Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

In pursuance of the policy for sustainable urban development, the current project proposal is in implementation of the approved Investment Program of the Municipality of Pleven and includes eligible measures and activities under investment priority "Social Infrastructure", Group of activities "Cultural Infrastructure" of the Operational Program "Regions in Growth". 2014-2020, on a site located on the territory of Impact Zone II "Zone with public functions of high public importance", defined in the Integrated Plan for Urban Reconstruction and Development (IPURD) of Pleven.
The project "Renovation, equipment and implementation of energy efficiency measures in Katya Popova Hall, Pleven" will contribute to the implementation of the strategic objectives of the Integrated Plan for Urban Reconstruction and Development of Pleven for the period 2014-2020, as the planned measures have an upgrading effect and added value of already implemented investment intentions, as well as will further improve the urban environment as part of an integrated and comprehensive strategy to improve the quality of life of the population of Pleven.
The project envisages interventions related to renovation, equipment (furnishing), implementation of energy efficiency measures and construction of accessible architectural environment in Katya Popova Hall in Pleven.
The planned activities will support social inclusion and provide access for vulnerable and disadvantaged people.
The abovementioned achieves an integrated impact and synergy through projects implemented in the past, as well as through the measures and activities, planned in other projects, part of the Investment Program of the municipality, which concern interventions in the urban environment, social and cultural infrastructure, development of integrated urban transport.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на строително-монтажни работи за обект "Основен ремонт, въвеждане на мерки за енергийна ефективност, достъпна среда и пристройка (асансьор и стълба за евакуация) на сградата на Зала „Катя Попова”, гр. Плевен": Това е основна дейност по проекта, в рамките на която ще бъдат извършени различни видове СМР в обект: „Зала „Катя Попова”, гр. Плевен“, включващи основен ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност, осигуряване на достъпна среда и пристройка (асансьор и стълба за евакуация), необходими промени по инсталациите, с цел привеждането им в съвременните норми и стандарти. За всички помещения се предвижда поставяне на топлоизолация по вътрешната страна на фасадните стени, съгласно проекта по част ЕЕ. Предвиден е ремонт на целия покрив на сградата (ниска и висока част) с подмяна на всички покривни пластове, обшивки и отводнителни елементи (водосточни тръби, улуци и воронки). Осигурен е достъпен маршрут до асансьора за хора в неравностойно положение от ул. „Димитър Константинов“ (тротоар за пешеходци и наклонена автомобилна рампа за вход в двора). СМР включват: На първи етаж: - основен ремонт на съществуващите санитарни възли за мъже и жени, подмяна на инсталациите, облицовките, настилките и оборудването; - изграждане на нов санитарен възел с предверие за хора в неравностойно положение, отговарящ на изискванията на Наредба № 4 от 1 юли 2009г., за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; - изграждане на нова съблекалня с тоалетна и душ за нуждите на артистите; - оборудване на стълбището с разделящ потока парапет, съответстващ на изискванията на Наредба №Iз-1971. За улесняване на хората със зрителни увреждания парапетът ще се оборудва с тактилен знак и информация на Брайлово писмо. На втори етаж: - изграждане на асансьор и нова евакуационна стълба и площадка към тях, свързващи кота терен и кота +3,68; - монтиране на нова платформа за хора в неравностойно положение между коти +3,68м и кота +4,50м по парапета на вътрешното стълбище, отговаряща на изискванията на Наредба № 4; - основен ремонт на зрителната зала, на помещенията за артисти, изграждане на нов санитарен възел, отговарящ на изискванията на Наредба №4; - обособяване на нова гримьорна (за диригенти) в южната част на съществуващото фоайе; - привеждане на зрителната зала към изискванията на НАРЕДБА № РД-02-20-3 от 21.12.2015 г. За проектиране, изпълнение и поддържане на сгради за обществено обслужване в областта на образованието и науката, здравеопазването, културата и изкуствата; - оборудване на залата с нови седалки, притежаващи сертификат за достигане на HF – 1, съгласно БДС ISO 9772 за продуктите за тапициране и Клас 1 съгласно БДС EN 13773 за текстилните продукти, монтирани в редове, неподвижно закрепени към пода; - осигуряване на необходимия брой места за зрители в неравностойно положение (6 бр.); - оборудване на сцената с необходимото сценично осветление и електрически задвижвани завеси с EI 30; подмяна на дренчерната инсталация и датчици за пожароизвестяване; акустичен таван над сцената; - подмяна на съществуващите стенни облицовки с такива с подходящи акустични свойства, разполагане на озвучителна апаратура и окабеляване. На база готовия работен проект за обекта ще бъде изготвена съответната документация за провеждане на процедура за възлагане на обществени поръчки за СМР. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на откриване на строителната площадка и приключва с подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Акт Образец 15 (съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Срокът за изпълнение на договорите за СМР ще бъде съгласно Техническото предложение на съответния Изпълнител. Финансиране на дейността: - БФП: 2 119 436,73 лв. без ДДС, с вкл. 1 842 988, 46 лв. без ДДС и допълнителни разходи за СМР 276 448,27 лв. без ДДС. - Собствено участие (въвеждане в експлоатация): 1 500 лв. и допълнителни разходи за СМР 140 519.68 лв. без ДДС. 2 119 436.73 2 624 776.33
