Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 550 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

This project proposal aims at expanding the capacity of the academic community and creating real conditions for adapting experience and competences, creating additional physical space and flexible infrastructure that is fully tailored to the needs of the educational process in the priority areas. The project combines the functions of an academic center for collective training and science, with access to quality scientific literature and electronic resources with remote access, with the potential for developing distance learning. The AIC is in tune with the educational needs of the younger generation and their active participation in academic life, with an emphasis on the ability to co-organize the learning and interactive learning process, as well as to establish a dynamic connection between students, faculty and administration. The developed project involves the creation of additional physical space of 4460.90 sq.m. with four ground floors including: Information block with automated reference places and exhibition area; copy center and digitization; seminar hall; repositories for catalogs, textbooks and periodicals; free access fund and self-study places; loan service; Information unit with computer room, recreation lounge; self-study places; 4 cabinets; reading room for group study and work; a seminar room; rooms for independent work and study. Laboratory with physic-chemical room, premises for molecular biology and cell cultures, for viral diagnostics.
The creation of AIC will consolidate and develop the position of Thracian University in the priority fields of science - Veterinary Medicine, Animal Husbandry and Health Care, as well as enable the development of other fields - medicine, agrarian sciences, economics, technology and technology, pedagogy, to complement the competences of young people and to respond adequately to the demands and dynamics of the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Целта на дейността е да се изпълнят предвидените в техническия проект строително монтажни работи. Комплексът на университета е разположен в Студентски град – Стара Загора като съществуващата сграда на подобект „Библиотека” оформя североизточния му ъгъл. Тя граничи с блок 13 на запад, като част от етажите ѝ на к.-5.60 (-6.10) и на к.-2.80 заемат и част от него. Сградата на бившата библиотека е изградена в периода 1988-1989 година, като част от комплекса на Тракийския университет (бивш ВИЗВМ ) Стара Загора. След изпълнението си в груб строеж, сградата не е довършена. Тя е отделена на фуга от бл.13 на комплекса, който също не е завършен. Академичният информационен представлява обособен подобект в комплекса на университета с РЗП lt;5000 кв.м и капацитет lt; 200 места, което е в рамките на чл.137, ал.1, т.4б на ЗУТ и на чл.8 ал.2, т.3 на Наредба 1 за Номенклатурата на видовете строежи и се класифицира като строеж четвърта категория. Техническият проект предлага промяна на интериора на съществуващата сграда, както и подобряването на подходите и комуникацията и осъществяването на възможност за по-бърз достъп до всички нива. Предвидено е разрушаването на започнатата и изграждането нова стълбищна клетка, която да отговаря на съвременните изисквания . Новото архитектурно решение изисква замяната на по-голямата част от преди проектираните, както и на изпълнените на места подови настилки. Предвижда се изграждането на нови леки преградни стени съгласно новите разпределения, за да се осигури гъвкавост на пространствата. Стените са три типа – щендерни, газобетонови с дебелина 25 и 20 см и тухлени около и в мокрите помещения. Настилките са съобразени с вида на помещението (неговите функции) и са както керамика (теракотни плочки или гранитогрес), така и саморазливни и винилни настилки. Строително монтажните работи по сградата: - Разбиване на съществуваща настилка на кота -5,60 и изпълнението и наново на кота -6,10, - изкоп.; - Груб строеж – усилване на компрометирани стоманоманобетонови плочи, които системата СПБНС Е1' 72 (скелетно-панелна безгредова с напрягане на строежа). Системата се състои от чашковидни единични фундаменти, монтажни колони с височина 2 етажа и безгредови плочи с напрегната армировка. В покрива и тавана е предвиден оберлихт и цирлихт със стоманена конструкция. - Изпълнение на нови стоманенобетонови елементи- стълби, асансьорни клетки и стоманенобетонови стени; - Констатирани са сериозни дефекти по конструкцията и по специално по подовите плочи. Предвидени са мероприятия за усилването и: Възстановяване на носимопоносимостта на подовите плочи посредством добавяне на „външна армировка“ във вид на стоманени плочи (шини); - Изпълнение на нови елементи – антисеизмични диафрагми – стоманобетонови (новата стълбищна клетка) и стоманени (новите Х връзки); - Обратен насип под участъци от околното пространство, при изпълнение на вертикалната планировка с част от рециклираните материали; - Довършителни работи: Зидарии от керамични изделия и газобетон; Покривна и фасадна топлоизолация; Покривна хидроизолация; Изпълняване на подови настилки върху подова плоча; Външна минерална мазилка; Вътрешна облицовка с гипсокартон, подходящ за съответните инсталации. 4 680 880.17 4 451 989.06
ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: ОСНОВНАТА ЦЕЛ на дейността е осъществяване на контрол и законосъобразно изпълнение на всички предвидени СМР. Независимият строителен надзор по време на строителството се упражнява в следния задължителен обхват: 1.Законосъобразно започване на строежа; 2.Пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3.Изпълнение на строежите, съобразно одобрените проекти; 4.Контрол по спазване условията на безопастност на труда, съгласно проекта за организация на строителството; 5.Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; 6.Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопастност; 7.Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 8.Правилно изпълнение на строително.монтажни работи; 9.Годност на строежа за въвеждане в експлоатация. 34 800.00 0.00
ИЗПЪЛНЕНИЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР: ЦЕЛТА НА ДЕЙНОСТТА е изпълнение на задълженията на Проектанта за извършване на авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на Строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (ЗУТ, Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти). Дейността съвпада с периода на изпълнение на СМР и предвижда следните видове посещения: - Явяване на проектанти по отделните части или екипа от експерти след оправено предварително искане от Възложителя или от избрания изпълнител зя осъществяване на независим строителне надзор; - Извънредни посещения на обекта- в случай на възникнала необходимост от намиране на бързи и адекватни решения на възникнал проблем в процеса на строителство. Дейността предвижда следните поддейности: - Наблюдение изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на СМР за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на на изработения технически проект; - Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор; - Заверка на идготвена екзекутивна документация след изпълнение на СМР; - Присъствие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството или в случаи на установяване на точно изпълнение на проекта; - Съдействие при извършване на проверки на място или одит на изпълнението на проекта. 7 200.00 0.00
УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: 1. Целта на дейността е ефективно управление на Проекта. Дейностите за организация и управление имат за цел установяване на система за добро управление и мониторинг на Проекта, както и междинни действия за гарантиране на успешната му реали­зация и постигане на заложените цели. Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. В рамките на тази дейности ще бъдат организирани и проведени срещи на екипа за управле­ние, за разпределяне на конкретните задачи и отговорности, както и за разработване на де­тайлизиран план за изпълнение на проекта. По време на изпълнението на проекта ще бъде провеждан ежемесечен мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва сво­евременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му. Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват изготвянето на междинни технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически док­лад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. С особено внимание ще се следи правилното попълване и поддържане на Досието на про­екта. Екипът на проекта ще подготви и проведе процедурите за избор на изпълнители на предвидените дейности. Дейността, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и нав­ременна реализация на дейностите, което от своя страна ще доведе до постигане на зало­жените цели и резултати. 49 800.00 0.00
ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ: Дейности за публичност (информация и комуникация) по проекта – С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта , проектното предложение да предвижда изпълнение на мерки съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 3 600.00 0.00
ПРЕДВАРИТЕЛНА ДЕЙНОСТ: ИНЖЕНЕРНО ПРОУЧВАНЕ: За обекта на инвестиция има разработен пълен технически проект още през 2015 година, това наложи да се направи преглед на съществуващия инвестиционен проект за изграждане на „Учебно-битов комплекс – ВИЗВМ гр. Стара Загора” и да се изготви становище, относно необходимостта от актуализация и привеждане на техническия проект в съответствие с Насоките за кандидатстване по процедура BG16RFOP001-3.003 ”Подкрепа за висшите училища в Република България“; В изпълнение на дейността бе извършен преглед на наличните разрешителни и съгласувателни документи от съответните институции и изготвяне на становище за законосъобразността и съответствието на документите с Насоките за кандидатстване; Оценка за съответствие на инвестиционния проект по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради; Оценка на мерките, свързани с осигуряване на достъпна архитектурна среда, в съответствие с изискванията на Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. Препоръки за осигуряване на достъп до всички етажни нива и достъпни санитарни помещения на всяко етажно ниво на обекта на интервенция. (Чл. 35 и чл. 62 от Наредба № 4); Подготви се и се проведе процедура по преценяване на необходимостта от извършване на ОВОС, съгласно чл. 8 от Наредбата за условията и реда за извършване на оценка на въздействието върху околната среда или по чл. 18 или чл. 28 от Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони за одобряване. Изготви се анализ на допустими и недопустими разходи, разделяне на разходи за СМР между БФП и допустим собствен принос по проекта ; Изготви се остойностяване на КС с изработване на подробни ККС- общи, по части, като се разделиха на допустими и недопустими разходи;Остойностяване на разходите е направено на базата на проучване на пазарните цени, основно е ползван он -лайн справочника "Справочник за цените в строителството": https://smr.sek-bg.com/. 12 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).