Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

One of the main priorities of the national policy in recent years has been the establishment of an effectively functioning child protection system to ensure the successful implementation of the child welfare reform in Bulgaria. The main aim and direction of the reform is the deinstitutionalization of the existing system of social services and the development of a system of alternative services for children/youth and families based in the community. The implementation of priorities requires the implementation of child and youth care reform and a qualitative change in the approach to social services provided to them. The project proposal will focus on providing an appropriate and effective social infrastructure that contributes to providing a new type of resident and community - based services, including health - social, to replace the institutional model of childcare.
Support for deinstitutionalization of social services for children will be provided in accordance with the Community and Family Support Services Card and the Residence Services Card endorsed by the Interdepartmental Working Group on the Deinstitutionalisation of Childcare. The project proposal provides:
1. Repair of premises for extending the activity of an existing Day Care Center for children with disabilities with inclusion of CSRI activities;
2. Repair of an existing building for detecting the Observed dwelling for young people aged 18-21;
3. Construction of a new Transitional dwelling for children from 15 to 18 years of age;
The implementation of the project will permanently contribute to the achievement of the goals set in the Municipal Strategy for Development of Social Services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1:Организация и управление на проекта: В рамките на проектната дейност се предвижда да бъде сформиран екип за организация и управление на проекта. Екипът по управление ще изпълнява функции по организационни и административни въпроси и ще улеснява цялостния работен процес по управление на проектния цикъл. Членовете на екипа ще обсъждат начините за постигане на най-­качествено изпълнение на заложените дейности и тяхната последователност . Дейността цели да се осигури успешно изпълнение на проекта и постигането на заложените проектни цели и резултати, да се оптимизира използването на проектните ресурси, да се постигне ефективна координация и комуникация с всички участници в проектния процес, да се осигури прозрачност в управлението на проекта, както и добра отчетност и контрол върху изпълнението. Екипът на проекта ще се състои от трима членове: – ръководител на проекта; – координатор на проекта; – счетоводител на проекта; Дейността ще се извърши от служители на Община Кюстендил. Екипът ще е запознат и ще използва вече използваните в общината процедури за финансово управление и контрол и по този начин ще се даде разумна увереност за спазване на принципите на добро финансово управление на проекта. Дейността на екипа ще гарантира ефикасно и навременно отразяване на всички възможни рискове при изпълнението. Функциите на екипа по организация и управление на проекта включват: – мониторинг и контрол за изпълнение на всички договори с външни изпълнители, осъществяващи дейности по проекта; – изготвяне на доклади по изпълнението на проекта към УО на ОП Региони в растеж ; – финансово управление на проекта; – докладване на нередности; – архивиране; – информиране и публичност по проекта; и др. 8 442.62 8 199.88
Дейност 2:Публичност и визуализация на проекта: През целия период на реализиране на проекта ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от осъществяване на публичност на дейностите от проекта с цел още по-голямо популяризиране на резултатите от него и приноса на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020. Информирането на широката общественост ще популяризира процеса, насочен към създаване на среда, в която институциите, гражданските организации, обществото и семействата зачитат правата на децата и младежите, осъществяват политики, насочени към развитие, социално включване и достъп до качествени грижи и услуги в общността. Чрез активна и навременна реклама ще се предизвика разбиране у широката общественост към проблема на децата и младежите в неравностойно положение, което е пряко свързано с цялостното развитие на община Кюстендил. Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целеви групи и преки бенефициенти по проекта; - Широка общественост; - Разпространители на информация. Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно: - Равнопоставеност - изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност - всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност - всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство - всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност - ще се предоставя информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Печатни медии; - Директна комуникация - пресконференции, официални церемонии, разработване на информационни материали; - Външна реклама - постоянни обяснителни табели. Предвидените в проекта мерки ще са съобразени с правилата за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г . и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация  и комуникация 2014­ - 2020г .  1 976.98 2 340.00
