Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Project “Doctoral Training at Plovdiv Medical University for Competency, Creativity, Originality, Accomplishment and Academism in Science and Technologies-2 (DOCTORANT 2)” is implemented by Plovdiv Medical University as follow-up and building-upon the successfully implemented Project “DOCTORANT 1”. The project objective is to contribute to the development of human resources engaged in science at the University and increase the capacity of doctoral candidates, postdocs and young scientists for conducting research. 4 students, 15 doctoral candidates, 15 postdocs, 5 young scientists and 12 habilitated lecturers are included in the project. 
We will continue holding trainings for successful scientific career at the Doctoral School established under “DOCTORANT 1”. The next step in young researchers’ training is to involve them in the Pedagogical Academy where the training focus is on building capacity for scientific research, participation in international scientific projects etc. The habilitated lecturers will also pass training at the Pedagogical Academy to acquire knowledge and build skills for scientific supervision of doctoral candidates, technological transfers etc. We will provide mentoring/consultancy support from distinguished foreign and Bulgarian scientists to support young researchers in achieving significant research results and acquiring practical experience in conducting scientific research. 10 young researchers and 4 students will conduct 1-month internships at universities in the EU and USA. 30 young researchers will present their scientific projects and research findings at EU forums. We will support 45 publications in international journals. To promote the scientific achievements of young researchers we will organise “Days of medical science” and international conference “Science and youth”. The project will grant access to scientific databases, purchase scientific resources, support young researchers’ access to international networks and projects.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на студенти, докторанти, пост-докторанти, млади учени и хабилитирани преподаватели за включване в дейностите по проекта: Целеви групи по проекта са 4 студенти, 15 докторанти, 30 постдокторанти, 6 млади учени и 12 преподаватели. Всеки от тях, в зависимост от своята мотивация и научни интереси, ще има възможност да участва в повече от една дейност по проекта. След подписването на договора за финансиране, екипът на управление ще разпространи обява за подбор на участници в проекта от целевите групи. Предварително са разработени следните критерии за подбор за всяка целева група. Общ критерий за подбор на лицата от всички прицелни групи – ниво на владеене на английски език В2 Критерии за подбор на студенти, докторанти и постдокторанти за участие в Дейност 3. Мобилност с цел провеждане на научни изследвания. 1. Мотивация 2. Предварително установени партньорски връзки 3. План-програма на мобилността За останалите дейности: Критерии за подбор на докторанти 1. Да са зачислени като редовни докторанти или да са вътрешни за МУ-Пловдив свободни докторанти – да са асистенти/ординатори/специализанти в УМБАЛ. 2. Период на приключване на докторантурата – 2018-2020 г. 3. Да са включени в акредитирана докторска програма. Критерии за подбор на постдокторанти 1. Да са защитили в периода 2012-2016 г. 2. Да не са хабилитирани преподаватели. 3. Да са в трудови правоотношения с МУ-Пловдив – асистент или главен асистент. 4. Да не са началник катедра/ клиника/отделение/звено към МУ-Пловдив или УМБАЛ. Критерии за подбор на Млади учени 1. Да са назначени за асистенти в периода 2012-2015 г. 2. Да не са не са зачислени като докторанти или да не са защитили дисертационен труд към днешна дата. 3. Да са до 34 годишна възраст. Критерии за подбор на хабилитирани преподаватели 1. Да са хабилитирани в периода 2012-2015 г. 2. Да имат сключен договор към МУ-Пловдив. 3. Да не заемат ръководни постове в катедри/клиники/секции/ факултети. 4. Да работят с докторанти от акредитирани докторски програми 0.00 0.00