Доставка на акустично оборудване: В рамките на дейността ще бъде доставено ново оборудване, подобряващо акустичните условия на залата, което заедно с другите, приложени мерки в обекта ще доведат до постигане на цялостната му модернизация и подобряване на качеството на предоставяната услуга. Предвижда се доставка на оборудване по част "Акустика" на работния проект, в т.ч.: - озвучителни тела; - звукови монитори за сцена и апаратна; - звуков смесител; - сценични кутии; - мрежов маршрутизатор; - антени за WiFi безжична мрежа (access point); - микрофони (жични и безжични); - таблет за настройка на смесителен пулт; - компютър за просвирване и запис; - микрофонни стойки. Финансиране на дейността: - БФП (позиции от КСС по част "Акустика" №3 36, 40 и 49): 34 820,00 лв. без ДДС - Фин. инструмент: 246 070,00 лв. без ДДС 34 820.00 337 068.00
Упражняване на строителен надзор при извършване на СМР за обект "Основен ремонт, въвеждане на мерки за енергийна ефективност, достъпна среда и пристройка (асаньор и стълба за евакуация) на сградата на Зала „Катя Попова”, гр. Плевен": В съответствие с изискванията на ЗУТ консултантите по време на изпълнение на СМР на обекта ще упражняват строителен надзор, както и ще осъществяват координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация. Същите ще носят отговорност за: законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годността на строежа за въвеждане в експлоатация и др. Строителният надзор ще документира изпълнението на строежа, ще съставя актове и протоколи по време на строителството, както и ще изготви Окончателен доклад до Възложителя, след приключване на СМР на обекта, съгласно Наредба № 3 от 2003. Дейността включва всички други дейности, предвидени в закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на СМР. Срокът на договорите за строителен надзор започва да тече от датата на получаване на писмо от Възложителя за подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителната линия и ниво, и приключва с издаване на Разрешение за ползване на обектите/Удостоверение за въвеждане в експлоатация. Финансиране на дейността: - Фин. инструмент: 18 000,00 лв. без ДДС 0.00 21 600.00
Упражняване на авторски надзор при извършване на СМР за обект "Основен ремонт, въвеждане на мерки за енергийна ефективност, достъпна среда и пристройка (асаньор и стълба за евакуация) на сградата на Зала „Катя Попова”, гр. Плевен": Авторският надзор е задължителен за изпълнението и приемането на всички видове работи. Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството съгласно чл. 162 от ЗУТ ще бъдат определени чрез договор между общината и проектантите на обектите. Авторският надзор ще се осъществява от авторите на проектите и ще бъде по съответните части за дадения работен проект. Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва дейности като: - Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Консултации (вкл. извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация); - Изработване на допълнителни чертежи на детайли; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от такива е възникнала по време на строителството; - Друго необходимо съдействие (напр. избор на материали и др.). Срокът на договора за авторски надзор започва да тече от датата на получаване на писмо от Възложителя за подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителната линия и ниво, и приключва с издаване на Разрешение за ползване на обектите/Удостоверение за въвеждане в експлоатация. Финансиране на дейността: - Фин. инструмент: 64 000,00 лв. без ДДС 0.00 76 800.00
Извършване на дейности за публичност и информация по проекта: Дейностите за публичност и информация ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват подготовка и провеждане на две пресконференции (встъпителна и заключителна); две официални церемонни и др. мерки за публичност и информация, свързани с изготвяне и публикуване/поставяне на материали, популяризиращи финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта. Изпълнението на дейностите ще бъде съгласно заложеното в Раздел 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Община Плевен като бенефициент ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от ЕФРР. Мерките за тази цел ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г. и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията. Редовно ще бъде публикувана информация за проекта на интернет-страницата на Община Плевен - http://www.pleven.bg/. Предвидените материали и събития, свързани с информация и публичност на проекта включват: - Билборд (3х4 м) - 1 бр.; - Постоянна обяснителна табела (50х70 см) – 1 бр.; - Пресконференции - 2 бр. - Банер - 1 бр. - Публикуване на прессъобщение и/или рекламно-информационно кape в регионална медия -2 бр; - Официални церемонии - 2 бр. (в т.ч при стартиране на СМР по проекта - 1 бр. и при откpивaнe на oбeкта - 1 бр.) Всяка публикация, направена от Бенефициента, в каквато и да било форма и в каквото и да е средство за масова информация, в това число и в Интернет ще съдържа заявлението: “Този документ е създаден в рамките на проект „Обновяване, оборудване и прилагане на мерки за енергийна ефективност в Зала „Катя Попова“, гр. Плевен”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Плевен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” Срокът на договора за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта започва да тече от датата на получаване на писмо от Възложителя и приключва с подписване на окончателен протокол за приемане изпълнението на предмета на договора/дейностите. Финансиране на дейността: - Собствено участие: 1 970 лв. без ДДС 0.00 2 364.00
