Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 401 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project proposal envisages the introduction of energy efficiency measures in the administrative building of the Municipality - Blagoevgrad, as well as providing access to the building for people with disabilities. With the implementation of project activities would increase energy efficiency and reduce energy consumption in the building covered by this project. This need arises from the specific role of Blagoevgrad municipality as a consumer of electricity. The logical consistency of activities and pledged their sequence in the project will lead to the renovation of buildings of municipal infrastructure in accordance with national and European legislation a high level of energy efficiency. This project proposal aims to provide better working conditions of employees in the building of the municipal administration - Blagoevgrad, by improving the quality of working conditions and create a modern, eco-friendly and energy-efficient working environment in the administrative building, as well as providing access for disadvantaged people.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: В рамките на дейността се предвижда да бъде сформиран екип за организация и управление на проекта. Планира се да бъдат сключени договори с членовете на екипа, определени още при подготовката на проектното предложение. Екипът по проекта ще изпълнява функции по организационните и административните въпроси и ще улеснява цялостния работен процес по управление на проектния цикъл. Членовете на екипа ще обсъждат начините за постигане на най-качествено изпълнение на заложените дейности и тяхната последователност. Дейността цели да се осигури успешно и ефективно изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати, да се оптимизира използването на проектните ресурси, да се постигне ефективна координация и комуникация с всички участници в проектния процес, да се осигури прозрачност в управлението на проекта, както и добра отчетност и контрол върху изпълнението. Екипът за организация и управление на проекта ще се състои от 7 членове: 1 Ръководител на проекта, 1 Координатор на проекта, 1 Юрист на проекта, 1 Счетоводител на проекта, 1 Експерт СМР, 1 Експерт "Връзки с обществеността", 1 Технически сътрудник на проекта. Възнагражденията на членовете на екипа за организация и управление на проекта са определени както следва: 1. Ръководител на проекта - сумата за възнаграждение е в размер на 14 140,73 лева в т.ч. осигурителни вноски в размер на 3 252,37 лева. Възнаграждението е предвидено за срок от 21 месеца, 1191 часа на база часовата ставка на основното възнаграждение на служителя; 2. Координатор на проекта - сумата за възнаграждение е в размер на 4 487,04 лева в т.ч. осигурителни вноски в размер на 673,06 лева. Възнаграждението е предвидено за срок от 21 месеца 744 часа на база часовата ставка на основното възнаграждение на служителя; 3. Юрист на проекта - сумата за възнаграждение е в размер на 5 210,65 лева в т.ч. осигурителни вноски в размер на 1198,45 лева. Възнаграждението е предвидено за срок от 20 месеца, 605 часа на база часовата ставка на основното възнаграждение на служителя; 4. Счетоводител на проекта - сумата за възнаграждение е в размер на 10 327,98 лева в т.ч. осигурителни вноски в размер на 1 342,64 лева. Възнаграждението е предвидено за срок от 21 месеца, 1 164 часа на база часовата ставка на основното възнаграждение на служителя; 5. Експерт СМР - сумата за възнаграждение е в размер на 11 992,10 лева в т.ч. осигурителни вноски в размер на 2 758,19 лева. Възнаграждението е предвидено за срок от 21 месеца, 841 часа на база часовата ставка на основното възнаграждение на служителя; 6. Експерт "Връзки с обществеността“ - сумата за възнаграждение е в размер на 3 796,61 лева в т.ч. осигурителни вноски в размер на 493,56 лева. Възнаграждението е предвидено за срок от 19 месеца, 595 часа на база часовата ставка на основното възнаграждение на служителя; 7.Технически сътрудник на проекта" - сумата за възнаграждение е в размер на 5 768,20 лева в т.ч. осигурителни вноски в размер на 749,87 лева. Възнаграждението е предвидено за срок от 21 месеца, 904 часа на база часовата ставка на основното възнаграждение на служителя. 55 723.31 54 700.60
