Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

IT ASSET MANAGEMENT LTD is a leading Bulgarian consulting company in the field of management of ICT assets, which assists with its services its customers to take qualitatively new solutions for building and ensuring a stable operating,efficient,secure and compatible ICT infrastructure.For each of the services that the company offers, the collection and management of information and data from a number of sources is necessary,which is a key input in the operations and serves the purpose of developing a comprehensive consulting service for our customers' businesses.
in this regard, the company would like to introduce a comprehensive system for systematization, control, analysis and monitoring of the overall information array, internal corporate processes and customer relationship.The proper and systematic management of these arrays and processes will contribute to a faster and competitive improvement of the services offered by the org.
The purpose of the company is the increasing the efficiency of its operations through optimization, modernization and improvement of process management and managing and updating the overall array of information as a factor for sustainable development of the local and European market. To achieve its goal, the company must implement its planned activities in this project:
Activities For acquisition and introduction of ICT based software for managing business processes in the enterprise;
Activities For investments in new equipment, contributing to the introduction of ICT-based software;
Activities For services "co-location" of servers required for ICT-based software;
Activities For services in connection with re-certification already introduced by the enterprise system of environmental management ISO14001.
Following the introduction of the system, the processes for management and organizational of the activities in the organization will be optimized, leading to an increase in productivity and increased volume of exports of services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието: Въвеждането на интегрираната система (софтуер) за управление на бизнес процесите ще повиши ефективността на дейностите на предприятието чрез оптимизиране, модернизация и подобряване на управлението на процесите и управление и актуализация на цялостния информационен масив като фактор за устойчиво развитие на местния и Европейския пазар. Системата изцяло ще отговаря на нуждите на "Ай Ти управление и анализ" ООД, като управлението на бизнес процесите ще бъде разпределено в модули както следва: - Модул за Управление на проекти - проектите са организационни обекти в системата, които на най-високо ниво групират задачи, процеси, документи, преписки, потребители и други информационни обекти. - Модул за Управление на преписки - преписките се организират в проекти и представляват контейнери за извършване на единица работа. - Модул за Управление на документи - документите представляват основна единица на информация във всяка организация. - Модул за Интелигентни документи - изграждането на съдържанието на интелигентните документи е иновативна концепция, която включва онлайн създаване на текст, визуализиране на данни за съществуващи бизнес обекти в системата, вмъкване на връзки към други бизнес обекти и мултимедия. - Модул за Управление на задачи - функционалност подходяща за използване, както при извънредни, така и за предварително дефинирани процесии дейности в организацията. Потребителите могат да създават, променят и пренасочват задачи по време на извършване на дадена работа, според това, което преценят за най-удачно - Модул за Управление на работни процеси - процесите в организацията са последователност от сложни дейности извършвани от служителите. Всеки изпълнител на задача добавя стойност към свързани с нея информационни обекти, която може да варира от сложни документи до прости решения. - Модул за Управление на специфични бизнес обекти - една информационна система не е завършена, ако не позволява действията, които създават потребители в процеса на работата си да бъдат асоциирани с основните обекти - предмет на дейност на организацията. Това могат да бъдат - клиенти, части, картини, и т.н., като софтуерната среда позволява на всяка организация да дефинира специфичните обекти, с които работи. - Модул за Управление на коментари и дискусии - за постигане на по-пълна колаборация между отделните потребители на системата, софтуерната среда дава възможност за създаване на коментари върху всеки един от основните бизнес обекти. - Модул за Управление на работни плотове - поддържа работен плот на потребителя, работен плот на проекта и работен плот на преписка. - Модул за Управление на потребители и права на достъп - софтуерната среда е многопотребителска среда и е от критично значение да се контролира кои потребители какви действия могат да извършват в нея - Модул за Управление на номенклатури и речници - една от най-важните характеристики на софтуерната среда е настройваемост на средата за нуждите на всеки клиент спрямо предметната област, в която работи. - Модул за търсене и изготвяне на справки - осигурява на потребителите възможност за бързо търсене по ключови думи и за разширено търсене, в което сам може да дефинира сложността на заявките към системата. Изготвянето на справки е функционалност, която дава възможност на всеки потребител да използва предефинирани справки или сам да изготви такива - Модул Управление на потребителски профили и нотификации - от критично значение да се контролира кои потребители какви действия могат да извършват в системата - Административен модул за настройки на платформата, история на действията и одитен журнал - за всеки обект в системата се поддържа пълна история на това кой, кога, какви промени и действия е извършвал върху обектите. 446 000.00 445 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ИКТ базирания софтуер: За да предоставя услугите си на своите клиенти, към момента "Ай ти управление и анализ" ООД ползва различни хартиени и електронни документи, таблици, списъци и др., разпръсната на различни електронни и хартиени носители, като по този начин няма контрол върху сигурността на данните по отношение на външен нерегламентиран достъп, губи се време за обобщаване, архивирани и съхранение на данните. С цел оптимизиране на организацията на работните процеси, бързодействието при обслужване на клиентите, а оттам и повишаване броя на потенциалните клиенти, както и с цел повишаване сигурността за данните на клиентите, компанията трябва да разполага със собствен сървър, който да отразява адекватно броя и вида на задачите и приложенията, които ще се обслужват в него, както и броя на потребителите (клиентите), които трябва да имат достъп до него. Ето защо е необходимо закупуването на сървърна конфигурация с определени спецификации, отговарящи на системните изисквания на интегрираната система (софтуер) за управление на бизнес процесите в предприятието за единна база данни и обем на обработка на информация, който ще бъде закупен в рамките на проекта. 