Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 959 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

BM Solutions Ltd. is a newly established company, founded in 2018. The company will be specialized in videomaking, production of training films and post-production activities. One of the strongest challenges in front of the company, as well for many small businesses in Bulgaria, is the lack of financing. Nearly 90% of the micro-companies in the country fail to realize and develop their entrepreneurial ideas, leaving them on a paper only. Moreover, another problematic characteristic and a major challenge in front of the entrepreneurial development in Bulgaria is the fact that almost half of the newly established companies operate in the wholesale and retail sale trade sector, which is mainly dependent on the economical changes and environment. The share of newly founded businesses operating in sectors with higher added value is drastically low. 

To be able to face all these challenges and successfully realize its entrepreneurial idea (service) which is creating educational videos and developing a multimedia, interactive video learning process for the needs of the aviation industry, the company needs to overcome all the existing limits and difficulties prior to its development. The applicant can't realize its entrepreneurial idea, because it does not have the necessary qualified stuff to fufill such activities on its own. Apart form the qualified experince and expertise, the company needs longterm tangible and intangible assets, web page and an office, all these necessary for the realization of the idea. A market survey is also needed for the establishing of the entrepreneurial idea on the market and its realization in short term. The planned investments will allow the applicant to successfully position and launch a service, which will generate high added value.

To overcome all the mentioned issues, the project includes the following eligible activities:

1. Activity for realization of an entrepreneurial idea on the market

2 Visulisation of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал, закупуване на ДМА, ДНА, използване на външни услуги и наем на помещение, необходими за изпълнение на дейността): В рамките на дейността ще бъде нает квалифициран персонал, необходим за изпълнението ѝ. Кандидатът няма възможност сам да реализира на пазара услугата, тъй като не разполага с необходимата експертиза. Предвижда се наемането на: - 1 експерт авиационна безопасност: ще отговаря за разработване на учебни програми, съдържание на обучителните филми и модули за различните серии, организация на видео курсове и съдържание на уроци, като същевременно ще води (участва в заснемането) видео обученията. - 1 oператор, електронна аудио-визуална техника: ще изгражда радио, видео, аудио и онлайн връзки, необходими за безпроблемния достъп на потребителите до видеосериите и базите данни на софтуера и ще отговаря за правилното заснемане и възпроизводство на обучителните видео серии; - 1 редактор: ще адаптира съдържанието на учебните програми за различните обучаеми, ще коригира и стилизира готовите сценарии, както и алгоритмирането на учебните пътеки на видеата и последователността им на стартиране, ще отговаря за постподукционния период. Друго ограничение пред „БМ Солюшънс“ ООД е липсата на оборудване, чрез което да се реализира предприемаческата идея. Спецификата на предлаганата услуга предполага необходимост от закупуване на следните ДМА: - 3 интерактивни LED мулти-тъч дисплеи - чрез тях ще се заснемат видео обученията. Те записват видео с изключителна резолюция, което обезсмисля закупуването на скъпа техника за видео заснемане. Kамерата предлага и стрийминг на проектор или записващо устройство. С помощта на три такива устройства, ще се обезпечи пълноценната работа на наетите служители. Екипът ще се съсредоточи върху съдържанието на видео обучителните серии и ще представя всяка отделна лекция с помощта на два дисплея. Лекторът ще осъществява функциите си като чете от ауто-кю на третия дисплей, с който в същия момент ще се записва обучението под контрола на редактора в реално време. Освен изброените безспорни предимства, интерактивните дисплеи правят достъпа до софтуера на видео платформата изключително бърз, с което се спестяват време и грешки при изработване на видеата; - 1 сървър - необходим е за запазване на големите количества данни от видеа, тестове и друга продукция (ръководства и библиотека регламенти) на компанията, както и за ежедневното записване на генерираните промени; - 1 работна станция - ще позволи бърза и прецизна обработка на сериите видео обучения и конфигуриране на обучителните пътеки. Закупуването на посоченото оборудване ще обезпечи работата на квалифицирания персонал и ще гарантира безпроблемното заснемане на видео обученията. Успешното изпълнение на идеята изисква създаване на интернет страница, на която да се намира видео обучителната платформа. Чрез нея клиентите и потребителите ще имат достъп до платформата и намиращите се там видео обучения. Но самата платформа ще е много повече от обикновена уеб страница. За реализация на бизнес логиката на видео обучителната платформа се изисква разработване на софтуер за онлайн възпроизвеждане на аудио-визуални обучителни модули. Софтуерът ще управлява платформата и ще представлява имплементация на учебни модули под формата на логически процеси, които ще се съчетават според нуждите на потребителите. Софтуерът ще позволява да се създават и управляват уроците и да се заложи модулната пътека. Същите логически процеси ще се грижат и за това, когато даден потребител потърси информация, тя да бъде изтеглена от базата данни и показана. За работата на екипа ще бъде необходимо наемането на работно помещение, с каквото компанията не разполага към момента. Помещението ще бъде с 2 секции. Едната ще има офис функции, а във втората ще бъде монтирано оборудването и ще се заснемат видеата. В рамките на дейността се предвижда и изработване на пазарно проучване за реализация на предприемаческата идея. То ще дефинира и потвърди приложимостта ѝ в различни области, на базата на което да се изготвят изводи и препоръки за нейното позициониране и налагане на пазара. 249 607.00 247 164.96
Визуализация на проекта: По време на изпълнението на настоящото проектно предложение „БМ Солюшънс“ ООД ще постави на видно за обществеността място един плакат с информация за проекта, в който ще се споменава финансовата подкрепа от ЕС. По този начин ще се информира обществеността за получената от ЕФРР подкрепа. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Освен това, ще се поставят стикери върху активите, закупени по проекта (5 бр. оборудване х 2 бр. стикери), като тези стикери ще съдържат информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. „БМ Солюшънс“ ООД ще упоменава финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 в информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта. Във всички обяви и публикации, свързани с изпълнението на проекта, компанията ще оповестява, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. Стъпките за реализация на дейността включват: 1. Изготвяне на 1 бр. плакат с информация за проекта (месец 1). 2. Поставяне на плаката на видно за обществеността място (месеци от 1 до 12). 3. Изготвяне и поставяне на 10 бр. стикери върху предвиденото за закупуване оборудване (месеци от 4 до 12). 390.00 390.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).