Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The site proposed for support is a new construction of a building intended for a Temporary Accommodation Center / DDH / in the territory of Dupnitsa Municipality, Dupnitsa. This is a measure from the Social Infrastructure group except for social housing. The OPRD grant only finances infrastructure which is 100% municipal property and will not be used for carrying out economic activity. The provision of services is a responsibility of the municipality: according to Art. 18a of the OSA, responsible for the management and provision of social services, delegated by the state activities and local activities are the municipalities. This fact is of utmost importance in view of the opportunity given to municipalities to develop and manage services for disadvantaged people on the basis of the specific needs of the population of the municipality. In this case, municipalities do not carry out economic activity, but act as public authorities conducting social policy on their territory. As such, they have an obligation to plan, manage and determine what social services are to be provided on their territory at a local level (in accordance with the OSA and its Implementing Regulations). In support of what has been said, Dupnitsa municipality has a specific investment intention and the will to build a temporary accommodation center with a capacity of 10 places as a place of residence for homeless people, with a maximum of 3 months within the calendar year. the need can be extended to 6 months, support for inclusion in training and retraining courses and / or for finding work, as well as for social adaptation of the users.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на инженеринг по изграждане на Център за временно настаняване /ЦВН/.: Основната дейност в проектното предложение на Община Дупница е Изпълнение на инженеринг по изграждане на Център за временно настаняване /ЦВН/. Тук се включва подготовката на работните проекти по всички части, изпълнение на строително монтажните работи и упражняването на авторски надзор. За обекта Община Дупница няма разработени проекти и няма издадено Разрешение за строеж, за това в този случай изпълнението на инженеринг е най-удачното решение. Предвиденият за изграждане Център за временно настаняване /ЦВН/ е с капацитет 10 места като място за живеене на бездомни лица и се намира на територията на Община Дупница, гр. Дупница, ул. „Втора“, поземлен имот с идентификатор 68789.30.71 по кадастралната карта на гр. Дупница. Готовите работни проекти ще бъдат съгласувани с експлоатационните дружества, които имат пряко отношение и впоследствие ще бъде издадено Разрешение за строеж от одобряващата администрация, в случая - Общинска администрация - Дупница. След което ще стартират строително монтажните работи, а заедно с тях и авторския надзор по проекта, който ще съблюдава изпълнението на СМР да бъде в синхрон с работните проекти. Приключването на строително монтажните работи става с издаването на Акт образец 15. Общата стойност на дейността е 352 288,40лв. без ДДС или 422 746,08 лв. с ДДС. 352 288.40 437 643.24
Строителен надзор по проекта.: Строителният надзор е задължителен участник в строителството. Той включва: откриване на строителна площадка; заверка на заповедна книга; съставяне на актове по време на строителството; съставяне на акт 14 за изпълнената конструкция; издаване на технически паспорт на обекта, който се представя пред Агенцията по Кадастър и органа, издал разрешението за строеж; изготвяне на констативен акт 15 по чл. 176 от ЗУТ (след завършването на строежа); изготвяне на окончателен доклад; подготвяне на пълен комплект документация за въвеждане на сградата в експлоатация. Освен това строителният надзор е пряко отговорен за законосъобразно започване, изпълнение и приключване на строежа; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; коректно изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и съществуващите изисквания; контрол по спазване на условията за безопасност на труда; качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност; правилно изпълнение на строително – монтажните работи. Дейността ще се изпълнява паралелно с дейност 1. Общата стойност на дейността е 5 500 лв. без ДДС или 6 600 лв. с ДДС. 5 500.00 4 662.00
Информация и комуникация по проекта.: Съгласно Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Община Дупница ще изпълни необходимите мерки за осъществяване на информация и комуникация за финансирането и изпълнение на проекта. Предвиждат се следните дейности и мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта: начална и финална пресконференция, промоционални събития първа копка и официално откриване, 2 бр. прес-публикации, поставяне на 1 бр. билборд с размери 4 х 3 метра, 1 бр. постоянна обяснителна табела, информационни дипляни ( А4, 3 сгъвки, пълноцветен печат) - 100 бр. Информирането на максимално широк кръг аудитория ще окаже съществено значение върху въвличането на гражданското общество в процеса на обогатяване на механизмите за прозрачност и достъпност на администрацията и мултиплицирането на ефектите от проекта. Общата стойност на дейността е 3850 лв. без ДДС или 4 620 лв. с ДДС. 3 850.00 4 714.50
