Управление и отчитане на проекта.: След сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ за целите на изпълнението, управлението и отчитането на проекта ще бъда сформиран експертен екип, състоящ се от Ръководител, Технически координатор, Счетоводител. Екипът за управление и отчитане на проекта ще отговаря за цялостното изпълнение на проекта по отношение на проектните дейности, разходването на средствата по проекта, комуникацията със всички заинтересовани страни, включително и УО на ОПРР. Тази дейност е от особено значение за реализирането на проекта, тъй като ще осигури:
- точно определяне на времето и ресурсите за отделните задачи;
- пълноценно и ефективно изпълнение на дейностите по проекта;
- възможност за контрол върху качеството на изпълнението и предприемане на коригиращи мерки в случай на отклонения;
- механизъм за управление на рисковете по време на изпълнението Отговорностите и задълженията на членовете на екипа са съобразени със спецификата на интервенцията и съответната им позиция в екипа и ще залегнат в длъжностните характеристики за съответните позиции. |
11 866.67
|
11 772.86
|
Проектиране и упражняване на авторски надзор: Дейността предвижда изграждане на нови социални жилища в град Петрич за осигуряване на съвременни жилища за настаняване на уязвими групи от населението и други групи в неравностойно положение. Жилищната сграда ще се разполага в УПИ ХIII – за социални жилища, кв. 143 по плана на гр. Петрич в жилищната зона на града. Предвижда се изграждане на 3 етажна жилищна сграда, включваща 18 броя социални жилища, със следното разпределение:
• Жилище тип 1 - едностайни – 3 броя;
• Жилище тип 2 – двустайни – 12 броя;
• Жилище тип 3 – тристайни – 3 броя;
• Жилище за хора с увреждания – 3 броя.
Сградата ще бъде в хармонично единство с околната среда.
Новопостроената сграда ще се впише хармонично в околната урбанизирана среда. Избрано е рационално и просто функционално решение, с един коридор и жилища, които са ориентирани в посока изток, запад и юг с едно централно стълбище. По този начин са съкратени до минимум обслужващите площи към жилищата. Проектът се основава на принципите на добрата практика и отговаря най-задълбочено на изискванията за дълготрайност, ефективност, атрактивност, гъвкавост и комфорт. |
30 000.00
|
42 900.00
|
Извършване на независим строителен надзор: Съгласно разпоредбите на националното законодателство за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Дейността по упражняване на строителен надзор ще се извърши от изпълнител избран по ЗОП, и в съответствие с чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията чрез екип от правоспособни квалифицирани лица. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител ще извършва контрол за съответствието на строително-монтажните работи съгласно разработените технически проекти за обекта на интервенция, както и за качеството на влаганите материали в строителството. Ще бъде осъществяван контрол и върху графика на извършване на строителните дейности с оглед навременното изпълнение на строителството, както и точно отчитане на количествата и видовете на изпълнените СМР. Дейността ще бъде изпълнена чрез външно възлагане. |
9 300.00
|
8 928.00
|
Мерки за информация и комуникация: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 1303/2013 в проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на Общността за изпълнението на заложените интервенции за ефекта, който те ще имат за развитието на града.
Всички дейности ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (Единния наръчник).
Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи:
- Целеви групи и преки бенефициенти по проекта;
- Широка общественост (на общинско и областно ниво);
- Разпространители на информация (национални и регионални медии).
Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно:
- Равнопоставеност – изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло;
- Навременност – всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории;
- Адаптивност – всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват;
- Партньорство – всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни;
- Прозрачност – ще се предоставя на информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента.
Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение.
Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност:
- Електронни медии;
- Печатни медии;
- Онлайн медии (включително социални мрежи);
- Областен информационен център - Благоевград
- Директна комуникация (пресконференции, официални церемонии, информационни дни, разработване на брошури и промоционални материали);
- Външна реклама (билбордове, постоянни обяснителни табели)
Съгласно Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация при всички мерки, предприети от бенефициента се указва съфинансирането на фондовете на ЕС чрез поставяне на:
- Емблемата на ЕС;
- Наименование на съответния фонд (в случая ЕФРР);
- Общото лого на програмен период 2014-2020.
Всички документи и материали, свързани с управлението на проекта ще съдържат гореописаните реквизити и дизайнът им ще бъде съобразен с изискванията на Единния наръчник. |
5 800.00
|
6 960.00
|
Одит на проекта: Бенефициентът ще организира извършването на одитна проверка за проекта с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на Европейския съюз. При изпълнение на дейността по извършване на ангажименти по договорени процедури ще се прилага Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средствата от Структурните и фондове и Кохезионния фонд на ЕС на ниво бенефициент (Инструкцията), издадена от Сертифициращия орган (Дирекция "Национален фонд" в Министерство на финансите). Предвижда се дейността одит на проекта да бъде изпълняван одитното звено на бенефициента.
