Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Internal Security Fund

Planning region: All

Description

For full functioning and performance of the duties of CDBP related to border control, combating crime across the state border checks and inquiries in automated databases, administrative activities that support and ensure border control, including logistics, financial and other insurance also other related activities using information resources on local and central level. CDBP has 5000 workstations that are used by CDBP seven RDBP. To ensure the normal operation of computer equipment in any structure CDBP use switches, antivirus software, active directory, file servers, mail servers, Windows Server Update Services (WSUS), peripherals and more. According to the final report to Microsoft for evaluation of IT infrastructure CDBP recommended upgrade the domain to be able subsequently to build the service active directory to the last updated version of Windows Server, as well as the modernization of management by implementing a system to proactively monitoring of IT services, system for proactive monitoring of IT services and Help Desk system. Through the implementation of the activity will be delivered modern and reliable equipment for development of information systems, which will replace the currently using - highly outdated and obsolete. Will increase the efficiency of the employees of General Directorate Border Police and its regional structures in carrying out their daily activities related to border control, border controls, combating crime across the state border checks and inquiries in automated databases, administrative activities that support and provide carrying out border checks, including logistical, financial and other insurance, as well as other related activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Доставка на комуникационно оборудване и периферни устройства: Чрез реализирането на дейността ще бъде доставено съвременно и надеждно оборудване за развитие на информационните системи, което ще се замени ползваното в момента - силно амортизирано и морално остаряло. Ще се повиши ефективността на служителите от ГДГП и нейните регионални структури при извършване на ежедневните им дейности, свързани с граничен контрол, гранични проверки, противодействие на престъпността през държавната граница, извършване на проверки и справки в автоматизираните информационни фондове, административни дейности които подпомагат и осигуряват извършването на граничния контрол, включително материално-техническото, финансово и друго осигуряване, също и други съпътстващи дейности. Освен това ще бъде доставен хардуер и софтуер, с което ще бъдат изпълнени по-голямата част от препоръките на Microsoft описани във финалния доклад за оценка на ИТ инфраструктурата на ГДГП. - Брой доставено комуникационно оборудване - минимум 50 броя; - Брой доставени мултифункционални устройства - минимум 100 броя; - Брой доставени сървъри - минимум 10 броя; - Брой доставени принтери - минимум 100 броя; - Брой доставени лиценз за антивирусна програма - минимум 1 брой. - Брой доставени лицензи за софтуер за проактивна защита - минимум 1 брой. Във връзка с изпълнение на дейността заинтересованите страни са : ГДГП -Център, РДГП Аерогари, РДГП Смолян, РДГП Русе и РДГП Бургас. При необходимост и с цел надграждане определени елементи ще бъдат инсталирани и в РДГП Драгоман, РДГП Елхово и РДГП Кюстендил. Новото оборудване е предназначено за всички служители извършващи ежедневните си дейности, свързани с граничен контрол, противодействие на престъпността през държавната граница, извършване на проверки и справки в автоматизираните информационни фондове, административни дейности които подпомагат и осигуряват извършването на граничния контрол, включително материално-техническото, финансово и друго осигуряване, също и други съпътстващи дейности от структурните звена на външни граници, включително и временни външни. 4 642 722.00 0.00
Информация и публичност.: Проектните предложения следва да съдържат мерки за изпълнение на изискванията за информиране и публичност съгласно чл. 2 от Делегиран регламент (ЕС) № 1048/2014 и Регламент за изпълнение (ЕС) № 1049/2014 на Комисията. - Лицата, които участват в проекта ще бъдат уведомени за това финансиране; - документите, които ще се изготвят ще съдържат текст и необходимите обозначения, съгласноо делигиран регламент (ЕС) № 1049/2014 на Комисията от 30 юли 2014 г. и Указанията на ОтО. - в структурните звена, на които ще бъде доставено оборудването се поставят информационни табели. - доставеното оборудване ще бъде обозначено със стикери. - след доставката на оборудването ще бъде изготвена информация заедно със снимков материал, които ще бъдат публикувани на страницата на ГДГП в съответния раздел. 0.00 0.00
Организация, управление и изпълнение на проекта.: Със заповед на директора на Главна дирекция " Гранична полиция" - МВР е създаден екип за организация управление и изпълнение на проект по дейност "Развитие на информационните системи на ГД “Гранична полиция” чрез доставка на комуникационно оборудване и периферни устройства, както и за: - осигуряване на ефективно изпълнение на проекта; - организация и участие в изпълненето на дейностите; - координация,мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екип за управление и изпълнение на проекта / спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/; - представяе на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит; - спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проеката; - водене на документацията; - водене на счетоводство и отчитане на разходите; - подготовка на доклади и искания за плащане. Чрез създадените механизми за оценка на степента на изпъление на проекта и текущо отчитане ( периодични севещания, справки, месечни срещи, доклади за напредъка, междинни доклади и т.н) ще се бъдат постигнати предвидените резултати. Предвижда се средства за възнаграждения на експерти, които са определени за изпълнението на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организацията и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на средните ставки за възнаграждение на дадената длъжност и ще бъдат съобразени с реалното време, през което експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта. Разходите за персонал са изчислени на база човекочасове/човекомесеци. Във формуляра за кандидатстване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангажиран по проекта. В индикативния бюджет са заложени непреки разходи по проекта, както и разходи за командировки с цел контрол, проверка и приемане на дейностите по договорите и цялостното изпълнение на проекта, като са предвидени разходи за гориво(бензин,дизел и др. в зависимост от вида на използваното служебно МПС). Разходите за командировка са направени на база следния разчет: 1. 4 човека по 20 лв(дневни) на ден за 5 дни = 400 лв + 4 човека по 60 лв. (нощувки) на ден за 4 дни = 960 лв. Общо нощувки и дневни пари 1360лв. 2. 4 човека по 20 лв(дневни) на ден за 5 дни = 400 лв + 4 човека по 60 лв. (нощувки) на ден за 4 дни = 960 лв. Общо нощувки и дневни пари 1360лв. 3. 4 човека по 20 лв(дневни) на ден за 5 дни = 400 лв + 4 човека по 60 лв. (нощувки) на ден за 4 дни = 960 лв. Общо нощувки и дневни пари 1360лв. 4. 4 човека по 20 лв(дневни) на ден за 5 дни = 400 лв + 4 човека по 60 лв. (нощувки) на ден за 4 дни = 960 лв. Общо нощувки и дневни пари 1360лв. 5. 3 човека по 20 лв(дневни) на ден за 5 дни = 300 лв + 3 човека по 60 лв. (нощувки) на ден за 4 дни = 720 лв. Общо нощувки и дневни пари - 1020 лв. Общо цялата сума за командировките: 6 460 лв., като се има предвид, че сумите са индикативни. 87 778.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).