Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project proposal provides the establishment of energy efficiency measures in the administrative building of Regional services "Fire Safety and protection population" - Blagoevgrad" and ensuring access to the building for people with disabilities. The project will be realized as a result of a partnership agreement, signed between the Municipality of Blagoevgrad and the General Directorate "Fire Safety and Population Protection" at the Ministry of Interior. By implementing the project activities will be increased the energy efficiency and will be reduced the energy consumption in the building, which is the object of the current project proposal. This need arises from the specific role of the Ministry of Interior as a consumer of electricity. The logical consistency of the activities and their sequence in the project will lead to the renovation of the building of public infrastructure in accordance with the National and European legislation for high level of energy efficiency. The current project proposal aims to provide better working conditions for employees of Regional services "Fire Safety and Population Protection" - Blagoevgrad" by improving the quality of working conditions and creation of a modern, ecological and energy-efficient working environment in the administrative building, as well as providing access for people with disabilities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: В рамките на дейността се предвижда да бъде сформиран екип за организация и управление на проекта. Планира се да бъдат сключени договори с членовете на екипа, определени още при подготовката на проектното предложение. Екипът по проекта ще изпълнява функции по организационните и административните въпроси и ще улеснява цялостния работен процес по управление на проектния цикъл. Членовете на екипа ще обсъждат начините за постигане на най-качествено изпълнение на заложените дейности и тяхната последователност. Дейността цели да се осигури успешно изпълнение на проекта и постигане на заложените проектни цели и резултати, да се оптимизира използването на проектните ресурси, да се постигане ефективна координация и комуникация с всички участници в проектния процес, да се осигури прозрачност в управлението на проекта, както и добра отчетност и контрол върху изпълнението. Екипът по проекта ще се състои от 8 членове: 1 Ръководител на проекта, 1 координатор на проекта, 1 юрист на проекта, 1 счетоводител на проекта, 1 експерт СМР, 1 експерт "Връзки с обществеността", 1 технически асистент на проекта, 1 административен сътрудник на проекта. Членовете на екипа за организация и управление на проекта ще изпълняват своите функции през целия срок на реализация на проекта. Всеки член на екипа, в зависимост от своята професионална компетентност и функция ще бъде ангажиран за съответен период от изпълнението на проекта и ще получава възнаграждение пропорционално на отработеното време на база часовата ставка по основното месечно възнаграждение. Времевото и финансово разпределение е следното: - Ръководител на проекта - заетостта се предвижда да бъде 12 месеца. Предвидените общо часове за целия срок на изпълнение на проекта са 476 часа, разпределени на 12 месеца. Общата сума, заложена за възнаграждение на ръководителя на проекта е 3 412, 00 лв.; - Координатор на проекта - заетостта се предвижда да бъде 12 месеца. Длъжността ще се изпълнява от служител на партньорската организация РСПБЗН - Благоевград на който няма да бъде изплащано възнаграждение.; - Юрист на проекта - заетостта се предвижда да бъде 8 месеца. Предвидените общо часове за целия срок на изпълнение на проекта са 300 часа, разпределени на 8 месеца. Общата сума, заложена за възнаграждение на юриста на проекта е 1 604, 00 лв.; - Счетоводител на проекта - заетостта се предвижда да бъде 12 месеца максимум. Предвидените общо часове за целия срок на изпълнение на проекта са 260 часа, разпределени на 12 месеца. Общата сума, заложена за възнаграждение на счетоводителя на проекта е 1 609, 40 лв. - Експерт "СМР" - заетостта се предвижда да бъде 6 месеца. Предвидените общо часове за целия срок на изпълнение на проекта са 260 часа, разпределени на 6 месеца. Общата сума, заложена за възнаграждение на експерта "СМР" е 1 301, 00 лв.; - Експерт "Връзки с обществеността" - заетостта се предвижда да бъде 5 месеца. Предвидените общо часове за целия срок на изпълнение на проекта са 102 часа, разпределени на 5 месеца. Общата сума, заложена за възнаграждение на експерта "Връзки с обществеността"е 408, 00 лв.; - Технически асистент на проекта - заетостта се предвижда да бъде 5 месеца. Предвидените общо часове за целия срок на изпълнение на проекта са 100 часа, разпределени на 5 месеца. Общата сума, заложена за възнаграждение на техническия асистент на проекта е 539, 00 лв.; - Административен сътрудник на проекта - заетостта се предвижда да бъде 6 месеца. Предвидените общо часове за целия срок на изпълнение на проекта са 120 часа, разпределени на 6 месеца. Общата сума, заложена за възнаграждение на административния сътрудник на проекта е 346, 68 лв. 9 220.08 8 401.78