Създаване на изследователски потенциал и благоприятни условия за провеждане на научни изследвания на докторантите: През 2014 година МУ-Пловдив успешно приключи проект "Докторантско Обучение в МУ-Пловдив за Компетентност, Творчество, Оригиналност, Реализация и Академизъм в Науката и Технологиите - 1" (ДОКТОРАНТ - 1). Настоящият проект надгражда и доразвива постигнатите резултати и добри практики в областта на изграждането на капацитет за научни изследвания и обучения на докторантите. По проект "ДОКТОРАНТ - 1" бе изградено Докторантско училище, което успешно работи вече втора година след приключването на проекта. То е институционализирано, има свой правилник и програма, утвърдени от Акаедмичен съвет Обучението е основано на принципите на иновативното докторантско обучение. С настоящия проект планираме провеждане на обучение на включените в проекта докторанти по модул "Ключови компетенции за успешна научна кариера" на докторантското училище. Успешно завършилите модула ще получат сертификат за преминато обучение. Ще продължим добрите традиции за провеждане на интерактивно обучение, основано на подхода „учене в изследователски стил” (Inquiry based learning). Тази форма на активно учене позволява развиването на експериментални и аналитични умения, а не просто натрупване на знания и информация. Планираните обучения са със силна практическа насоченост и са разработени с цел обучението най-пълно да отговори на потребностите на докторантите от специализирано познание и умения за изграждане на успешна научна кариера. В темите за обучение ще бъдат включени и нови теми, насочени към придобиване на умения и компетенции в сферата на академичното писане, проектната дейност и други необходими на младите изследователи. Модулите са отворени за обучение и на желаещи постодокторанти и млади учени. Друга добра практика, която ще бъде продължена с настоящия проект е осигуряването на индивидуално консултиране от хабилитирани преподаватели за провеждане на научноизследователската дейност от докторантите, постдокторантите и младите учени с цел постигане на значими резултати, подготовката за презентиране на научни форуми на постигнатите резултати, подготовката на публикациите в научни списания. По проекта ще бъдат осигурени и реактиви по в приоритетните за МУ области - медицинска биология, микробиология и имунология, които са скъпи и трудно достъпни за докторантите. МУ-Пловдив осъществява активно международно сътрудничество с утвърдени учени от чужбина, чиито научен капацитет и опит също ще бъде използван по проекта. Планираме 3 изявени учени да проведат по 80 часа индивидуални научни консултации с докторанти, постдокторанти и млади учени от МУ - Пловдив относно провеждането на научно изследователската им дейност, разработването и включването им в научни проекти. От началото на 2016 година един от гост-професорите към МУ-Пловдив е prof. Michael Maes, MD, PhD Deakin University, Australia, изявен учен в областта на психиатрията, с богат опит в организирането и осъществяването на международни изследователски проекти и научни конференции. Затова планираме да привлечем проф. Маес като ментор на 6 докторанти и като лектор в Преподавателската академия. Менторът ще подпомага подготовката и провеждането на научноизследователската дейност на докторантите, овладяването на нови методики и експериментални методи, ще изгражда капацитет за работа по проекти. С осигуряването на обучение, индивидуални консултации от изявени български учени и учени от Европа, осигуряване на менторство и създаване на благоприятни условия за работа в областта на научните изследвания чрез предоставянето на скъпи реактиви ще изградим капацитет у докторантите, включени в проекта, за извършване на научноизследователски дейности; ще гарантираме подкрепа и така научната и развойна дейност ще станат по-привлекателни като избор за кариера. При реализирането на дейността няма да бъдат събирани такси или други средства от представителите на целевите групи. Дейността е нестопанска по своя характер. 52 153.20 44 676.25
Мобилност с цел провеждане на научни изследвания. Развитие на партньорски мрежи за провеждане на научни изследвания. : 1. Мобилност за провеждане на научни изследвания на студенти, докторанти, пост-докторанти и млади учени Благодарение на дългосрочните контакти на МУ-Пловдив с водещи институти в Европа и по света, Отдел "Международно сътрудничество и проектна дейност" (МСПД) може да предложи активни партньорски връзки във всички сфери на специализация в чужбина в стратегическите ни направления за развитие на научноизследователската ни дейност. В допълнение, нашите изследователи и преподаватели помагат да разширим настоящите си партньорски мрежи като самостоятелно проучват и осъществяват контакти и проекти съвместно с учени от чужбина. В резултат МУ-Пловдив има над 100 двустранни споразумения за сътрудничество по Еразъм+ и над 30 двустранни меморандуми за академично сътрудничество. В духа на идеята за модернизация на висшето образование ние искаме да насърчим нашите млади изследователи да не действат единствено подтиквани от научните си ръководители, а да определят сами пътя, по който ще вървят към постигане на водещи позиции в дисциплината си. Чрез настоящия проект МУ-Пловдив им дава възможността сами да определят посоката, в която искат да се развиват като специалисти. Планираме следните мобилности: - изходяща мобилност на 4 студенти, които ще имат възможността за провеждане на научноизследователска дейност в продължителност на 1 месец в Университета в Тенеси, САЩ, с който МУ-Пловдив има дългогодишни контакти. Университетът има едни от добрите лаборатории в областта на биотехнологиите, нанотехнологиите, които работят успешно с микромедицински устройства и т.н. Студентите ще се подготвят да участват в научни проучвания и да подготвят статии с импакт фактор. - На 11 докторанти, пост-докторанти и млади учени ще бъде дадена възможност за едномесечно обучение и стаж в университет, научна организация или научна лаборатория в ЕС. Така те ще имат възможност да овладеят нови методики, да участват в теренни проучвания, експериментални дейности и др. 2. Практиката показва, че развитието на партньорски мрежи между български и чуждестранни учени стимулира научноизследователската дейност и подпомага постигането на значими научни резултати. Към момента сме подбрали международни партньорски мрежи според стратегическите направления на факултетско и университетско ниво като: Европейска организация на училищата по Обществено здраве, Централноевропейска програма за академичен обмен, Европейска асоциация на фармацевтичните факултети, Европейски сестрински модул, Евразийски съюз на университетите, IASP – International Association of Science Parks, Международна лига на университети от побратимени градове – гр. Шенджен, Китай; Глобална мрежа за дентално здраве и други. Мултидисциплинарното сътрудничество в много от тези мрежи ще създаде устойчива среда за създаване на нови контакти, подобряване на приложността на научните резултати и постигане на дългосрочно развитие на нашите изследователи, докторанти, пост-докторанти и млади учени. На ниво отделни катедри и лаборатории ще бъдат изградени индивидуални партньорства на млади учени от МУ- Пловдив с техни задгранични колеги.Ще се оформят своеобразни партньорски мрежи чрез сътрудничество с различни изследователски центрове в чужбина. Например, катедрите по медицинска биология и по лицево-челюстна хирургия си сътрудничат активно с университета в Клуж-Напока, Румъния по проучвания върху орални карциноми, като се планира разширяване на сътрудничеството с партньори от други страни (Великобритания). Вече са осъществени взаимни посещения и стажове в партньорски лаборатории (проф. Сарафян, д-р Мехтеров, доц. Владимиров). Мултидисциплинарното сътрудничество в тези мрежи ще създаде устойчива среда за създаване на нови контакти, подобряване на приложността на научните резултати и постигане на дългосрочно развитие на нашите изследователи, докторанти, пост-докторанти и млади учени. 135 710.34 87 937.20
Популяризиране на науката и научните изследвания на младите учени, докторанти и постдокторанти, включени в проекта. Разпространение на научните резултати: За популяризиране на науката и научните изследвания на младите учени, докторанти и пост-докторанти, включени в проекта планираме провеждане на: 1. Форум „Дни на медицинската наука” - продължителност 1 ден; включва пленарни заседания, на които младите учени, докторанти и пост-докторанти, а също и студенти, ще представят резултатите от своите изследователски проекти. След всяка презентация ще бъде осигурена възможност за дискусия и задаване на въпроси. Участници са млади учени, докторанти и пост-докторанти от МУ-Пловдив. Ще бъдат поканени научните ръководители, изследователи от МУ, хабилитирани преподаватели, академичното ръководство и др. Общо участници 120. 