Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

This project is a part of the Integrated Plan for Urban Regeneration and Development of Dobrich municipality and it is on the list of indicative main projects of the Agreement for Implementation of the Investment Program under grant procedure, part of the procedure “Implementation of Integrated Plans for Urban Regeneration and Development 2014-2020”, OPRD 2014-2020.
The project proposal involves renovation of Neli Bozhkova hall,  lobbies, dressing rooms,  working and services areas and its renovation will encourage the participation of citizens in the cultural life and integration of disadvantaged and vulnerable members of the community.
During the execution of the project, construction and repair works will be carried out for the renovation of premises, implementation of energy efficiency measures, improvement of access for people with disabilities. Author’s and construction supervision will be carried out in order to achieve correct fulfillment of the investment project.Some furniture will be supplied. Information and publicity activities are planned to promote among citizens the contribution of ESIF and project goals and activities. For the correct and timely administration of the activities project management activity is envisaged.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
СМР за обновяване на зала "Нели Божкова": Строителните дейности включват: Екстериор – частична подмяна и възстановяване на фасадна облицовка, цялостна подмяна на външна дограма, демонтаж и монтаж на нови обшивки от пластифицирана ламарина на покрив, демонтаж на водосточни тръби от поцинкована ламарина и на нови от пластифицирана ламарина. Интериор: в концертната зала се възстановяват стени с богата гипсова орнаментика, таван с гипсови модули с богата орнаментика. Паркетът ще бъде ремонтиран и възстановен като в зависимост от степента на повреда в отделните зони ще се изпълнят различни по вид и количество възстановителни работи. Във фоайето на концертна зала ще бъдат изпълнени поредица от ремонтни работи за възстановяване на облицовките и настилките и монтаж на стъклен парапет. Извършва се цялостно преустройство и модернизация на етаж „Гримьорни“, при което се увеличава площта на същинските гримьорни като в същото време се запазва броят на тоалетните, както и душовата клетка. Предвижда се обзавеждане с плотове, огледала и подвижни стойки със закачалки за дрехи. Самостоятелният обект на кота + 0.00 м се преустройва в детски интерактивен център, който създава модерно интерактивно пространство с възможности за неформално учене чрез игра за семействата, детски градини и училищни групи. Служебните помещения се трансформират в неголяма многофункционална зала със склад, офис и втори склад. За подземните етажи не са предвидени ремонтни дейности с изключение на пространството около ел. таблото на кота - 2.30 м. Запазват се всички връзки и зони в сградата. Допълват се със следните функции: ● Мерки за достъпна среда съгласно НАРЕДБА № 4 от 1 Юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда: o Допълнителна клетка за хора с увреждания на к. +0,00 м. o Изграждане на пристройка за асансьор с размер на кабината: 110/140см. o Обособява се санитарен възел за хора с увреждания и на ниво гримьорни, к. +2,40 м. ● Евакуация и противопожарни мерки: o Концертна зала – изработват се нови врати, които да се отварят по посока на евакуация. o Служебното стълбище се обособява като стълбищна клетка чрез затварянето му към етажите o В служебното стълбище, както и в цялото пространство зад сцената се демонтират всички горими обшивки и се заместват с мазилки и предстенни обшивки с гипсокартон o Затваря се стълбищното рамо на централното стълбище от партер към сутерен. o Отваря се и се използва зазидано стълбище, обслужващо служебните етажи и сутерена. o Достъпът до сутерена, където са главно ел. табло и машинно нов асансьор ще става през южния вход на централното стълбище. ●Мерки за енергийна ефективност Предвидени са строително-ремонтни дейности, които отговарят на препоръките, заложени в Пакет енергоспестяващи мерки П1 – основен, от доклада за енергийно обследване: В1. Частично топлоизолиране на външни стени; В2. Цялостна подмяна на външната дограма; В3. Частично топлоизолиране на покривна конструкция; С1. Подмяна на котли, изграждане на ВОИ, вентилация и охладителна инсталация; С2. Подмяна на осветителни тела 488 930.70 0.00
Надзор при изпълнение на СМР: Строежът е четвърта категория, което налага упражняването на авторски и строителен надзор в процеса на строителство. Дейността ще бъде изпълнявана в съответствие със ЗУТ и нормативната уредба в областта на контрола върху строителството. Независимият строителен надзор ще бъде избран съгласно изискванията на ЗОП - лице, вписано в регистъра по чл. 166 ал.1, т.1 от ЗУТ. Законно избраният изпълнител ще стартира дейността си с откриване на строителна площадка и ще приключи с изготвяне на окончателен доклад, след оформяне на пълната строителна документация за предаване на възложителя и въвеждането на обекта в експлоатация. Строителният надзор ще осигури на Община град Добрич законосъобразно започване, изпълнение и приключване на строежа; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; коректно изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и съществуващите изисквания; контрол по спазване на условията за безопасност на труда; качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност; правилно изпълнение на строително – монтажните работи. След приключване на строително-ремонтните работи консултантът ще изготви окончателен доклад за строежа и необходимите документи за издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация. За авторският надзор ще бъде избран външен изпълнител с процедура по ЗОП в съответствие с нормативната уредба в областта на проектиране и изпълнение на строителството. По време на строително-монтажните работи ще бъде упражняван авторски надзор по всички части на проекта, съгласно чл. 162 от ЗУТ, с цел точното му спазване. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на работния проект, ще се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. 0.00 0.00
Управление на проекта: Основната цел на тази дейност е да осигури в максимална степен качествено и в срок реализиране и отчитане на предвидените проектни дейности. Тя ще продължи 18 месеца и ще обхваща целия процес на планиране, организиране и осъществяване на проектните дейности. Предвиденият екип е съобразен със спецификата на мероприятията, попадащи в обхвата на проектните дейности. Планирани са следните позиции: 1- Ръководител на екипа 1 - Счетоводител 1 - Инвеститорски контрол Екипът за управление ще организира, координира, реализира, контролира и отчете изпълнението на дейностите, ще съблюдава напредъка на проекта и изразходването на ресурса, ще следи за постигане на резултатите, проектните индикатори и ще изпълнява част от мерките за информация и комуникация. 0.00 0.00
Информация и публичност: В съответствие с правилата на единния наръчник за информация и комуникация 2014-2020 г. е предвидено всички действия, свързани с информиране на общността през периода на проекта, да бъдат анонсирани и отразени по подходящ начин. Чрез дейността ще бъде постигната съгласуваност с общите цели на Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014-2020, по отношение на популяризиране на ролята на ЕС и осигуряване на максимална прозрачност в процеса на изпълнение и управление на дейностите по проекта, както изграждане и поддържане на високо обществено доверие към процесите по изпълнение и управление на проекти. Ще бъдат изготвени и монтирани указателни табели за детския интерактивен център, фоайето, гримьорните, главното и служебното стълбище както и табло със снимков материал за оперната прима Нели Божкова. 0.00 0.00
Осигуряване на оборудване и обзавеждане: За предоставянето на качествен културен продукт и за да се постигне завършеност в модернизацията на сграда е предвидено закупуване на необходимото обзавеждане. Предвидено е закупуване на следното оборудване и обзавеждане: посетителски столове, работни плотове и щендери за дрехи с рафт за обувки за гримьорните; кошчета за боклук с различен обем към санитарни възли и преддверия; завеса и моторизирана система към нея за огледалната зала; маса и кресло за фоайето към главното стълбище . 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).