Информиране и публичност : С дейността ще се огласи стартирането на проекта, ще се запознае обществеността с целите на настоящата схема за безвъзмездна финансова помощ, методиката на работа и постигнатите след приключването на дейностите резултати. По този начин информацията ще достигне до много широк кръг от хора, ще даде разгласа на Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» и ще създаде интерес за мултиплициране на дейността.При стартирането и приключването на проекта ще се проведат пресконференции, като ще бъде дадена информация относно целите на програмата и проекта, финансиращите структури, постигнатите резултатите. Ще бъдат отпечатани рекламни материали за същността на проекта и перспективите, които предлага. Те ще бъдат разпространявани сред представители на целевата група и работодатели. Ще бъде изработена табела, която ще се постави на мястото на провеждане на дейностите /фирмената база/. Предвидено е изработване на стикери за материалите за обучението и закупеното, за разкриване на новите работни места, оборудване. В началото и края на проекта ще бъдат пуснати две обяви в местните вестници. |
1 795.00
|
1 795.00
|
Наемане на 20 лица за период от 12 месеца: Ще бъдат наети 20 мотивирани, с желание за трайна ангажираност с проекта и резултатите от него безработни и неактивни лица. По този начин ще се осигурят необходимите предпоставки за пълноценното и цялостно протичане на трудовата заетост, обучението, а от там и за реализацията на заложените в проекта цели, както и последващата им ангажираност в предприятието на Кандидата.
Дейността обхваща представители на целевата група и нейните специфични категории –продължително безработни и неактивни лица- 10 човека на възраст от 30 до 54г.; безработни или неактивни лица с увреждания; безработни лица на възраст над 54 г.; безработни младежи до 29 г. вкл.- 2-ма човека, безработни лица с ниска степен на образование; отговарящи на изискуемото от ЗПОО минимално входящо образователно равнище за съответната професия и специалност, необходими за провеждане на предвидените обучения. Контактът с потенциалните участници ще се осъществи със съдействието на Д”БТ”- Гулянци и чрез публикуване на обява в местната преса за набиране на работници.
Както вече бе посочено, основната дейност на Кандидата е „Производство на обувки”, НКИД 15.20. Подбраните 20 човека ще бъдат назначени за срок от 12 месеца, на пълен/8 ч./ работен ден, като ще бъдат разкрити следните нови за Кандидата работни места:
- 8 работни места за длъжност „Обущар” НКПД 75361007;
- 8 работни места за длъжност „Шивач обувки” НКПД 75331012;
- 2 работни места на длъжност-„Шофьор лекотоварен автомобил” НКПД 83222006;
- 1 раб. място за „Счетоводител-касиер” НКПД 43112003;
- 1 едно работно място „Склададжия” НКПД 43212014.
Те са съобразени с плана за развитие на фирмата в следващите години и нейните настоящи нужди и възможности.
Подборът на безработните ще се осъществи със съдействието на специалистите от Д”БТ”– Гулянци, кандидата и екипа, като бъдат спазени принципите на равнопоставеност, равни възможности и превенция на дискриминацията. Ще се осъществи по процедурата, която ще определи ДО в „Ръководството на бенефициента процедура за подбор на представители на целевата група по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: „Ново работно място”.
В бюджета на проекта са предвидени средства за обезпечаване на трудовите възнаграждения на персонала и осигурителни вноски за сметка на работодателя, за период от 12 месеца. Размерът на възнагражденията е съобразен с МОД 2015 г.за предвидените професии, също и резерв, включващ двукратно повишаване на МОД за периода на реализация на проекта. Предвидени са средства и за трудова медицина за 1 година заетост.
|
121 197.55
|
120 013.50
|
Обучение по професия: Целта е да се осигурят условия за пълноценно усвояване на предоставените възможности за повишаване на мотивацията, конкурентноспособността, успешно интегриране на пазара на труда и усъвършенстване на наетите лица. 16-те човека, наети на длъжности „Обущар” и „Шивач обувки”, ще бъдат обучени. Девет от тях, съгласно рамкова програма „А” – за професионално обучение с придобиване на първа степен професионална квалификация по професия „Обущар”. По тази причина при провеждането на подбора е предвиден критерий тези лица да отговарят на изискуемото от ЗПОО минимално входящо образователно равнище за съответната професия или специалност, а именно завършен 8 клас.Обучението ще се проведе по професия:
1. „Обущар”, код 542120, специалност „Обущарство”, код: 5421201;
2. Общ хорариум :300 учебни часа по 45 мин.;
2.1. Теория 120 уч.часа;
2.2. Практика 180.уч. часа;
3. Брой на обучаваните лица – 9 лица;
4. Документ, доказващ завършеното обучение – Свидетелство за професионална квалификация.