Подготовка на документация за възлагане по Закона за обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители: За изпълнението на дейностите, заложени в проектното предложение, които изискват специализирана експертиза и ресурси ще бъдат ангажирани изпълнители за реализацията им. Предвижда се тези дейности да бъдат възложени за изпълнение на външни организации, притежаващи необходимите опит, експертиза и ресурси. Изпълнителите ще бъдат избрани чрез провеждане на процедури за избор на изпълнители при спазване изискванията и разпоредбите на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за прилагането му. В процеса на изпълнение на настоящата дейност ще бъдат разработени 4 комплекта тръжни документи. Подготвените тръжни документи ще бъдат изпратени за предварителен контрол за законосъобразност до Агенция за обществени поръчки. Ще бъдат определени видовете процедури и условията за избор на процедура за възлагане на дадена обществена поръчка, методите за определяне на стойността на договора за обществена поръчка, критериите за оценка на оферти и условията за участие на кандидатите за участие в процедурата. 0.00 0.00
Изпълнение на инженеринг (проектиране, строително - монтажни работи и авторски надзор) на обекта на интервенция: Проектната дейност предвижда да бъде изготвен инвестиционен проект за подобряване енергийната ефективност на сградата на Общинска администрация - Благоевград, осигуряване достъп на хора с увреждания и ще бъдат изпълнени строително - монтажни работи. Инвестиционният проект ще бъде изготвен от екип от правоспособни проектанти, съгласно изискванията на ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектът ще бъде съгласуван съгласно ЗУТ и одобрен от главния архитект на Община Благоевград. В обяснителната записка проектантите ще опишат данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на строителни продукти с технически изисквания към тях в съответствие с норми и стандарти и технология на изпълнение, количествени и стойностни сметки. Инвестиционният проект ще се изработи в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 от 2001 г. Дейността предвижда да бъдат изпълнени всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за административната сграда в обследването за енергийна ефективност, мерките по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2, "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"), мерките, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, изпълнение на останалите мерки, които са предписани в техническото обследване. В бюджета на проекта са заложени следните разходи: - за инвестиционен проект - 105 000.00 лв. без ДДС в това число са включени и разходите за авторски надзор; Разходите са 3,08 % от разходите за СМР. РЗП на обекта е 10 322 кв.м. и на тази основа е посочена стойността в съответствие с изискванията на ЗУТ за съответните части към инвестиционния проект, както и е съобразена с мерките от доклада за енергийна ефективност . - за дейностите по СМР - 2 653 988.75. без ДДС в т.ч. 86 770.45 лв. без ДДС съфинансиране за помещения - кафе - сладкарница и стоматологичен кабинет и помещения за административна дейност на "Паркинги и гаражи" ЕООД " и Благоевград Инвест 2016" ЕООД и за СМР за помещенията на ДСП - Благоевград, които надграждат реализирани СМР по Договор BG161PO001/1.1-03/2008/001/013 по ОПРР 2007 - 2013 г.; - разходи за такси, свързани с въвеждане на обекта в експлоатация - 2 810.00 лв. Разходите за държавни такси включват: разходи за ДПК, съгласно Тарифа 14, за съгласуване на инвестиционния проект, съгласно ЗУТ, за издаване на документи от Служба по геодезия, кадастър и регулация,за извършване на изследвания за качеството на водата, разходи за окончателни доклади от експлоатационните дружества за издаване на разрешението за строеж, съгласно ЗУТ. Обектът ще се приема от ДНСК и те определят в ДПК, кои експлоатационни дружества и контролни органи ще участват, поради което следва да са предвидени съответните средства, съгласно тарифите им. Общата стойност за дейността инженеринг, включително и държавна такса за въвеждане на обекта в експлоатация е 2 761 798.75 лв. 2 761 798.75 3 507 025.08
Осъществяване на строителен надзор и оценка на съответствието : Съгласно чл. 168, ал. 2 от Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория /категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗУТ обектът на интервенция в обхвата на проектното предложение е 3 - та категория. С оглед постигане на добро изпълнение на дейностите по СМР качествено и в предвидените обем и срокове е необходимо за обекта да се упражнява строителен надзор. В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител за осъществяване на строителния надзор и изпълнител, който да изготви доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите. Проектната дейност ще бъде възложена за изпълнение на консултант/и, който/които притежава/притежават необходимата експертиза, лиценз, разрешителни и т.