Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

Modernization and renovations to Sveti Sveti Kiril i Metodii School, Bodra Smyana Kindergarten and Elena Grancharova Kindergarten will lead to improved learning environment and will result in better conditions for well-cared-for growing up children and students.  It is estimated that 468 children and students living in the town and in the municipality of Gorna Oryahovitsa, or in some of the neighbouring towns or villages, as well as 74 people working in the school and kindergartens will benefit from the project. Besides, the project proposal will have influence on about 900 direct beneficiaries who are parents of the students and growing up children. The project aims at: providing renovated, improved and modernized educational and working environment for the students, growing up children and the personnel of the school and the two kindergartens; reducing energy consumption and achieving lower hazardous air pollutant emissions; integrating and socializing children from marginalized groups as well as Roma children belonging to marginalized groups. The mentioned above aims are to be achieved by implementing the following project activities: Project Organization and Project Management; Information and Communication Activities; Implementation of Construction Works; Design Supervision and Construction Supervision Activities; Equipment and Furniture Supply and Installation; Project Audit. As a result from the project proposal implementation appropriate infrastructure will be available to satisfy the need for improved, renovated, modernized and adapted for use by disabled people learning and living environment in which growing children are brought up and taught. The environment should meet the Community requirements for educational infrastructure which is of good quality and is adapted for use by disabled people. The project implementation is planned to be completed within 30 months and the project value is 2 925 837,69 BGN.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Целта на дейността е да се осигури безпроблемно и в срокове реализиране на дейностите по проекта, да се гарантира качествено изпълнение, достигнат целите и отчетат заложените резултати. Дейността предвижда: 1.Сформиране на екип за организация и управление на проекта.Членовете на екипа ще са служители на Общинска администрация гр. Горна Оряховица с нужния опит и компетенция за изпълнение на своите задължения. Екипът ще бъде сформиран със Заповед на кмета на Общината , като включва ръководител, технически сътрудник, специалист "инвеститорски контрол", счетоводител и специалист "обществени поръчки" . Екипът ще бъде отговорен за цялостното планиране, организиране, координиране и отчитане на изпълнение на проектните дейности, съгласно подписания ДБФП. 2.Осъществяване на мониторинг и контрол върху възложените дейности по изпълнение на проекта; 3. Изготвяне на технически, финансови и др. отчети съгласно изискванията на ОПРР. 47 472.28 44 213.89
Мерки за информация и публичност: Дейността цели да се информира широката общественост за целите, дейностите, резултатите и ползите от проекта, както и да се оповести финансовото участие на Европейския съюз (ЕС) в проекта - получена финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. Дейността ще се извърши в съответствие с правилата на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общо приложими разпоредби за европейските структурни и инвестиционни фондове, Регламент № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г., както и с "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.". Дейността предвижда: 1 Публикуване на уеб-сайта на Община Горна Оряховица информация за проекта до два дни след подписването на Договор за безвъзмездна финансова помощ включваща целите на проекта, дейностите и резултатите, като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз; 2.Изработване на 1 брой информационен банер с размери 160х60 см. 3 Публични събития - пресконференция за старта на проекта и пресконференция за приключване на проекта: 3.1.Публикуване на рекламно-информационни карета в регионална печатна медия за предварително анонсиране на публичните събития – пресконференция за старта на проекта и пресконференция за приключване на проекта; 3.2. Публикуване на предварителна информация за публичните събитията на уеб-сайта на Общината и изпращане на предварителната информация за тях до УО на ОПРР и ОИЦ – гр. Велико Търново; 3.3 Организиране и провеждане на публични събития - пресконференции – една в началото на проекта за информиране на обществеността и една в края на проекта. 3.4. Изготвяне на прес-съобщения в регионална печатна медия - след провеждане на пресконференциите едно за началото на проекта и едно в края на проекта. 3.5. Публикуване на прес-съобщенията след провеждане на пресконферетциите и на уеб-сайта на Общината; 4. Изработване и монтиране на 3 бр. билборди с размери 4 х 3 м. в близост до строителната площадка; 5. Официални церемонии: 5.1.Публикуване на рекламно-информационни карета в регионална печатна медия за предварително анонсиране на официални церемонии – „Първа копка“ и откриване на обекта. 5.2.Публикуване на предварителна информация за официалните церемонии на уеб-сайта на Общината и изпращане на информацията на УО на ОПРР и ОИЦ – гр. Велико Търново; 5.3. Организиране и провеждане на официални церемонии– „Първа копка“ за ефективния старт на проекта и откриване на обекта; 5.4. Публикуване на прес-съобщения в регионална печатна медия след провеждане на официалните церемонии „Първа копка“ и откриване на обекта 5.5.Публикуване на прес-съобщенията след официалните церемонии и на уеб-сайта на Общината; 6.Поставяне на информационни стикери с размери 5х9 см. на подходящо място на повърхността на оборудването. 7. Поставяне на 3 бр. постоянни обяснителни табела с размери 50 х 70 см. на видно място, достъпно за широката общественост; За изработката и монтажа на билродовете, постоянните табели, стикерите, банера, публикациите в регионален вестник ще бъде проведен избор на изпълнител при спазване на изискванията на ЗОП чрез събиране на оферти с обява. 16 410.00 7 790.40
