Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: Доставка на оборудване по две обособени позиции: ПРЕКРАТЕНА (ОП1: Доставка на лабораторно оборудване: - муфелна пещ - 1 бр.; - аналитична везна - 1 бр., - сушилня 1 бр.; - клатачна машина - 1 бр.; - шкаф за съхранение на реактиви -1 бр.; - машина за топло пакетиране - 1 бр.; - електромагнитна бъркалка - 1 бр.; - автоматичен хаван 1 бр.) ОП2: Доставка на ИТ оборудване: - преносими компютри - 3 бр.; - система за принтиране, копиране и сканиране; - 3D принтер. , Estimated Amount: 56 700.00
  • Differentiated position 1: ПРЕКРАТЕНА - ОП1: Доставка на лабораторно оборудване: - муфелна пещ - 1 бр.; - аналитична везна - 1 бр., - сушилня 1 бр.; - клатачна машина - 1 бр.; - шкаф за съхранение на реактиви -1 бр.; - машина за топло пакетиране - 1 бр.; - електромагнитна бъркалка - 1 бр.; - автоматичен хаван 1 бр .
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: ОП2: Доставка на ИТ оборудване: - преносими компютри - 3 бр.; - система за принтиране, копиране и сканиране; - 3D принтер.
    Contractor: EL ZET VARNA
    Contract total funded value: 16 596.90
Subject to due process: Доставка на лабораторно оборудване: - муфелна пещ - 1 бр.; - аналитична везна - 1 бр., - сушилня -1 бр.; - клатачна машина - 1 бр.; - шкаф за съхранение на реактиви -1 бр.; - машина за топло пакетиране - 1 бр.; - електромагнитна бъркалка - 1 бр.; - автоматичен хаван-1 бр ., Estimated Amount: 38 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на лабораторно оборудване: - муфелна пещ - 1 бр.; - аналитична везна - 1 бр., - сушилня 1 бр.; - клатачна машина - 1 бр.; - шкаф за съхранение на реактиви -1 бр.; - машина за топло пакетиране - 1 бр.; - електромагнитна бъркалка - 1 бр.; - автоматичен хаван 1 бр .
    Contractor: EL ZET VARNA
    Contract total funded value: 34 065.00
Subject to due process: Доставка на лабораторни консумативи: 1) Глюкозен сироп - 100 л, 2) Сярна киселина - 10 л, 3) Керамични тигли - 20 бр., 4) Диспенсери - 200 бр. 5) Азот - 20л, 6) Филтри - 1 бр., 7) Защитно работно облекло - 4 бр., 8) Лабораторна и Химическа стъклария и реактиви за провеждане на адсорбционни изследвания (бехерови чаши, пипети, пластмасови контейнери, багрила, соли на тежки метали) 9) Ултразвукова вана за почистване - 1бр., Estimated Amount: 8 030.00
  • Differentiated position 1: Доставка на лабораторни консумативи: 1) Глюкозен сироп - 100 л, 2) Сярна киселина - 10 л, 3) Керамични тигли - 20 бр., 4) Диспенсери - 200 бр. 5) Азот - 20л, 6) Филтри - 1 бр., 7) Защитно работно облекло - 4 бр., 8) Лабораторна и Химическа стъклария и реактиви за провеждане на адсорбционни изследвания (бехерови чаши, пипети, пластмасови контейнери, багрила, соли на тежки метали) 9) Ултразвукова вана за почистване - 1бр.
    Contractor: DIMISET
    Contract total funded value: 7 182.00
Subject to due process: Доставка на спомагателно оборудване: 1) Работни маси - 4 бр., 2) Стилажи - 3 бр., 3) Подвижни работни маси - 4 бр., 4) Диспенсер - 1 бр., Estimated Amount: 4 100.00
  • Differentiated position 1: Доставка на спомагателно оборудване: 1) Работни маси - 4 бр., 2) Стилажи - 3 бр., 3) Подвижни работни маси - 4 бр., 4) Диспенсер - 1 бр.
    Contractor: DIMISET
    Contract total funded value: 3 680.10
Subject to due process: Изготвяне и доставка на информационни материали - 4 броя информационни табели и стикери, Estimated Amount: 290.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне и доставка на информационни материали - 4 броя информационни табели и стикери
    Contractor: IZZI PRINT EOOD
    Contract total funded value: 207.00
Subject to due process: Наемане на лабораторна база с оборудване за провеждане на изследвания, тествания, изпитания и измервания., Estimated Amount: 32 500.00
  • Differentiated position 1: Наемане на лабораторна база с оборудване за провеждане на изследвания, тествания, изпитания и измервания.
    Contractor: DIMISET
    Contract total funded value: 29 250.00
Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги за защита на разработвания продукт с патент за територията на Република България, включващи: 1) разработване на документация, необходима за регистрация и защита на патент в България, 2) подаване на необходимата документация в съответните служби (Патентно ведомство), 3) заплащане на всички съпътстващи такси., Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Изборът на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги ще бъде осъществен без провеждане на процедура. Съгласно разпоредбите на ЗУСЕСИФ, бенефициентите не провеждат процедура за определяне на изпълнител, когато стойностите на предвидените доставки или услуги са по-ниски от 30 000 лв. без ДДС. Изборът на изпълнител ще бъде осъществен при спазване реда на чл. 2, ал. 7 от ПМС №160/01.07.2016 г. - набиране на ценови предложения. Съобщението за набиране на ценови предложения ще бъде изготвено и публикувано в ИСУН 2020 съгласно инструкциите и изискванията на Управляващия орган. Срокът за набиране на ценови предложения ще бъде мин. 3 работни дни (считано от датата, следваща датата а публикуване на ценовото предложение). Оценката ще бъде извършена въз основа на критерий - най-ниска цена, като бенефициентът предварително ще разработи изискванията към потенциалните кандидати.
    Contractor: Kaloyan
    Contract total funded value: 6 890.00
Subject to due process: Разработване на анализ и концепция по две обособени позиции: ОП 1: Разработване и анализ на етапите на технологичните процеси и оценка на необходими ресурси (оборудване, материали, работна ръка и др.), необходими за внедряване в производство на разработвания продукт; ОП 2: Разработка на концепция за опаковане на продукта и разработване на техническа спецификация за опаковъчни машини., Estimated Amount: 36 250.00
  • Differentiated position 1: ОП 1: Разработване и анализ на етапите на технологичните процеси и оценка на необходими ресурси (оборудване, материали, работна ръка и др.), необходими а внедряване в производство на разработвания продукт
    Contractor: IMEG EOOD
    Contract total funded value: 32 472.00
  • Differentiated position 2: ОП 2: Разработка на концепция за опаковане на продукта и разработване на техническа спецификация за опаковъчни машини
    Contractor: IMEG EOOD
    Contract total funded value: 32 472.00
Subject to due process: Разработване на бизнес план за последващо внедряване в производство и пазарна реализация на разработвания продукт., Estimated Amount: 10 000.00
Subject to due process: Услуги за провеждане на пазарни проучвания и анализи и разработване на маркетингова стратегия и план за пазарна реализация на разработвания продукт, Estimated Amount: 20 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).