Целта на ангажимента също така е и да установи наличие на констатации, които могат да бъдат:
- Съществени констатации – установени недостатъци, които имат пряко отражение върху верифицирането на разходите. Такива констатирани пропуски могат да доведат до финансови корекции и необходимост от възстановяване на средства от бенефициента. Тези недостатъци изискват вземането на незабавни решения и предприемането на конкретни дейности от бенефициента, които са насочени към промяна/засилване на контролните дейности от самия бенефициент.
- Второстепенни констатации – установени недостатъци, които при определени обстоятелства може да окажат влияние върху допустимостта на разходите, респ. на размера на средства от СКФ, които следва да се възстановят от ЕК. Такива недостатъци могат да се отстранят от бенефициента.
- Несъществени констатации – добри практики, оптимизиране на дейността, т.е. тези констатации нямат пряко отражение върху допустимостта на предоставените средства. Тези недостатъци имат формален характер.
|
5 000.00
|
5 000.00
|
Въвеждане в експлоатация
: След приключване на СМР , бенефициентът ще пристъпи към въвеждане на обектите в експлоатация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Ще се изпълнят всички предписани от закона дейности във връзка с въвеждането в експлоатация и ще бъдат издадени всички необходими за това документи.
|
0.00
|
0.00
|
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на социалните жилища: Дейността предвижда доставка и монтаж на необходимото обзавеждане и оборудване за всяко жилище, с цел осигуряване на основни битови условия и включва: - обзавеждане - легла, гардероби, шкафове, трапезни маси и столове, кухненски шкафове и др. - оборудване - хладилник, готварска печка, пералня и др. |
0.00
|
0.00
|
Подготвители дейности преди кандидатстване по проекта: Дейността е необходима във връзка с подготовката на проектното преодложение. Целта на дейността е изготвяне на финансов анализ, който е част от документите необходими за канидатстване по проекта. |
5 000.00
|
0.00
|
Изпълнение на СМР за изграждане на социални жилища за групи в неравностойно положение: Дейността предвижда изграждане на нови социални жилища в град Петрич за осигуряване на съвременни жилища за настаняване на уязвими групи от населението и други групи в неравностойно положение. Жилищната сграда ще се разполага в УПИ ХIII – за социални жилища, кв. 143 по плана на гр. Петрич в жилищната зона на града. Предвижда се изграждане на 3 етажна жилищна сграда, включваща 18 броя социални жилища, със следното разпределение:
• Жилище тип 1 - едностайни – 3 броя;
• Жилище тип 2 – двустайни – 12 броя;
• Жилище тип 3 – тристайни – 3 броя;
• Жилище за хора с увреждания – 3 броя.
Сградата ще бъде в хармонично единство с околната среда.
Новопостроената сграда ще се впише хармонично в околната урбанизирана среда. Избрано е рационално и просто функционално решение, с един коридор и жилища, които са ориентирани в посока изток, запад и юг с едно централно стълбище. По този начин са съкратени до минимум обслужващите площи към жилищата. Проектът се основава на принципите на добрата практика и отговаря най-задълбочено на изискванията за дълготрайност, ефективност, атрактивност, гъвкавост и комфорт. |
641 483.47
|
901 939.20
|
Изпълнение на СМР за изграждане на социални жилища за групи в неравностойно положение: Дейността предвижда изграждане на нови социални жилища в град Петрич за осигуряване на съвременни жилища за настаняване на уязвими групи от населението и други групи в неравностойно положение. Жилищната сграда ще се разполага в УПИ ХIII – за социални жилища, кв. 143 по плана на гр. Петрич в жилищната зона на града. Предвижда се изграждане на 3 етажна жилищна сграда, включваща 18 броя социални жилища, със следното разпределение:
• Жилище тип 1 - едностайни – 3 броя;
• Жилище тип 2 – двустайни – 12 броя;
• Жилище тип 3 – тристайни – 3 броя;
• Жилище за хора с увреждания – 3 броя.
Сградата ще бъде в хармонично единство с околната среда.
Новопостроената сграда ще се впише хармонично в околната урбанизирана среда. Избрано е рационално и просто функционално решение, с един коридор и жилища, които са ориентирани в посока изток, запад и юг с едно централно стълбище. По този начин са съкратени до минимум обслужващите площи към жилищата. Проектът се основава на принципите на добрата практика и отговаря най-задълбочено на изискванията за дълготрайност, ефективност, атрактивност, гъвкавост и комфорт.
|
642 611.11
|
0.00
|