Разработване на документации за обществени поръчки за избор на изпълнители на допустимите дейности по проекта - Инженеринг, Консултант по смисъла на ЗУТ, мерки за публичност и визуализация: Документациите за обществени поръчки ще бъдат изготвени по реда и условията на ЗОП и ППЗОП, изискванията към изпълнителите и условията за изпълнение на дейностите ще са съобразини с указанията и изискванията по Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020" |
0.00
|
0.00
|
Провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители на допустимите дейности по проекта - Инженеринг, Консултант по смисъла на ЗУТ, мерки за публичност и визуализация, доставка на оборудване. : Провеждане на процедури по ЗОП |
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на "Инженеринг за Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в учебен корпус на ХИМИКОТЕХНОЛОГИЧЕН И МЕТАЛУРГИЧЕН УНИВЕРСИТЕТ- гр. София": В рамките на настоящата дейност ще бъде изпълнено следното:
-Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енелгийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"
- Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/ усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки")
-Изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване.
-Изпълнение на мерки , свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с наредба № 4 от 01.07.2009 за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.
В рамките на настоящия договор ще бъдат изпълнени следните дейности:
- Изготвяне на работни проекти за набелязаните задължителни мерки от доклада за установяване на техническите характеристики и доклада за Енергийна Ефективност Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности.
. - Изпълнение на СМР :
Изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които включват:
- Топлинно изолиране външни стени
- Подмяна на прозорци и врати
- Топлинно изолиране на покрив
- Топлинно изолиране на под
- Енергоспестяващи мерки по отоплителна инсталация
- Мерки по системите за автоматизация, контрол на параметри и наблюдение на топлоснабдяването
- Мерки по система за осветление
Изпълнение на СМР, съпътстващи изпълнението на мерките за енергийна ефективност:
- Изграждане на асансьор и на достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания
- Възстановяване на нарушените тухлени стени и оформяне на деформационните фуги
- Ремонтни работи, възстановяване или подмяна на хидроизолацията на покрива, както и направа на нова ламаринена обшивка по бордове и вентилационни отвори, както и да се изпълни ремонт и подмяна на отводнителните елементи на покрива
- Осветителната инсталация – подмяна на захранващите проводници с нови, със сечение 3х1,5мм², навсякъде.
- Подмяна на захранващите линии с трижилни проводници 3х4мм², а за контакните излази с трижилни проводници 3х2,5мм² - третият проводник е предназначен за защитно заземяване.
- Подмяна на силовата ел. инсталация за технологичните съоръжения.
- Подмяна на старите луминисцентни осветителни тела с нови, в които е монтирана ЕПРА.
- Подмяна на ключовете и контактите с нови, там, където е необходимо
- Основен ремонт на електрическите табла, където е необходимо да се монтират дефектно – токови защити.
- Монтаж на пожароизвестителна система.
- Химически лаболатории - преработка на всички електрически инсталации, да се пдменят оввтителните тела,ел.контакти и ел.табла с апаратура със степен ба защита IP54, отговарящи на степента на пожарната безопасност.
- Изчислителен център- преработка на силовите електрически инсталации, да се подменят ел.контакти и ел.табла с апаратура с възможност за монтиране на дефектнотокови защити.
- Преработка на слаботоковите инсталации.
- Ел.осветителите за евакуационно осветление - монтаж на достатъчен брои осветители.
- Осъществяване на авторски надзор |
2 285 115.15
|
2 784 194.76
|
Осъществяване на дейностите по Консултант по смисъла на ЗУТ за извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на независим строителен надзор при изпълнение на "Инженеринг за Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в учебен корпус на ХИМИКОТЕХНОЛОГИЧЕН И МЕТАЛУРГИЧЕН УНИВЕРСИТЕТ- гр. София": В рамките на настоящата дейност избраният Консултант по смисъла на чл. 168 от ЗУТ ще изпълни:
1. Доклад за оценка на съответствието на работния проект за "Инженеринг за Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в учебен корпус на ХИМИКОТЕХНОЛОГИЧЕН И МЕТАЛУРГИЧЕН УНИВЕРСИТЕТ- гр. София"
2. Независим строителен надзор при реализацията на проект "Инженеринг за Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в учебен корпус на ХИМИКОТЕХНОЛОГИЧЕН И МЕТАЛУРГИЧЕН УНИВЕРСИТЕТ- гр. София", в това число ще изпълни следното:
- ще контролира законосъобразното започване на строежа.
- ще следи за хода на изпълнение на СМР съгласно график на строителя, да оценява забавата и да определя какви мерки трябва да се вземат в това отношение. Съгласувано с Възложителя да нарежда извършването на изменения в графика или да взема решения по такива изменения, предлагани от изпълнителя.
- ще контролира качеството на влаганите строителни материали и изделия, като изисква от Изпълнителя на строежа сертификати и протоколи от контролните изпитания за влаганите в строежа материали и съоръжения и съответствието им с нормите на безопасност.
- ще контролира пълнотата и правилността на съставяните протоколи и актове по време на строителството, като извършва контролно замерване на видовете СМР и проверка на изготвените от строителя подробни ведомости на извършените видове СМР за съответния период.
