Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 600 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The project is aimed at strengthening the national capabilities for combating organized crime and will enhance the cooperation with the Norwegian national Criminal Service (KRIPOS) and international organizations such as Europol, Interpol and foreign partner law enforcement agencies. The project will strengthen the justice chain and the knowledge and capacity of officials in the General Directorate for Combating Organized Crime  (GDCOC), magistrates and other experts in the field of countering organized crime. The conditions for the preservation and proper storage of evidence will be further improved. The target group of the project will be GDCOC experts, magistrates and relevant actors, who are directly engaged in combating cross-border organized crime. Experts from international organizations like Europol, Eurojust  and Interpol are also envisaged to participate in the project.
The expected results and activities are as follow:
-Increased technical capabilities of GDCOC to investigate transnational and organised crime, including modernizing the technical capacity to conduct investigations, in compliance with international standards/best practice;
- Improving the professional qualification of the experts involved in countering organized crime and reaching a level of compliance with EU LEA, GDCOC experts, Bulgarian LEAs and magistrates for effectiveness in prevention, identification, investigation and proper prosecution of various forms of transnational and organised crime. 
-Improved conditions of GDCOC facilities for organized crime prevention and investigation.
- Enhanced technical capabilities of GDCOC for countering organized crime .  
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - Подобряване на професионалната квалификация по предотвратяване, идентифициране, разследване и адекватно наказателно преследване на различните форми на трансгранична и организирана престъпност; : Дейността предвижда организирането и провеждането на общо 20 работни посещения. Десет в държави членки от ЕС и/или трети страни и десет в Република България. Участие в работните посещения ще вземат експерти от ГДБОП и/или магистрати и/или други практикуващи. Предвижда се общият брой на експерти да е до 160 участника, до 5 дни всяко посещение. Когато дейността се провежда на територията на Р България от страна на целевата група участие ще вземат 8 души (Разходите за провеждане на 10 броя посещения на чуждестранни експерти, придружавани и от български експерти са заложени в договора за логистика) Дейността включва провеждането на общо 20 броя работни посещения за обмен на опит и знания в областта на противодействие на трансграничната, организираната и тежката престъпност. Линиите по които ще се провеждат работните срещи са: Митнически режим, паричната, данъчната и осигурителната система и/или Наркотични вещества, техните аналози и прекурсори и/или Компютърни престъпления или престъпления, извършени в или чрез компютърни мрежи и системи и/или Интелектуална собственост и/или Неистински или подправени парични знаци, платежни инструменти и официални документи и/или Трафик на хора и/или Трафик на културни ценности и/или Огнестрелни оръжия, взривни, химически, биологични и други общоопасни средства и вещества, както и с оръжия, изделия и технологии с двойна употреба и/или Корупция в органите на държавната власт и/или Терористични действия, използване на общоопасни средства и вещества, внушаване на страх, вземане на заложници, отвличане на лица с цел получаване на материални облаги и насилствени действия и/или Изпиране на пари и незаконен хазарт; Сключване на неизгодни договори, изпиране на пари и усвояване на фондове на Европейския съюз чрез измама. Във всяко от работните посещения ще вземат участие 8 експерта (eдин координатор - експерт международни проекти и седем експерта на ГДБОПи/или магистрати и/или други практикуващи ). В рамките на проекта ГДБОП има подписани две споразумения за партньорства с Националната служба за разследване на престъпления (KRIPOS) към Дирекция “Национална полиция“ на Норвегия и Областна полиция на Осло -дейността предвижда провеждане и организиране на обучения с цел обмен на опит в областта на служителите под прикритие. Дейността ще се изпълни съвместно с Областна полиция на Осло. От страна на ГДБОП и партньорите по проекта се предвижда да се проведат по 3 събития , в рамките на проекта. В събитията ще участват до 8 служители на ГДБОП и до 8 от страна на партньора по проекта. Дейностите са описани детайлно в Анекс 1 от партньорските споразумения с двете страни. КРИПОС - Дейността предвижда провеждането на 2 работни посещения, едното в Норвегия и другото в Р България. Дейността е продължение на проект "Съвместни усилия в борбата с трансграничната организирана престъпност" в рамките на НФМ 2009-2014. Целта на работните посещения е обмяна в областта на работа с информатори. Също така се придвижа да се проведат работни посещения и семинари в областта на трафика на хора, като тук се предвижда да се проведат общо 6 обучения - 3 от които на територията на Р България и 3 на територията на Кралство Норвегия. КРИПОС също така ще подпомогне областната полиция в Осло за организирането и провеждане на дейности свързани с работа със служители под прикритие. Лекторите ще бъдат от ГДБОП/Прокуратура/Съд/КРИПОС/Областна полиция Осло. Дейностите, които ще бъдат изпълнени съгласно споразуменията са насочени към обмен на най-добри практики, подпомагане на правоприлагането и подобряване на взаимодействието между ГДБОП и (KRIPOS) към Дирекция “Национална полиция“ на Норвегия и Областна полиция на Осло . 1 258 163.82 203 987.03
Дейност 2 - Развиване и подобряване на съществуващите междуинституционални правила и стандартните оперативни процедури, свързани с разследване и превенция на организираната престъпност;: Предвижда се в резултат на проведените обучения по Дейност 6 и Дейност 1 при необходимост в резултат от проведените съвместни обучения с пратньорите по проекта по линия трафик на хора - да бъде разработено предложение за развиване и подобряване на съществуващите междуинституционални правила и стандартните оперативни процедури, свързани с разследване и превенция на организираната престъпност. В рамките и в резулатат на семинарите и работните посщения ще се направи анализ на слабите места в сътрудничеството между правоприлагащите органи на държавите от ЕС и Югоизточна Европа, както и между правоприлагащите и съдебните органи в борбата срещу организираната престъпност. Ще бъдат дискутирани и идентифицирани необходимите механизми за по-нататъшно подобряване на това сътрудничество, както и подобряване на ефективността чрез координиране на взаимодествието между сътрудничеството на двустранна, регионална и многостранна основа. Представяне на примери на добри практики . В резултат от проведените обучения и работни срещи с участниците по проекта ще се създаде работна група, която да представи извършения анализ на нуждите за подобряване взаимодействието и сътрудничеството между правоприлагащите органи на държавите от ЕС и Югоизточна Европа, както и между правоприлагащите и съдебните органи в борбата срещу организираната престъпност предложи. Изготвения Анализ ще бъде представен на директора на ГДБОП и съответните заинтересовани страни в него. Работната група включва 8 БГ представителя и 3 чуждестранни експерта. Работната група следва да заседава минимум 3 пъти, като всяко заседание ще е с продължителност 3 дни. 45 000.00 0.00
Дейност 3 - Укрепване на капацитета за разследване на ГДБОП, в съответствие с европейските стандарти и добри практики, чрез реновиране на помещения за обучение и модернизиране на съоръжения за разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица;: Дейността предвижда реновиране на 4 /четири/ помещения в сградата на ГДБОП с цел повишаване капацитета на ГДБОП за борба с трансграничната и организираната престъпност, в т.ч създаване на технически капацитет за физическа подготовка на служителите в съответствие с международните стандарти/добри практики, с цел повишаване на тяхната ефективност при работа „на терен“, както и осигуряване на съвместимост със служителите на други европейски правоохранителни органи в случай на съвместни операции. Сектор “Оперативна реализация” е щатно специализирано тактическо звено за бързи действия (СТЗБД) към ГДБОП-МВР. В преките служебни задължения на служителите от сектора се включват поддържането високо ниво на квалификацията и уменията по тактическа, стрелкова и физическа подготовка. Занятията по посочените дисциплини се провеждат съгласно утвърдени план и график и на основание разпоредбите на Инструкция I-197/29.12.2002г., уреждаща