Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 399 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project proposal envisages improvement the conditions of educational service in the building "B" and adjacent studying halls in Chemistry-Technological and Metallurgical University  - Sofia through introduction of energy efficiency improvement measures in it. The planned activities include introduction of energy saving measures the prescribed by the consultant conducted energy audit of the buildings, and implementation of the reflected in the technical passport guidelines and recommendations in order to reach at least class energy "C" in the building. The measures will contribute for creation of modern educational conditions, and at the same time the better performance of the building within the scope of intervention will also significantly reduce operating costs for the building and will contribute to the extension of its life cycle.
The project is directed at implementing the following  thematic objectives in accordance with the General Regulation №1303 / 2013: Thematic goal 10 "Investments in education, training, including professional training for skills and lifelong learning."
The current support aims to improve educational infrastructure and environment at Chemistry-Technological and Metallurgical University  - Sofia, to provide training and skills of students at the university, which will meet the needs at the labour market, and to provide accessible environment for students with disabilities. The interventions within the project proposal will also contribute to achievement of the indicative national targets for energy savings in 2020 in accordance to the National Action Plan on Energy Efficiency 2014-2020.The activities for energy upgrade will extend the life of the building, reduce maintenance costs and assist in reducing greenhouse gases, as well as will improve the learning process at the university.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на документации за обществени поръчки за избор на изпълнители на допустимите дейности по проекта - Инженеринг, Консултант по смисъла на ЗУТ, мерки за публичност и визуализация: Документациите за обществени поръчки ще бъдат изготвени по реда и условията на ЗОП и ППЗОП, изискванията към изпълнителите и условията за изпълнение на дейностите ще са съобразини с указанията и изискванията по Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020" 0.00 0.00
Провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители на допустимите дейности по проекта - Инженеринг, Консултант по смисъла на ЗУТ, мерки за публичност и визуализация, доставка на оборудване. : Провеждане на процедури по ЗОП 0.00 0.00
Изпълнение на "Инженеринг за Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в учебен корпус на ХИМИКОТЕХНОЛОГИЧЕН И МЕТАЛУРГИЧЕН УНИВЕРСИТЕТ- гр. София": В рамките на настоящата дейност ще бъде изпълнено следното: -Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енелгийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С" - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/ усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки") -Изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване. -Изпълнение на мерки , свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с наредба № 4 от 01.07.2009 за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. В рамките на настоящия договор ще бъдат изпълнени следните дейности: - Изготвяне на работни проекти за набелязаните задължителни мерки от доклада за установяване на техническите характеристики и доклада за Енергийна Ефективност Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. . - Изпълнение на СМР : Изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които включват: - Топлинно изолиране външни стени - Подмяна на прозорци и врати - Топлинно изолиране на покрив - Топлинно изолиране на под - Енергоспестяващи мерки по отоплителна инсталация - Мерки по системите за автоматизация, контрол на параметри и наблюдение на топлоснабдяването - Мерки по система за осветление Изпълнение на СМР, съпътстващи изпълнението на мерките за енергийна ефективност: - Изграждане на асансьор и на достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания - Възстановяване на нарушените тухлени стени и оформяне на деформационните фуги - Ремонтни работи, възстановяване или подмяна на хидроизолацията на покрива, както и направа на нова ламаринена обшивка по бордове и вентилационни отвори, както и да се изпълни ремонт и подмяна на отводнителните елементи на покрива - Осветителната инсталация – подмяна на захранващите проводници с нови, със сечение 3х1,5мм², навсякъде. - Подмяна на захранващите линии с трижилни проводници 3х4мм², а за контакните излази с трижилни проводници 3х2,5мм² - третият проводник е предназначен за защитно заземяване. - Подмяна на силовата ел. инсталация за технологичните съоръжения. - Подмяна на старите луминисцентни осветителни тела с нови, в които е монтирана ЕПРА. - Подмяна на ключовете и контактите с нови, там, където е необходимо - Основен ремонт на електрическите табла, където е необходимо да се монтират дефектно – токови защити. - Монтаж на пожароизвестителна система. - Химически лаболатории - преработка на всички електрически инсталации, да се пдменят оввтителните тела,ел.контакти и ел.табла с апаратура със степен ба защита IP54, отговарящи на степента на пожарната безопасност. - Изчислителен център- преработка на силовите електрически инсталации, да се подменят ел.контакти и ел.табла с апаратура с възможност за монтиране на дефектнотокови защити. - Преработка на слаботоковите инсталации. - Ел.осветителите за евакуационно осветление - монтаж на достатъчен брои осветители. - Осъществяване на авторски надзор 2 285 115.15 2 784 194.76
