Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

	The project proposal envisages renovation, refurbishment, repair and implementation of energy efficiency measures of an administrative building, public municipal property / with Act of municipal property №978 from 09.06.1998 years / and public property / with Act of State Property № 341 of 10.01.2001 /, destined for business and administrative activities. The building houses "Pernik municipality", "Regional Administration Pernik", "Territorial Directorate of the National Revenue Agency - Pernik" '' Regional Management Fire Safety and Population Protection - Pernik '' "Registry Agency '' '' Regional Directorate of Social assistance - Pernik '', '' Ministry of Labor and Social policy. '' The site is located in the town of Pernik, square "Sv. Ivan Rilski" № 1 in public function zone with high public interest, according to IPGVR and consists of fifteen administrative floors and one / sixteenth / technical floor, with total built-up area of 11 410.66 sq.m, built in 1976. The project aims to bring the facility into a state governed by current legislation, fulfilling mandatory measures prescribed in the energy efficiency assessment and technical audit of the building, along with other activities that will extend its service life, reduce energy consumption and improve the architecture and appearance.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на екип. Организация и управление на проекта: Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава официално с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството като счетоводната система и документация са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Екипът ще се състои от: -Ръководител проекта; - Счетоводител; - Координатор; - Експерт строителство; - Експерт "Обществени поръчки"; 45 500.00 47 117.24
Организация и възлагане на обществени поръчки: Изпълнението на дейността ще гарантира прилагане на законовите разпоредби по отношение на възлагането на дейности на външни изпълнители и ще допринесе за изпълнение на общата и специфичните цели на проекта. Настоящата дейност е избрана с цел: - Подбор на предложения за Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/. - Подбор на предложения за извършване на външни услуги за целите на проекта; - Сключване на договори с избраните изпълнители за Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/ и външни услуги; - Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности. 0.00 0.00
Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР /: Проектното предложение включва обновяване, саниране, ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сграда на Община Перник и Областна администрация, заложени за изпълнение по инвестиционен приоритет "Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради" от ИП на Община Перник. Тази дейност предвижда възлагане на външен изпълнител, дейността по проектиране и СМР, съобразявайки се с всички задължителни енергоспестяващи мерки предписани в обследването за енергийна ефективност, мерките предписани в техническото обследване, мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащото законодателство и др. мерки, които да доведат до изпълнение на заложените изисквания от УО на ОПРР. Авторският надзор ще гарантира спазването на изготвения и одобрен технически/работен проект. Ще бъде изпълняван съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Авторски надзор по проекта ще бъде осъществен от проектантите, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ и Наредба № 4. Целта му е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на работния проект 2 638 740.00 2 669 672.84
Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта: В съответствие с чл.166 (1) от ЗУТ ще бъде нает Консултант въз основа на писмен договор, който ще извършва оценяване на съответствието на инвестиционния проект и ще упражнява строителен надзор по време на целия строителен процес. Изпълнението на строителния надзор по време на изпълнение на СМР, включва: • упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с чл. 168 от ЗУТ и по реда на Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството • координиране на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация ; • извършване на постоянен строителен надзор по всички части на инвестиционния проект; • осъществяване на контрол върху извършваните строително-монтажни работи (СМР) по качество и количество; • проверка на представените от Изпълнителя актове за действително извършени строително – монтажни работи; • разпорежда премахването на некачествено извършените СМР и повторното им извършване; • осъществяване на контрол на строителните продукти, влагани в обекта на интервенция, като изисква сертификати за качество на материалите, одобрява заедно с възложителя предложените образци и разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • изготвяне на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за въвеждане на обекта в експлоатация; • участие в държавната приемателна комисия да изисква сертификати за качеството на материалите, да одобрява заедно с Възложителя предложените образци и да разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; • изпълнение на всички останали задължения, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. 66 000.00 58 800.00
Публичност и визуализация: Тази проектна дейност включва всички мерки, които бенефициентът ще изпълни в съответствие с изискванията Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. при спазване на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общо приложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета. 26 400.00 25 855.20
Одит на проекта: Дейността ще бъде осъществена в края на проекта след приключване на останалите дейности, като има за цел да предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните изисквания и нормативи на ЕС. Одитът по проекти трябва е дейност, регламентирана в специалните указания, издавани от ОПРР. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Дейността завършва с изразяване на независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети по проектите, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Формата на докладване е във формат, съобразен с образеца на Одит за фактически констатации и Указанията на ЕК. 30 000.00 5 316.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).