Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 550 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The purpose of this project proposal is to provide sustainable and ecological urban environment, which, in turn ensures improved quality of life and creates new opportunities for economic and social development through renovation and rehabilitation of the physical environment in the town of Velingrad.

The activities planned for realization within the project are: 
Activity 1: Organization and project management
Action 2: Construction and reconstruction works to increase the attractiveness of the urban environment
Activity 3: Copyright control and construction supervision
Action 4: Information and communication campaign
Activity 5: Independent financial audit and project completion

The project proposal covers key objects within the “urban environment” investment priority, which is part of the approved by the Managing Authority of OPRD investment program for implementation of an integrated plan for urban reconstruction and development of the town of Velingrad. The realization of the project envisages various combinations of activities, including rehabilitation, reconstruction, construction and renovation of the following objects: Central Square from the "Yundolska" Street to the State Forestry "Alabak" from os.t . 239A-244-233-9; from "Sv. Sv. Kiril I Methodi" Street os. t. 244-236A-38 and the central fountains to the old building of the municipality adimistration, warehouses at the Central Cooperative Market, "Georgi Kirkov” Street, “Milevi Skali" Street and “Hristo Smirnenski" Street.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Дейността цели да се създадат условия за ефективно и качествено изпълнение на заложените в проектното предложение дейности, като в рамките й ще се сформира екип за управление на проекта включващ ръководител, координатор, технически сътрудник, счетоводител и експерт инвеститорски контрол. Екипът ще се състои от служители на общинска администрация Велинград и/или външни експерти с нужния опит съгласно правилата на УО на ОПРР по отношение на изискванията за управление на инфраструктурни проекти. С оглед качествено и своевременно изпълнение на планираните задачи, управленският екип включва лица, които са теоретично и практически подготвени в сферата на предвижданите за реализация дейности и имат умения по администриране, координиране, управление и отчитане дейностите/операциите по проекта. С всички членове на екипа по организация и управление на проекта ще бъдат сключени граждански договори. Ще се изготвят ежемесечни отчетни доклади за извършена работа и часови таблици за отчитане на положения труд на всеки член от екипа ангажиран с изпълнението на дейностите по проекта. След сформиране на екипа се организира среща, на която се изготвя план-график за изпълнение на дейностите проектиран по начин осигуряващ в най-голяма степен ефективно постигане на заложените цели, с оглед времето за изпълнение и ефикасно използване на разполагаемия финансов ресурс. На срещата Ръководителя на проекта разпределя функционалните отговорности на всеки член от екипа съобразно изготвения план-график. 62 707.50 62 174.57
Дейност 2: Изпълнение на строително – монтажни работи за повишаване привлекателността на градската среда: Дейността ще се осъществява от външен изпълнител/и, като в процеса на предвидените за реализация строителни и монтажни работи ще бъдат извършени интервенции върху следните обекти включени в проектното предложение: Обект 1: Централен площад от ул. "Юндолска" до ДГС "Алабак" от ос.т. 239А-244-233-9; от ул. "Св. Св. Кирил и Методий" от ос. т. 244-236А-38 и от фонтаните до старата сграда на общината Обект 2: Изграждане на зона за обществен отдих - складове при Централен кооперативен пазар Обект 3: ул. “Георги Кирков” Обект 4: ул. “Милеви скали” Обект 5: ул. “Христо Смирненски” По отношение на Обект 1: Централен площад от ул. "Юндолска" до ДГС "Алабак"; от ул. "Св. Св. Кирил и Методий" и от фонтаните до старата сграда на общината се предвиждат комбинации от интервенции подбрани по начин целящ в максимална степен съхраняване и опазване на съществуващото архитектурно -художественото оформление на обекта. Ще се извърши цялостна рехабилитация на пешеходните алейни настилки; изграждане на енергоспестяващо улично и парково осветление; реконструиране на зелените площи при максимално запазване на съществуващата растителност; демонтаж и подмяна на настилките по оси изток-запад и север-юг; почистване на съществуващите водни площи; полагане на нова настилка на съществуващ паркинг и улицата водеща към централния площад; демонтаж и подмяна на бетонови бордюри и тротоарни настилки; в южната част по оста север-юг се предвижда стесняване на улицата и движението става еднопосочно, като съществуващия тротоар се разширява и се полагат нови зелени ивици; изграждане на нови рампи за лица в неравностойно положение; уширяване на улица за спиране на таксита; демонтаж и подмяна на настилката на централната част; демонтаж на сцена и изпълнение на нова по архитектурен проект; изграждане на фонтан пред сградата на общината; монтаж на нови кошчета за боклук и стойки за велосипеди; изграждане на поливни системи и художествено осветление в зелените и паркови площи; лакиране на пейки и осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение. За Обект 2: Изграждане на зона за обществен отдих - складове при Централен кооперативен пазар се предвижда изграждане на нови алеи; рехабилитация на съществуващите и изграждане на нови кътове за отдих с пейки и кошчета за отпадъци, като до всяка пейка се предвижда място за инвалидна количка; запазване на съществуващите и засаждане на нови растителни видове; подмяна на настилка на съществуващ паркинг осигуряващ връзката с началото на главната комуникационна алея на парка; монтаж на стойки за велосипеди и енергоспестяващо осветление. За Обект 3: ул. “Георги Кирков” се предвижда рехабилитация и реконструкция на уличното платно; подмяна на съществуващите бордюри с нови; полагане на нова тротоарна настилка от готови бетонови плочи; в района на кръстовищата ще се оформя понижен тротоар за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение; изграждане на енергоспестяващо улично осветление. За Обект 4: ул. “Милеви скали” се предвижда рехабилитация и реконструкция на уличното платно; подмяна на съществуващите бордюри с нови; полагане на нова тротоарна настилка от готови бетонови плочи; в района на кръстовищата ще се оформя понижен тротоар за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение; изграждане на енергоспестяващо улично осветление. За Обект 5: ул. “Христо Смирненски” се предвижда рехабилитация и реконструкция на уличното платно; подмяна на съществуващите бордюри с нови; полагане на нова тротоарна настилка от готови бетонови плочи; в района на кръстовищата ще се оформя понижен тротоар за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение; изграждане на енергоспестяващо улично осветление. 4 596 347.24 4 366 164.06