2. Международна научна конференция „Наука и младост” - продължителност 3 дни Провеждане на тридневна научна конференция „Наука и младост” с участие на представители на академичната и научноизследователската общност и бизнеса, потенциални клиенти и партньори в бъдещи научноизследователски проекти. В панелните сесии млади учени, докторанти, пост-докторанти и студенти от МУ - Пловдив ще имат възможност да представят резултатите от своята научноизследователска дейност и/или да направят обзорни съобщения. Очакван брой участници на конференцията – 120 души. 3. Дни на Библиотечно-информационния център Ще бъдат представени новите попълнения в библиотечните колекции: бази данни, книги и периодични издания; ще бъдат организирани обучителни семинари за студенти, докторанти и специализанти, преподаватели от МУ-Пловдив и др. Ще се предостави възможност за достъп до публикуваните дисертации и автореферати на докторантите в МУ-Пловдив, до новоиздадените монографии и новите постъпления в библиотечния фонд. 4. Осигуряване на подкрепа на млади учени, докторанти, пост-докторанти и преподаватели за участие в международни научни форуми За развитието на потенциала на младите изследователи важен елемент е развитие на способност за мобилност, за обмяна на идеи и изграждане на професионални контакти. Затова планираме подкрепа за участие в международни научни форуми. В резултат от проведените обучения, консултации и менторство очакваме докторанти, пост-докторанти и млади учени да разработят успешни научни проекти и да постигнат значими научни резултати; да могат да подготвят атрактивни презентации и да представят успешно на международни научни форуми своите постижения. Затова ще осигурим възможност на включените в проекта млади изследователи да участват в международни научни форуми. Докторантите ще обсъждат плановете си за кариерно развитие и по-нататъшна квалификация с научните си ръководители, а пост-докторантите, младите учени и хабилитираните преподаватели, включени в проекта - с утвърдени учени от Съвета за наука в МУ-Пловдив. Те ще им помогнат да насочат и конкретизират плановете си и ще им препоръчат определени събития и форуми, възможности за обучение и специализация в партньорски университети, а също и теми за научни публикации и съответните международни издания. След приключване на мобилността се предава доклад до Ректора и Ръководителя на проекта и се прави обстойна презентация на катедрен съвет 5. Осигуряване на подкрепа за публикуване на собствени научни резултати в международни списания с импакт фактор и свободен достъп (open access). Публикуването на собствени научни резултати в международни списания е сред основните предпоставки за научно развитие и изграждане на авторитет за младите учени, докторантите и пост-докторантите. Затова ще осигурим възможност за индивидуални консултации с хабилитирани преподаватели и изследователи с опит от МУ-Пловдив, а също и индивидуални консултации с утвърдени учени от чужбина. По проекта ще бъде осигурена и финансова подкрепа за публикациите на младите учени, докторантите, пост-докторантите и хабилитираните преподаватели в утвърдени международни списания., При изпълнението на дейността няма да се събират такси или други средства. 177 825.56 124 428.95
Осигуряване на достъп до бази данни и научна информация: С осигуряването на достъп до бази данни и научна информация ще осигурим информационно обезпечаване на научните изследвания, преподаването и обучението на целевите групи. Затова планираме: 1. Абонамент на бази данни, включващи електронни списания в областта на медицинските и денталните науки: 1.1. MEDLINE Complete – съдържа над 1500 пълнотекстови електронни списания, индексирани в MEDLINE. Тематичният обхват включва редица научни специалности от областите: медицина, фармация, обществено здраве. 1.2. Dentistry amp; Oral Sciences Source – специализирана база данни в областта на денталната медицина, която включва над 300 пълнотекстови електронни списания. Ще бъде осигурен свободен достъп до двете бази данни на академичния и научноизследователски състав на МУ-Пловдив. 