Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

Ensuring a quality European service Single European Emergency Number 112 (SES 112) to assist citizens in need of assistance and increasing the coverage of the service provided in line with advances and developments in technology, by creating an evolving unified communication and information platform, guaranteeing security and trust.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Софтуерна платформа НС 112 и лицензи: Реализирането на софтуерната платформа ще включва дейности по доставка, инсталация, конфигурация, адаптация, внедряване, тестване и пускане в експлоатация, като същата ще бъде реализирана с пълен обем от необходими лицензи за всички потребители. 14 424 830.19 0.00
Медицински модул, надграждане и интеграция: • Интеграция на „Информационна система за спешна медицинска помощ“ (ИССМП) на Министерство на здравеопазването със софтуерната платформа на NG 112 с цел осигуряване на оперативна съвместимост – обмяна на информация в реално време; • Надграждане със съвременни функционалности. 843 136.80 0.00
Единна комуникационна и мрежова инфраструктура: Осигуряване на единна комуникационна инфраструктура – хибридна IP/TDM комуникационна платформа за аудио, видео и текст в реално време. Единната комуникационна инфраструктура ще осигури комуникационна свързаност между Районните центрове 112 (РЦ 112), диспечерите и мобилните екипи на службите за спешно реагиране, болнични заведения и други. 7 489 185.06 0.00
Информационна инфраструктура – хардуер и системен софтуер за основен и резервен дейта центрове и записваща система за обективен контрол: • Доставка, монтаж, инсталация, конфигурация, тестване и въвеждане в експлоатация на хардуер за основен и резервен дейта центрове – сървърни шкафове; сървърни системи за: application сървъри, DB сървъри, backup сървъри и библиотеки, voice record сървъри и други; системи за съхранение на данни (сториджи) и специализиран сторидж за видеофайлове и снимки (неструктурирани данни), UPS устройства и резервно захранване; • Доставка, лицензи, инсталация, конфигурация, тестване и въвеждане в експлоатация на софтуер: системен (ОС), backup софтуер, софтуер за записваща система (система за криптиран запис, архивиране и възпроизвеждане на аудио, видео и снимки) и други; • Доставка, инсталация и конфигурация на приложни софтуерни сървъри и конфигурация на софтуер за виртуализация; • Доставка, инсталация и конфигурация на софтуер за управление на база данни. 8 816 858.58 0.00
Работни станции – стационарни – 1012: Доставка на 1012 стационарни работни станции 7 185 045.60 0.00
Работни станции – мобилни – 830: Доставка на 830 мобилни работни станции 2 529 827.56 0.00
Интеграция с ИАСС, ТЕТРА, ГИС и системи на МЗ: Интегране на: софтуер/и за Управление и анализ на трафика в големите населени места; ГИС на МВР; системи за видео наблюдение – Интегрирана Автоматизирана Система за Сигурност (ИАСС); подсистема на НЗИС на МЗ; триажна подсистема на МЗ; подсистема за позициониране на медицинските екипи (линейки); информационна подсистема за регистриране и проследяване на повикванията; ТЕТРА системата на МВР. ТЕТРА ще бъде интегрирана в NG 112 и ще се използва за гласова комуникация с екипите на спешна помощ, полиция, пожарна, планинска спасителна служба, морска администрация и др. 4 851 936.00 0.00
Архитектурно-строителна част за дейта центрове и обзавеждане на работни зали: • Архитектурно-строителна част за два центъра за данни (дейта център), управлявани от МВР, като реконструкция и обновяване; • Архитектурно-строителна част за четири работни зали в РЦ 112, като реконструкция и обновяване; • Обзавеждане на работни места от нов тип, съобразени с функционалностите на системата и с условията за ергономичност, безопасни и здравословни условия на труд и др. 5 532 467.98 0.00
Специализирана гаранционна поддръжка за осигуряване на непрекъсваема работа на системата в режим на Услугата с надеждност 0,9999 – 36 м: • Осигуряване на непрекъсваема работа на системата за 3 години в режим 24/7/365; • Осигуряване на цялостна работоспособност на единна комуникационна инфраструктура в режим на Услугата с надеждност 0.9999 (максимално допустимо време за нефункциониране на услугата – 52 мин. за 365 поредни дни); • Осигуряване на цялостна сигурност и работоспособност на платформа NG 112 и ИССМП в режим на Услугата с надеждност 0.9999 (максимално допустимо време за нефункциониране на услугата – 52 мин. за 365 поредни дни). Тази надеждност обхваща всички хардуерни и софтуерни компоненти на комуникационната, мрежовата и информационната инфраструктура, стационарни и мобилни работни станции в режим 24/7/365 и тяхната свързаност и съвместно непрекъснато функциониране; • Предвидената дейност „Специализирана гаранционна поддръжка за осигуряване на непрекъсната работа на системата в режим на Услугата с надеждност 0.9999 – 36 месеца“ по проекта не предвижда, нито представлява повтаряща се дейност (не са предвидени плащания за всеки месец), тъй като основната му цел е да осигури по-високо ниво на надеждност на цялата система. Този компонент е част от договора, който ще бъде подписан за изпълнението на проекта и стойността му е включена в общата стойност на договора. Изцяло новата система изисква възможно най-високо ниво на надеждност и Министерството на вътрешните работи не може да разреши по-ниско ниво на услугата от 0.9999 за период от 36 месеца. Опитът, придобит през последните 5 години експлоатация на 112 в България показва, че по-ниският SLA се отразява на работоспособността на цялата система. Следователно изпълнителят трябва да гарантира, че по-високото ниво на услугата 0.9999 се осигурява и поддържа по време на целия жизнен цикъл на проекта. Уточнение: В рамките на подготовката на тръжната документация тази дейност ще представлява и гарантира изискването за висока степен на надеждност в рамките на Изпълнението и гаранционните условия на договора. Сумата ще бъде разплатена в рамките и след изпълнение на всички дейности в периода, който се предвижда инсталация, тест и внедряване на системата в експлоатация. Като това ще се удостовери с подписване на финални Приемо-предавателни протоколи и тестов сценарий за приемане на функционалност и работоспособност на системата. Не се предвиждат месечни (периодични плащания) в периода на гаранционна поддръжка съгласно договора, който се предвижда да се подпише. Всичко това ще бъде допълнително гарантирано и разписано в клаузите на договора. 4 311 360.00 0.00
Обучение: Обучение за работа с платформа NG 112 и ИССМП на оператори, координатори и администратори в РЦ 112, диспечерите и екипите на службите за спешно реагиране. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).