Дейност 3: Осъществяване на авторски и строителен надзор: В рамките на дейността ще се упражни авторски и строителен контрол по време на строителството. През периода на изпълнение на строително монтажните работи ще се осъществи навременен и ефективен авторски надзор съобразно чл. 162., ал. 2 от Закона за устройство на територията, като предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект ще се вписват в заповедната книга и ще са задължителни за останалите участници в строителството. В процеса на изпълнение на строително монтажните работи се предвижда системен контрол по време на строителството чрез упражняването на независим строителен надзор в съответствие с разпоредбите на чл. 168, ал. 1 от Закона за устройство на територията. Представителя на строителния надзор взима участие във всички проби и изпитания на материали, конструкции и инсталации, използвани и/или изградени на обектите подлежащи на интервенция при строителството, като подписва всички документи, удостоверяващи резултатите от тези проби и изпитания. Решенията и указанията на лицето, упражняващо независим строителен надзор, вписани в заповедната книга на строежа, са задължителни за всички участници в строителството и следва да се изпълняват незабавно след вписването. След приключване на строителството упражняващия строителен надзор изготвя окончателен доклад на основание чл.168, ал. 6 от Закона за устройство на територията. 118 800.00 82 440.00
Дейност 4: Информационно-комуникационна кампания : Разясняването на целите и задачите на проекта и постигането на максимална публичност на постигнатите резултати ще се осъществи в рамките на дейността чрез: ● Изработване, доставка и монтаж на информационни временни билборди в процеса на изпълнение на строително монтажните работи Предвижда се изработването и поставянето на 5 /пет/ броя информационни временни билборди в процеса на изпълнение на строително монтажните работи. Временните билборди ще бъдат поставени пред всеки един от обектите подлежащ на интервенция по проекта в обхвата на или в близост до строителната площадка. На тях ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация. - Емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз" - Наименованието на съфинансиращия фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - Наименованието на проекта - Обща стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева - Начална и крайна дата на изпълнението на проекта ● Изработване, доставка и монтаж на постоянни информационни табели след приключване на проекта Не по-късно от 3 /три/месеца след приключване на проекта ще бъдат изработени, доставени и монтирани 5 /пет/ броя постоянни информационни табели. Постоянни информационни табели се предвижда да бъдат поставени в обхвата на всеки от обектите на видно за обществеността място. На тях ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация. - Емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз" - Наименованието на съфинансиращия фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - Наименованието на проекта - Обща стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева ● Организиране и провеждане на 2 /две/ публични събития под формата на пресконференции Ще бъдат проведени 2 /две/ публични събития: Непосредствено след сключването на договора за строителство и при приключване на дейностите по проекта. Публичните събития ще бъдат анонсирани чрез публикации в местните медии, като информацията посочена в тях ще бъде публикувана и в официалната интернет страница на община Велинград. Ще се изготвен информационен банер и снимков материал по време на събитията. ● Организиране и провеждане на официална церемония за откриване на обекта - "Първа копка" Събитието ще бъде анонсирано чрез публикации в местните медии, като информацията посочена в тях ще бъде публикувана и в официалната интернет страница на община Велинград. Официална церемония за откриване на обекта - "Първа копка" ще се състои непосредствено след съставянето на протоколите за откриване на строителна площадка и за определяне строителна линия и ниво. ● Изработване и разпространение на 1 500 броя печатни информационни материали /брошури/ Ще бъдат изработвани и разпространени 1 500 броя /брошури/, във всяка от които ще се съдържа: - Емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз" - Наименованието на съфинансиращия фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - Наименованието на проекта - Адреса на единния информационен портал 19 966.54 19 966.54
Дейност 5: Извършване на независим финансов одит и приключване на проекта: В процеса на изпълнение на дейността ще се извърши одит на проекта. Целта на одита на проекта е да извърши оценка на проекта съгласно определени критерии за съответствие и да изрази заключение, което да дава представа за определена увереност по отношение на одитираната дейност относно: законността и редовността на разходите по проекта; дали средствата от бюджета на проекта са били изразходвани ефикасно и икономично, т.е. в съответствие с разумното финансово управление; дали средствата са били използвани ефективно, т.е. по предназначение. Приключването на проекта цели създаване на условия за надлежно завършване и отчитане на проекта. Дейността е необходима за надлежното завършване и отчитане на всички дейности, извършени по време на проекта. 15 120.00 12 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).