Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The specificity of the tasks carried out by the Structural Units of the CDBP to carry out effective border controls is directly related to ensuring the actions of the officers relevant to security, control and security at the borders of the country, increasing their mobility in the measures implemented to counter irregular migration and prevent highlighted threats to national security. In this regard, it is essential, in the fight against irregular migration, trafficking in human beings and cross-border crime in all its forms of manifestation, as well as in preventing threats to EU Member States, the CDBP authorities are ensured by the relevant number of security staff.
In this respect, the structural units carrying out the monitoring of the state border as well as the BCCP should have a staff providing effective physical security at the border and quality implementation of the border checks carried out.
The joint Specialized Police Operation  of the Ministry of Interior for enhanced physical security at the Bulgarian-Turkish border engages a significant resource of forces and funds from the territorial structures of the CDBP. This circumstance of secondment of police personnel from the other structures at the Bulgarian-Turkish border creates significant difficulties in the organization of border controls in the respective RDBP.
The persisting strength of the migratory pressure and high number of attempts for illegal crossing from the Republic of Turkey to the territory of the Republic of Bulgaria, as well as the active operational situation at separate borders of the Republic of Bulgaria (Bulgarian-Greek border, Bulgarian-Serbian border) require the maintenance of readiness at national level, in order to ensure reliable security at the borders of the country, respectively the external borders of the EU, such as the Bulgarian-Turkish border, as well as to counter the existing threat of migratory pressure at sea and the Bulgarian-Greek border. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на допълнителен персонал за участие в СПО и граничния контрол по българо-турската граница, уязвимите участъци от българо-гръцката граница, Българо-сръбска граница и изпълнение на дейности по гранично наблюдение в участъци, препокриващи зоните за отговорност между РДГП – Бургас и РДГП - Елхово в близост до българо-турската граница. : Очаква се да бъде нает персонал около 334 души за 27 месеца. Няма да има дублиране и припокриване с грантови споразумения HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035, HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0046, поради причината, че те са с продължителност до 30.09.2020 г. Очаква се да има допълняемост по описаните грантови споразумения, след успешното им изпълнение. 13 390 000.00 12 564 809.05
Управление на проекта: Със заповед на директора на Главна дирекция " Гранична полиция" - МВР ще бъде създаден екип за организация управление и изпълнение на проект по дейност „Осигуряване на допълнителен временен персонал за участие в Специализираната полицейска операция на българо-турската граница и чувствителните участъци на българо-гръцката граница“, както и за българо-сръбската граница: - осигуряване на ефективно изпълнение на проекта; - организация и участие в изпълненето на дейностите; - координация,мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екип за управление и изпълнение на проекта / спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/; - представяе на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит; - спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проеката; - водене на документацията; - водене на счетоводство и отчитане на разходите; - подготовка на доклади и искания за плащане. Чрез създадените механизми за оценка на степента на изпъление на проекта и текущо отчитане ще се бъдат постигнати предвидените резултати. Предвижда се средства за възнаграждения на експерти, които са определени за изпълнението на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организацията и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на средните ставки за възнаграждение на дадената длъжност и ще бъдат съобразени с реалното време, през което експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта. Разходите за персонал са изчислени на база човекочасове/човекомесеци. Във формуляра за кандидатстване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангажиран по проекта. 1. Eкип за управление на проекта: - Костадин Илчев Костов - Ръководител на проекта - Константин Константинов Костов - Координатор по проекта - Ангелина Стефанова Дилова и Кирил Христов Кирков - Финансист/счетоводител по проекта 2. Екип за изпълнение на проекта: -Сара Маринова Асенова - Експерт по проекта -Карамфил Асенов Терзиев - Експерт по проекта - Марияна Димитрова Маринова - експерт по проекта - юрист -Антон Николов Начев - Експерт по проекта -Ирина Петрова Иванова - Експерт по проекта -Мария Чавдарова Евтимова - Експерт по проекта -Гина Стоянова Любомирова - Експерт по проекта -Анка Веселинова Бахарова - Експерт по проекта - Елена Здравкова Ангелова - Експерт по проекта -Живка Михайлова Ковачева - Експерт по проекта Определени допълнителни експерти по ЧР ще: Подготвят проекти на обяви за обявяване на процедурите за подбор и ще съдействат същите да бъдат обявени в интернет страницата на МВР и в сайт за търсене на работа; Предоставят на кандидатите за назначаване, комплект от документи за назначаване по образец; Приемат и проверяват правилността на подадените от кандидатите заявления и приложените към тях документи; Изготвят за всеки кандидат персонални искания за проверка по оперативния отчет, включително и писма за проверка в АИС “Централен полицейски регистър” и до дирекция „Информация и архив“ – МВР. Изготвят за всеки кандидат писма до съответното Районно управление „Полиция“ за тяхното проучване/изучаване по местоживеене; Извършват справки в Информационна система за заявяване и предоставяне на електронни справки за съдимост; Дават становища, дали кандидатите отговарят на основните и специфични изисквания за посочената длъжност Изготвят докладни записки с предложение, съдържащо кратко резюме на образователния ценз и професионалния/трудовия опит, за сключване на трудови договори с кандидатите, и проекти на трудови договори; Изготвят писма - уведомления по чл.62, ал.3 от КТ до НАП и тяхната регистрация 21 246.69 12 359.95
Информация и публичност: Проектните предложения съдържат мерки за изпълнение на изискванията за информиране и публичност съгласно чл. 2 от Делегиран регламент (ЕС) № 1048/2014 и Регламент за изпълнение (ЕС) № 1049/2014 на Комисията. - Лицата, които участват в проекта ще бъдат уведомени за това финансиране; - документите, които ще се изготвят ще съдържат текст и необходимите обозначения, съгласно делигиран регламент (ЕС) № 1049/2014 на Комисията от 30 юли 2014 г. и Указанията на ОтО. - Ще бъде качена информация на сайта на ГДГП, относно изпълнението на проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).