Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project proposal is realizing under PA 8 ”Technical assistance” of Operational Programme “Regions in Growth” (OP RG) 2014-2020. The project proposal is aimed to assist Municipality of Lovech’s needs concerning realization of an Investment Programme of the city of Lovech, with financial support to the activities connecting with management and implementation of the Investment Programme in the period up to 2023 as well as an Intermediate body under PA1 “Sustainable and integrated urban development” of Operational Programme “Regions in Growth” 2014-2020. The project proposal includes measures aimed to ensure the financial support for updating of systems for financial management and control in the municipality in connection with the Investment programme’s implementation. The aim of the activity is to guarantee appropriate and effectiveness in management the resources intended for Investment programme’s implementation. The project proposal includes measures aimed to ensure remunerations of the Investment programme management team in the period 2016-2023; insuring the remunerations of Intermediate body (IB) members, engaged with assessment of project proposals, included in the Investment programme; ensuring the remuneration of expert that are going to support IB in projects’ assessment. Activities connected with building of municipality’s  administrative capacity in implementation of PA 1 are provided “Sustainable and integrated urban development” OP RG 2014-2020.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Възнаграждения на екипите за изпълнение на инвестиционни програми по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Съгласно изискванията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” за управлението на Инвестиционната програма на град Ловеч е предвиден екип от двама члена: ръководител и координатор. Изборът на екип е съобразен с изискванията на процедурата и притежава изискуемия капацитет за надеждното управление на Инвестиционната програма. Членовете от екипа за управление на ИП са служители на щатни длъжности в общината Ловеч. 26 800.00 24 089.17
Възнаграждения на екипите на Междинните звена с оглед реализацията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Междинното звено в община Ловеч е изградено в изпълнение на Споразумение за делегиране на функциите по оценка и избор на проекти, финансирани по ОП на ОПРР 2014-2020 г. и съгласно изискванията в Инструкция за определяне структурата и състава на междинните звена по процедура „Изпълнение на интегрираните планове за градско възстановяване и развитие“ по ОПРР 2014-2020. МЗ в община Ловеч е създадено със заповед на кмета на общината. Структурата и съставът на МЗ е утвърден с Анекс 1 към Споразумение за делегиране на функциите по оценка и избор на проекти, финансирани по ОП на ОПРР 2014-2020г., сключено между община Ловеч и УО на ОПРР. В структурно и функционално отношение, функциите и отговорностите на МЗ са разделени от звената отговорни за изготвянето и изпълнението на проектите, по които община Ловеч ще е конкретен бенефициент, за предотвратяване на риска от конфликт на интереси както и независимостта му от бенефициента. Възложените функции и отговорности на МЗ са в съответствие с част 3 на Инструкцията и се отнасят до дейности свързани с организирането и оценяването на проектните предложения, по които конкретен бенефициент е общината. МЗ притежава и по архивиране и документиране, поддържане на постоянни връзки с общината, УО на ОПРР, сертифициращия и одитния органи и др. В съставът на МЗ са включени 4 експерта на щатна длъжност в община Ловеч . 22 468.80 27 458.09
Наемане на външни за Междинните звена оценители и помощник-оценители за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Съгласно Анекс 1 към Споразумението за делегиране на функции по оценка и избор на проекти по ПО 1 и планираните интервенции в Инвестиционната програма за изпълнение на ПО 1 и след извършен анализ на очаквания брой проектни предложения, които следва да бъдат оценени и видът на експертизата за тяхната оценка се идентифицира необходимостта от наемането на 3-ма оценители и 3-ма помощник-оценители , служители на общинската администрация - външни за междинното звено. Външните оценители ще отговарят на изискванията за образование и опит съгласно изискванията на Инструкция за определяне структурата и състава на междинните звена по процедура „Изпълнение на интегрираните планове за градско възстановяване и развитие“ по ОПРР 2014-2020. Относно състава на оценителната комисия и имайки предвид, разпоредбата на чл. 2, ал. 15 на Вътрешни детайлни правила за работа на оценителни комисии за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” по ОПРР 2014-2020 г. и графика за подаване на проектите предложения, в изпълнение на ИП на град Ловеч ще бъдат създавани оценителни комисии за оценка на основните 8 проекта, общо 3 оценителни комисии, в т.ч. за 2016г. 2 оценителни комиси с 3 оценители и 3 помощник-оценители; за 2017г. - 1 оценителна комисия с 3 оценители и 3 помощник-оценители . За оценка на резервните проекти (при наличие на финансов ресурс) за оценката на 3 проектни предложения - едно през 2018г. и две за 2019г. са предвидени две оценителни комисии, всяка с 3 оценители и 3 помощник-оценители . Следва да се има в предвид и разпоредбата на чл.12 на Вътрешни детайлни правила за работа на оценителни комисии, която предвижда, че в хипотезата на оценка на повече от един проект оценката на административно съответствие и допустимостта се извършва от двамата оценители. Функциите на външните оценителите в хода на работата на комисията са свързани с оценката на административно съответствие и на допустимостта и техническата и финансова оценка. При избора на лицата, които да бъдат включени в оценителна комисия ще бъдат отчитано тяхната експертиза спрямо характера и спецификата на оценяваните проекти. 29 700.00 9 361.71
