Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project is aimed at the development of two competitive tourist attractions in the historical reserve "Ancient Plovdiv" - Plovdiv
Municipality and stimulation of diversification of local and regional tourist products.
Specific objectives:
1)	By conserving, restoring and exhibiting the antique complex "East Gate of Philippopolis" and the Archaeological Complex "Nebet tepe" and the construction works on their overall
socialization, to support the transformation of these archaeological sites in the category "national importance" into preferred tourist
attractions offering suitable conditions for year-round visitation;
2)	Providing advertising and presentation campaigns and stimulate the interests of different target groups of tourists;
3)	By increasing the tourist flow, support the development of local business - directly or indirectly related to the development of tourist services.

The project includes three sites of intervention:
- Ancient complex "East Gate of Philippopolis";
- Archaeological Complex "Nebet tepe";
- Reconstruction of the elements of the technical infrastructure and improvement of approaches to the Archaeological complex "Nebet tepe" , Plovdiv.
In addition to the activities related to the construction and/or the conservation and restoration works, the conduction of an advertising campaign is envisaged for the promotion of the tourist attractions under the project, including marketing and presentation activities as per the usual practice. The project also includes other accompanying activities necessary for its preparation and implementation. These are construction and author's supervision activities, implementation of information and communication measures, audit, organization and management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта : Основната цел на дейността е да се гарантира изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на ОПРР, Договора за БФП, Общите условия за изпълнение на проекти по ОПРР 2014– 2020г., ФП, както и принципите за добро управление. С изпълнението на проекта ще се ангажира екип от висококвалифицирани специалисти, който ще включва: ръководител проект, координатор, експерт "СМР", експерт "КРР", експерт "Обществени поръчки и правна помощ" и счетоводител. Основна задача на екипа е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Управляващия орган. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат ежемесечни срещи за отразяване напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на проекта. Община Пловдив ще предоставя на Управляващия орган и/или упълномощените от него лица, цялата изисквана информация относно изпълнението на проекта. Ще се изготвят доклади, съгласно образците и изискуемите от УО срокове. Членовете на екипа ще изготвят ежемесечни лични отчети. Ръководителят ще съставя обобщен доклад за дейността и степента на изпълнение и постигане на заложените резултати и ще докладва на ръководството на общината, в т.ч. - ще осъществява цялостното проектно управление и мониторинг. Координаторът ще подпомага работата на Ръководителя, в т.ч. - техническото отчитане на проекта, както и ще отговаря за архивирането и съхранението на документацията, проследяването на публичните и маркетингови мерки и др. Експертът "СМР" ще контролира избрания изпълнител за техническото реализиране на заложените инфраструктурни интервенции и ще отговаря за осъществяването на инвеститорския контрол, в т.ч. - ще извършва проследяването на доставките на оборудване и обзавеждане. Експертът "КРР" ще проследява изпълнението на предвидените КРР по обектите-паметници на културата, включени в проекта. Експертът "ОП и ПП" ще подготви документацията за провеждане на планираните процедури за обществени поръчки, съгласно ЗОП и ще осигури законосъобразното им провеждане, включително-сключването на съответните договори с избраните изпълнители. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансово-счетоводна отчетност за изпълнение на проекта и регулярно ще представя справка за разходването на средствата. Счетоводството по проекта ще бъде извършвано текущо, като се следи за ефективното, ефикасно и целесъобразно разходване на средствата от БФП. С цел спазване на принципите за прозрачност, Община Пловдив ще предоставя информация за проекта на своя общодостъпен интернет сайт (www.plovdiv.bg), както и чрез информационните събития, планирани по време на проекта. Изборът на квалифицирани експерти за членове на екипа на проекта ще гарантира коректна и стриктна счетоводна и техническа отчетност. При всички дейности ще бъдат застъпени и ще се спазват принципите: равенство, върховенство на закона, капацитет и компетенции и отговорност към нуждите на общността. Проектното изпълнение ще се подчинява на условията за изпълнение, залегнали в АДБФП, Методически указания за изпълнение на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020 г., изискванията на ФП и приложимото национално и европейско законодателство в областта. За изпълнението на дейност 1 ще бъдат направени разходи, които включват: брутните възнаграждения на екипа (вкл. съответните осигурителни вноски) в размер общо на 86 400,00 лв. без ДДС. Средствата за дейността ще се осигурят по линия на ФИ. 0.00 0.00
Провеждане на обществени поръчки и избор на изпълнители по проекта : Дейността включва подготовката и разработването на технически спецификации и задания за целите на провеждането на процедури за избор на изпълнители на конкретни проектни дейности по реда на приложимото национално и европейско законодателство в съответната област. Във връзка с планираните проектни дейности и с цел комплексното изпълнение на мерки по цялостно експониране, социализиране и популяризация на включените в проекта обекти на културното наследство на територията на АИР "Старинен Пловдив", Община Пловдив, в качеството й на Бенефициент, ще проведе нарочни процедури за избор на изпълнители за специфични задачи, свързани с предмета на проекта. За целта, експертът „Обществени поръчки и правна помощ” по Проекта, подпомогнат от компетенциите на останалите членове на екипа, ще разработи и представи, по реда определен от УО на ОПРР 2014-2020, ФП и действащите национални правила в областта, документации по реда на ЗОП, съобразени с приложимото европейско законодателство, за възлагане на специфични дейности по проекта на изпълнители, различни от бенефициента. В рамките на проекта ще бъдат проведени процедури по ЗОП, а именно: 1) „Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на консервационно-реставрационни работи и строително-монтажни работи и осъществяване на авторски надзор за извършване за анастилоза, консервация, реставрация и експониране на античен комплекс „Източна порта на „Филипопол", за консервация, реставрация и експониране на Археологически комплекс "Небет тепе" и реконструкция на елементите на техническата инфраструктура и благоустрояване на подходи към археологически комплекс "Небет тепе" - открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 във вр. ал. 2, чл. 73, ал. 1, т. 1, предложение първо и чл. 74 ЗОП, на стойност 5 831 909,05 лв. без ДДС; 2) „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на обектите на интервенция по проект "По крепостните стени на Филипопол" – открита процедура по реда на чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП, на стойност 98 905.05 лв. без ДДС; 3) „Строителен надзор и оценка на съответствието на проектите” - процедура на пряко договаряне по реда на чл.18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, на стойност 121 000,00 лв. без ДДС; 4) „Осигуряване на информация и комуникация по проекта” - процедура на пряко договаряне по реда на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, на стойност 20 000,00 лв. без ДДС; 5) "Изпълнение на мерки за развитие и реклама на туристическия продукт" - чл.18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, на стойност 373 188,00 лв. без ДДС; 6) "Провеждане на спасителни археологически разкопки" - съгл. ЗКН/ЗОП - на стойност 50 000 лв. без ДДС 7) "Археологическо наблюдение нa Небет тепе и Източна порта" - съгл. ЗКН/ЗОП - на стойност 83 333,33 лв. без ДДС. 0.00 0.00
Осигуряване на информация и комуникация по проекта : В съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, са планирани следните мерки за информация и комуникация: 1. Банер с линк към официалния интернет сайт на ОПРР. 2. Община Пловдив ще информира обществеността за полученото финансиране, чрез публикации на уебсайта си с подробно описание на проекта, като откроява финансовата подкрепа на ЕС и предоставя периодична информация за напредъка му. Първоначалната публикация ще бъде направена в рамките на 2 дни от датата на сключване на Договора за БФП. 3. Билборд. Община Пловдив ще постави на видимо за обществеността място 3 билборда. 4. Постоянна обяснителна табела. След приключване на проекта, на 3-те основни обекти ще бъдат поставени постоянни обяснителни табели. 