Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 959 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Devina Smart Ltd applies for investment project for financing under Measure 6.4 Investment support for non-agricultural activities  of the strategy of the Ministry of Industry and Trade of MIG Devnya - Aksakovo - Construction of a tourist kiosk for tasting and selling of regional wines.
It is envisaged that the investment will be carried out on own land
The project includes the following investments:
- Construction of a modular construction of two levels modules / containers /.
- Purchase a three-phase generator
- Purchase of 2 inverter air conditioners
- Buying a color printer for labels
- Purchase of furniture
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изграждане на туристически павилион за дегустации и продажба на регионални вина: Дейността предвижда доставка и монтаж на модулна конструкция изградена от две нива модули (контейнери) и външни габаритни размери 800х900х600/570см. Ш/Д/В. Предвижда се инвестицията да бъде извършена върху собствен терен - ПИ с идентификатор 20482.128.43 по кадастралната карта на гр. Девня, който е идентичен на УПИ 43 "за производствено-складови дейности" по ПУП-ПРЗ одобрен със Заповед №1002-225/10.08.2018г. на кмета на Община Девня. „ДеВина Смарт“ ООД притежава Документ за собственост- Нотариален акт за покупко-продажба на недвижим имот №184, том VII, рег. №7014, дело №1021 от 21.11.2016г., вписан в Служба по вписванията гр. Девня под акт №135, вх. рег. №3931, дв. вх. №3905, том 13, дело №2589/22.11.2016г. Конструкцията ще бъде на два етажа като панелите, от които ще бъде изградена ще бъдат с висока енергоефективност. След реализацията на инвестиционното предложение не се очакват вредни въздействия, унищожаване и нарушаване регенеративната способност на природните ресурси в района. Експлоатацията на обекта не предполага генерирането на емисии на парникови газови и замърсяване на околната среда. Изпълнителят на дейността ще бъдат избран по реда на ПМС 160. Предвижда се дейностите по доставката и монтажа да бъдат изпълнени, съгласно предписанията на проектантите, спазвайки всички мерки за безопасност на труда и в пълно съответствие с нормативната уредба. 138 700.00 138 700.00
Доставка и монтаж на трифазен генератор: Основната идея на бенефициента е изграждане на Туристически павилион за дегустации и продажба на регионални вина, в която е заложена една модерна визия за развитие на бизнеса, чрез предлагане на иновативни методи в търговията и обслужването, съчетавайки традиционни методи като: презентации, дегустации, тероарни храни в едно със съвременни и иновативни идеи като дигитализация на предлагането в съчетание с допълнителни услуги предназначени за винопроизводителите в района. Разработената маркетингова стратегия на кандидата включва няколко вида услуги, които ще предлага, както и търговия, свързана с продажбата на вина – бутилки и наливно, продажба на различни видове аксесоари и продажба на етикети. - Дегустация на вина - Отдаване под наем на залата за организиране на различни събития, като: семинари, семейни и фирмени тържества, малки сватби и др. В разработения бизнес план са предвидени освен приходи от наем и приходи от продажба на вина, предлагане на тероарни храни и др. - Продажба на регионални вина – бутилки, като туристите ще имат възможност да се възползват от иновативното предложение на кандидата за изработка на собствен етикет на посетителя и поставянето му върху бутилката, - Продажба на регионални наливни вина. - Продажба на тероарни храни – Предвижда се продажба на традиционни за региона храни, които се съчетават чудесно с предлаганото вино, както и различни видове аксесоари за вино и такива свързани с културно – историческите особености на района и др. - Производство и продажба на етикети за вино - Дейностите ще бъдат предлагани ежедневно и целогодишно. Като най- слаба ще бъде натовареността през зимния период. Във връзка с осъществяване на тези дейности е необходимо да бъде закупено следното оборудване: - Трифазен генератор за ел. ток - 19 800 лв. без ДДС 19 800.00 19 800.00
Доставка и монтаж на 2 бр. инверторни климатици: Основната идея на бенефициента е изграждане на Туристически павилион за дегустации и продажба на регионални вина, в която е заложена една модерна визия за развитие на бизнеса, чрез предлагане на иновативни методи в търговията и обслужването, съчетавайки традиционни методи като: презентации, дегустации, тероарни храни в едно със съвременни и иновативни идеи като дигитализация на предлагането в съчетание с допълнителни услуги предназначени за винопроизводителите в района. Разработената маркетингова стратегия на кандидата включва няколко вида услуги, които ще предлага, както и търговия, свързана с продажбата на вина – бутилки и наливно, продажба на различни видове аксесоари и продажба на етикети. - Дегустация на вина - Отдаване под наем на залата за организиране на различни събития, като: семинари, семейни и фирмени тържества, малки сватби и др. В разработения бизнес план са предвидени освен приходи от наем и приходи от продажба на вина, предлагане на тероарни храни и др. - Продажба на регионални вина – бутилки, като туристите ще имат възможност да се възползват от иновативното предложение на кандидата за изработка на собствен етикет на посетителя и поставянето му върху бутилката, - Продажба на регионални наливни вина. - Продажба на тероарни храни – Предвижда се продажба на традиционни за региона храни, които се съчетават чудесно с предлаганото вино, както и различни видове аксесоари за вино и такива свързани с културно – историческите особености на района и др. - Производство и продажба на етикети за вино - Дейностите ще бъдат предлагани ежедневно и целогодишно. Като най- слаба ще бъде натовареността през зимния период. Във връзка с осъществяване на тези дейности е необходимо да бъде закупено следното оборудване. - Закупуване на 2 броя инвенторни климатици - 7918 лв. без ДДС 7 918.00 7 918.00