Техническа помощ за създаване на градски мрежи и участие в прояви на равнище ЕС, свързани с интегрирано градско устойчиво развитие: Предвиждат се две участия на общо 6 служители в събития на ниво ЕС, организирани от ЕК и/или НСОРБ и/или ИПА и/или други организации. Изборът на събитията ще бъде съобразен с изискванията и темите на чл. 7 от Регламента за ЕФРР №1301/2013 за устойчиво градско развитие. Предвидено е първото мероприятие да бъде проведено през 2017 г. и второто - през 2018 г. в зависимост от публикуваните покани за участие от горепосочените организатори. Целта на участието в подобни мероприятия е повишаване на капацитета на община Ловеч, свързване в мрежа и обмяна на опит и добри практики между общините на равнище ЕС, които разработват и изпълняват стратегии за устойчиво градско развитие и прилагат интегрирани мерки. Участието в такива събития ще даде възможност на общинските власти да разработят и прилагат интегрирани решения за местните си предизвикателства. Чрез участието в тези мрежи ще споделим и проучим опит и добри практики за подобряване на процеса на разработване на прагматични решения за интегриране на икономически, социални и екологични измерения на политиките за градските региони. Така ще се осигури прилагането на политики на устойчиво интегрирано градско развитие, което ще допринесе за изпълнение на стратегията Европа 2020, както и на редица национални и регионални стратегически документи. 12 000.00 7 391.11
Участие в програми за обмен на опит и добри практики.: Дейността включва участие в обучения, семинари и работни групи, по теми, свързани с изпълнението на дейности за устойчиво градско развитие. Участието няма да дублира общи обучения, провеждани по линия на други програми и проекти. Конкретните теми за участия ще се идентифицират от бенефициента в процеса на изпълнение на договора за БФП, като релевират към изпълнението на дейности за устойчиво градско развитие и чл.7 от Регламента за ЕФРР 1301/2013 относно изпълнението на функциите на общината като бенефициент, градска власт и междинно звено и свързани с изпълнението на оперативната програма. Периодично ще бъдат анализирани нуждите за обучения на персонала на общината, свързан с дейности за устойчиво градско развитие и изпълнение на интегрирания план. Служителите ще участват в обучения, организирани от външни за общината организации. Предвижда се обученията да бъдат насочени към обмяна на добри практики и опит, включително в страни членки на ЕС/ европейски институти по публична администрация, свързани с дейности, касаещи устойчиво градско развитие. По настоящата дейност ще се покрият разходи и разноски, свързани с участието в обученията (т.ч дневни, пътни и др. релевантни разходи). 13 500.00 16 200.00
публичност и визуализация : Дейността за информация и публичност се реализира във връзка задължението на бенефициента, при реализиране на проект финансиран чрез Европейските структурни фондове да оповести по подходящ начин получената финансовата подкрепа. Дейности за информация и комуникация ще се реализира съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и в изпълнение на Националната Комуникационна стратегия 2014-2020. За реализацията на дейността е отговорен екипът за организация и управление на бюджетната линия. В рамките на дейността на сайта на общината ще бъде разкрита отделна рубрика за проекта, включваща кратко описание за проекта, с акцент върху финансовата подкрепа на ЕС; ще бъде изработен и поставен на видно място в сградата на общината плакат, оповестяващ проекта, схемата и финансиращата институция; ще бъдат изработени и разпространени информационни и рекламни материали по проекта - банер (1,40 х 0,60) - 1 брой, папки с логото на ЕС и ОПРР - 100 броя, химикалки с логото на ЕС и ОПРР - 100 броя, листовки с информация за проекта и инвестиционната програма - 500 броя (250 броя в началото на проекта с информация за инвестиционната програма и проектите, които ще бъдат реализирани с финансовата помощ на ОПРР 2014-2020 и 250 броя в края на програмния период с информация за реализираните проекти). 1 000.00 726.00
Разходи за организация и управление : Управлението на бюджетната линия ще се изпълнява до края на 2023 г. Ръководителят организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта. Извършва текущо отчитане изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на бюджетната линия; подготвя актуализация на проекта; поддържа комуникация с УО на ОПРР и други заинтересовани лица. Счетоводителят следи за финансовото изпълнение на проекта, осъществява контрол върху финансовите операции като следи за целесъобразното и законосъобразно разходване на средствата по бюджетната линия. Той осъществява контрол по разходването на средствата, съгласно утвърдената бюджетна линия; оформя всички необходими документи за извършените разходи; участва в процеса по верификация на представените от изпълнителите по отделните договори фактури; подготвя финансовите отчети за изразходване на средствата; подпомага ръководителя при извършване наблюдението и контрола за изпълнението на предвидените дейности. 12 273.60 12 032.94

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).