2. Закупуване на научна медицинска литература за информационно осигуряване на проектната научноизследователска дейност на докторантите, пост-докторантите и младите учени За целта е проведено предварително проучване за релевантни чуждестранни и български книги в следните тематични области: клетъчна и молекулна биология, молекулярна и клинична имунология, канцерогенеза, генетика, микробиология, инфекциозни болести, ревматология, дерматология, ендокринология, клинична онкология, посттравматично стресово разстройство, персонализирана медицина, приложение на лазери в денталната медицина, ендодонтия, образна диагностика и др. Студенти, докторанти, пост-докторанти, млади учени и преподаватели ще имат свободен достът до закупената медицинска литература. 3. Закупуване на специализирана литература за информационно осигуряване на дейността на Преподавателската академия и на Докторантското училище За целта е проведено предварително проучване за релевантни чуждестранни книги в съответствие с модулите на обучение в Преподавателската академия и Докторантското училище. Тематичният обхват включва: педагогически умения за преподаване на медицина, презентационни и комуникационни умения, умения за критично четене, академично писане, управление на проекти, научно ръководство, менторство, лидерство и др. Всички преподаватели от МУ- Пловдив ще имат свободен достъп до закупената свободна литература 4. За информационно обезпечаване на преподаването и обучението на целевите групи планираме разработване и отпечатване на "Пътеводител за преподавателя" и "Наръчник за докторанта". В "Пътеводител за преподавателя" ще бъдат събрани и обобщени материалите от обученията, провеждани в Преподавателската академия. В "Наръчник за докторанта" ще бъдат събрани и обобщени материалите от обученията в Докторантското училище. Ще бъде изготвен и интерактивен електронен вариант на изданията на диск (CD/DVD). Хартиените и електронни издания ще бъдат разпространени сред участниците в проекта; сред докторантите, постдокторантите, младите учени и преподавателите от МУ-Пловдив. Част от тях ще бъдат предадени на Библиотечно-информационния център. Изданията ще бъдат качени и на сайта на МУ-Пловдив и преподаватели и изследователи от други медицински университети в страната ще имат свободен достъп до тях. Изданията няма да се продават и няма да се искат такси или друго заплащане за ползването на закупените по проекта издания или абонаменти. Дейността е нестопанска по своя характер и няма да генерира приходи. С абонамента на бази данни, закупуване на медицинска литература, на специализирана педагогическа литература и с издаването на планираните "Пътеводител за преподавателя" и "Наръчник на докторанта" ще осигурим свободен достъп до актуална информация, съвременни изследвания, методи и методики, информация за научни проекти и др. Така ще подпомогнем преподавателите и изследователите от МУ-Пловдив да са "в крак" с последните новости в медицината и постиженията на медицинската наука на национално и европейско ниво. 54 400.00 43 969.05
Преподавателска академия : В МУ-Пловдив постдокторантите и младите учени са едновременно преподаватели и изследователи (всеки от тях извършва научноизследователска дейност и работи по свой научен проект). С планираните досега дейности осигуряваме подкрепа за извършване на научноизследователска дейност, което е един от основните приоритети на МУ-Пловдив и ОП НОИР. С настоящата дейност ще осигурим подкрепа за развитие на постдокторантите, младите учени и хабилитираните преподаватели в качеството им на преподаватели. За целта планираме изграждане на Преподавателска академия, в която ще се обучават 2 целеви групи - млади преподаватели (постдокторанти и млади учени) и хабилитирани преподаватели, на които предстои да бъдат научни ръководители на докторанти. Дейността е нова за МУ-Пловдив и затова планираме обучение на 5 преподаватели в Академията чрез включването им в специализирани курсове за университетски преподаватели ("educating educators"). Такива курсове се провеждат към редица водещи университети в Европа. След приключването на обучението преподавателите ще разработят програма, график, учебни материали и презентации по 4 курса на обучение. Тематично курсовете ще са свързани с подготовката на преподавателите за обучение на възрастни, предоставяне на знания и изграждане на компетенции в сферата на научното ръководство и академичното преподаване. В