Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 550 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project is included in the list of indicative main projects in the Investment program (IP) for realization of IPURD (IPGVR) of Vidin 2014-2020. The IP is developed under Priority Axis 1 "Sustainable and Integrated Urban Development" of OP "Regions in growth". The project is developed under a procedure BG16RFOP001-1.010 - "Implementation of integrated plans for urban regeneration and development 2014-2020-Vidin". The project is within the Zone of public functions with high public importance of IPURD.
The activities in the area of educational infrastructure play an important role for improving the quality of education in Vidin and for improving the working conditions within the objects of intervention. 
Target groups: all the students and engaged in work in the included objects of intervention.
Objectives: Improving the municipal educational infrastructure; Improving the quality of education; Improving the working conditions.
Expected results: The project will improve the educational infrastructure, which will lead to increased quality of education and improved working conditions at the objects of intervention.
Included two objects of intervention:
"Main reconstruction of the building of the High School of Mathematics and Natural Sciences - (PMG) "Ekzarh Antim I"; shaping the surrounding area and a new gymnasium at the PMG "Ekzarh Antim I", "Knyaz Boris I" Str. 25". Name in IPURD: Project ZVII - 2.4. "Renovation of educational infrastructure and adjoining yard in PMG "Ekzarh Antim I";
"Conservation, restoration and exhibition of the building of the Secondary School "Tsar Simeon Veliki" - Vidin; shaping the adjacent surrounding area and extension and superstructure of the gymnasium at the Secondary School "Tsar Simeon Veliki" - Regulated land plot (UPI) XXXIX for high school, kv. 371 "Central city zone - STAGE I". Name in IPURD: Project ZVII - 2.1. "Renovation of educational infrastructure and adjoining yard in Secondary School "Tsar Simeon Veliki".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : От страна на общината ще бъдат назначени двама общински служители на длъжностите ръководител и счетоводител на проекта, чиято основна дейност е оперативното управление на проекта, вкл: • цялостно административно, финансово и техническо изпълнение на Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП); • координация между страните в изпълнението на ДБФП; • процедури по възлагане на обществени поръчки – контролира подготовката и провеждането на процедури за обществени поръчки; • контролира съответствието на изпълняваните проектни дейности съгласно ДБФП; • администриране на ДБФП – отчитане, докладване, съблюдаване на договорните задължения, осъществяване на мерки за публичност и визуализация, архивиране на проектно досие, следене за нередности, мониторинг и контрол; • финансово управление и осчетоводяване; • съблюдаване на напредъка по проекта – текущ и периодичен мониторинг; • приемане на изпълнението на проектни дейности, възложени на външни изпълнители. Предвижда се избор на външен изпълнител по ЗОП, който да подпомогне Екипа на община Видин: Той се състои от ръководител, координатор, юрист и експерт строителство и техническа инфраструктура. Задължения: - Разработва и/или актуализира и прилага правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта; - Разработва 5 броя документации по ЗОП във връзка с изпълнението на проекта, участва с експерти в комисиите за оценка на офертите, подпомага Възложителя в процеса на на възлагане; - Осигурява протичането на изпълнението на проекта в съответствие с указанията на Договарящия орган и препоръките на УО на ОПРР и следи за цялостното спазване на всички нормативни актове и документи по ОПРР; - Осигурява стриктното изпълнение и недопускане на отклонения от ДБФП; - Участва в предварителната верификация на финансови документи, представени от изпълнителите на договори преди извършване на плащанията, в т.ч. извършва проверки на място на всеки подобект, преглед на всяко искане за плащане от изпълнителите на договорите, проверки дали разходите са допустими и реално извършени; - Изготвя доклади от проверки на място на изпълнението на договорите, сключени в рамките на проекта; - Осъществява контрол относно изготвянето на актовете и протоколите по време на строителството, както и на всяка друга документация, необходима за оформяне и окомплектоване на договорното досие; - При необходимост информира своевременно Кмета на Община Видин при закъснение в изпълнението на проектните дейности; - Попълва техническия и финансов отчет в ИСУН; - Изготвя месечни справки, доклади за напредък и окончателен доклад за изпълнение на проекта, като идентифицира евентуални несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляване; - Подготвя документи за верификация на плащанията и изготвя исканията за възстановяване на средства; - Планира и отчита паричните потоци по проекта съгласно графиците/начините на плащания, заложени в ДБФП и в договорите с изпълнителите; - Участва в срещи между представители на бенефициента и външните изпълнители; - Подпомага бенефициента при одити и проверки на място, осъществявани от Договарящия орган, МРРБ и др. - Разработва детайлна система за финансово управление и контрол (СФУК) на дейностите по проекта - Координира и съблюдава напредъка на изпълнение на проекта, посредством контрол и анализ на времевите графици по отделните дейности по проекта; - Осъществява периодични срещи с членовете на Екипа за обсъждане на напредъка по изпълнение и евентуални проблеми, свързани с извършване на услугите, доставките и строителството. Подготвя експертни становища за преодоляване и решаване на възникналите проблеми; - Осъществява редовни срещи с екипите на другите избрани изпълнители по реализиране на проекта; - Извършва административно-логистична дейност (подготвяне на необходимите документи, съдействие в кореспонденцията между изпълнителите на дейностите по проекта и Възложителя, в кореспонденцията с компетентните органи и др.) 227 128.00 250 727.41
Строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Дейността „строителен надзор” включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Строителният надзор ще се състои от следните дейности: извършва оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражнява строителен надзор; извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; (доп. - ДВ, бр. 82 от 2012 г., в сила от 26.11.2012 г., предишна т. 2, изм. - ДВ, бр. 101 от 2015 г.) може да изпълнява прединвестиционни проучвания, подготовка на проектантския процес и координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора за строително-монтажни работи (СМР) . Строителният надзор носи отговорност за: 1. Законосъобразно започване на строежа; 2. Осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; 4. Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. 7. Предписанията и заповедите на лицето, упражняващо строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. 8. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя. 9. Носи отговорност за щети, които са нанесли на Възложителя и на другите участници в строителството, и солидарна отговорност със строителя за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството. 627 300.00 766 632.60
Публичност и визуализация на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Дейностите за информация и комуникация (публичност и визуализация) ще се извършат в съответствие с чл. 6 от Общите условия към финансираните по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта се предвижда целева пресконференция, конференция по повод стартирането на проекта и официална церемония "първа копка", както и закриваща конференция преди приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. В допълнение тази дейност включва и други мерки с публичен и информационен характер - временни и постоянни билбордове, постоянна обяснителна табела, плакати, банери, брошури, тефтери, чадъри, химикали, флаш памети. 130 385.00 156 959.34
Авторски надзор на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Осъществяването на авторски надзор на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" включва следните под дейности: Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството ще се определят чрез договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. В изпълнение на задълженията си по "авторски надзор" проектантът носи отговорност за проектирането на строежа в съответствие с предвижданията на подробния устройствен план, изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 на ЗУТ, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. В изпълнение на задълженията си по "авторски надзор" проектантът има право на свободен достъп до строежа, строителните книжа, заповедната книга и актовете и протоколите, съставени по време на строителството. Проектантът носи отговорност за всички свои действия при упражняване на авторския надзор по време на строителството. Водещ проектант е лицето - автор на водещата проектна част на инвестиционния проект, определен от възложителя. Водещият проектант е отговорен и задължен за взаимното съгласуване и координация на всички части на инвестиционния проект. 116 242.00 139 574.40
Строителни и монтажни работи по проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Строителните и монтажни работи по проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" ще обхванат следните обекти на интервенция съгласно одобрените работни проекти, технически спецификации, количествено-стойностни сметки и строителни разрешителни: 1. Основна реконструкция на сградата на ПМГ “Екзарх Антим I”; оформяне на околното пространство и нов физкултурен салон към ПМГ “Екзарх Антим I”- гр.Видин, ул.“Княз Борис I“ №25. Наименование в Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на гр. Видин: Проект ЗВІІ-2.4. "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПМГ "Екзарх Антим І" 2. Консервация, реставрация и експониране на сградата на СОУ “Цар Симеон Велики” - гр.Видин; оформяне на прилежащото околното пространство и пристройка и надстройка на физкултурен салон към СОУ “Цар Симеон Велики” - УПИ ХXXIX за гимназия , кв.371, „ЦГЧ-I ЧАСТ“ по плана на гр. Видин, община Видин. Наименование в Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на гр. Видин: Проект ЗВІІ-2.1. "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в СОУ "Цар Симеон Велики" 12 649 460.12 15 210 345.36
Одит на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Съгласно насоките за кандидатстване одитът на проекта е задължителна дейност. Одитът на проекта следва да бъде с ясно дефиниран по отношение на целите и обхвата. Основната цел на одита е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът трябва да потвърди, че: - всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по ОПРР, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни. Одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред. Одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. 3 900.00 4 680.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).