И седем човека по част от професия "Оператор в производство на обувни и кожено-галантерийни изделия", код:542070, специалност "Производство на обувни изделия" - II степен на професионална квалификация, код 5420701
Обучението ще се проведе по част от професия:
1. "Оператор в производство на обувни и кожено-галантерийни изделия", код:542070, специалност "Производство на обувни изделия" - II степен на професионална квалификация, код 5420701;
2. Общ хорариум :300 учебни часа по 45 мин.;
2.1. Теория 120 уч.часа;
2.2. Практика 180.уч. часа;
3. Брой на обучаваните лица – 7 лица;
4. Документ, доказващ завършеното обучение – Удостоверение за обучение по част от професия.
Обучението ще се проведе в базата на кандидата, където има обособена обучителна зала. Основните форми на обучение, които ще се приложат са теоретични и практически - под формата на обучение на реално работно място, като курсистите ще се запознаят с най-новите изисквания в професията. Освен овладяването на конкретната професия, ще придобият опит и увереност по време на самостоятелната работа, мотивация и конкурентноспособност.
В обучението са включени двете лица на възраст до 29г. вкл.
Броят на участниците е съобразен с изискването за постигане на максимална ефективност от обученията, както и с възможностите и нуждите на кандидата да осигури нови работни места, условия за обучение и последваща трудова заетост.
|
9 600.00
|
9 600.00
|
Закупуване на оборудване: За разкритите нови работни места и за обезпечаване тяхното запазване предвиждаме закупуване на оборудване. Настоящата процедура предлага задоволяване на нарастващите нужди на фирмата от разкриване на още работни места, обогатяване на материалната база и осигуряване на квалифицирана и дългосрочно наета работна ръка. Фирмата притежава сравнително добре оборудвана производствена база, която може да бъде разширена и да осигури нови работни места при наличие на средства за нейното дооборудване.За нуждите на дейността й е необходимо да бъдат доставени четири нови, важни за производството машини. Разрастването на дейността на фирмата налага да бъде увеличено количеството на материалите за работа, както и да бъде засилен пласментът на готовата продукция, което е свързано с транспорт на материали и продукция. Във връзка с това е предвидено закупуване на лекотоварен автомобил, който ще обезпечи заетостта на новоназначените шофьори.
Във връзка с това ще бъдат закупени:
• Едно-иглова ръкавна машина с прав двулицев бод – 1 бр.
• Едноиглова бутилкова машина с иглен и ролков транспорт.–1 бр
• Преса за тик-так копчета, капси и телени копчета– 1 бр.
• Високоскоростна права машина с рода-1бр
• Лекотоварен автомобил.–1 бр
За доставка на посоченото оборудване ще се проведат процедури по ПМС 118/2014г. Подготовката на документацията и провеждането на процедурите ще се осъществи от екипа на проекта и кандидата.
|
59 199.52
|
64 370.02
|
Организация и управление : Целта на дейността е да се осигури осъществяване на прозрачно управление, успешната и в срок реализация на всяка от дейностите по проекта.Организацията на проекта и вътрешния мониторинг ще се осъществява за всяка дейност от Екип по проекта.
За прозрачност на финансовата реализация на проекта ще бъде водена отделна счетоводна отчетност.
Изработена е система за вътрешен мониторинг: ежемесечни доклади, констативни таблици и протоколи за постигната ефективност, срещнатите трудности и план за тяхното преодоляване, план за действие за следващия отчетен период по дейности, функции и изпълнители.
При приключването на всяка дейност ще се съставят констативни протоколи В тях ще бъдат описвани конкретните причини за отчетения резултат и ще се вземат решения за по-нататъшната реализация на проекта /план за действие/.Предвижда се постоянен вътрешен мониторинг по отношение на качеството, сроковете и финансовото изпълнение на дейността.
Кандидатът ще упражнява ежеседмичен контрол за изпълнение на планираните обучителни програми, присъствието и оценка на ангажираността на обучаемите.
При стартирането на обучението, обучаемите ще бъдат запознати с целите на оперативната програма, схемата за безвъзмездна финансова помощ, проекта и източниците на финансиране. По време на обучението ще се осъществява обратна връзка за мнението на обучаваните лица относно начина на поднасяне на информацията, нейното качество, обем, сложност. Провеждане на анкети /съгласно Ръководството на бенефициента/ в началото и края на обученията.
Водещата организация ще осигури отчитане на финансовите резултати по пера. Финансовите отчети ще се изготвят ежемесечно, за да се следи изразходването на средствата по проекта и ще се прави съпоставка на това, което е залегнато в бюджета и това, което действително е изразходвано. Финансовите отчети ще бъдат представяни на Възложителя с междинните и окончателното искане за плащане.
|
18 010.38
|
17 367.47
|
Приключване на проекта: Целта на дейността е да се отчете приключването, успешно и в срок, на всички планирани в проекта дейности и да се оформи съответната документация. Приключването на проекта ще се осъществи от екипа и включва систематизиране на цялата проектна документация, оформяне на окончателния доклад и представянето му на Възложителя. |
0.00
|
0.00
|