Община Плевен е определила екип от трима експерти - ръководител, координатор и сътрудник, които притежават необходимите квалификация и опит за управление и изпълнение на Инвестиционната програма.  Екипа за управление на ИП ще осъществява следните задачи: Да осигури добро финансово управление и навременно изпълнение на Инвестиционната програма и проектите, включени в нея за финансиране по ОПРР 2014 – 2020; Да проследи точното изпълнение на Споразумението за реализация на Инвестиционната програма, да следи и докладва за напредъка по постигане на индивидуалната етапна цел на община Плевен до края на месец юни 2018 година в размер на 20 % от общия размер на БФП, както и постигане на заложените индикатори по индивидуалните инвестиционни приоритети; Да приложи описания в Инвестиционната програма механизъм за текущо проследяване и мониторинг по изпълнение на индикаторите; Да предложи мерки за избягване на идентифицирани рискове от неизпълнение на етапните цели, обща цел, индикатори, график, лимити по инвестиционни приоритети и други, регламентирани правила и условия на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г. Да подготви искания за промяна на Инвестиционната програма - при възникнала необходимост; Да актуализира при необходимост одобрената Инвестиционна програма, в т.ч. и списъците с резервни проекти, в случай на настъпили изменения в ОП "Региони в растеж" 2014-2020, законодателството, социално-икономическата среда; Екипа на ИП ще изпълнява своите функции и съгласно разписания Вътрешният мониторинг и контрол на инвестиционната програма, съгласно механизма за организацията и управление на плана разписан в ИПГВР на гр. Плевен. Мониторинга ще се реализира на база Работната група, създадена при изработване на ИПГВР, която включва няколко ниво на мониторинг и контрол. Работната група се ръководи от кмета на общината, което е и първото ниво. Второто ниво на мониторинг са екипите за управление за управление на проектите, включени в ИПГВР. Трето ниво са експертни групи за разглеждане на индикаторите за наблюдение на ИП. Четвърто ниво е Общинския съвет на Плевен, който има компетенции да предлага и утвърждава корекции в изпълнението на ИПГВР, основани на годишните доклади на Кмета за изпълнението на ИП, както и предложенията за преразпределение на ресурсите. Пето ниво са външни експерти или консултантски компании със задачи да осъществяват независимо оценка за изпълнение на ИП. Звено за управление на ИП се ръководи от кмета на общината , а цялостната организация се осъществява и подпомага от екипа на ИП. 57 240.52 52 089.88
Възнаграждения на екипите на Междинните звена с оглед реализацията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Междинното звено на община Плевен има ясно дефинирана функционална компетентност в съответствие с Инструкцията за определяне на структурата и състава на Междинните звена за изпълнение на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“. Съобразено е изискването за ясно разделение на функциите и отговорностите на МЗ от тези на звената, отговорни за изготвяне и изпълнение на проектите, по които общината е конкретен бенефициент, с оглед минимизиране на риска от потенциален конфликт на интереси. Със заповед е определен състава на МЗ на Община Плевен с Ръководител и състав от 6 експерта, служители на общинска администрация. Задълженията на членовете на МЗ са регламентирани с допълнение към длъжностните им характеристики относно изпълнение на функциите и задачите в Междинното звено. Служители от състава на МЗ ще бъдат включени в комисиите за оценка на проектните предложения в качеството на председател и секретар, каквото е разпореждането на Вътрешните детайлни правила за работа на оценителните комисии за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020". Вътрешните експерти, които влизат в състава на Междинното звено имат задълженията да организират всички дейности, свързани с оценката на проектните предложения. Те ще изпълняват и експертни функции свързани с администриране и организация на дейността на Междинното звено. 65 262.09 64 496.37
