Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

Under the implementation of project "Modernized educational infrastructure in Town of Lom" will be performed construction works on renovation of five schools and two kindergartens. Will be delivered equipment and furniture that will lead to an overall modernization and improving the quality of educational and educational process in the relevant institutions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Възлагането на обществените поръчки ще бъде проведени в съответствие с действащото към момента българско законодателство и Вътрешни правила за реда за планиране и организация на провеждането на процедурите и за контрол на изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в Община Лом. Документациите за възлагане на отделните обществени поръчки ще бъдат разработени от юрист от екипа за управление на Инвестиционна програма за градско възстановяване и развитие на град Лом. За гарантиране на законосъобразност и съобразно стойността на всяка обществена поръчка, документацията ще бъде предоставяна за предварителен контрол в Агенция по обществени поръчки (ако е приложимо). При наличие на констатации от страна на АОП, същите ще бъдат отразени и поръчките ще бъдат обявени в съответсвие със ЗОП и ППЗОП. След като постъпилите оферти бъдат разгледани от назначена от възложителя комисия и бъде избран изпълнител, и при спазване на всички законово установени срокове, ще се пристъпи към сключване на договори с изпълнителите. 0.00 31 914.40
Изпълнение на инженеринг, СМР, авторски и строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация: За обект ЦДГ 1 "Снежанка", има готов работен проект, финансиран по схема BG161PO001/5-02/2012 и одобрен от МРРБ. След възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП, ще бъде избран изпълнител на СМР, който ще изпълни ЕСМ от обследване за ЕЕ, подммяна на ВиК инсталация, ремонт на вътрешни помещения, изграждане на достъп за лица с увреждания, обновяване на дворно пространство. По време на строителството ще се осъществява авторски и строителен надзор. Тъй като на етапа на кандидатстване за останалите шест сгради, включени в проектното предложение, няма разработени технически проекти в пълна проектна готовност, ще бъде избран изпълнител на инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор). След определянето на изпълнител, ще бъдат разработени инвестиционни проекти във фаза технически/работен за всяка сграда и прилежащото и дворно пространство съобразно нормативната уредба, изискванията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 и текущото състояние на съответния обект. Готовата проектна документация ще бъде представена пред всички компетентни институции за получаване на необходимите разрешителни и съгласувателни документи и ще бъде изготвена Оценка за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите. След влизането в сила на разрешенията за строеж, ще стартира изпълнението на строителните работи. Паралелно със СМР ще се осъществяват авторски и строителен надзор. За обектите ще се изпълнят следните видове работи: - ЦДГ№ 7 “Калинка“, в. т.ч. ДЯ 1: ЕСМ от обследване за ЕЕ, подммяна на ВиК инсталация, ремонт на вътрешни помещения, изграждане на достъп за лица с увреждания, обновяване на дворно пространство. - СОУ „Димитър Маринов“ (малка сграда): ЕСМ от обследване за ЕЕ, подммяна на ВиК инсталация, ремонт на вътрешни помещения, изграждане на достъп за лица с увреждания, обновяване на дворно пространство. - ПГ „Найден Геров“: ЕСМ от обследване за ЕЕ, подммяна на ВиК инсталация, ремонт на вътрешни помещения, изграждане на достъп за лица с увреждания, обновяване на дворно пространство. - ОУ „Никола Първанов“: ЕСМ от обследване за ЕЕ, подммяна на ел. и ВиК инсталация, ремонт на вътрешни помещения, изграждане на достъп за лица с увреждания в блокове от 1 до 6 и на втори етаж от блок 7, обновяване на дворно пространство . Първи етаж от блок 7 и блок 8 са предоставени за безвъзмездно ползване на Домашен социален патронаж - гр. Лом. Предвид,че част от сградата на I ОУ „Никола Първанов“ се ползва за цели извън общинска образователна инфраструктура, Община Лом поема ангажимент за внедряване на мерки за енергийна ефективност на цялата сграда, като частта от