Кандидат по настоящата процедура е “Солагро” ЕООД. От 2013 година, дружеството развива своята земеделска дейност в сектор “Животновъдство”,в направление млечно говедовъдство. Кандидатът е регистриран по чл. 137 и стопанисва животновъден обект с рег. Номер 3726-0001, разположен в село Рупци, общ. Видин.
През последните години ЗС отглежда люцерна за осигуряване на фураж на животните за собствени нужди. Дружеството не е получавало финансиране по ПРСР 2014-2020г.
По настоящата проектна инициатива е подбрана техника, която ще позволи процесите в животновъдното стопанство да се контролират, следят и автоматизират. Част от техниката е насочена за технологична и екологична модернизация на отделните фази на производствените процеси за животновъдството – фуражораздаващо ремарке, ремарке за постеля, събиращ ротор, челен точарач, кофа 3 в едно и трактор. Това са технологични решения, които осигуряват възможност за проследимост или контрол на операциите и управление на процесите, спомагащи за технологична модернизация и опазващи компонентите на околната среда в животновъдните стопанства. Предвиден е актив- сламопреса, която е насочена към осигуряване на фураж за изхранване на животните. Машината е насочена към технологична и екологична модернизация на отделните фази на производствените процеси в растениевъдството, спомагаща за технологична модернизация и опазващи компонентите на околната среда.
Инвестиционните разходи включват:
1. Трактор
2. Навигационна система
3. Челен товарач
4. Комбинирана кофа 3 в 1
5. Събиращ ротор
6. Фуражораздаващо ремарке
7. Машина за разхвърляне на постеля
8. Сламопреса
Всички инвестиционни разходи осигуряват автоматизиране на процесите, повишаване на производителността в стопанството, модернизиране и възможност за контрол на дейността и отделните операции. Всички активи са насочени към подобряване на околната среда, тъй като чрез тяхната употреба ще се повиши ресурсната ефективност.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Закупуване на земеделска техника: След подписване на договор за финансиране ще бъде сключен договор за закупуване на земеделска техника. След доставка и заплащане ще бъде извършена необходимата регистрация и ще бъдат подадени за плащане от страна на УО.
603 850.00
0.00
Управление и отчитане: След подписване на договор с УО, кандидатът ще проведе процедура за избор на изпълнител на база 2 оферти и ще сключи договор. С лед съглсуване на избрания изпълнител с ДФЗ ще се пристъпи към закупуване на избраната техника, регистрация в КТИ на приложимата техника и внедряването и в дейността на дружеството. След това ще се пристъпи към отчитане и подаване на заявка за плащане.
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN