Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Nowadays, advertising is developing rapidly and has long become an integral part of every business, making it one of the most important industries. Advertising will always be part of the environment in which we live, part of our daily lives. What will be depends on us and what can be offered to the client advertiser. GDN STICKERS EOOD aims to offer quality print advertising at competitive prices and high quality. The company was established in Byala Slatina to enrich the market of advertising services in the city and to offer quality products and services at a reasonable price.
The main subject of activity of the company is the printed outdoor and indoor advertising. For the implementation of the project a room will be rented in the city center, which will offer the production of high quality printed materials, such as leaflets, brochures, posters, leaflets, business cards, calendars, books, flyers, folders, invitations, catalogs and more. Prepress. The project proposal includes the purchase of a production system for digital printing on various types of paper and cardboard up to size 330x1300 mm, and the print advertising will include: project and design - creation of logos. GDN STICKERS Ltd. will also offer large format printing, screen and pad printing, laser engraving, hot stamping. For the additional services will be used the services of companies with the necessary technical base.
Establishment of an advertising center on the territory of the municipality of Byala Slatina for print advertising with a digital production system.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител, чрез ИСУН : Микропредприятията в България са градивен елемент и допълваща част от структурата на националната икономика. Основното предизвикателство пред тях е намирането на устойчиви решения за поддържане на виталността на бизнеса им и създаването на капацитет за съществуването им в съвременната, динамична и конкурентна пазарна среда.По проекта се предвижда придобиването на технологично оборудване за реализацията на предприемаческата идея.Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на предприемаческата идея. Доставките ще се извършат след проведена процедура по реда на ПМС 160 за избор на доставчици, чрез ИСУН. За извършване на избора на изпълнител ще се проведат процедури за избор с „Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове.В една процедура планираме да обявим закупуването на всички ДМА по проекта. ЕТАПИ НА ПРОЦЕДУРАТА: 1. Подготовка на документацията на провеждане на процедурата: 1.1. Изготвяне на документацията за участие в процедурата за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. за процедура „Избор с публична покана”, в т.ч. проект на публична покана, съдържаща изискванията към офертите; 1.2. Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 1.3. Изпращане на документацията за предварителен контрол от Управляващия орган, корекции по документацията, в случай на необходимост и получаване на предварително одобрение. 2. Провеждане на процедурата: 2.1. Съгласно чл. 50 от ЗУСЕСИФ, кандидатът ще проведе процедура „Избор с публична покана“ при спазване на всички изисквания съгласно ПМС № 160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2.2. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, бенефициентът ще публикува публичната покана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020 (ИСУН 2020), като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал.Бенефициентът ще публикува съобщение за поканата и на своята интернет страница. 2.3. Получаване на офертите чрез ИСУН 2020; 2.4. Отваряне на офертите. Оценяване на офертите и изготвяне на Протокол от дейността на комисията; 2.5. Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидатите и определяне на изпълнител; 2.6. Представяне на документацията от проведената процедура за одобрение от Управляващия орган и получаване на одобрение; 2.7. Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.8. Изпращане на проекта на договора и представените документи на Управляващия орган за одобрение; 2.9. Подписване на договор с избрания изпълнител. Провеждането на процедурата за избор на изпълнител цели осигуряването на ефективност, ефикасност и икономичност при разходването на средствата по договора за безвъзмездна финансова помощ. 0.00 0.00
Закупуване на ЦВЕТНА ПРОИЗВОДСТВЕНА СИСТЕМА Konica Minolta AccurioPrint C3070L : Ще бъде извършена процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител на заявеното в инвестиционното намерение оборудване, а именно: - По проекта се предвижда закупуването на нов дълготраен материален актив /1 бр./, с който да се обезпечи дейността на рекламния център. Предмет на инвестиционното предложение е доставката на модерно и високоефективно оборудване с цел успешна реализация на основния предмет на дейност на дружеството възложител. Конкретният ДМА, които ще се закупи е следният: 1. ЦВЕТНА ПРОИЗВОДСТВЕНА СИСТЕМА Konica Minolta AccurioPrint C3070L – 1 бр., с минимални изисквания: Скорост на печат: А4 65 стр./мин. А3 30 стр./мин. SRA3 30 стр./мин. Банер формат 320 х 1200 mm; Системата за двустранен печат; Печат върху релефни медии; Eдностранен и двустранен печат минимално 300 г./м2; Грамаж на медията: 62 - 300 г./м2 Формат на медията: 320 x 487 mm; Минимално печатаемо поле: 320 x 475 mm; Формат на хартията А5 до SRА3; Разделителна способност (печат): 1,200 x 1,200 dpi Разделителна способност (сканиране): мин 300 dpi 45 297.60 32 856.00
Изпълнение и отчитане на проекта: Изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, което включва окомплектоване на документи и подготовка на заявки за авансово и окончателно плащане, препоръки относно оформянето съдържанието на различни документи, свързани с изпълнението на проекта, предварителна проверка на фактури и разходооправдателни документи в изпълнение на проекта, както и документи за отчитане, изготвяне на искания за анекси към сключения договор, изготвяне на обосновки и друга информация, свързана с отчитане дейностите по проекта, работа с модула за управление на проекти и отчитане – ИСУН 2020. 2 200.00 1 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).