сградата, ползвана от Домашен социален патронаж - гр. Лом, ще се финансира със средства извън БФП (100%) в размер до 100 000 лв. Изпълнението на СМР интервенциите по частите, ползвани от ДСП - Лом ще се изпълняват паралелно с дейностите, предвидени за блоковете, които се използват за целите на общинската образователна инфраструктура с цел постигане на цялостен ефект върху сградата. - ОУ „Константин Фотинов“: ЕСМ от обследване за ЕЕ, подммяна на ВиК инсталация, ремонт на вътрешни помещения, изграждане на достъп за лица с увреждания, обновяване на дворно пространство. - СОУ „Отец Паисий: ЕСМ от обследване за ЕЕ, подммяна на ВиК инсталация, ремонт на вътрешни помещения, изграждане на достъп за лица с увреждания, обновяване на дворно пространство. 8 641 729.16 10 897 294.95
Доставка на оборудване и обзавеждане за образователните институции в гр. Лом: При подготовката на настоящето проектно предложение е отчетено същественото изискване на процедурата за предоставяне на БФП, доставката и монтажа на оборудването и обзавеждането да бъде част от цялостната модернизация на съответните сгради и да води до подобряване на качеството на образователния и възпитателен процес. Ръководствата на включените в проекта детски и учебни заведения са предоставили официални справки за необходимото оборудване и обзавеждане. Заявените артикули са прецизирани и обобщени в приложената Техническа спецификация. 494 666.69 593 600.04
Изпълнение на мерки за информация и комуникация: В рамките на проекта ще бъдат изпълнени мерки за информация и комуникация в съответствие с чл 6 от Общите условия към Договора за предоставяне на БФП по ОПРР 2014-2020 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. 16 800.00 19 940.00
Осъществяване на финансов одит: След стартиране на проекта, ще бъде осъществен избор по реда на ЗОП на лицензирана фирма/ експерт-счетоводител, който да извършва независим финансов одит на цялата финансова документация свързана с изпълнението на проекта. Одиторът ще работи в координация с екипа за реализация проекта, за да се създаде общ начин на разбиране и прилагане на одиторските изисквания към счетоводната политика по проекта. Броят и периодичността на одиторските доклади ще се определя в зависимост от изискванията на Управляващия орган. Окончателният одиторски доклад ще бъде приложен към окончателния финансов отчет по проекта. 7 272.00 8 726.40
Организация и управление : Предвижда се проектът да се управлява от 11-членен екип. Разпределението на длъжностите и отговорностите е съобразено с броя обекти и предвидените дейности, включени в проектното предложение. Екипът е съставен от Ръководител, който отговаря за цялотното изпълнение и отчетност на проекта, Експерт Финанси и счетоводна отчетност, отговарящ за финансовата отчетност, 3 бр. координатори, 3 бр. Инвеститорски контрол и 3 бр. технически сътрудници. Включените в проекта обекти на интервенция за разпределени в три групи: 1-ва група - "ЦДГ 1 "Снежанка" и ЦДГ 7 "Калинка" с Детска ясла 1; 2-ра група: ПГ "Найден Геров, СОУ "Димитър Маринов" (малка сграда) и I ОУ "Никола Първанов" и 3-та група:II ОУ "Константин Фотинов" и III СОУ "Отец Паисий"; За успешното изпълнение на предвидените дейности, за всяка група обекти отговаря по един оперативен екип, състоящ се от координатор, инвеститорски контрол и технически сътрудник. На УО ще бъде представена информация за избрания екип в съответствие с условията на ДБФП. На първата работна среща, екипа по проекта ще се запознае с подписаният договор за изпълнение на проекта, предвидените по проекта дейности, графика за тяхното изпълнение, необходимите отчетни документи, вътрешните правила на Община Лом, свързани с усвояването на средства от европейските фондове и др. Тази дейност включва управление, координация и мониторинг, вътрешна оценка и контрол, организиране и стриктно водене на техническата и финансова документация на проекта. Дейността се осъществи при спазени процедури за прозрачност и гласност, ясно разписани критерии и съобразени срокове за изпълнение, избегнат конфликт на интереси, извършена отчетност, стриктно водена техническа и финансова документация, архив на документите, вътрешни механизми за контрол. 105 947.44 95 664.28

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).