Изпълнение на строително--монтажни работи на обекти: ОУ "Св. св. Кирил и Методий", гр. Горна Оряховица, ОДЗ "Елена Грънчарова", гр. Горна Оряховица и ЦДГ "Бодра смяна", гр. Горна Оряховица: Целта на дейността е да се обнови, подобри качеството и повиши атрактивността на образователната среда и средата, при която се отглеждат и възпитават децата в ранната им възраст в ОУ "Св. св. Кирил и Методий", ОДЗ "Елена Грънчарова" и ЦДГ "Бодра смяна", гр. Горна Оряховица. Ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител/и, при спазване на изискванията на ЗОП. Избрания изпълнител/и ще трябва да организира и проведе всички дейности свързани с обновяването на образователната инфраструктура и прилежащите и дворни пространства. Той е длъжен да осигури необходимите технически и човешки ресурси за изпълнение на дейностите. Обхватът на строително-монтажните работи ще се извърши съобразно изготвения инвестиционен проект, количествено-стойностна сметка и техническата спецификация на възложителя. При извършване на Строително-монтажните работи в ОУ "Св. св. Кирил и Методий", ОДЗ "Елена Грънчарова" и ЦДГ "Бодра смяна", гр. Горна Оряховица, ще бъдат внедрени мерки за енергийна ефективност включващи: направа на топлоизолация, поставяне на енергоспестяваща дограма, подмяна на отоплителни инсталации. Ще бъде извършен ремонт на външни компрометирани зони по сградите и на вътрешните помещения в обектите, ще се подменят ВиК и ел. инсталациите, ще се обновят прилежащите дворни пространства. За осигуряване на достъпна среда ще бъдат доставени мобилни съоръжения за придвижване на инвалидни колички. Стойността на дейността възлиза на 2 616 900,14 лв., от които 2 600 614,45 лв. са от БФП и 16 285,69 лв. са собствен принос. Собствения принос покрива недопустими разходи. Същите са представени в отделни КСС към инвестиционния проект. В сумите е включен и невъзстановим ДДС съответно към допустими и недопустими разходи. 2 616 900.14 2 532 388.80
Упражняване на авторски и строителен надзор : Целта на дейността е гарантиране на качествено изпълнение на заложените за изпълнение СМР и спазването на инвестиционния проект. Дейността се осъществява от избраните изпълнители на Строителен надзор и от Авторските колективи изготвили техническата документация. Авторския надзор ще бъде упражняван от авторските колективи изготвили техническата документация. При спазване на изискванията на ЗОП ще бъде възложено упражняване на авторския надзор. За избора на строителен надзор ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител/и. Изборът на изпълнител/и ще се извърши при спазване на ЗОП. Упражняването на Авторски и Строителен надзор по време на строителството гарантира законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите в строителството, изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект, следене за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите на безопасност, правилно изпълнение на строително монтажните работи, подготовка на строежа и въвеждането му в експлоатация. Стойността на дейността възлиза на 20 620 лв., от които 20 200 лв. са БФП, а 420 лв. са собствен принос. Собствения принос покрива недопустими разходи за упражняване на авторски и строителен надзор върху недопустими СМР. В сумите е включен и невъзстановим ДДС съответно към допустими и недопустими разходи. 20 620.00 10 380.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се оборудват и обзаведат класни стаи и помещения, с което ще се създадат по-добри условия за организиране и провеждане на учебния процес и обгрижването на децата в училището и двете детски градини. Ще се повиши мотивацията на учениците за по-добра активност при усвояване на знанията и ще се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на услугите. Ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител/и. Изборът на изпълнител/и ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП. Доставката и монтажа на оборудването ще се извърши съобразно приложените технически спецификации за обектите. 220 051.20 184 868.87
Одит: Целта на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Определянето на изпълнител за извършване на одит ще се извърши при спазване на разпоредбите на ЗОП по реда на чл.20 ал.8 - чрез директно възлагане. Екипът по проекта ще предостави цялата необходима документация (финансови отчети, технически доклади по проекта, договор за безвъзмездно финансиране, договори с изпълнители, тръжна документация, разходно-оправдателни документи и др.) на сертифицирания одитор. На базата на тези документи той ще извърши проверка и ще изрази заключенията си в доклад за фактически констатации, който ще съдържа заключително мнение върху одитираните финансови отчети като цяло. При подготовка на междинно и окончателно плащане, преди изпращане на документите до УО, одитора ще извърши предварителна проверка за законосъобразност и спазване на изискванията. Докладите за фактически констатации ще бъдат прибавени към исканията за плащане. 4 384.07 3 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).