организацията и дейността на специализираните тактически звена за бързи действия в националните и териториални служби на МВР. Предвид факта, че към момента служителите от сектора нямат обособени помещения за занятия по специална физическа подготовка с възможност за бърза организация и реагиране при специална операция, е целесъобразно изграждането на такива на територията на ГДБОП. С оглед създаване на по-добри условия за физическа подготовка на служителите от ГДБОП предвиждаме преустройство на съществуваща кино зала, находяща се в сградата на ГДБОП, във фитнес зала. За целта дейността предвижда строително- монтажни работи, модернизация и сградни инсталации (където е приложимо) на помещение за физическа подготовка /ремонт и обзавеждане на съблекални, основна зала , коридор, санитарен възел+ фитнес оборудване и др - допълнително описание на строителните дейности. Също така се предвижда и реновирането на две помещение за разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица, като част от дейностите предвиждат - разходи за демонтаж на съществуваща преградна стена и изграждане на нова -звукоизолирана, шпакловане, звуко и топло изолации, венецианско огледало, врати и др. камери, микрофони, интерком. модулатор на гласа, оборудване за комуникация и др. За целта се предвижда да бъдат възложени обществени поръчки. Ремонтите и обзавеждането на всички помещения ще бъдат обект на външно възлагане и изпълнителя ще трябва да предложи цялостно решение, в т.ч. и инвестиционен надзор /при необходимост/ и всички други необходими документи за всяко СМР. ГДБОП предвижда да се извършат строително-монтажни и строително-ремонтни работи на зала за обучения. Ще бъдат извършени строително ремонтни дейности по обновяване на вече съществуваща зала, в това число: демонтаж на съществуващите покрития на стени, таван и под; силнотоково и слаботоково окабеляване; прокарване на кабелни канали; доставка и монтаж на осветителни тела; изграждане на стени и таван от гипскартон; полагане на подова замазка; доставка и монтаж на подова настилка; доставка и монтаж на климатици. Оборудването ще се изразява в доставката и монтажа на съвременни аудио-визуални системи, включително и безжични микрофони, мебели и помощно оборудване, позволяващи постигането на максимална интерактивност при провеждането на обучения. 713 002.00 300 833.20
Дейност 4 - Подобряване на условията за запазване и правилно съхранение на доказателствата, с цел защитата на правата на обвиняемите в рамките на досъдебните производства;: Към настоящия момент склада за съхранение на веществени доказателства, който се използва от ГДБОП е в изключително лошо състояние, което предпоставя неправилното съхранение на събраните веществени доказателства. Съгласно разпоредбите на чл.111 от НПК веществените доказателства се пазят, докато завърши наказателното производство на всички инстанции, което понякога отнема изключително дълъг период от време.Веществените доказателства се прилагат към делото, като се вземат мерки да не се повредят или изменят. Те трябва да бъдат внимателно огледани, подробно описани в съответен протокол и по възможност фотографирани. В тази връзка подобряването капацитета за съхранение на веществени доказателства и запазването на пазарната им стойност, с цел гарантиране правата на собствениците, както и повишаването на добавената стойност за държавата от водените разследвания е изключително важно. ГДБОП предвижда СРР и оборудване на склад за съхранение на ВД . "Ремонт и модернизация на склад за ВД, в т.ч. разходи за инфраструктура (ограда, бордюри, бетон, външни врати);подова настилка + вътрешен ремонт на хале, дограми, врати и външни стени на хале, покрив на хале,стелажи за средни и тежки товари, електрокар, баркод складова система + консумативи и други, охранителна система + видеонаблюдение на хале ихале + паркинг, електроинсталация, пожароизвестителна система за хале и паркинг и други необходими дейности,стая за оглед на ВД. Предвид спецификата на дейността ГДБОП предвижда да наеме външен експерт за изготвяне на необходимата документация и външен експерт за член на оценителна комисия. За целта се предвижда на бъдат възложени обществени поръчки, както следва: 1. Инженеринг , Проектиране , авторски надзор и съгласувателни и друго; Ремонт и преустройство на съществуваща сграда и вертикална планировка на прилежащата територия по проект за обособяване на склад за ВД; 2. Строителен надзор и оценка на съответствието. 3. Доставка на оборудване за склад ВД /стелажи за средни и тежки товари, електрокар, баркод складова система + консумативи, палетни колички, обзавеждане, компютри и принтер и други, / 2 336 388.00 14 700.00