5. Публични събития. Община Пловдив ще организира 2 пресконференции - една в началото и една в края на проекта. Публичните събития ще бъдат предварително анонсирани по подходящ начин чрез разпространение на прессъобщение до националните/регионални медии. При провеждането на пресконференциите, на подходящо място ще бъде монтиран информационен банер, който ще информира за наименованието на проекта, общия бюджет, стойността на помощта от ЕС чрез съответния фонд и съфинансирането от държавния бюджет. 6. Официални церемонии. Община Пловдив ще организира официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка" и церемония за откриване на обектите. 7. Информационни стикери. При закупуване на планираното по проекта оборудване и обзавеждане, Община Пловдив ще обозначи доставените артикули със стикери. 8. Платени публикации. Ще бъдат излъчени 8 платени публикации, по една в национална/ регионална медия в началото и в края на проекта, както и за анонсиране официалните церемонии, свързани с обектите. 9. Постери 50 бр. и брошури - 1000 бр. Изработката на постерите и брошурите са предвидени във връзка с популяризирането на събитията за старт и приключване на дейностите по проекта. Разходи за изпълнение на дейността съгласно проведена обществена поръчка по реда на ЗОП и сключен договор № 22ДГ-787/18.08.2022 са в размер на 15 900,00 лв. без ДДС. Средствата за дейността ще се осигурят по линия на ФИ. 0.00 0.00
Изпълнение на инженеринг за извършване за анастилоза, консервация, реставрация и експониране на античен комплекс „Източна порта на „Филипопол": Дейността включва извършването на инженеринг за „Анастилоза, консервация, реставрация и експониране на античен комплекс „Източна порта на „Филипопол"” Комплекс „Източна порта" в ПИ с идентификатор 56784.520.1705 по КККР на гр. Пловдив, за който е отреден УПИ I-520.1318 „за археология и разкопки" от кв.386 (кв.391 по обявяване) по плана на гр. Пловдив; пл. „Александър Малинов" и ул. „Цар Иван Шишман" (пл. „Роза Люксембург" към датата на обявяване). Съгласно §10, ал. 1 от ПЗР на ЗКН обектът притежава статут на регистрирана археологическа недвижима културна ценност с категория „национално значение". Обектът попада в охранителната зона на архитектурно-историческия резерват „Старинен Пловдив", обявен с Постановление на МС №143/02.05.1956г., и е защитена територия, съгласно чл.8, т.4 от ЗУТ. ПИ с идентификатор 56784.520.1705 по КККР попада в обхвата на територия с културно-историческо наследство със статут на групов археологически и архитектурно-строителен паметник на културата, паметник на урбанизма и културния пейзаж - Историческа зона "Филипопол-Тримонциум-Пловдив", обявен с протокол №5/22.05.2000г. на Националния съвет за опазване на паметниците на културата, утвърден от министъра на културата, и съгласно §10, ал.1 от ЗКН притежава статут на групова недвижима културна ценност. Античният комплекс „Източна порта на Филипопол” е проучен археологически в периода 1976 - 1980 год. от археолозите Лилия Ботушарова и Елена Кесякова. Открито е трасето на крепостната стена от времето на Марк Аврелий, слизащо по източния склон на Трихълмието и реконструкцията й с новоизградена порта , която се отнася от проучвателите към IV в. Към портата води улицата с тротоари, която има ширина от 13,20 м. и е фланкирана от портици в римо-коринтски стил и помещения във верижен план, отворени към улицата. Масивен стилобат, със солидна субструкция, носи мраморната колонада в римо-коринтски стил на покритите портици. Елементи от колонадата са открити в срутено състояние върху улицата. Втора улица се влива с голяма дъга и денивелация в улицата с тротоарите. Късноантичната порта по план е „трипилон", към която в по-късна епоха са изградени правоъгълни външни кули. Останки от почетна арка, която се датира в началото на II в., е интегрирана в конструкцията на късноантичната порта. В близо четиридесетгодишният период, от приключване на археологическите разкопки до 2017 г., консервационно-реставрационни дейности в обекта не са извършвани, което е довело до разрушение и обезличаване на археологическите структури. Спасително археологическо проучване е проведено през 2017 г. Извършено е основно почистване на комплек са от битови отпадъци и камъни с цел извършване на геодезично и фотограметрично заснемане. В резултат на посочените дейности, с възлагане от страна на Община Пловдив, е изготвен идеен проект за КРР на обекта, който е надлежно съгласуван с НИНКН. С цел оперативно извършване на планираните в идейната разработка мерки, Бенефициентът предвижда възлагането на дейностите чрез инженеринг, което ще позволи не само ползване на максимално стегнати административни срокове за провеждане на процедурата по ЗОП, но и интегралност на активностите, в т.ч. изготвяне на нужната финална техническа документация, приложение на предвидените СМР/КРР и осъществяване на авторски надзор. Всички предвидени интервенции ще бъдат съобразени с изискванията на Наредба № 4/2009 г. Изпълнението на инженеринга съгласно проведена обществена поръчка по ЗОП и сключен договор № 21ДГ-200/23.03.2021 г. е на обща стойност 2 369 650,00 лв. без ДДС и ще се финансира със средства от БФП и финансов инструмент, както следва: - изпълнение на КРР и СМР на обща стойност 2 325 000,00лв. без ДДС, които ще бъдат финансирани с БФП - 1 676 226,58 лв. без ДДС и с финансов инструмент – 648 773,42 лв. (съгласно становище от финансов посредник); - изпълнение на проектиране в размер на 29 850,00 лв. без ДДС и авторски надзор 14 800,00 лв. без ДДС, които ще бъдат финансирани от финансов инструмент.“ 1 676 226.58 1 886 895.68
Извършване на инженеринг за консервация, реставрация и експониране на Археологически комплек с "Небет тепе" и реконструкция на елементите на техническата инфраструктура и благоустрояване н а подходи към археологически комплекс "Небет тепе": Дейността включва изпълнение на инженеринг за консервация, реставрация и експониране на подобект "Археологически комплекс (АК) "Небет тепе" (УПИ II-519.1055,519.963,519.1032, зеленина и археология, Старинна градска част, гр. Пловдив") и подобект „Реконструкция на елементите на техническата инфраструктура и благоустрояване на подходи към археологически комплекс "Небет тепе", гр. Пловдив”. 1) АК „Небет тепе" е обявен с ДВ бр.6/1995г. като археологически паметник на културата с категория „национално значение". Обектът попада в границите на „Старинен Пловдив" и „Античен град Филипопол и Старинен Пловдив", който притежава статут на археологически резерват. Имотът е в обхвата на територия с културно-историческо наследство със статут на групова НКЦ Историческа зона „Филипопол-Тримонциум-Пловдив". Предвидените СМР и КРР за подобекта включват: - укрепителни дейности и нови зидове, възстановяване на обслужваща сграда и ограден зид; - възстановителни работи за зърнохранилище и водохранилище; - поставяне на перголи, пейки, павилион, подпорни стени и други; - КРР по северна крепостна стена, зърнохранилище, диагонална стена, южен вход, югозападна стена и голяма кула; - изграждане на водопровод, площадкова канализация и поливна система; - осветление; - паркоустройство и благоустройство. 2) Подходите към АК "Небет тепе" включват един подход от към източната крепостна стена и друг - от север (от бул.”6-ти септември"), както и зелените площи от Старинна градска част, разположени в северозападното и североизточното подножие на „Небет тепе”. Предвидените СМР и КРР за подобекта включват: - благоустрояване и озеленяване - създаване на панорамни и изгледни площадки, въвеждане на противоерозионни технологии, въвеждане на нови паркови елементи и елементи на градското обзавеждане и др.; - разработка на план за управление на обекта и премахване на визуални прегради и т.н. - изграждане на водопровод и поливна система; - осветление. В рамките на дейността и във връзка с характеристиките и състоянието на обектите са предвижда и извършването на археологическо наблюдение и спасителни археологически разкопки. Изпълнението на инженерингите, съгласно договори № 21ДГ-201/23.03.2021 г и 21ДГ-202/23.03.2021 г е на обща стойност 3 460 845,00 лв. без ДДС и ще се финансира със средства от БФП и финансов инструмент, както следва: - изпълнение на КРР и СМР на обща стойност 3 331 400,00 лв. без ДДС, които ще бъдат финансирани с БФП (за подобект АК "Небет тепе" - 2 341 750,00 лв. без ДДС и подобект "Подходи към "Небет тепе" - 989 650,00 лв. без ДДС); - изпълнение на проектиране в общ размер на 99 845,00 лв. без ДДС и авторски надзор в общ размер 29 600,00 лв. без ДДС, които ще бъдат финансирани с финансов инструмент. Изпълнение на археологическо наблюдение по ЗКН ще се финансира с финансов инструмент в размер на 83 333,33 лв. без ДДС. Спасителни археологически разкопки ще се финансират с финансов инструмент в размер на 50 000 лв. без ДДС. 3 331 400.00 3 360 366.20
