Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project will be implemented in Brest, Municipality of Pleven.It includes representatives from the target group of unemployed and inactive persons. from 30 to 54 years old,10 people; persons with disabilities; persons over the age of '54.;youths under 29 including - 2 persons with low education.The project will be implemented by candidate employer with experience in the training and recruitment of unemployed persons in programs of EA.Our  goal is to create access to employment and jobs for 20 persons from the target group provided with training in profession"Cobbler" and "Operator in the production of footwear and leather-haberdashery".Specific objectives:
1.Improving access and sustainable integration into the labor market by creating new working places
2.Providing conditions for better integration, inclusion in working life by training and employment
3. Development of the labor market by increasing the quality of new jobs To achieve these objectives is foreseen implementation of the following activities: Information and publicity; To hire 20 persons; Training for the profession; Purchase of equipment; Organization and Management; Completion of the project 
The duration of the project is planned for 13 months.The main activity of the applicant is footwear production.At the beginning and end of the project will be held press conferences.There are provided promotional materials and publications.Will be recruited 20 members of the target group.They will be appointed for 12 months, 8 people in position "Cobbler"; 8 people - "Tailor shoes"; 2 people -  Human"Driver Vans";1 person "Accountant-cashier" and 1 person "Warehouse worker". Will be trained 16 people for the position "Cobbler"and"Tailor shoes" . In the project is provided the purchase of commercial vehicle and 4 production machines. For successful realization of the project is provided project team. Its members have experience in the implementation of projects under OP"DHR".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Информиране и публичност : С дейността ще се огласи стартирането на проекта, ще се запознае обществеността с целите на настоящата схема за безвъзмездна финансова помощ, методиката на работа и постигнатите след приключването на дейностите резултати. По този начин информацията ще достигне до много широк кръг от хора, ще даде разгласа на Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» и ще създаде интерес за мултиплициране на дейността.При стартирането и приключването на проекта ще се проведат пресконференции, като ще бъде дадена информация относно целите на програмата и проекта, финансиращите структури, постигнатите резултатите. Ще бъдат отпечатани рекламни материали за същността на проекта и перспективите, които предлага. Те ще бъдат разпространявани сред представители на целевата група и работодатели. Ще бъде изработена табела, която ще се постави на мястото на провеждане на дейностите /фирмената база/. Предвидено е изработване на стикери за материалите за обучението и закупеното, за разкриване на новите работни места, оборудване. В началото и края на проекта ще бъдат пуснати две обяви в местните вестници. 1 795.00 1 795.00
Наемане на 20 лица за период от 12 месеца: Ще бъдат наети 20 мотивирани, с желание за трайна ангажираност с проекта и резултатите от него безработни и неактивни лица. По този начин ще се осигурят необходимите предпоставки за пълноценното и цялостно протичане на трудовата заетост, обучението, а от там и за реализацията на заложените в проекта цели, както и последващата им ангажираност в предприятието на Кандидата. Дейността обхваща представители на целевата група и нейните специфични категории –продължително безработни и неактивни лица- 10 човека на възраст от 30 до 54г.; безработни или неактивни лица с увреждания; безработни лица на възраст над 54 г.; безработни младежи до 29 г. вкл.- 2-ма човека, безработни лица с ниска степен на образование; отговарящи на изискуемото от ЗПОО минимално входящо образователно равнище за съответната професия и специалност, необходими за провеждане на предвидените обучения. Контактът с потенциалните участници ще се осъществи със съдействието на Д”БТ”- Гулянци и чрез публикуване на обява в местната преса за набиране на работници. Както вече бе посочено, основната дейност на Кандидата е „Производство на обувки”, НКИД 15.20. Подбраните 20 човека ще бъдат назначени за срок от 12 месеца, на пълен/8 ч./ работен ден, като ще бъдат разкрити следните нови за Кандидата работни места: - 8 работни места за длъжност „Обущар” НКПД 75361007; - 8 работни места за длъжност „Шивач обувки” НКПД 75331012; - 2 работни места на длъжност-„Шофьор лекотоварен автомобил” НКПД 83222006; - 1 раб. място за „Счетоводител-касиер” НКПД 43112003; - 1 едно работно място „Склададжия” НКПД 43212014. Те са съобразени с плана за развитие на фирмата в следващите години и нейните настоящи нужди и възможности. Подборът на безработните ще се осъществи със съдействието на специалистите от Д”БТ”– Гулянци, кандидата и екипа, като бъдат спазени принципите на равнопоставеност, равни възможности и превенция на дискриминацията. Ще се осъществи по процедурата, която ще определи ДО в „Ръководството на бенефициента процедура за подбор на представители на целевата група по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: „Ново работно място”. В бюджета на проекта са предвидени средства за обезпечаване на трудовите възнаграждения на персонала и осигурителни вноски за сметка на работодателя, за период от 12 месеца. Размерът на възнагражденията е съобразен с МОД 2015 г.за предвидените професии, също и резерв, включващ двукратно повишаване на МОД за периода на реализация на проекта. Предвидени са средства и за трудова медицина за 1 година заетост. 121 197.55 120 013.50
