The main activities include: 1. Updating the systems for financial management and control in order to implement and manage the investment programs of 39 cities to their functions under the procedure for granting financial assistance BG16RFOP001-1.001-039 "Implementation of Integrated Plans urban Reconstruction and development 2014-2020 "; 2. Remuneration of the teams for implementation of investment programs procedure BG16RFOP001-1.001-039 "Implementation of Integrated Plans for Urban Reconstruction and Development 2014-2020 .; 3. Remuneration for members of IBs with a view to the realization of the procedure BG16RFOP001-1.001-039 "Implementation of Integrated Plans for Urban Reconstruction and Development 2014-2020 .; 4. Hiring independent from the IB appraisers and assistant assessors to evaluate proposals under procedure BG16RFOP001-1.001-039 "Implementation of Integrated Plans for Urban Reconstruction and Development 2014-2020"; 5. Expenses for publicity and visualization; 6. Project management.
The project includes a financial plan and justification of the necessary resources and their distribution. Through the implementation of activities Karlovo municipality will increase the capacity of the local authority responsible for the implementation of an integrated plan for urban regeneration and development (IPGVR) and the investment program for the realization of IPGVR, as an intermediate body and beneficiary of grants procedure BG16FROP001-1.001.039.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Актуализиране на системи за финансово управление и контрол с оглед изпълнение и управление на инвестиционните програми на 39 града спрямо функциите им по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”: Нуждата от тази дейност произтича от необходимостта общината да разполага с подходяща система за финансово управление и контрол, която е от ключово значение за успешното изпълнение на Инвестиционната програма и успешното сертифициране на разходите по нея. В качеството си на конкретен бенефициент, на община Карлово предстои да управлява изпълнението на проекти с обща стойност над 15 млн. лева, респективно управление на финансови потоци с този размер. Предвид факта, че общината е едновременно бенефициент на ОПРР и междинно звено отговорно за оценка са налице множество нови функции, които следва да бъдат приведени в съответствие с изискванията на ЗФУК. Ролята на Община Карлово като Междинно звено следва да бъде отразена в СФУК, включително по отношение на новоделегираните функции за оценка на проектни предложения и по отношение разпределението на функциите между длъжностни лица/външни изпълнители във връзка с техните възнаграждения.
10 000.00
12 000.00
Възнаграждения на екипите за изпълнение на инвестиционни програми по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: За изпълнение на Инвестиционната програма по Приоритетна ос 1 на ОПРР Кметът на Община Карлово със заповед определя екип от 3 души . Членовете на екипа имат образование, квалификация и опит, необходим и достатъчен за изпълнение на Инвестиционната програма. Екипът за изпълнение на Инвестиционната програма е ангажиран с изпълнението, актуализацията и мониторинга на инвестиционната програма. Екипът има задължение да организира и координира процесите по изпълнение по инвестиционната програма и подготовка на искания за промяна на инвестиционната програма при идентифицирана необходимост от такава промяна. Екипът следи за постигане и отчитане индикаторът, заложен в Инвестиционната програма в определените срокове и за съответствие на изпълнението на инвестиционната програма с план-графика на инвестиционната програма.
17 544.00
17 488.36
Възнаграждения на екипите на Междинните звена с оглед реализацията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Междинното звено на Община Карлово, одобрено от УО на ОПРР, изпълнява утвърдени функции и задачи с Инструкция за определяне на структурата и състава на междинните звена по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие" по ОПРР 2014-2020 г., като то изпълнява функциите и задачите си през целия период на действие на ОПРР 2014-2020 - до 2023 год.
Съгласно предложената за одобрение структура и състав МЗ на Община Карлово се ръководи от Ръководител на МЗ и има състав от 5 члена на МЗ, служители на общинска администрация. Задълженията на членовете на МЗ са регламентирани с допълнение към длъжностните им характеристики относно изпълнение на функцията Експерт "Междинно звено".
37 400.00
2 694.69
Наемане на външни за Междинните звена оценители и помощник-оценители за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Съгласно Вътрешни детайлни правила за работа на оценителни комисии за оценка на проектни предложения по процедура bg16rfop001-1.001-039 „изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” по оперативна програма “региони в растеж” 2014-2020 г. членовете на една оценителна комисия са минимум 8 (3-ма оценители, 3-ма резервни члена, председател и секретар), като в допълнение към състава на комисията могат да бъдат включени и помощник оценители. За осигуряване на посочения човешки ресурс е необходимо да бъдат използвани външни за МЗ експерти, които да участват в процеса на оценка.
10 314.00
2 750.40
Разходи за публичност и визуализация : Ангажиментите на общината за осигуряване на публичност и визуализация произлизат от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Наръчникът определя конкретните изисквания за инициативи по приоритетна ос „Техническа помощ”, включително и за Бюджетната линия на община Карлово. Задължително условие е поставянето на плакат (минимален размер А3), който информира за стойността и целите на инициативата. Друго задължение е публикуването на информация за Бюджетната линия в интернет страницата на общината – до два дни след сключването на договора за предоставяне на БФП.
819.72
811.20
Разходи за организация и управление : За навременното отчитане на бюджетната линия е необходимо да бъде назначен екип за управлението й. Екипът ще бъде отговорен за проследяване на изпълнението на дейностите, изготвянето на навременни отчети и искания за плащане, актуализиране на бюджетната линия.
6 120.00
6 119.63
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN