Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

Under the current project EOS Matrix Ltd. will implement a highly productive integrated enterprise software solution for management of debts and receivables (Matrix Collection 3.0 (Matrix 3.0. Or M3)) which will be used to manage debts as inter-company production system as the activity of the company is to buy and process debts. The system offers a highly configurable / setting procedures and processes, documents, financial calculations, working language, currencies and other business parameters, and also has many standardized interfaces that make it suitable for deployment in markets inside and outside Bulgaria. The described innovation is categorized as process innovation that will optimize the enterprise's operations and allow its expansion. In terms thematic priority areas of defined by the Innovation Strategy for smart specialization  the proposed innovative software falls within the " ICT and Informatics ." For the purposes of the project a private cloud system and a software for  integration of Matrix 3.0 with other information systems will be purchased and support services in the field of knowledge transfer - the migration of data from the existing systems of the company to Matrix 3.0.will be used. The project duration will be 18 months and its value is BGN 1,439,162.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на Частна Облачна Система (Private Cloud Solution) за нуждите на внедряване на Матрикс 3.0: Иновативното софтуерно решение Матрикс 3.0 изисква специфична компютърна инфраструктура, с която ЕОС Матрикс не разполага, а именно специално разработена за целите на иновацията частна облачна система, съдържаща всички необходими компоненти за съхранение на данни, обработката им и осигуряване на комуникация с потребители и други системи (Private Cloud Solution). Тя трябва да има изчислителен слой, слой за съхранение и управление на данни, комуникационен слой и слой за виртуализация и мониторинга й, които се осигуряват от заложените в техническата спецефикация минимални технически и функционални характеристики. Изграждането на частната облачна система е първият етап от внедряването на Матрикс 3.0. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител и сключване на договор (от 1 до 3 месец) 2. Доставка на активите, тестване и пускане в експлоатация, подписване на приемно-предавателни протоколи ( от 4 до 7 месец) Във връзка с изпълнението на задълженията за информация и публичност, на уеб-сайта на предприятието ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, в което се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", след сключване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ. Със собствени средства на бенефициента ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, напр. на входа на сградата, където се изпълнява проекта. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от ЕОС Матрикс задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз; упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие; общото лого за програмен период 2014-2020 г. На всички активи закупени по проекта ще бъдат залепени стикери указващи подкрепата на ЕС и ЕФРР. За целите на изпълнение на проекта ЕОС Матрикс ще сформира екип за изпълнение, който е описан в т. 9 на настоящото проектно предложение. 504 078.00 501 750.00
Софтуер за внедряване и интегриране на Матрикс 3.0 с други информационни системи: Автоматизираната иноветивна софтуерна система Матрикс 3.0. позволява обработката на всички видове просрочени вземания и дългове (вкл. изкупени), през всички етапи на събирането им (вътрешно събиране, събиране чрез външни партньори, съдебно събиране, изпълнително производство) и с всички методи за обработката (от разстояние, чрез посещение на место, чрез съдебни действия). За целта тя следва да бъде интегрирана с други системи, като ще предоставя на потребителите единна платформа за обработка на задълженията и минимизира необходимостта за използване на други софтуерни продукти за извършване на служебните задължения. Системата е разработена така, че позволява покриването на всички стандарти за защита на личните данни и обработка на чуствителна информация. Факта, че системата предлага големи възможности за конфигуриране /настройване на процедури и процеси, документи, финансови изчисления, работен език, валути и други бизнес параметри, а също така и това че разполага с много стандартизирани интерфейси, я правят пригодна за внедряване на множество пазари извън България. За да работи ефективно е необходимо Матрикс 3.0 да бъде интегриран с редица други системи, за което е необходимо да се закупи специализиран софтуер за обмен на данни. Софтуерът е необходимо да предостави интерфейси за обмяна на данни и механизми за автоматичната им обмяна между Матрикс 3 и: • Централен Кредитен регистър • Счетоводна система ATLAS • Система за документооборот - BDIAS • Cognos Business Inteligence System • Система за VoIP телефония • Телефонен Dialer • Система за IVR (Interactive Voice Response) • Доставчиците на SMS услуги • Унифициран интерфейс за външни агенции • Операторът за плащания EasyPay • Системите на клиенти, като: ОББ, РББ, Уникредит, СГ Експрес Банк, Булсатком, Дайнърс Клуб Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител и сключване на договор (от 1 до 3 месец) 2. Доставка на активите и подписване на приемно-предавателни протоколи ( от 4 до 10 месец) 3. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи ( от 11 до 12 месец). 501 084.00 501 000.00
Подпомагане в областта на трансфера на знания - миграция на всички данни от съществуващите системи на компанията към Матрикс 3.0: За ефективната работа на Матрикс 3.0 е необходимо всички налични данни , с които работи компанията до момента да бъдат мигрирани в новата система. Екипът на ЕОС Матрикс не разполага с пълния необходим набор от знания/умения и не може да ги придобие в необходимите срокове, за да реализира внедряването на иновативното решение в производство. Без тях внедряването е невъзможно, тъй като внедрената иновация няма да позволява извършването на всички обичайни бизнес процеси и вместо да повиши ще намали ефективността на производството в компанията. За целта мигрирането на данни е необходимо да бъде възложено на външен изпълнител, който да разполага с нужния капацитет, знания и умения, бази данни за стандартизация/нормализация на адресната информация от съществуващите системи на компанията за пренасянето им в Матрикс 3.0, за да може да извърши миграцията на всички данни от съществуващите системи на компанията в Матрикс 3.0, на база разработения специално за целта софтуер, включително нормализация и стандартизация на данни в съществуващите системи на компанията, вкл. адреси и телефони, свързване на съществуващите системи с Матрикс 3.0, чрез специално разработените за целта интерфейси, проверка/одит на системата с оглед сигурност (penetration testing). Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител и сключване на договор (от 9 до 12 месец) 2. Доставка на услугата, тестване на системата и подписване на приемно-предавателни протоколи ( от 12 до 18 месец) 434 000.00 433 902.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).