- ще контролира количеството и качеството на изпълнение на строително-монтажните работи, за да определи дали да се извърши плащане на изпълнителя на СМР, за което той претендира. Плащане на изпълнителя на СМР ще се извършва само ако количествено-стойностната сметка за изпълнените СМР (Акт обр. 19) е парафирана от изпълнителя на строителния надзор.
- ще изисква провеждането само в негово присъствие и да контролира правилността, пълнотата и законосъобразността на всички функционални проби, пускови изпитания и пробна експлоатация, доказващи годността на строежа за въвеждане в експлоатация.
- след проверка на място ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредбите към него.
- съвместно с Изпълнителя на СМР ще подготви и завери екзекутивната документация за строежа съгласно изискванията на чл.175, ал. 2 от ЗУТ, както и да носи отговорност за правилното й комплектоване.
- след приключване на строителството ще изготви Окончателен доклад относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ и да го предаде на Възложителя.
Както и ще изпълнява и други задължения, не упоменати изрично по-горе, но предвидени в българското законодателство и/или изискванията на ОПРР 2014-2020. |
77 185.00
|
91 644.00
|
Изпълнение на мерки по публичност и визуализация по проект "Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в учебен корпус на ХИМИКОТЕХНОЛОГИЧЕН И МЕТАЛУРГИЧЕН УНИВЕРСИТЕТ- гр. София": Дейността ще бъде изпълнена съобразно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (Приложение З към Насоките за кандидатстване). С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта проектното предложение предвижда пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Предвижда се да бъде поставен билборд с големи размери по време на изпълнение на проекта и постоянен обяснителен билборд с големи размери след приключването му на видно място за обществеността, която ще съдържа информация относно финансовата подкрепа от Европейския съюз, както и информация за проекта. Заедно с това проектното предложение предвижда и провеждане на официална церемония "Първа копка". Съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., кандидатът в настоящото проектно предложение ще информира обществеността за получената подкрепа като оповести на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включващо неговите цели и резултати, и открояващо финансовата помощ от Европейския съюз. |
8 000.00
|
9 600.00
|
Дейности по организация и управление на проекта: Дейностите на Екипът, отговарящ за организацията и управлението на проекта ще включват без да се ограничават до:
• Организация и ръководене на дейностите па проекта
• Организация и съдействие при провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки за дейностите, попадащи в обхвата на проекта
• Изготвяне на документациите за провеждане на обществени поръчки
• Координира и поддържа контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта;
• Координация и комуникация с партньорите по проекта ;
• Разработване и спазване на вътрешните правила/процедури, имащи отношение към управлението и изпълнението на проекта
• Организиция изпълнение на предписанията на одитиращите органи и препоръките, съдържащи се в доклади от проверки на място
• Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки и за подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към тях;
• Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта. |
49 000.00
|
48 414.04
|
Въвеждане на обекта в експлоатация: След приключване на строителството и представяне на:
- документ за собственост (нотариален акт);
-разрешение за строеж;
- протокол за определяне на строителна линия и ниво, заедно с резултатите от проверките на достигнатите нива;
-Заверена заповедна книга на строежа; Акт 14 за приемане на конструкцията; Акт 15 за установяване годността на строежа за въвеждането му в експлоатация (с приложени протоколи за успешно проведени 72-часови проби за доказване на техническите параметри на строежа);
-документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите по Чл. 169 от ЗУТ; документ от Агенцията по геодезия, картография и кадастър за предадена екзекутивна документация; договори с експлоатационните дружества (Електро, ВиК, газоснабдяване, топлофикация и други) за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура.
-Окончателен доклад от консултанта, извършващ строителен надзор, относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ обектът ще въведен в експлоатация. Издаването на Акт 16 гарантира законосъобразността на извършените ремонтни дейности, както и безопасността на нейните обитатели. |
500.00
|
0.00
|
Доставка на оборудване и обзавеждане на учебни зали в сграда "В" на ХТМУ - гр. София: С оглед успешното функциониране на учебните зали в реконструираната сграда "В" на ХТМУ - гр. София, кандидатът предвижда доставка на пригодено за тях оборудване и последващо обзавеждане. Кандидатът предвижда закупуване на следното оборудване в учебните зали на обекта на интервенция:
- Настолен компютър - 60 бр.;
- Монитор - 60 бр.;
- Мишка + клавиатура - 60 бр.;
- Принтер МФУ - 3 бр.;
- Лаптоп - 4 броя;
- Мултимедиен проектор - 4 бр.;
- Интерактивна дъска - 4 бр.;
- Бяла дъска - 4 бр.;
- Стойка за мултимедиен проектор - 4 бр.;
- Чинове за трима души - 10 бр.;
- Чинове за двама души - 15 бр.;
- Ученически столове - 60 бр.;
- Учителско бюро - 4 бр.;
- Посетителски столове - 15 бр.
Необходимостта от доставката на оборудването и обзавеждане на учебните зали се обосновава с желанието на кандидата за осигуряване на подходящи и съвременни условия в провеждането на образователния процес. |
65 667.00
|
54 151.98
|