обучението ще бъдат включени различни модули като "Педагогически умения", "Презентационни умения", "Научно ръководство на докторанти" и др. Ще бъдат разработени и теми, свързани с подготовката и управлението на международни научни проекти, трансфера на технологии, управлението на интелектуална собственост и др. Обучението ще бъде базирано на интерактивните методи, които въвличат и ангажират участниците, провокират тяхната активност, стимулират творческото мислене и изграждат практически умения. Ще бъде предоставена възможност за дискусии, обсъждане на казуси от практиката, споделяне на добри и лоши практики от дейността на участниците, което ще подпомогне участниците да обединят новата информация с тази, с която вече разполагат. Обучението развива умения за работа в екип, за по-добро разбиране на чуждото мнение и приемане на различията, осигурява непрекъсната обратна връзка, което помага на преподавателите да предложат знания и информация, която е необходима на участниците. След приключването на проекта със заповед на Ректора с решение на ректорски и академичен съвет Преподавателската академия ще бъде институциализирана и ще продължи да провежда обучения на преподаватели и след приключването на проекта. Предвиждаме всички новохабилитирани преподаватели да преминават обучение през Преподавателската академия. При изпълнението на дейността няма да бъдат събирани такси или други суми от обучаваните лица в Педагогическата академия, нито такси или други суми от лекторите, които ще преминат обучение в ЕС. Дейността е нестопанска по своя характер и няма да генерира приходи. 99 317.40 72 616.06
Информация и публичност: В обхвата на тази дейност ще бъдат изпълнени мерки за представяне на настоящия проект, неговата същност, цели и очаквани резултати, както и за осигуряване на публичност и информиране на обществеността, относно финансовия принос на ЕС и ОП „НОИР” за неговата реализацията. Тези мерки ще се прилагат съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. Дейностите за визуализация и популяризиране на проекта са структурирани в три панела – печатни издания, медийна разгласа и пресконференции. Първоначалната информация за проекта ще се публикува на сайта на МУ-Пловдив, на ново издание на функциониращия сайт на предходния проект и ще се отрази с репортаж в университетския вестник „Auditoria Medica”. Печатните издания ще включат 1 информационна табела и плакати-афиши за популяризиране на проекта и научните събития. Цветната брошура ще представя целите и очакваните резултати от всички конференции, срещи, научни събития и научни форуми. Вторият Панел предвижда 4 разнообразни начина за медийна разгласа чрез : - 2 репортажа в регионални медии или интернет телевизии в началото и 1 в края на проекта - Участие /в началото и в края на проекта/ в телевизионно предаване с модул 15 мин. - Платени публикации в началото и в края на проекта - Рекламен банер в регионален интернет сайт /излъчване 7 дни в началото на проекта и 7 дни в края на проекта/ Третият панел е насочен към медийно информиране чрез провеждане на две пресконференции: Едната от тях ще бъде проведена през първия месец от започване дейността по проекта, а втората - в последния месец от неговото изпълнение. На първата ще бъде представен проектът, неговите цели и очаквани резултати, финансиращата програма и екипа за управление. Предвижда се да бъдат поканени представители на Министерство на образованието, представители на Медицинските Университети в страната и др. с цел представяне възможностите, които се предоставят чрез оперативните Програми и в частност ОП НОИР, както и за споделяне и разпространение на натрупания опит от проектна активност. След изпълнението на проектните дейности ще бъде организирана втората (заключителна) пресконференция, на която ще бъдат оповестени крайните резултати и ефекти за целевите групи. За пресконференциите ще се изработят електронни презентации, ще се представят фотоси и видео материали, а за разпространение сред медиите - информационни и комуникационни материали под формата на: цветни брошури (предвижда се по проекта да се издадат 1000 цветни брошури). Резултатите и представянето на заключителната пресконференция и фотоматериали от семинарите и научните събития ще се отразят с репортаж в университетския вестник „Auditoriа Мedica“. Изпълнението на проекта ще бъде отразявано на новото издание на функциониращия сайт на проект ДОКТОРАНТ 1 и на фейсбук страницата на проекта. Дейността е нестопанска по своя характер и няма да генерира приходи. 7 200.00 7 189.80