Дейност 5 - Подобряване на административния капацитет на експертите на ГДБОП и други служители, заети в областта на превенцията и разследването на организираната и трансгранична престъпност чрез семинари, свързани с разследване на трафика на хора и мигранти, борба с корупцията, киберпрестъпността, трафика на имущество с културна или историческа стойност, прането на пари, контрабандата и др.: Дейността предвижда провеждането на минимум 20 семинара, като общият брой на участниците е до 900 души (по средно 45 участника за всяко едно обучение) с продължителност – по минимум 3 дни за всяко едно обучение. Участници в семинара ще са представителите на целевата група по проекта, а именно експерти на ГДБОП, магистрати и други лица, заети в борбата с трансгранична и организираната престъпност. Експерти от международни организации като Европол със седалище в Хага, Евроюст със седалище в Хага и Интерпол със седалище в Лион и/или Центъра по правоприлагане в Югоизточна Европа (SELEC) също ще бъдат поканени за участие в семинарите, за да споделят своя опит и знания с другите участници в тях. Семинарите ще се проведат на територията на Р България. Целта на семинарите е да се подобри административния капацитет на експертите на ГДБОП и други служители, ангажирани в областта на превенцията и разследването на организираната и трансграничната престъпност. Фокусът на семинарите ще бъден насочен към обучения в областта на превенцията и разследването на организираната престъпност, което съответства изцяло с индикатора по дейността. Имайки предвид, че последиците от организираната престъпност върху икономиката са осезаеми. Да се оценят точно щетите обаче е трудно. Също така организирана престъпност е концепция с много широки граници. Поради което инвестицията в човешкия фактор е изключително важен елемент за правоохранителните органи на Р България, тъй като чрез подобряването, повишването на професионалната им квалификация ще подобрят резултатите си в превенцията, идентифицирането и разследването на тежката организирана престъпност. Тематиките на семинарите ще бъдат свъразни с лините на работа на ГДБОП, определени в чл. 39, ал. 2 от ЗМВР. В рамките на Дейност 1 експерти от ГДБОП и чуждестранни партньори на ГДБОП ще обменят опит, знания и най-добри практики в областта на противодействие на трансграничната, организираната и тежката престъпност с дражви членки на ЕС и/или трети страни. В дейност 5 ще участават и ще бъдат поканени за участие в семинарите експерти от международни организации , посочени в целевата група по проекта и/или Центъра по правоприлагане в Югоизточна Европа (SELEC) , за да споделят своя опит и знания с другите участници в тях с цел запознаване с новите тенденции, добри практики в разследването на организираната престъпност, както и промотиране начините на подобряване на взаимодействието при противодействие на разследването на престъпления свързани с организираната преъстпност, както и представяне на модерни методи за извършване на престъпления Лекторите ще бъдат от ГДБОП и/или Прокуратура и/или Съд и/или КРИПОС и/или Областна полиция Осло и/или Центъра по правоприлагане в Югоизточна Европа (SELEC). На гост лекторите няма да се изплащат хонорари. При неодходимост ще се изплащат дневни пари на чуждестранните лектори. В края на всеки семинар /в зависимост от линията/ експерт от ГДБОП и/или друга заинтересована страна участваща в семинара ще изготвя докладна записка с набелязване на силни и слаби страни, както и мерки за подобряване междуинституционалните правила и стандратните оперативни процедури, свързани с превенцията в организираната престъпност с цел изпълнението на дейност 2. 840 110.00 159 218.88