Организация и управление на проекта: В изпълнение на тази дейност ще се сформира висококвалифициран екип, притежаващ необходимата експертиза и опит за изпълнение и управление на инфраструктурни проекти. Екипът по проекта ще включва: Ръководител на проекта, Координатор на проекта, Счетоводител на проекта и ще бъде сформиран непосредствено след подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и фактическото му стартиране. Екипът ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта, отговаря за постигане на заложените цели и за целесъобразното изразходване на средствата по проекта. Осъществява текущ мониторинг, изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган, изготвя и представя междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган, контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта. Дейността цели установяването на система за добро управление на проекта, сформирането на екип от експерти, гарантиращ успешното и своевременно изпълнение на проектните дейности, междинни дейности, гарантиращи на успешната му реализация и постигане на заложените цели. В основата на управлението на проекта залягат следните задачи: последователност на изпълнение на проектните дейности, проследяване на изпълнението на дейностите, обмен на данни и информация, относно изпълнението на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между всички страни, които имат участие в реализирането му, управление на потенциалните рискове пред изпълнението на всяка конкретна дейност от предмета и начините за тяхното предотвратяване или преодоляването; вътрешен мониторинг по проектното изпълнение. Етапите на дейността включват разпределяне на конкретните задачи и отговорности, разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта; провеждане на текущ мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му, изготвянето на междинни финансови отчети и финален финансов отчет след приключване на дейностите по проекта, правилното попълване и поддържане на досието на проекта.Общата стойност на дейността е 7 770 лв., а по отделно за всеки член от екипа е както следва: Ръководител - 3 271 лв.; Координатор - 2 250 лв.; Счетоводител - 2 249 лв. 7 770.00 7 720.90
Одит на проекта: Одитът на проекта цели обобщен контрол на полученото и разходвано финансиране от бенефициента. Конкретната проектна дейност включва провеждането на одит на проекта по време на изпълнението му. Одитираният период включва времето от подписване на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ до приключване на изпълнението на проекта. Целта на одита е да се провери и потвърди, че финансовото изпълнение на проекта е проведено в съответствие с одобрения бюджет и според изискванията на настоящата процедура за подбор на проекти, в съответствие с приложимите стандарти и законодателство, да провери реалното изпълнение на дейностите чрез проверки на място, в съответствие с принципите за добро финансово управление, да провери дали всички декларирани разходи са допустими и реално осъществени. Одитът на проекта е необходим, с оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС. Основната цел на дейността е да одитира извършените разходи по проекта и да предоставя констатации за законосъобразност и допустимост на извършените и отчетени разходи. Допустимостта на разходите се определя като целесъобразно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът трябва да потвърди, че: - Всички разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на националното и европейското законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - Са изпълнени необходимите процедури за финансова дисциплина; - Не е налице двойно финансиране; - Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: - Всички документи, на база на които са извършени разходите са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - Неправомерно изплатените суми (в случай, че има такива) са възстановени по надлежния ред: одитът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - Счетоводните системи и осчетоводявания са изрядни: одитът трябва да провери дали Община Дупница поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. - Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одитът следва да потвърди, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Дейността ще започне същинското си изпълнение след първото направено плащане по проекта и след избор на изпълнител за извършване на дейността. Одитните проверки ще обхващат цялата финансова информация по дейностите и договорите на проекта с цел установяване на верността и законосъобразността на отчетените разходи. Общата стойност на дейността е 1 200 лв. без ДДС или 1 440 лв. с ДДС. 1 200.00 1 440.00
Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване.: В изпълнение на тази дейност ще бъде доставено и монтирано оборудването и обзавеждането на Центъра за временно настаняване. По този начин ще бъде завършен цикълът по подготвителните дейности за предоставяне на социалната услуга. Доставката и монтажът ще включват необходимите мебели, електрически уреди и др. Подробното съдържание на оборудването и обзавеждането ще бъде представено към проектното предложение в табличен вид и ще бъде приложено. Обзавеждането и оборудването ще улесни максимално грижите за лицата в риск и ще допринесе за постигане на главната цел на проектното предложение. Общата стойност на дейността е 26 279 лв. без ДДС или 31 534,80лв. с ДДС. 26 279.00 26 136.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).