Организация и управление на проекта: За постигане на ефективно и ефикасно управление на проекта, създаване на оптимална организация, контрол и отчетност при изпълнението и отчитането на дейностите ще бъде сформиран екип в състав - ръководител екип, администратор (координатор), финансов експерт, счетоводител, администратор "Човешки ресурси", експерт по ЗОП и 3 асистенти на проекта. Ръководният екип по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, които ще се протоколират и ще бъдат инструмент за контрол, мониторинг и отчетност на изпълнението на проектните дейности. Ръководител на екипа за управление - отговаря за цялостното изпълнение на планираните дейности, постигането на планираните индикатори и цели на проекта; пряко ръководи дейността на членовете на екипа; осъществява взаимодействието с Управляващия орган, с други институции, медии и др.; Администратор (координатор) - координира дейността на екипа за управление на проекта; координира изготвянето на месечни справки, доклади за напредък и окончателен доклад за изпълнение на проекта; подпомага работата на екипа за изпълнение и осъществява мониторинг на дейността им и др. Финансов експерт - проследява изпълнението на бюджета и разходването на средствата по пера; отговаря за целесъобразността на поеманите задължения и извършваните разходи; съгласува договорите за възлагане на обществени поръчки относно разходните им части; участва при обобщаване на междинните и финалния финансови отчети по проекта и др. Счетоводител - регистрира своевременно счетоводните операции; осъществява хронологично, двустранно, синтетично и аналитично счетоводно записване и съставя отчети, в съответствие с изискванията и основните принципи на Закона за счетоводството; организира и отговаря за съхранението и архивирането на цялата счетоводна информация, свързана с проекта; изготвя междинните и финалния финансов отчет по проекта и др. Администратор "Човешки ресурси" - съставя и поддържа личните досиета на членовете на екипа за управление и екипа за изпълнение на проекта; подготвя всякакви други документи, свързани с трудовото правоотношение; спазва инструкцията за работа с лични данни и задълженията, произтичащи от нормативните актове при боравенето и съхранението на личните данни на работещите по проекта; работи със ТРЗ програмата на МУ-Пловдив и др. Експерт по ЗОП - организира провеждането на обществени поръчки за дейности, попадащи в обхвата на проекта; окомплектова проектите на документации за участие за планирани обществени поръчки по проекта; организира подготовката на договори за обществени поръчки и на допълнителни споразумения към тях; окомплектова документации за проведени процедури; осъществява процесуално представителство за нуждите на проекта и др. Администратор "Логистика на дейности в чужбина" - проучва възможностите за изходяща мобилност и ги популяризира сред целевите групи; подпомага представителите на целевите групи при организирането на логистиката на изходящата мобилност; подпомага чуждестранните докторанти при организирането на логистиката в България; събира цялата документация по изходяща и входяща мобилност и по международно сътрудничество; протоколира заседанията на екипа за управление; работи по досието на проекта Администратор "Логистика на дейностите в страната" - подпомага организирането и провеждането на дейностите в страната; следи за провеждането им в срок и с добро качество; подготвя документацията по всички организирани дейности в страната; работи по досието на проекта; отговаря за попълването на необходимата документация по проекта от преподаватели и външни експерти; проследява и мониторира попълването на присъствените списъци по проекта и др. Администратор "Електронна система" - подготвя документация по междинните и финалния отчет за качване в ИСУН; подпомага взаимодействието на ръководителя на проекта с Управляващия орган; подпомага ръководителя на проекта при изготвянето на междинните и финалния технически отчети по проекта и др. 53 446.54 52 339.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).