Достака и монтаж на мебели: Основната идея на бенефициента е изграждане на Туристически павилион за дегустации и продажба на регионални вина, в която е заложена една модерна визия за развитие на бизнеса, чрез предлагане на иновативни методи в търговията и обслужването, съчетавайки традиционни методи като: презентации, дегустации, тероарни храни в едно със съвременни и иновативни идеи като дигитализация на предлагането в съчетание с допълнителни услуги предназначени за винопроизводителите в района. Разработената маркетингова стратегия на кандидата включва няколко вида услуги, които ще предлага, както и търговия, свързана с продажбата на вина – бутилки и наливно, продажба на различни видове аксесоари и продажба на етикети. - Дегустация на вина - Отдаване под наем на залата за организиране на различни събития, като: семинари, семейни и фирмени тържества, малки сватби и др. В разработения бизнес план са предвидени освен приходи от наем и приходи от продажба на вина, предлагане на тероарни храни и др. - Продажба на регионални вина – бутилки, като туристите ще имат възможност да се възползват от иновативното предложение на кандидата за изработка на собствен етикет на посетителя и поставянето му върху бутилката, - Продажба на регионални наливни вина. - Продажба на тероарни храни – Предвижда се продажба на традиционни за региона храни, които се съчетават чудесно с предлаганото вино, както и различни видове аксесоари за вино и такива свързани с културно – историческите особености на района и др. - Производство и продажба на етикети за вино - Дейностите ще бъдат предлагани ежедневно и целогодишно. Като най- слаба ще бъде натовареността през зимния период. Във връзка с осъществяване на тези дейности е необходимо да бъде закупено следното оборудване. - Закупуване на обзавеждане, което включва: трапезна маса 1бр., трапезен стол 10бр., винен шкаф с размери 180/50/300 1бр. и винен шкаф с размери 100/50/300 1бр., барплот 1бр. - 19838 лв. без ДДС 19 838.00 19 838.00
Доставка и монтаж на цветен принтер за производство на етикети: Основната идея на бенефициента е изграждане на Туристически павилион за дегустации и продажба на регионални вина, в която е заложена една модерна визия за развитие на бизнеса, чрез предлагане на иновативни методи в търговията и обслужването, съчетавайки традиционни методи като: презентации, дегустации, тероарни храни в едно със съвременни и иновативни идеи като дигитализация на предлагането в съчетание с допълнителни услуги предназначени за винопроизводителите в района. Разработената маркетингова стратегия на кандидата включва няколко вида услуги, които ще предлага, както и търговия, свързана с продажбата на вина – бутилки и наливно, продажба на различни видове аксесоари и продажба на етикети. - Дегустация на вина - Отдаване под наем на залата за организиране на различни събития, като: семинари, семейни и фирмени тържества, малки сватби и др. В разработения бизнес план са предвидени освен приходи от наем и приходи от продажба на вина, предлагане на тероарни храни и др. - Продажба на регионални вина – бутилки, като туристите ще имат възможност да се възползват от иновативното предложение на кандидата за изработка на собствен етикет на посетителя и поставянето му върху бутилката, - Продажба на регионални наливни вина. - Продажба на тероарни храни – Предвижда се продажба на традиционни за региона храни, които се съчетават чудесно с предлаганото вино, както и различни видове аксесоари за вино и такива свързани с културно – историческите особености на района и др. - Производство и продажба на етикети за вино - Дейностите ще бъдат предлагани ежедневно и целогодишно. Като най- слаба ще бъде натовареността през зимния период. Във връзка с осъществяване на тези дейности е необходимо да бъде закупено следното оборудване. - Закупуване на цветен принтер за производство на етикети - 7918 лв. без ДДС 9 290.00 9 290.00
Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение. Изпълнителят ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, за постигане на заложените индикатори, за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществява непосредствен мониторинг.Изпълнителят ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му, ще поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията на Договарящия орган, като при поискване ще предоставя наличната документация на Договарящия орган и одитиращите органи. При изпълнение на проектните дейности ще се осъществява текущ мониторинг чрез: • периодични срещи на изпълнителят и възложителя ; • оценка на резултатите от изпълнените дейности. При отклонение от предвидения линеен график или от изискуемото качество, ще бъдат предприемани корективни мерки; • проверки за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта; • проверки за стриктното спазване на правилата и процедурите за избор на изпълнители; • проверки за установяване на надлежното документиране на извършените дейности за изпълнение на проекта и за спазване на изискването за достъпността на документите при поискване от страна на националните и европейските контролни органи; • проверки за съблюдаване на изискванията за публичност и информиране. Предложеният механизъм за вътрешен мониторинг, контрол и оценка на дейностите по проекта ще допринесе за последователното, навременно и ефективно изпълнение на всички дейности, както и за прозрачното и адекватно разпределение на наличните ресурси съобразно заложения график на дейностите. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).