Подготовка на документация за възлагане по Закона за обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Изпълнението на дейностите, заложени в проектното предложение изискват специализирана експертиза и ресурси. Предвижда се тези дейности да бъдат възложени за изпълнение на външни организации, притежаващи необходимите опит, експертиза и ресурси. Изпълнителите ще бъдат избрани чрез провеждане на процедури за избор на изпълнители при спазване изискванията и разпоредбите на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за прилагането му. В процеса на изпълнение на настоящата дейност ще бъдат разработени 4 комплекта тръжни документи. Подготвените тръжни документи ще бъдат изпратени за предварителен контрол за законосъобразност до Агенция за обществени поръчки. Ще бъдат определени видовете процедури и условията за избор на процедура за възлагане на дадена обществена поръчка, методите за определяне на стойността на договора за обществена поръчка, критериите за оценка на оферти и условията за участие на кандидатите за участие в процедурата. 0.00 0.00
Изпълнение на инженеринг (проектиране и строително - монтажни работи) на обекта на интервенция: В рамките на дейността се предвижда да бъде изготвен инвестиционен проект за подобряване енергийната ефективност на сградата на РСПБЗН - Благоевград, осигуряване достъп на хора с увреждания и ще бъдат изпълнени строително - монтажни работи на обекта. Проектирането ще се изпълни от екип от правоспособни проектанти съгласно нормативните изисквания. За база на инвестиционния проект ще послужи изготвеното техническо обследване, както и обследването за енергийна ефективност на сградата на РСПБЗН - Благоевград. Инвестиционният проект ще бъде изготвен съгласно изискванията на ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектът ще бъде съгласуван с всички експлоатационни дружества, контролни органи и одобрени от главния архитект на Община Благоевград. В обяснителната записка проектантите подробно ще опишат изходните данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение, количествени и стойностни сметки. Инвестиционният проект ще се изработи в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. В обхвата на доклада за обследване на енергийната ефективност и техническото обследване, неразделна част от проектното предложение се планират и дейности по СМР, включително подмяна на локалната отоплителна инсталация на гаражните клетки, които са шест на брой и са част от сградния фонд на районната служба „Пожарна безопасност и защита на населението“ – Благоевград. Необходимостта от отопление е продиктувана от факта, че в РСПБЗН – Благоевград има денонощно дежурство на 6 броя специализирани пожарни автомобила, разположени в гаражите, които е необходимо постоянно да съхраняват определено количество вода за гасене на пожари ( от 3000 литра до 8000 литра). В неотопляеми гаражи съществува голяма вероятност водата да замръзне и да повреди автомобилите. Тези факти са отразени и в изискването на Инструкция Із – 491/28.03.2007г. за експлоатация на пожарната техника на Главна дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението" – МВР. Като конкретните изисквания към гаражите в инструкция съгласно чл. 47 ал. 1 са: "През зимния период на годината в гаража на пожарните автомобили се поддържа температура на въздуха, не по-ниска от +5 градуса по Целзий". Поради специфичното естество на работа на Регионалната служба "Пожарна безопасност и защита на населението" - Благоевград, ежедневно се налага на служителите от дежурните смени да извършват различни операции с пожаро - техническото оборудване по пожарните автомобили в гаражните помещения. Ежедневното поддържане на техниката се осъществява в гаражните клетки на сградата, като това налага поддържането на нормална работна температура. Допустимите гранични стойности за температура на въздуха за студения период на