Обучение по професия: Целта е да се осигурят условия за пълноценно усвояване на предоставените възможности за повишаване на мотивацията, конкурентноспособността, успешно интегриране на пазара на труда и усъвършенстване на наетите лица. 16-те човека, наети на длъжности „Обущар” и „Шивач обувки”, ще бъдат обучени. Девет от тях, съгласно рамкова програма „А” – за професионално обучение с придобиване на първа степен професионална квалификация по професия „Обущар”. По тази причина при провеждането на подбора е предвиден критерий тези лица да отговарят на изискуемото от ЗПОО минимално входящо образователно равнище за съответната професия или специалност, а именно завършен 8 клас.Обучението ще се проведе по професия: 1. „Обущар”, код 542120, специалност „Обущарство”, код: 5421201; 2. Общ хорариум :300 учебни часа по 45 мин.; 2.1. Теория 120 уч.часа; 2.2. Практика 180.уч. часа; 3. Брой на обучаваните лица – 9 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение – Свидетелство за професионална квалификация. И седем човека по част от професия "Оператор в производство на обувни и кожено-галантерийни изделия", код:542070, специалност "Производство на обувни изделия" - II степен на професионална квалификация, код 5420701 Обучението ще се проведе по част от професия: 1. "Оператор в производство на обувни и кожено-галантерийни изделия", код:542070, специалност "Производство на обувни изделия" - II степен на професионална квалификация, код 5420701; 2. Общ хорариум :300 учебни часа по 45 мин.; 2.1. Теория 120 уч.часа; 2.2. Практика 180.уч. часа; 3. Брой на обучаваните лица – 7 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение – Удостоверение за обучение по част от професия. Обучението ще се проведе в базата на кандидата, където има обособена обучителна зала. Основните форми на обучение, които ще се приложат са теоретични и практически - под формата на обучение на реално работно място, като курсистите ще се запознаят с най-новите изисквания в професията. Освен овладяването на конкретната професия, ще придобият опит и увереност по време на самостоятелната работа, мотивация и конкурентноспособност. В обучението са включени двете лица на възраст до 29г. вкл. Броят на участниците е съобразен с изискването за постигане на максимална ефективност от обученията, както и с възможностите и нуждите на кандидата да осигури нови работни места, условия за обучение и последваща трудова заетост. 9 600.00 9 600.00
Закупуване на оборудване: За разкритите нови работни места и за обезпечаване тяхното запазване предвиждаме закупуване на оборудване. Настоящата процедура предлага задоволяване на нарастващите нужди на фирмата от разкриване на още работни места, обогатяване на материалната база и осигуряване на квалифицирана и дългосрочно наета работна ръка. Фирмата притежава сравнително добре оборудвана производствена база, която може да бъде разширена и да осигури нови работни места при наличие на средства за нейното дооборудване.За нуждите на дейността й е необходимо да бъдат доставени четири нови, важни за производството машини. Разрастването на дейността на фирмата налага да бъде увеличено количеството на материалите за работа, както и да бъде засилен пласментът на готовата продукция, което е свързано с транспорт на материали и продукция. Във връзка с това е предвидено закупуване на лекотоварен автомобил, който ще обезпечи заетостта на новоназначените шофьори. Във връзка с това ще бъдат закупени: • Едно-иглова ръкавна машина с прав двулицев бод – 1 бр. • Едноиглова бутилкова машина с иглен и ролков транспорт.–1 бр • Преса за тик-так копчета, капси и телени копчета– 1 бр. • Високоскоростна права машина с рода-1бр • Лекотоварен автомобил.–1 бр За доставка на посоченото оборудване ще се проведат процедури по ПМС 118/2014г. Подготовката на документацията и провеждането на процедурите ще се осъществи от екипа на проекта и кандидата. 59 199.52 64 370.02
Организация и управление : Целта на дейността е да се осигури осъществяване на прозрачно управление, успешната и в срок реализация на всяка от дейностите по проекта.Организацията на проекта и вътрешния мониторинг ще се осъществява за всяка дейност от Екип по проекта. За прозрачност на финансовата реализация на проекта ще бъде водена отделна счетоводна отчетност. Изработена е система за вътрешен мониторинг: ежемесечни доклади, констативни таблици и протоколи за постигната ефективност, срещнатите трудности и план за тяхното преодоляване, план за действие за следващия отчетен период по дейности, функции и изпълнители. При приключването на всяка дейност ще се съставят констативни протоколи В тях ще бъдат описвани конкретните причини за отчетения резултат и ще се вземат решения за по-нататъшната реализация на проекта /план за действие/.Предвижда се постоянен вътрешен мониторинг по отношение на качеството, сроковете и финансовото изпълнение на дейността. Кандидатът ще упражнява ежеседмичен контрол за изпълнение на планираните обучителни програми, присъствието и оценка на ангажираността на обучаемите. При стартирането на обучението, обучаемите ще бъдат запознати с целите на оперативната програма, схемата за безвъзмездна финансова помощ, проекта и източниците на финансиране. По време на обучението ще се осъществява обратна връзка за мнението на обучаваните лица относно начина на поднасяне на информацията, нейното качество, обем, сложност. Провеждане на анкети /съгласно Ръководството на бенефициента/ в началото и края на обученията. Водещата организация ще осигури отчитане на финансовите резултати по пера. Финансовите отчети ще се изготвят ежемесечно, за да се следи изразходването на средствата по проекта и ще се прави съпоставка на това, което е залегнато в бюджета и това, което действително е изразходвано. Финансовите отчети ще бъдат представяни на Възложителя с междинните и окончателното искане за плащане. 18 010.38 17 367.47
Приключване на проекта: Целта на дейността е да се отчете приключването, успешно и в срок, на всички планирани в проекта дейности и да се оформи съответната документация. Приключването на проекта ще се осъществи от екипа и включва систематизиране на цялата проектна документация, оформяне на окончателния доклад и представянето му на Възложителя. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).