Доставка на оборудване и обзавеждане : Дейността предвижда доставката и монтажа на оборудване и обзавеждане за целите на осигуряването на максимален комфорт и условия за предоставяне на качествени туристически услуги за посетителите на АК "Небет тепе". В рамките на дейността ще се извърши избор на изпълнител/и за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане, като процедурата ще се проведе по реда на ЗОП. Предвижда се закупуването, доставката и монтажа на следните артикули: 1) за презентационен център към АК "Небет тепе" - първи етаж - 5 бр. информационни табла, 7 бр.стъклени експозиционни шкафове, 6 бр. метални стойки за оригинални археологически елементи; втори етаж - 2бр. монитор за персонална информация; стол - 2бр.; комп.маса с 2 места - 1 бр.; информационно табло - 2бр., миндер - 1бр.; масичка - 1бр., табуретки 4 бр., миндер - 1бр, сгъваем стол - 18 бр., прожекционен екран - 1бр., мултимедиен проектор -1 бр.; миндер (възрожденски) 1 бр., бюро с компютър - 1бр., стол - 4бр., библиотека - 4бр., маса 2 бр., стол- стилен - 16 бр., маса - 1 бр., стелаж - 1 бр., информационни пана - 20 бр., кутии от триплекс на метални профили - 2 бр., пясъчна възглавница, макети, далекоглед (за панорамна площадка) и др. При извършване цялостната доставка на оборудване и обзавеждане по проекта ще се съблюдават основните принципи за достъпност, безопасност, качество и функционалност, при гарантиране наличието на необходимите пространства и удобства за реализирането на разнообразния комплекс от дейности и туристически услуги за потребителите на центъра и в кореспондентност с изискванията на УО на ОПРР 2014-2020 и приложимите нормативни рамки в областта. Общата стойност на оборудването и обзавеждането за презентационен център към АК "Небет тепе", предвидено за целите на проекта, възлиза общо на 98 905,05 лв. без ДДС и ще се финансира с със средства от финансовия инструмент. 0.00 0.00
Извършване на строителен надзор и оценка на съответствието: В рамките на дейността, по реда на ЗОП, ще бъде определен изпълнител за извършване на строителен надзор и оценка на съответствието на проектите за обектите на интервенция по настоящия проект – Източна порта, Небет тепе и подходите към него. Дейността е планирана в съответствие с действащото законодателство. Оценката на съответствието следва да включва проверка на спазване изискванията на действащите нормативни актове за проучване и проектиране и БДС и Еврокодовете, към момента на изработване на проекта; пълнота и структурно съответствие на инженерните и др. изчисления, съобразно нормативните изисквания; спазване на изисквания за безопасност на проекта, които вкл. носимоспособност, пожарна безопасност, хигиена, опазване на околната среда, топлосъхранение и икономия на енергия, безопасност на труда по време на СМР; съгласуваността на проекта с всички контролни органи и експлоатационни предприятия; съгласуваността между отделните части на проекта; проверка на правилно проектиране на инсталации и инженерни системи; проверка на пълнота на проектната документация. Строителният надзор включва и реализиране на цялостен контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Квалифицирани специалисти по съответните части стриктно ще следят за качеството на използваните материали и на работата. Ще се изискват протоколи, гарантиращи безопасността на изпълнените инсталации и ще съставят необходимите актове в съответствие с действащите нормативи. Ангажиментите на надзора включват и откриване на строителната площадка, заверка на заповедна книга, съставяне на актове по време на строителството; издаване на технически паспорт на обекта; изготвяне на окончателен доклад; подготвяне на пълен комплект документация за въвеждане на обектите в експлоатация. Ангажимент на изпълнителя ще е и защитата на интересите на Възложителя при осъществяване на предвидените интервенции, проследяването и мониторирането на процесите на избор на материали, влагани в обекта и спазване на нормите на безопасност и труд. Съгласно сключен договор № 21ДГ-638/28.06.2021 г. общата стойност е 115 000,00 лв. без ДДС, от които изготвяне на ОСИП – 9 000,00 лв. без ДДС и упражняване на СН – 106 000,00 лв. без ДДС. Средствата за дейността ще се осигурят по линия на ФИ 0.00 0.00
Маркетинг и реклама на подпомаганите атракции и развитие на туристическия продукт: В рамките на дейността ще се извърши организиране и провеждане на рекламна кампания за популяризиране на туристическите атракции - проект "По крепостите стени на Филипопол". Целта на дейността е да се подпомогне развитието на интегрирания туристически продукт, разработван чрез настоящия проект на основата на подпомогнатите атракции - Античен комплекс "Източна порта" и Археологически комплекс "Небет тепе" и прилежащите подходи. В тази връзка ще се реализират следните поддейности: 1. Изготвяне на проучвания за българските и чуждестранните посетители в дестинацията (община Пловдив) и на пътуванията им в дестинацията; 2. Повишаване на осведомеността на широката общественост за туристическата атракция, в т.ч.: 2.1. Организиране и провеждане на пресконференция и информационни семинари - 6 бр.; 2.2. Участие в телевизионни формати с туристическа насоченост-4бр.; 2.3. Публикуване на статии и редакционни материали в български специализирани издания за култура, археология и туризъм. Привличане на български медии, блогъри и влогъри - 10 бр.; 2.4. Публикуване на статии и редакционни материали в чуждестранни специализирани издания за култура, археология и туризъм. Привличане на чуждестранни медии, блогъри и влогъри - 10 бр.; 3. Изготвяне на видеоматериали за туристическата атракция и записване на брандирани USB стикове; 4. Създаване на интернет страница на туристическата атракция, на български и английски език- 1 бр.; 5. Изработване на маркетинговата стратегия за популяризиране на атракцията в социалните мрежи - 1 бр.; 5.1. Поддръжка на Facebook профил (2 години); 5.2. Поддръжка на Instagram профил (2 години); 6. Изготвяне и разпространение на информационни и рекламни материали, в т.ч.: 6.1. Брошура на български език - 20 000бр.; 6.2. Брошура на английски език - 20 000 бр.; 6.3. Брошура на немски език - 10 000 бр.; 6.4. Брошура на френски език - 10 000 бр.; 6.5. Брошура на руски език - 10 000 бр.; 6.6. Брошура на испански език - 10 000 бр.; 6.7. Банер на стойка - 5бр.; 6.8. Винил - 10 бр.; 6.9. Билборд - 20 бр.; 6.10. Сувенирна сергия и рекламни материали; 7. Участие в регионални, национални и международни туристически борси, изложения и панаири, в т.ч.: 7.1. Национални туристически изложения: 7.1.1.Ваканция и Спа Експо - 1 бр.; 7.1.2.Международно изложение за културен туризъм - 1 бр.; 7.2. Международни туристически изложения: 7.2.1.FITUR, Мадрид, Испания (1 година) - 1 бр. 7.2.2.ITB, Берлин, Германия (2 години) - 2 бр. 7.2.3.INTOURMARKET, Москва, Русия (1 година) - 1 бр. 7.2.4.WTM, Лондон, Обединено Кралство (2 години) - 2 бр.; 8. Организиране на турове (15 участника 5 тура); 9. Създаване на специално аудио-видео шоу - 1бр.; 10. Повишаване на професионалната компетентност на служителите и ефективността на работата - 2 обучения за 25 човека; 11. Мониторинг на ефективността от маркетинговите дейности по проекта. Посоченият комплект от дейности ще осигури популяризацията и рекламно-маркетинговото позициониране на включените в проекта обекти на културното наследство и ще спомогне за развитието на конкурентоспособни недвижими културни ценности с "национално значение", ведно с промотирането на богатото културно-историческо наследство на град Пловдив на национално и международно ниво. Дейността ще се реализира през двете години на проекта със средства от финансовия инструмент на обща стойност 326 480,00 лв. без ДДС съгласно договор № 21ДГ-692/13.07.2021 г. 0.00 0.00
Извършване на финансов одит: Дейността включва реализирането на финансов одит по проекта, съгласно Ръководството за бенефициента за изпълнение на проекти по Процедура „BG16RFOP001-6.002 - Развитие на туристически атракции", финансирана от ОПРР 2014-2020, съвместно с ФУГ. Целта е да се осигури допълнителна увереност по отношение на законосъобразността и целесъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и на спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС, както и потвърждаване, че отчетените от бенефициента разходи са действително извършени, точни и допустими. Допустимостта на разходите се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната финансова помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в АДБФП. Финансовият одит ще бъде възложен за осъществяване от външен изпълнител, избран по реда на действащото законодателство чрез нарочна процедура, като същия ще следва да представи като краен резултат от работата си 1 междинен одиторски доклад в края на първата проектна година и 1 обобщен доклад за цялостното финансово изпълнение на проекта. Целта е да се реализира пълна проверка на съответствието на планираните с реално извършените разходи, както и да се докаже целесъобразността им по отношение на ползвания по линия на ОПРР 2014-2020 И ФУГ финансов ресурс. За целите на дейността ще са необходими разходи в размер на 6 500,00 лв. без ДДС. Дейността обхваща периода на цялостното проектно изпълнение, като възлагането й на изпълнител се планира, считано от 12-ти проектен месец. Средствата за дейността ще се осигурят по линия на ФИ. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).