Актуализиране на системи за финансово управление и контрол с оглед изпълнение и управление на инвестиционните програми на 39 града спрямо функциите им по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”: Във връзка с изпълнението и управлението на Инвестиционната програма на град Дупница следва да бъде създадено МЗ, на което се делегират всички дейности, свързани с оценката и избора на проектите в изпълнение на ИПВГР, както и мониторинг по изпълнението на дейностите в изпълнени на оценените проекти. Междинното звено в община Дупница се изградено в изпълнение на Споразумение за делегиране на функциите по оценка и избор на проекти, финансирани по ОП на ОПРР 2014-2020 г. и съгласно изискванията в Инструкция за определяне структурата и състава на междинните звена по процедура „Изпълнение на интегрираните планове за градско възстановяване и развитие“ по ОПРР 2014-2020. Съгласно Анекс 1 към Споразумение за делегиране на функциите по оценка и избор на проекти, финансирани по ОП на ОПРР 2014-2020г., сключено между община Дупница и УО на ОПРР, с който се утвърждава структурата и състава на МЗ, в срок от 45 дни след влизане в сила на анекса (02.11.2015 г.), бенефициентът е задължен да отрази в системата за финансово управление и контрол новоделегираните функции на МЗ. Целта е да се изгради система на управление, която да дефинира ясно разграничение на функциите и отговорностите на експертите в структурата, изпълняваща роля на Междинно звено, прозрачност и отчетност на осъществяваните дейности и прилагане на ясни и разписани процедури на одитна пътека. Актуализацията на системите за финансово управление и контрола има за цел да гарантира независимостта на междинното звето от бенефициента и от органите извършващи контрол и одит, както и да осигури увереността, че финансовата помощ за изпълнението на инвестиционната програма на Дупница се управлява съгласно принципите на законосъобразност и обоснованост на процесите, в съответствие с принципа на добро финансово управление. За актуализацията на системите за финансово управление и контрол с цел отразяване на новоделегирани функции на Междинното звено е сключен договор с външен изпълнител. Изпълнението на дейността е започнало и приключило преди подаване на настоящето проектно предложение.
|
4 800.00
|
5 760.00
|
Възнаграждения на екипите за изпълнение на инвестиционни програми по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Съгласно изискванията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” за управлението на Инвестиционната програма на град Дупница е предвиден екип от трима члена: ръководител, координатор и технически сътрудник. Изборът на екип е съобразен с изискванията на процедурата и притежава изискуемия капацитет за надеждното управление на Инвестиционната програма. Членовете от екипа за управление на ИП са служители на щатни длъжности в общината Дупница.
|
15 639.00
|
13 345.23
|
Възнаграждения на екипите на Междинните звена с оглед реализацията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Междинното звено в община Дупница се изградено в изпълнение на Споразумение за делегиране на функциите по оценка и избор на проекти, финансирани по ОП на ОПРР 2014-2020 г. и съгласно изискванията в Инструкция за определяне структурата и състава на междинните звена по процедура „Изпълнение на интегрираните планове за градско възстановяване и развитие“ по ОПРР 2014-2020. МЗ в община Дупница е създадено със Заповед № 1910/ 17.09.2015 г. на кмета на общината. Структурата и съставът на МЗ е утвърден със Анекс 1 към Споразумение за делегиране на функциите по оценка и избор на проекти, финансирани по ОП на ОПРР 2014-2020г., сключено между община Дупница и УО на ОПРР. |
28 470.00
|
14 451.38
|
Наемане на външни за Междинните звена оценители и помощник-оценители за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Съгласно Анекс 1 към Споразумението за делегиране на функции по оценка и избор на проекти по ПО 1 и планираните интервенции в Инвестиционната програма за изпълнение на ПО 1 и след извършен анализ на очаквания брой проектни предложения, които следва да бъдат оценени и видът на експертизата за тяхната оценка се идентифицира необходимостта от наемането на трима външни оценители. Външните оценители ще отговарят на изискванията за образование и опит съгласно изискванията на Инструкция за определяне структурата и състава на междинните звена по процедура „Изпълнение на интегрираните планове за градско възстановяване и развитие“ по ОПРР 2014-2020.
|
29 700.00
|
30 341.26
|
Участие в програми за обмен на опит и добри практики.: Дейността включва участие в обучения, семинари и работни групи, по теми, свързани с изпълнението на дейности за устойчиво градско развитие. Участието няма да дублира общи обучения, провеждани по линия на други програми и проекти. Конкретните теми за участия ще се идентифицират от бенефициента в процеса на изпълнение на договора за БФП, като релевират към изпълнението на дейности за устойчиво градско развитие и чл.7 от Регламента за ЕФРР 1301/2013 относно изпълнението на функциите на общината като бенефициент, градска власт и междинно звено и свързани с изпълнението на оперативната програма.
|
8 500.00
|
18 700.00
|
публичност и визуализация : Дейността за информация и публичност се реализира във връзка задължението на бенефициента, при реализиране на проект финансиран чрез Европейските структурни фондове да оповести по подходящ начин получената финансовата подкрепа. Дейности за информация и комуникация ще се реализира съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
|
833.33
|
595.20
|
организация и управление: За организация и управление на настоящата бюджетна линия общината предвижда екип, състоящ се от Ръководител и счетоводител. Те ще отговарят за изпълнението на ДБФП и за правилното му финансово управление и изпълнение. Управлението ще се изпълнява до 2023 г. Ръководителят организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта. Извършва текущо отчитане изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на бюджетната линия; подготвя актуализация на проекта; поддържа комуникация с УО на ОПРР и други заинтересовани лица. Счетоводителят следи за финансовото изпълнение на проекта, осъществява контрол върху финансовите операции като следи за целесъобразното и законосъобразно разходване на средствата по бюджетната линия. Той осъществява контрол по разходването на средствата, съгласно утвърдената бюджетна линия; оформя всички необходими документи за извършените разходи; участва в процеса по верификация на представените от изпълнителите по отделните договори фактури; подготвя финансовите отчети за изразходване на средствата; подпомага ръководителя при извършване наблюдението и контрола за изпълнението
|
10 077.00
|
9 419.87
|