годината се определят с минимални и максимални стойности и са за непостоянни работни места в интервала от 15 до 26 °C – за лека физическа работа, съгласно наредба № РД-07-3 от 18 юли 2014 г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места. В тази връзка за ефективното и ефикасно протичане на работния процес на служителите е необходимо гаражните клетки на РСПБЗН – Благоевград да бъдат отопляеми. В бюджета на проекта са предвидени разходи за проектиране и авторски надзор в размер на 15 000.00 лв. без ДДС (което представлява 3 % от стойността на СМР) и изпълнение на дейностите по СМР в размер на 444 932.00 лв. без ДДС. При определяне на единичните цени в количествено - стойностната сметка по окрупнени показатели, стойностите са съобразени със Справочника на цените в строителството, актуални към момента на кандидатстване с проектното предложение. 441 198.24 500 594.74
Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на обекта на интервенция: Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория /категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Обектът на интервенция в обхвата на проектното предложение е 1 - ва категория, буква "в" съгласно Закона за устройство на територията и Наредба 1 от 30 юли 2003 за номенклатурата на видовете строежи . С оглед получаването на добро изпълнение на дейностите по СМР качествено и в предвидените обем и срокове е необходимо за обекта да се упражнява строителен надзор. В рамките на дейността изпълнителят на строителния надзор ще изготви и доклада за оценка на съответствието на работния проект със съществените изисквания към строежите. Проектната дейност ще бъде възложена за изпълнение на организация, която притежава необходимата експертиза, лиценз, разрешителни и т.н. с оглед гарантиране ефективното и ефикасно изпълнение, както и постигането на очакваните резултати. 16 078.70 19 294.44
Осигуряване на публичност и информация на проекта: В рамките на проектната дейност се предвижда да се извършат редица от мерки за повишаване информираността на населението, относно предприетите дейности от страна на община Благоевград и РСПБЗН - Благоевград за подобряване енергийната ефективност на сградата обект на интервенция по проекта. Предвижда се провеждането на две пресконференции (2 пресконференции * 100 лв. = 200 лв. без ДДС). Началната пресконференция ще се проведе в началото на проекта, за да се запознае населението, както с целите на настоящия проект, така и с дейностите, предвидени за постигането им. Предвижда се участие да вземат около 20 участника. На втората пресконференция се предвижда да бъдат отчетени постигнатите резултати от изпълнението на проекта, евентуалните трудности срещнати при реализиране на дейностите, както и постигнатите икономии на електроенергия. Втората пресконференция се предвижда да бъде проведена в рамките на официалното откриване на обекта. Предвижда се участие да вземат около 20 участника Двете пресконференции ще предоставят възможност на населението да се запознае с приноса на Европейския съюз за подобряване на енергийната ефективност на сградата на РСПБЗН - Благоевград. За популяризиране на финансовия принос на ЕФРР, предоставен чрез Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 в подготовката и реализирането на дейностите по проекта се предвижда поставянето на 2 информационни табели. По време на извършването на строително-монтажните дейности ще бъде поставена една информационна табела на обекта на интервенция по проекта Информационната табела ще бъде с размери 50 см. ширина и 70 см. дължина, с плътна метална рамка и винил (1 бр. * 300 лв. без ДДС). След приключване изпълнението на дейностите по проекта ще бъде поставена постоянна информационна табела с размери 70 см. ширина и 90 см. дължина, с плътна метална рамка и винил (1бр. * 500 лв. без ДДС).. Съдържанието на всяка информационна табела ще отговаря изцяло на изискванията за визуализация за финансовия принос на ЕС и ще описва постигнатите резултати от изпълнението на проекта. 1 300.00 1 530.00
Одит на проекта: Дейностите по одит на проекта ще се извършват с оглед гарантиране на прозрачност, ефективност, целесъобразност и правомерност на направените в рамките на проекта разходи. Дейностите по одит се планира да бъдат извършвани от регистриран одитор – член на Института на експерт-счетоводителите или от фирма за одит, които извършват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на изпълнение на дейностите. 927.00 927.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).