Осъществяване на дейностите по Консултант по смисъла на ЗУТ за извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на независим строителен надзор при изпълнение на "Инженеринг за Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в учебен корпус на ХИМИКОТЕХНОЛОГИЧЕН И МЕТАЛУРГИЧЕН УНИВЕРСИТЕТ- гр. София": В рамките на настоящата дейност избраният Консултант по смисъла на чл. 168 от ЗУТ ще изпълни: 1. Доклад за оценка на съответствието на работния проект за "Инженеринг за Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в учебен корпус на ХИМИКОТЕХНОЛОГИЧЕН И МЕТАЛУРГИЧЕН УНИВЕРСИТЕТ- гр. София" 2. Независим строителен надзор при реализацията на проект "Инженеринг за Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в учебен корпус на ХИМИКОТЕХНОЛОГИЧЕН И МЕТАЛУРГИЧЕН УНИВЕРСИТЕТ- гр. София", в това число ще изпълни следното: - ще контролира законосъобразното започване на строежа. - ще следи за хода на изпълнение на СМР съгласно график на строителя, да оценява забавата и да определя какви мерки трябва да се вземат в това отношение. Съгласувано с Възложителя да нарежда извършването на изменения в графика или да взема решения по такива изменения, предлагани от изпълнителя. - ще контролира качеството на влаганите строителни материали и изделия, като изисква от Изпълнителя на строежа сертификати и протоколи от контролните изпитания за влаганите в строежа материали и съоръжения и съответствието им с нормите на безопасност. - ще контролира пълнотата и правилността на съставяните протоколи и актове по време на строителството, като извършва контролно замерване на видовете СМР и проверка на изготвените от строителя подробни ведомости на извършените видове СМР за съответния период. - ще контролира количеството и качеството на изпълнение на строително-монтажните работи, за да определи дали да се извърши плащане на изпълнителя на СМР, за което той претендира. Плащане на изпълнителя на СМР ще се извършва само ако количествено-стойностната сметка за изпълнените СМР (Акт обр. 19) е парафирана от изпълнителя на строителния надзор. - ще изисква провеждането само в негово присъствие и да контролира правилността, пълнотата и законосъобразността на всички функционални проби, пускови изпитания и пробна експлоатация, доказващи годността на строежа за въвеждане в експлоатация. - след проверка на място ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредбите към него. - съвместно с Изпълнителя на СМР ще подготви и завери екзекутивната документация за строежа съгласно изискванията на чл.175, ал. 2 от ЗУТ, както и да носи отговорност за правилното й комплектоване. - след приключване на строителството ще изготви Окончателен доклад относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ и да го предаде на Възложителя. Както и ще изпълнява и други задължения, не упоменати изрично по-горе, но предвидени в българското законодателство и/или изискванията на ОПРР 2014-2020. 77 185.00 91 644.00
Изпълнение на мерки по публичност и визуализация по проект "Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в учебен корпус на ХИМИКОТЕХНОЛОГИЧЕН И МЕТАЛУРГИЧЕН УНИВЕРСИТЕТ- гр. София": Дейността ще бъде изпълнена съобразно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (Приложение З към Насоките за кандидатстване). С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта проектното предложение предвижда пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Предвижда се да бъде поставен билборд с големи размери по време на изпълнение на проекта и постоянен обяснителен билборд с големи размери след приключването му на видно място за обществеността, която ще съдържа информация относно финансовата подкрепа от Европейския съюз, както и информация за проекта. Заедно с това проектното предложение предвижда и провеждане на официална церемония "Първа копка". Съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., кандидатът в настоящото проектно предложение ще информира обществеността за получената подкрепа като оповести на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включващо неговите цели и резултати, и открояващо финансовата помощ от Европейския съюз. 8 000.00 9 600.00
Дейности по организация и управление на проекта: Дейностите на Екипът, отговарящ за организацията и управлението на проекта ще включват без да се ограничават до: • Организация и ръководене на дейностите па проекта • Организация и съдействие при провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки за дейностите, попадащи в обхвата на проекта • Изготвяне на документациите за провеждане на обществени поръчки • Координира и поддържа контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта; • Координация и комуникация с партньорите по проекта ; • Разработване и спазване на вътрешните правила/процедури, имащи отношение към управлението и изпълнението на проекта • Организиция изпълнение на предписанията на одитиращите органи и препоръките, съдържащи се в доклади от проверки на място • Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки и за подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към тях; • Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта. 49 000.00 48 414.04
Въвеждане на обекта в експлоатация: След приключване на строителството и представяне на: - документ за собственост (нотариален акт); -разрешение за строеж; - протокол за определяне на строителна линия и ниво, заедно с резултатите от проверките на достигнатите нива; -Заверена заповедна книга на строежа; Акт 14 за приемане на конструкцията; Акт 15 за установяване годността на строежа за въвеждането му в експлоатация (с приложени протоколи за успешно проведени 72-часови проби за доказване на техническите параметри на строежа); -документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите по Чл. 169 от ЗУТ; документ от Агенцията по геодезия, картография и кадастър за предадена екзекутивна документация; договори с експлоатационните дружества (Електро, ВиК, газоснабдяване, топлофикация и други) за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура. -Окончателен доклад от консултанта, извършващ строителен надзор, относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ обектът ще въведен в експлоатация. Издаването на Акт 16 гарантира законосъобразността на извършените ремонтни дейности, както и безопасността на нейните обитатели. 500.00 0.00
Доставка на оборудване и обзавеждане на учебни зали в сграда "В" на ХТМУ - гр. София: С оглед успешното функциониране на учебните зали в реконструираната сграда "В" на ХТМУ - гр. София, кандидатът предвижда доставка на пригодено за тях оборудване и последващо обзавеждане. Кандидатът предвижда закупуване на следното оборудване в учебните зали на обекта на интервенция: - Настолен компютър - 60 бр.; - Монитор - 60 бр.; - Мишка + клавиатура - 60 бр.; - Принтер МФУ - 3 бр.; - Лаптоп - 4 броя; - Мултимедиен проектор - 4 бр.; - Интерактивна дъска - 4 бр.; - Бяла дъска - 4 бр.; - Стойка за мултимедиен проектор - 4 бр.; - Чинове за трима души - 10 бр.; - Чинове за двама души - 15 бр.; - Ученически столове - 60 бр.; - Учителско бюро - 4 бр.; - Посетителски столове - 15 бр. Необходимостта от доставката на оборудването и обзавеждане на учебните зали се обосновава с желанието на кандидата за осигуряване на подходящи и съвременни условия в провеждането на образователния процес. 65 667.00 54 151.98

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).