Извършване на независим одит на проекта: Независимият одит на проект „Обновяване, оборудване и прилагане на мерки за енергийна ефективност в Зала „Катя Попова“, гр. Плевен“ е задължителна дейност и ще се извърши след приключване на дейностите по проекта т.е. ще бъде извършен окончателен одит по проекта. Одитът на проекта ще бъде извършен от регистриран одитор/и или консултантска фирма за одит, чрез провеждане на възлагателна процедура по реда на ЗОП. В изпълнение на дейността ще бъде изготвен и представен окончателен Доклад за фактически констатации, който ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Дейността ще бъде извършена при прилагане на международните стандарти, националното и европейското законодателство. При изпълнението на дейността ще бъде съблюдавано стриктно спазването на Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, изработена от Дирекция „Национален фонд“ към Министерството на финансите. Докладът за фактически констатации (ангажимент за договорени процедури) ще бъде изготвен и в съответствие с приложимия образец, утвърден от УО на ОПРР. Основната цел на независимия финансов одит е да се формират констатации/потвърждения, че отчетените от Община Плевен разходи, описани във финансовите отчети и исканията за плащане по проекта са действително извършени, точни и допустими. Целта на това потвърждаване на разходи е одиторът да удостовери, че заявените от общината, във финансовите отчети и искания за плащане, разходи са настъпили/реални, както и че са акуратни/точни и допустими, както и да предостави на бенефициента по проекта - Община Плевен доклада за фактически констатации, във връзка с извършените възлагателни процедури, сключените договори и извършените плащания. Допустимостта се определя като правилно и коректно разходване на БФП в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в договора за БФП по проекта. Като част от обхвата на проверката одиторът задължително ще извърши и проверка за съответствие относно законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки, подписаните договори и анекси към тях, (ако е приложимо). Последващият от страна на одитора контрол се осъществява за спазването на приложимите нормативни актове по отношение на всички процедури, свързани с възлагането на всички видове дейности по проекта, като задължително ще бъде извършена оценка за съответствие относно законосъобразността, предвид приложимото законодателство, предмета и характера на дейностите, включени в проекта, както и по отношение на документи по ОПРР 2014-2020 - в т.ч. указания, наръчници, насоки, ръководства, вътрешни правила и др. Преди изготвяне и подаване на искането за окончателно плащане по проекта, одиторът ще провери дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на БФП и ще изготви окончателен доклад за фактически констатации по проекта. Срокът на договора за извършване на независим финансов одит на проекта започва да тече от датата на получаване на писмо от Възложителя и приключва с подписване на протокол за приемане изпълнението на предмета на договора/дейностите. Финансиране на дейността: - Собствено участие: 2 000 лв. без ДДС 0.00 2 000.00
Дейности за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност след сключване на договор за БФП, със заповед на кмета на Община Плевен ще се легитимира екипът за организация и управление на проект "Обновяване, оборудване и прилагане на мерки за енергийна ефективност в Зала „Катя Попова“, гр. Плевен". Съставът на екипа за организация и управление на проекта ще бъде определен съгласно посочения в Раздел 9 на формуляра за кандидатстване и ще включва: ръководител, финансов мениджър, координатор строителство, специалисти инвеститорски контрол - 2 бр. (по част Електро и ОВК) и административен сътрудник. Екипът за управление на проекта ще провежда ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. Екипът за управление на проекта ще поддържа комуникация с представители на заинтересованите страни. Екипът за управление на проекта ще поддържа редовна комуникация със Звеното за оперативно управление на ИП и с Експертни групи за наблюдение, на които ще бъде докладвана информация, свързана с изпълнението на проекта. Екипът за управление на проекта регулярно ще подготвя за публикуване на сайта на общината информациите/съобщенията, свързани с изпълнението на проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнението на договорите в уговорените срокове; за постигане на заложените цели и индикатори за изпълнение; за целесъобразното, ефикасното и ефективното разходване на средствата по проекта; ще осъществява непосредствен мониторинг на изпълнението. Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му. Екипът ще поддържа, съхранява и предоставя необходимата документация, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Екипът ще контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнители. Срокът за изпълнение на дейността е 26 месеца и е обвързан с общата продължителност на проекта. Финансиране на дейността: без финансово изражение. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).