Дейност 6- Развиване на техническата способност за борба с транснационалните организиранипрестъпни групи; : Дейността предвижда закупуване на специализирано оперативно оборудване. Част от него ще бъде използвано от служителите на Отдел 05 "Специални операции" при ГДБОП - МВР . Сектор "Оперативна защита" изпълнява функции по защита живота и здравето на всички участници в операция под прикритие , което изисква подходящо тактическо облекло, съобразено с въоръжението и бронираната екипировка. Панталон–20бр.Блуза- 20бр.Обувки-16 бр.Яке - 20бр.Ръкавици-16бр.Жилетка за открито носене-14бр., Жилетка за скрито носене-14бр., Каска-14бр.,Противок. Щит-1 бр.Ръчна носима радиостанция в комплект с акумолаторна батерия и безжична микрофон-слушалка-6 бр.Машина за отваряне на врати -1 бр. Дрон -1 бр.Комплект за проникване в помещения-1бр.Тейзъри-8 бр. Предвиждаме за целесъобрано заакупуването на тактическо и специализирано облекло за нуждите на състава на „Специални тактически действия“: 15 броя тактически ръкавици, 15 броя тактически обувки, 15 броя тактически панталон, 15 броя тактическа риза, 15 броя тактически комбат шърт, 15 броя якета. За отдел „Наркотици“ тактически якета - 25бр., . С оглед подобряване условията при провеждане на претърсвания и откриване на наркотични вещества е необходимо подобряването условията на тренировъчния процес, чрез закупуване на специализиран тренировъчен костюм- 1бр, който ще се ползва от водача на куче, служител в отдел "Наркотици". Специализираното оборудване ще бъде използвано от останалите служителите на ГДБОП, в т.ч. и териториалните сектори. ГДБОП предвижда закупуването на монокуляр, металотърсач -2бр., Бронежилетка за скрито носене-400 бр., Уреди за нощно виждане-26 бр.,Термо камера -3 бр., специализирани бинокли- 30 бр., Видеокамера/екшън камера/фотоапарат - 3бр.,Тактически фенери – 30 бр.,Бойни фарове -3 бр.,мегапикселова куполна IP камера (комплект) – 2 бр., моно микрофон комплект – 1 бр., както и 30 броя слушалки за скрито носене тип“свободни ръце“,/същите ще бъдат използвани от служители на ГДБОП. Специализираното оборудване е необходимо при провеждане на ПО за недопускане предупреждаване на други участници в ОПГ да скрият или изхвърлят НВ и/или друг вид престъпна дейност, Специализирано оборудване е необходимо за установяване, идентифициране и подпомагане на служителите на ГДБОП за предотврятавяне и разкриване на лица които осъществяват престъпна дейност. Оборудването за видеонаблюдение, заснемане и звукозапис е необходимо за ефективното и негласно разкриване на конкретни действия на лица участващи в организирани престъпни структури, тъй като същите използват все по иновативни методи и технически средства за прикриване на престъпната си дейност. Оборудването за техническо обезпечаване и лична защита е необходимо за повишаване ефективността и сигурността при изпълнение на служебните задължения от страна на служителите от ГДБОП. Предвижда се доставката на 2бр. МПС 8+1 и 1 бр. 6+1 (микробус и/или минибус )за транспортиране на жертви на трафик на хора и/или каналджийство и/или при провеждане на оперативни срещи с представитлети на партньорски служби от служителите на ГДБОП. Отдел "Трансгранична организирана престъпност" в хода на своята работа, в частност сектор "Трафик на хора" транспортират голям брой пострадали лица - жертви на трафик на хора по различни институции, което налага ползваенто на всички налични автомобили на сектора . 1 184 803.44 504 268.88
Дейност 7 - Подобряване на аналитичните способности и цифровизация на делата в ГДБОП, чрез доставка на ИТ оборудване (персонални компютри и мултифункционални устройства); : В Главна дирекция "борба с организираната престъпност" непрекъснато се извършват дейности по изготвяне на схеми на връзките между телефони, телефонни разговори, мобилни клетки, лици и/или фирми. Схемите визуализират тези връзки и се използват в оператевни издирвателни мероприятия. Допълнително се прилагат към досъдебни производства, по искане на прокуратура и съд. За целта се предвижда доставката на ИТ оборудване и аналитичен софтуер, което ще подобри аналитичните способности на ГДБОП за противодействие на тежката и организирана престъпност, както следва .