Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project proposal provides build of a day care center for support of children with disabilities and their families in the town of Karnobat through repair, reconstruction, and renovation of the building, including adjoining yard, as well as supply of equipment and furniture.
The implementation of the project is a prerequisite for establishment of the social service "Day Center for Support of Children with Disabilities and their Families" for the territory of the municipality as part of implementation of the national strategy "Vision for Deinstitutionalization of Children in the Republic of Bulgaria".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Сформиране на екип за управление на проекта. Управление и координация на проекта.: Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за организация и координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средствата. Екипът за управление ще има и функции по упражняване на мониторинг на външните изпълнители. Екипът за управление на проекта ще бъде сформиран от служители на община Карнобат и назначени със заповед на кмета на общината. Ще бъдат подписани граждански (трудови) договори, придружени от длъжностни характеристики. Няма да се изпълнява възлагане на външен изпълнител на дейностите по организация и управление на проекта. Ще бъде разработен подробен план график за изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности. С цел ефективното изпълнение на дейностите по проекта, екипът ще се състои от: 1. Ръководител на проект; 2. Координатор инфраструктура; 3. Счетоводител. Екипът за изпълнение на проекта ще състави работен план за изпълнението на дейностите по проекта. Планът ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи на екипа и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта. Сформирането на екип представлява своеобразна подготовка на дейността. След като тя се извърши ще се премине към същността и изпълнението на дейността, а именно: „Управление и координация на проекта”. Управлението и координацията на проекта включват: - Екипно вземане на решения за действие след оценяване на възможните алтернативи; - Направляване на проекта за постигане на всички заложени резултати и индикатори; - Оценяване заплахите за настъпване на вътрешен или външен риск; - Преодоляване на настъпилите трудности; - Стриктно следене работата на всеки един изпълнител, ангажиран за изпълнението на дадена операция или цяла дейност; - Набиране на информация, анализ и оценка изпълнението на дейността. 6 967.00 6 769.44
Дейност 2: Подготовка и провеждане на обществени поръчки.: С оглед спазване на изискванията на ЗОП относно разходване на публични средства и постигане на оптимално изпълнение на целите на проекта ще бъдат подготвени и проведени следните процедури за избор на външни изпълнители: - Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор; - Избор на консултант за извършване на оценка на съответствието; - Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при извършване на строителни и монтажни работи; - Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане; - Информация и комуникация по проекта. Провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП за изброените по-горе обществени поръчки, в зависимост от приложимите процедури за всяка от обществените поръчки. 0.00 0.00
Дейност 3: Информация и комуникация по проекта.: В съответствие с изискванията за осигуряване на информация и визуализация на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в Регламент 1303/2013г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и с Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите за информация и публичност ще се реализират по време на цялата продължителност на проекта, с цел осъществяване широко популяризиране на обществеността относно осъществяваните по проекта дейности и финансовия принос на ЕФРР. За изпълнението на тази дейност от проекта, ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП, който следва да извърши следните дейности: - Организиране на две пресконференции – първата от тях при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите на проекта, и втората при неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати; - Два броя публикации в печатни/електронни медии - ще бъдат публикувани периодични информационни съобщения в печатни/електронни медии, отразяващи напредъка в изпълненото на проекта; - Подготвяне и издаване на брошури с тираж от 500 броя, които ще представят проекта и ще съдържат информация за самата Оперативна програма и Европейския фонд за регионално развитие; - Изработка и поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела при приключване на строителството, в изпълнение на Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 1 500.00 1 220.00
Дейност 4: Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор), строителен надзор, оценка на съответствието и въвеждане в експлоатация.: Предвидената дейност ще обхваща: 1. Разработване на работен/технически проект. Ще бъде изготвен работен/технически проект за ремонт, реконструкция, преустройство и обновяване на сградата на ул. "Освобождение" №1 в гр. Карнобат, включително прилежащо дворно пространство, предвидена за изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания. В инвестиционния проект ще бъдат включени части: архитектурна, технологична, конструктивна, електро, ВиК, енергийна ефективност, вертикална планировка, ОВК, ПБЗ. Ще бъде извършено конструктивно обследване на сградата. Проектът ще бъде съобразен с изискванията за осигуряване на достъпна архитектурна среда. 2. След изпълнение на проектирането работния/техническия проект ще бъде оценен от лицензирана фирма – консултант за съответствието му със съществените изисквания на строежа с по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ. Резултат от дейността е комплексен доклади за оценка на съответствието. 3. Осъществяване на авторски надзор. Ще се упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба. 4. Изпълнение на строително-ремонтни дейности по обновяване и преустройство на сградата, ведно с прилежащото дворно пространство. Предвижда се да бъде изпълнено следното: - изпълнение на СМР по ремонта, обновяването и реконструкцията на сградата - ремонт на покрив, направа ново разпределение на помещенията, подмяна на настилки и облицовки, ремонт на ВиК инсталации, подмяна и изграждане на силнотокова, заземителна, гръмоотводна и слаботокови инсталации; изграждане на отоплителна инсталация; вентилация; - изпълнение на енергоспестяващи мерки, осигуряващи до най-малко клас на енергопотребление "С" - подмяна на дограми, топлоизолация на фасади, покрив и сутерен, изграждане на енергоспестяващо осветление; - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за децата с увреждания до сградата, в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда; - благоустрояване на прилежащо дворно пространство - обновяване на настилки, озеленяване и ремонт на ограда. 5. Упражняване на строителен надзор По време на строителството ще бъде упражняван строителен надзор от лицензирана фирма - консултант. Изпълнителят на строителния надзор носи отговорност за законосъобразно започване на строителството, пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на СМР съгласно одобрените технически проекти, годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Оказва помощ и пряко участва при техническата подготовка на обекта, съгласно техническия проект. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №3 на МРРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи изготвя окончателен доклад до възложителя община Карнобат. 6. Въвеждане на обекта в експлоатация След изпълнението на СМР, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, ще се пристъпи към издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект. Към него се прилага изготвения окончателен доклад за обекта от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и др. съгласно изискванията на ЗУТ. 306 850.00 375 526.72
Дейност 5: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане.: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за сградата, като част от цялостното и обновяване 40 000.00 41 392.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).