н. с оглед гарантиране ефективното и ефикасно изпълнение, както и постигането на очакваните резултати. С осъществяването на строителния надзор се гарантира качественото изпълнение на СМР, съгласно инвестиционния проект, също така се гарантира изпълнението на мерките за енергийна ефективност. По този начин се увеличава експлоатационния живот на административната сграда и по този начин се постига икономия при електропотреблението. В бюджета на проекта за изпълнение на проектната дейност са заложени разходи за упражняване на строителен надзор в размер на 88 852.06 лв. без ДДС и 4 000.00 лв. без ДДС за оценка на съответствието на инвестиционния проект на обекта на интервенция - сграда на Общинска администрация - Благоевград. Общата стойност на проектната дейност, заложена в бюджета на проекта е 92 852.06лв. без ДДС. Планираните разходи за изпълнение на дейностите по строителен надзор и оценка на съответствието на обекта са съобразени с изискването, заложено в НАСОКИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ по Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”, т. 5.4.8. "Допустими и недопустими разходи, т. 5.4.8.1 "Преки допустими разходи", а именно: Когато на етап кандидатстване е предвидено възлагане на инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство), разходите за строителен надзор и оценка на съответствието на проектите са общо в размер до 5 % от стойността на инженеринга. По настоящето проектно предложение стойността от 92 852.06 лв. без ДДС за строителен надзор и оценка на съответствието представлява общо 3, 345 % от стойността на инженеринга. 92 852.06 111 236.40
Информация и публичност на проекта: В изпълнение на проектната дейност се предвижда да се извършат редица от мерки за повишаване информираността на населението, относно предприетите дейности от страна на община Благоевград за въвеждане на мерки за енергийна ефективност и подобряване достъпа на хора в неравностойно положение до сградата обект на интервенция по проекта. Предвижда се провеждането на две пресконференции (2 пресконференции * 300,00 лв. = 600,00 лв. без ДДС). Началната пресконференция ще се проведе в началото на проекта, за да се запознае населението, както с целите на настоящия проект, така и с дейностите, предвидени за постигането им. Предвижда се участие да вземат около 20 участника. На втората пресконференция се предвижда да бъдат отчетени постигнатите резултати от изпълнението на проекта, евентуалните трудности срещнати при реализиране на дейностите, както и постигнатите икономии от потреблението на електроенергията. Заключителната пресконференция се предвижда да бъде проведена в рамките на официалното откриване на обекта. Предвижда се участие да вземат около 20 участника Двете пресконференции ще предоставят възможност на населението да се запознае с приноса на Европейския съюз за подобряване на енергийната ефективност на сградата на общинска администрация - Благоевград. За популяризиране на финансовия принос на ЕФРР, предоставен чрез Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 в подготовката и реализирането на дейностите по проекта се предвижда поставянето на един билборд (1 бр. билборд * 1 500,00 лв. = 1 500,00 лв. без ДДС) по време на изпълнение на дейностите по СМР на обекта и 1 постоянна обяснителна табела. По време на извършването на строително-монтажните дейности билбордът ще бъде с размери 4,00 м. дължина и 3,00 м. ширина. На билбордът ще бъде отбелязан финансовият принос от Европейския съюз и на държавния бюджет, емблемата на ЕС и упоменаването на Европейския съюз, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014 - 2020 г. и наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта, стойността на проекта с информация за размера на европейското и националното съфинансиране, както и начална и крайна дата за изпълнение на проекта. След приключване изпълнението на дейностите по проекта ще бъде поставена постоянна обяснителна табела с размери 100 см. ширина и 120 см. дължина. (1 бр. * 250,00 лв. = 250,00 лв. без ДДС). Текстовото съдържание на постоянната обяснителна табела ще отговаря изцяло на изискванията за визуализация и ще съдържа информация за финансовия принос от Европейския съюз и на държавния бюджет, емблемата на ЕС и упоменаването на Европейския съюз, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014 - 2020 г. и наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта, стойността на проекта с информация за размера на европейското и националното съфинансиране. 15 170.00 18 204.00
Одит на проекта: Дейностите по одит на проекта ще се извършват с оглед гарантиране на прозрачност, ефективност, целесъобразност и правомерност на направените в рамките на проекта разходи. Дейностите по одит се планира да бъдат извършвани от регистриран одитор – член на Института на експерт-счетоводителите или от фирма за одит, които извършват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на изпълнение на дейностите по проекта. 3 270.00 3 924.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).