Дейност 3:Изпълнение на Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР : Изпълнението на дейност: "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР" ще се осъществи за следните обекти:  Ремонт на помещения за разширяване на дейността на съществуващ Дневен център за деца с увреждания с включване на дейности за ЦСРИ - Застроен поземлен имот с идентификатор 41112.503.918 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, публична общинска собственост, състояща се от 161 кв.м. застроена площ на два етажа, масивна с гредоред, находяща се в гр. Кюстендил, ул. „Васил Левски“ №6. Имотът е разположен в жилищен район, отреден по ПРЗ за жилищно застрояване, който е в непосредствена близост до централна градска част, с изградена достъпна архитектурна среда (съществува обособена улична мрежа и тротоари за пешеходци).  Ремонт на съществуваща сграда за разкриване на наблюдавано жилище за младежи от 18-21 години - Застроен поземлен имот с идентификатор 41112.503.1086 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил - жилищна сграда, общинска частна собственост, състояща се от 111 кв.м., на един етаж с мазе, масивна, находяща се на ул. „Цар Асен“ – 7 за обособяване на помещения за социална услуга - Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21г. с капацитет до 6 места, съгласно Картата на резидентните услуги. Имотът е разположен в жилищен район, отреден по ПРЗ за жилищно застрояване, който е в непосредствена близост до централната градска част, с изградена достъпна архитектурна среда (съществува обособена улична мрежа и тротоари за пешеходци).  Изграждане на ново преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст - Застроен поземлен имот с идентификатор 41112.503.4317 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил – частна общинска собственост с площ 714 кв.м., находящ се на ул. „Ангел Кънчев“, в който ще се обособи самостоятелна сграда – ново строителство, за изграждане на Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст с капацитет 8 места, съгласно Картата на резидентните услуги. Имотът е разположен в жилищен район, отреден по ПРЗ за жилищно застрояване, който е в непосредствена близост до централна градска част, с изградена достъпна архитектурна среда (съществува обособена улична мрежа и тротоари за пешеходци). Дейността се разделя на три водещи направления: (1) Дейности, свързани с изработването на Работен/Технически проект; Обектите на проектиране са три на брой, като сред тях има и ново строителство. Всички предвидени интервенции по обектите са съобразени с функционалните характеристики на съответният вид услуга и са съгласувани с Министерство на труда и социалната политика. (2) Дейности, свързани с изпълнението на Авторски надзор по време на изпълнение на строително - монтажните работи на строежите: - Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с Работния/Технически проект; - Извършване на допустими от закона несъществени промени в инвестиционния проект. - Изработване на екзекутивна документация във връзка с възникнали несъществени отклонения по време на строителството. (3) Дейности, които са свързани с изпълнението на строително - монтажните работи на строежите: - Строителните работи, изпълнявани съгласно изготвения от Изпълнителя и утвърден от Възложителя Технически проект за строежа, в съответствие с Обяснителната записка, Графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга; - Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство; - Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация; - Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя; - Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; 360 099.62 430 379.61
Дейност 4: Упражняване на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация : Упражняване на строителен надзор: По време на строителството консултант по смисъла на чл. 166 от ЗУТ, ще извърши строителен надзор на строежите, както следва: (1) Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; (2)Носи отговорност за законосъобразно започване на строежите; (4) Съставя всички необходими актовете и протоколите по време на строителството; (5) Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството и осъществява контрол, относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; (6) Издава предписания и заповеди, относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; (7) Съдейства за комплектоване на документацията за подписване на договори с експлоатационните дружества; (8) Координира съставянето и подписването на екзекутивната документация; (9) Координира и извършва необходимото за провеждане на успешни проби, измервания и изследвания на контролни органи при експлоатационни условия на обектите; (10) Съставя технически паспорти след приключване на строително-монтажните работи на обектите; (11) Изготвя окончателен доклад до Възложителя след приключване на строително-монтажните работи; (12) Окомплектова цялата документация, необходима на Община Кюстендил за приемането на обектите. 13 504.63 14 610.00
Дейност 5: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на социалните услуги с оглед задоволяване потребностите на потребителите, от избран изпълнител за доставка и монтаж на необходимото оборудване и обзавеждане за трите обекта. Предвид фактът, че Община Кюстендил кандидатства с Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР, остойностена техническа спецификация на предвиденото оборудване и обзавеждане ще бъде приложена след изготвянето на пълни инвестиционни проекти за трите обекта. Оборудването и обзавеждането, които ще бъдат закупени в рамките на тази дейност ще бъдат съобразени с ситуационните, композиционните и функционални изисквания за всяка една от сградите, в които ще се предоставят социални услуги - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст, Наблюдавано жилище за младежи от 18-21 години и ДЦДУ с включване на дейности за ЦСРИ. 46 549.92 48 114.11

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).