15 000.00 13 200.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията чрез ре-сертификация на вече въведена от предприятието система за управление на околната среда ISO 14001:2015: Като част от дейността се предвижда да бъдат извършени следните поддейности: - актуализиране на съществуващата в предприятието система за управление на околната среда ISO 14001; - ре-сертификация (сертификационен одит). "Ай ти управление и анализ" ООД притежава ISO 14001:2004 с валидност на сертификата до 29 октомври 2018 г. Системата за управление на околната среда е част от цялостната система за управление, която обхваща организационната структура, дейностите по планиране, отговорностите, методите, процедурите, процесите и ресурсите за развитие, внедряване, изпълнение, оценяване и поддържане на политиката по опазване на околната среда. Една ефективна система за управление на околната среда ще допринесе за значително намаляване на отрицателните последици върху природата, до увеличаване на оперативната резултатност в дружеството и за определяне на възможностите за намаляване на разходите. "Ай ти управление и анализ" ООД е постоянно развиваща се компания с перспективно мислене, която е заложила в своята политика устойчивото развитие като стратегическа цел. Това обуславя необходимостта от непрекъснато актуализиране и внедряване на добри практики за управление на околната среда. Придобиването на сертификат ISO 14001, съгласно изискванията, демонстрира пред клиентите и пред останалите заинтересовани страни ангажимент на организацията да подобри екологичните си показатели, което ще доведе до повишено доверие в нашата организация от страна на нашите партньори, клиенти и експерти. Новата версия на стандарта - ISO 14001:2015 отговаря на най-новите тенденции в сертификационния сектор и гарантира, съвместимостта му със стандарти за системи за управление като ISO 9001, по който „Ай Ти управление и анализ“ ООД е сертифицирана. Новата версия включва и едно от новите изисквания за всички ISO стандарти - определяне на контекста на организацията и заинтересованите страни с цел по-добро управление на риска, с по-голям акцент към ръководителите на организациите за насърчаване на управлението на околната среда, което е от особена важност за организацията. В допълнение, в ISO 14001:2015 е включено изискване в посока подобряване на резултатността спрямо околната среда, а не толкова към подобряване на системата за управление. Това би се реализирало с дейността по ре-сертификация на вече въведената от предприятието система за управление на околната среда, като се премине към ISO 14001:2015, чрез вземане на необходимите мерки, относно актуализацията и преработването на наличната документация по ISO 14001 и получаване на сертификат като краен резултат. 2 500.00 2 500.00
Дейности за визуализация на проекта: Дейността за информиране и публичност ще се реализира с цел да се повиши обществената осведоменост по отношение на финансирането на проекта от ОП "Иновации и конкурентоспособност"; да се информира широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускане на помощта и за резултатите от нея; да се гарантира прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти. Дейността за информиране и публичност ще се извършва при спазване на техническите характеристики на мерките за информиране и публичност. Средствата, заложени за дейността са за изработване на: - две информационни табели, една във София и една във Враца, които ще се използват за визуализация и ще популяризират проекта, оперативната програма, ЕФРР и ЕС; - изработване на информационен стикер, който ще бъде поставен върху закупеното в рамките на проекта ДМА: хардуерно оборудване - сървър. Ще бъдат предприети необходимите мерки за обозначаване на всеки документ, свързани с реализацията на проекта, че проектът е финансиран от ОП "Иновации и конкурентоспособност"" и е съфинансирана от Европейския съюз. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответстват на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. За изпълнението на дейността фирмата ще: - направи запитване към различни печатни фирми и рекламни агенции; - ще се анализират получените оферти; - ще се избере най-оптималното предложение на базата на поставените критерии за качество, цена и срок. 100.00 80.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез „колокация“ на сървъри, необходими за въвеждането на ИКТ базирания софтуер: Дейността ще се реализира, като закупеното по проекта хардуерно оборудване бъде позиционирано в специализиран дейта център, който осигурява необходимите условия за непрекъснато и безпроблемно функциониране. "Ай Ти управление и анализ" ООД не притежава собствен дейта център, в който да позиционира закупеното по проекта хардуерно оборудване. Това обослувя необходимостта от използване на услугата "колокация" за осигуряване на необходимите условия за непрекъснато и безпроблемното функциониране на оборудването. Сървърът ще се позиционира в гр. Враца, където има изградена надеждна, сигурна и високоскоростна инфраструктура. В същото време "Ай Ти управление и анализ" ООД планира да открие офис в северозападния район с цел разширяване на своята дейност и оптимизация на процеса по интернационализация на предлаганите услуги, насочени към клиенти от Румъния и Сърбия. Услугата "колокация" ще намали разходите на компанията, свързани с експлоатацията на софтуерната система, придобита по проекта и ще се освободи от разходите по назначаване на допълнителен технически персонал, охрана, изграждане на специализирано помещение с прецизна климатизация, електрозахранване, поддръжка на съоръженията и други. В същото време чрез позициониране на хардуерното оборудване в специализиран дейта център ще се осигури надежност и сигурност при съхраняване на информация, което е от изключителна важност в ИТ сектора. Във връзка с гарантиране устойчивост на резултатите от изпълнението проекта, "Ай Ти управление и анализ" ООД ще подсигури правото да ползва подкрепените по проекта колокационни услуги за период от минимум три години след приключването на проекта или да осигури подходящи условия за функциониране на придобитите по проекта сървъри за период от минимум 3 (три) години след приключването на проекта. 2 400.00 2 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).