Наемане на външни за Междинните звена оценители и помощник-оценители за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Проектните предложения, съставляващи одобрената Инвестиционна програма на община Плевен, подлежат на оценка от оценителна комисия, назначена със заповед на Ръководителя на Междинното звено. При осъществяване на дейността си, оценителната комисия ще се ръководи от правилата на ПМС № 107/10.05.2014 г. и Вътрешните детайлни правила за работа на оценителните комисии за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020" по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020. Оценката на проектни предложения включва оценка на административното съответствие и допустимостта и техническа и финансова оценка. За изпълнение на дейността ще бъдат наети външни оценители, които трябва да имат минимум висше образование, като специалността, по която е придобито висшето образование, се конкретизира от общината в зависимост от необходимата експертиза за оценка, и минимум 3 години опит в съответната професионална област, или опит в оценяването на проекти по програми или оферти по процедури за обществени поръчки. Също така, общината може да определи допълнителни изисквания към външните оценители, който ще бъдат включени в състава на оценителна комисия. Всички оценители са задължени да присъстват на първото и последното заседания на комисията, включително и на всяко друго заседание, на което се взима решение. Оценителите осъществяват процеса на оценка на проектни предложения съгласно разписаното в членове 12 - 16 на Вътрешните детайлни правила за работа на оценителните комисии за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020". Съгласно основните обекти на интервенция, които са включени в основния спсисък в ИП и съгласно насоките по Приоритетна ос 1 за подаване на проектни предложения, съгласно инвестиционни приоритети по ПО1, в МЗ следва да бъдат подадени следните проектни предложения: 1 бр. проектно предложение за градска среда; 1 бр. проектно предложение за образователна инфраструктура; 1 бр. проектно предложение за интегриран градски транспорт 1 бр. проектно предложение за социална инфраструктура; 1 бр. проектни предложения за 1 обект на културна инфраструктура Очаквания броя проектни предложения, които ще бъдат подадени в Междинното звено ще бъдат 5. Комисиите, които предвиждаме да бъдат сформирани за оценка през програмния период ще бъдат максимум 7 (седем) на брой (предвижда се и 2 комисия да бъдат сформирани за оценка на проекти от резервния списък след 2018 г., при освободен ресурс съгласно методиката на УО. Съставът на комисиите ще бъде определен съобразно спецификата на съответното проектно предложение/проектни предложения по реда на Вътрешните детайлни правила за работа на оценителни комисии за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” по оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020 г., като задължително в състава на комисиите ще участват: - председател на комисията без право на глас - секретар на комисията без право на глас - членове на комисията с право на глас - минимум 3-ма; - резервни членове на комисията - минимум 3-ма. Съгласно Вътрешните детайлни правила за работа на оценителните комисии за оценка на проектни предложения, членовете на комисията следва да бъдат от трима до седем. Всяка комисия следва да се състои от минимум 8 души - Председател без право на глас – служител на МЗ; - Секретар без право на глас – служител на МЗ; - Оценители - не по-малко от трима (1-тя служител на МЗ) - Резервни членове - не по-малко от трима (1-ят служител на МЗ) 85 400.00 61 180.00
публичност и визуализация : При изпълнение на проекта ще се изпълняват дейности по публичност, съответстващи на правилата и разпоредбите на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 2 083.33 2 565.32
одит: Одитът на бюджетната линия/финансовия план следва да бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице, съгласно Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, издадена от Сертифициращия орган през м. юли 2013 г., Приложение 3 към Указанията за предоставяне на БФП чрез бюджетна линия. Докладът за фактически констатации следва да бъде приложен към окончателното искане за плащане. 2 083.33 2 083.33
организация и управление: При изпълнението на дейността, ще бъде спазвано ПМС 119/20.05.2014 за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд на Европейския съюз и от Европейския фонд за морско дело и рибарство, за финансовата рамка 2014 – 2020 г. Предвидено е разходите за възнаграждения на служителите да бъдат изплащани съгласно чл. 12, ал.1, т. 1 на ПМС 119/20.05.2014 г., при условие, че в длъжностната характеристика на служителя по служебно или трудово правоотношение са включени изпълнението на дейности по управление и изпълнение на бюджетната линия. 24 999.98 20 923.41

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).