Останалото ИТ оборудване ще се използва от служителите на ГДБОП, като част от оборудването ще подпомогне и осигури възможностите на ГДБОП за ефективно възстановяване на системите, които сектор „Информационни технологии и компютърни анализи“ извършва в ГДБОП, с оглед осигуряване и обезпечаване работата на АИС „Класифицирана информация“, АИС“ПИС“ и други оперативни системи, които са неразделна част от ежедневието на служителите на ГДБОП с цел превенция на тежката и организирана престъпност, както следва Преносими компютри (Лаптоп) -48 бр.,Компютърна конфигурация в комплект с мишка и клавиатура-128 бр., Монитор -134 бр., Плотер ≥ А1 – 1 бр., Мобилни принтери -9 бр., Мултифункционални устройства -47 бр., Принтер за PVC карти -1 бр., FAX апарат - 7 бр., Мултимедиен проектор -1 бр., Преносим твърд диск ≥ 1ТБ -20 бр., бр., UPS - Резервно захранване -1 бр., Принтер за етикети-настолен -1 бр. и друго ИТ оборудване - специализирани преносими компютри - 12 бр. ,аналитичен софтуерен продукт, хардуер за софтуерни продукти. Аналитичният софтуер ще се използва от сектор „Пране на пари“ на ГДБОП. Останалото предвидено ИТ оборудване ще подобри техническите възможности на ГДБОП за противодействие на организираната престъпност. Аналитичния софтуер има за цел да подобри аналитичните способности на ГДБОП и ускори/съкрати времето за разследване на дела свързани с пране на пари и избягване на плащане на данъчни задължения. Софтуера ще помогне банковата информация която получаваме или информацията получавана от мобилните оператори да бъде анализирана в пъти по-бързо и да намали използването на човешки ресурс, който към момента се извършва ръчно в продължителен период то време. Също така се избягва елемента на човешката грешка, който в чести случаи удължава времето за анализ до откриване на сътоветната грешка. Софтуер за импортиране на информация с цел нейното структуриране, систематизиране и визуализиране. Въпросният софтуер ще даде възможност за създаване на различни графики и схеми с цел подобрено онагледяване на голямо количество данни, както и търсене на информация в базата данни на софтуера чрез интуитивен графичен интерфейс. 1 018 192.40 931 492.08
Дейност 8 -Подобряване на аналитичния и оперативния капацитет на ГДБОП, чрез цифровизация на досъдебните производства при ГДБОП, и чрез внедряване софтуер за ефективно обработване и анализ на данни.: Н.П 0.00 0.00
Дейност 9 - Информация и публичност.: Дейността включва предприемане на действия, свързани с изпълнението на дейностите по проекта и осигуряване на публичност на безвъзмездната финансова помощ в рамките на Норвежки финансов механизъм 2014-2021. Предвижда се провеждане на минимум 4 информационни събития - всяка календарна година в началото, по време на изпълнение и в края на проекта. На всяко събитие ще бъдат раздадени брошури и други рекламни материали . Във всяко от тези мероприятия е предвидено участието на около 25 човека - общо около 100 за 4те събития , на които ще бъдат раздадени материали за публичност, включващи папка, тефтер и химикал и/или други. Всички материали ще носят логото на Програмата и инструмента, както и името на проекта. По време на провеждане на информационните събития, работни срещи, семинари и други дейности, свързани с изпълнението на проекта ще бъде използван информационен банер, на всички участници в събитията ще бъдат предоставени информационни материали , с цел осигуряване на публичност за Програмата и проекта. За да се гарантира ефективността и прозрачността на изпълнението на проекта, ГДБОП- МВР ще използва информационни и публични дейности, насочени към включване на широк кръг от заинтересовани страни. Тези дейности могат да включват интернет, медийни презентации, брошури/печатни материали и др. ГДБОП - МВР поема ангажимента да гарантира, че мерките за информация и публичност се изпълняват в съответствие с Комуникационния план и че участниците в проекта са информирани за финансирането от Програмата и Финансовия механизъм. ГДБОП ще поставя на видно място билборд за всички дейности, свързани с физически обект, инфраструктура или СМР по проекта, които надвишават финансиране от 50 000 евро, които ще бъдат изработени в съответствие с изискванията на Анекс III от Ръководството за комуникация и дизайн. До 6 /шест/ месеца след приключване на проекта ГДБОП ще замени билборда с информационна табела, която ще бъде поставена на видно място с подходящ размер и в съответствие с изискванията на Анекс III от Ръководството за комуникация и дизайн.Предвижда се провеждане на минимум 4/четири/ информационни събития - в началото, 2 по време на изпълнение и в края на проекта. Във всяко от тези мероприятия е предвидено участието на около 30 човека, на които ще бъдат раздадени материали за публичност, включващи папка, тефтер брошура и химикал и/или друго. Всички материали ще носят логото на Програмата и инструмента, както и името на проекта. По време на провеждане на медийните събития, с цел осигуряване на публичност за Програмата и проекта, ще бъде използван информационен банер. Всички информационни и рекламни материали, свързани с осигуряване на Норвежките безвъзмездни средства ще съдържат логото на Програмата и ще бъдат в съответствие с Ръководството за комуникация и дизайн.Ще бъде разработен интернет сайт на който ще се публикува информация за проекта, както и изпълнените по проекта дейности. Дейността включва разработване и поддръжка на интернет сайта за периода на проекта, като с оглед осигуряване устойчивост на постигнатите резултати сайтът ще продължи да бъде подържан за сметка на бенефициента за срок до 5 години след приключването на проекта. 110 000.00 44 730.12
Дейност 10 - Управление и изпълнение на проекта: Екип за Управление: 1.Димитър Кангалджиев -РП - отговаря за цялостната реализация на проекта в съответствие с изискванията на споразумението за отпускане на финансова помощ, ръководи и разпределя задачите между останалите членове на екипа; 2. Наталия Вучева - Гл. счетоводител по проекта - отговаря за правилното разходване на средствата по проекта;- организира, контролира и отговаря за цялостната финансово-счетоводна отчетност по проекта, изготвя междинните и окончателния финансови отчети;- оформя исканията за плащане към управляващия орган по проекта; отразява разходите по дейностите на проекта в отделна счетоводна аналитичност; отговаря за изпълнението на бюджета, отчетността на материалните средства и съхранението на разходооправдателните документи, свързани с проекта; преценява необходимостта от искане за отпускане на допълнителен лимит за разход по проекта; представя финансовите документи за извършване на одит; участва в дейностите по мониторинг и оценка на проекта; 3.Мила Лалова и Миглена Георгиева- кооррдинатори по проекта - Координират цялостната дейност по проекта и подпомага работата на РП при организацията на дейностите; Следят за точното изпълнение на план-графика на проекта; Отчитат пред РП постигнатите резултати и индикатори по проекта; Оказват съдействие на външни експерти при оценка и одит на проекта; Докладват незабавно за подозрение или установени случаи на нарушения и измами със средства от фондовете на ЕС и НФМ 2014-2021 ;Изпълнява други задачи, възложени му от РП. 4. Христина Христова - Костова - счетоводител по проекта - отговаря за правилното разходване на средствата по проекта; организира, контролира и отговаря за цялостната финансово-счетоводна отчетност по проекта, изготвя междинните и окончателния финансови отчети; оформя исканията за плащане към управляващия орган по проекта; отразява разходите по дейностите на проекта в отделна счетоводна аналитичност; отговаря за изпълнението на бюджета, отчетността на материалните средства и съхранението на разходооправдателните документи, свързани с проекта; преценява необходимостта от искане за отпускане на допълнителен лимит за разход по проекта; представя финансовите документи за извършване на одит; участва в дейностите по мониторинг и оценка на проекта; Екип за Изпълнение -5 Милен Гаврилов, Борис Арабаджиев, Александър Анастасов, Кристиян Горянов и Димитър Делиев-Отговарят за своевременната организация и изпълнение на дейностите по проекта и постигане на заложените резултати; изготвят необходимата документация (предложения, доклади, работни програми, писма, покани, заключения, презентации, въпросници и всички други материали, необходими за провеждането и отчитането на съответната дейност); - работят в тясно взаимодействие с останалите членове на екипа; отчитат дейността си пред ръководителя на проекта; при констатирани нередности при изпълнението на проекта или съмнения за злоупотреби незабавно уведомява ръководителя на проекта и директора на ГДБОП – МВР. 6.Евгени Петров и Петър Бодльов- води кореспонденция с Отговорния орган във връзка с предварителен и последващ контол на процедурите по ЗОП предвидени по проекта; участва в предвидените процедури за доставка; участват в изготвянето на план-графика на поръчките, който включва предмет на поръчката, стойност и вид на процедурата съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП); работи в тясно взаимодействие с останалите членове на екипа; отчита дейността си пред ръководителя на проекта; при констатирани нередности при изпълнението на проекта или съмнения за злоупотреби незабавно уведомява ръководителя на проекта и директора на ГДБОП – МВР. 301 796.37 145 821.13

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).