Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

With the current project ANDREWS FASHION LTD plans to integrate an ERP system for the management of the business processes in the organization. The system will increase the use of information and communication technologies and services and will incorporate in a single integrated information system and improve the processes related to:
-	planning and decision making
-	resource management
-	manufacturing organization
-	sales of products
-	internationalization of the products
By integrating the ERP system the following will be achieved:
-	Introduction and implementation of organizational innovations within the company, namely – a new organization methodology will be implemented in the sales practices, as well in human relations and customer relations;
-	An environment management system will be implemented – a waste management module will be part of the ERP system.
The proposed project includes an activity of development and improvement of the management and administrative capacity of the organization through the use of specialized consulting services for reengineering of the business processes in the organization. The purpose of which is to fundamentally reassess and refactor the business process to achieve significant improvements in the core indicators of the organization.

As a result of the project the following is expected:
-	increase of the income from export by 25% compared to 2015
-	increase of net income from sales by 115% compared to 2015
-	increase of the performance of the company by 16% compared to 2015
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване - сървъри, необходими за функциониране на ERP система.: За изпълнението на дейността ще бъдат закупени и въведени в експлоатация три брой сървъри: 2 броя сървър Database и 1 брой сървър Web необходими за работата на предвидената за разработване ERP системата за управление на бизнес процесите в "АНДРЮС ФЕШЪН" ЕООД. Сървърите ще допринесат за изпълнението на дейността за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии като се използва в три основни направления: 1. База данни на ERP системата; 2. Уеб сървър, който ще позволи отдалечен достъп на потребителите за работа с ERP системата и ще предоставя информация от нея на заинтересовани лица с разрешен достъп; 3. Сървър за приложения, който ще позволи достъп до ERP системата през мобилни устройства. По този начин ще се осигури възможността всеки от служителите на "АНДРЮС ФЕШЪН" ЕООД да използва функционалностите на ERP системата за управление на бизнес процесите, които засягат неговите задължения и същевременно ще се осигури достъп на клиентите до: снимки на предлаганите артикулите и допълнителни описания към тях; ценови листи; възможност за онлайн пазаруване. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на процедура за избор на изпълнител с публична покана съгласно ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. за доставка на три броя сървъра; 2. Предварителен контрол от страна на ДО; 3. Публикуване на поканата и съпътстващите документи, събиране и отваряне на оферти; 4. Оценяване на оферти съобразно предварително разработена в тържните документи методика за оценка; 5. Съгласуване с ДО на протокол от работата на комисията по оценка на офертите; 6. Уведомяване на всички кандидати за класирането им; 7. Събиране на документи за липса на обстоятелствата по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ; 8. Проверка за липса на обстоятелства по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ и сключване на договор за доставка на сървъри; 9. Последващ контрол от страна на ДО; 10.Доставка и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване; 11. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за извършена доставка. Прогнозни стойности: - сървър Database 2 броя, единична цена: 19 850.00 лв. без ДДС, обща цена: 39 700.00 лв. без ДДС - сървър Web 1 брой, единична цена: 5 100.00 лв. без ДДС Обща цена: 44 800.00 лв. без ДДС 44 800.00 44 762.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на ERP система.: За изпълнение на дейността ще бъде разработена и въведена ERP система за управление на бизнес процесите в "АНДРЮС ФЕШЪН" ЕООД. Разработването и въвеждането на ERP система за управление в "АНДРЮС ФЕШЪН" ЕООД ще допринесе за изпълнението на дейностите за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги като обедини и обвърже в една интегрирана информационна система процесите, свързани с: Търговия; Дистрибуция; Продажби на дребно; Управление на отношенията с клиенти (CRM); Производство; Прогнозиране и планиране; Счетоводство и Финанси; Управление на транспорта; Бизнес изследвания и анализи (BI); Управление на външни файлове; Уеб базирана платформа за електронна търговия; Управление на отпадъците; Приложение за мобилно устройство; Персонал/ Управление на човешките ресурси. Внедряването на информационна система в управлението на процесите на "АНДРЮС ФЕШЪН" ЕООД ще повиши ефективността в изпълнението на основните управленски функции по планиране на стратегията и целите на компанията и ресурсите за тяхното постигане, организиране на изпълнението на планираните цели и дейности, ръководене на персонала към постигане на поставените цели, контрол в изпълнението на отделните проекти и дейности и регулиране на вътрешната среда на предприятието. Специфичните функции, модули на ERP системата ще дадат възможност да се следят различни по вид и показатели, данни, наличности и ще позволят да се контролира, наблюдава и анализира целия производствен процес в предприятието. Предвижда се заложените 14 модула на ERP системата да съдържат голямо разнообразие от функционални характеристики, подробно описани в приложената техническа спецификация. Някои от тях са: възможност за правене на анализ на данните чрез триизмерни сечения; автоматизиране на продажбите и маркетинга; управление на продажбения процес; ализ на бизнес резултатите. Чрез внедрената ERP система информационният обмен между функционалните процеси ще протича бързо и лесно, като по този начин ще се улеснява работата на всички служители, ще се стимулира продажбите и ще се повиши качеството на предлаганите стоки, артикули, услуги. Модулът за управление на човешките ресурси със системата за оценяване на служителите ще позволи да се следи развитието на отделните служители от персонала, резултата от изпълнени дейности по повишаването на квалификацията им и ще подпомогне оценяването на нови служители при наемането им, както и в първите месеци на работа. Изграждането и поддържането на база от данни за процесите в предприятието заедно с функциите за счетоводство и анализ ще подобри следенето за изпълнението на заложените цели и дейности, планирането на ресурсите за изпълнение на текущи и предстоящи кампании, събитя, колекции и възможност за отчетност от дейността на съответните компании. Стъпки за изпълнение на дейността: 1.Подготовка на процедура за избор на изпълнител с публична покана съгласно ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. за разработването и въвеждането на ERP система за управление на бизнес процесите в "АНДРЮС ФЕШЪН" ЕООД 2.Предварителен контрол от страна на ДО 3.Публикуване на поканата и съпътстващите документи, събиране и отваряне на оферта 4.Оценяване на оферти съобразно предварително разработена в тържните документи методика за оценка 5.Съгласуване с ДО на протокол от работата на комисията по оценка на офертите 6.Уведомяване на всички кандидати за класирането им 7Събиране на документи за липса на обстоятелствата по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ 8. Проверка за липса на обстоятелства по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г.и сключване на договор за разработване и въвеждане на ERP система за управление на бизнес процесите 9.Последващ контрол от страна на ДО 10.Разработване на ERP система за управление на бизнес процесите в и 11.Въвеждане на на ERP система за управление на бизнес процесите в "АНДРЮС ФЕШЪН" ЕООД. 399 967.00 399 967.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез ползване на специализирани консултантски услуги за реинженеринг на процесите в предприятието. : За изпълнението на дейността ще бъде избран изпълнител, който ще извърши специализирани консултантски услуги за реинженеринг на процесите в "АНДРЮС ФЕШЪН" ЕООД. Предоставените специализирани консултантски услуги за реинженеринг на процесите в "АНДРЮС ФЕШЪН" ЕООД ще допринесат за изпълнението на дейностите, а именно развитие и укрепване на управленския капацитет чрез фундаментално преосмисляне и пълно препроектиране на бизнес процесите с цел достигане на коренни подобрения в основните показатели на "АНДРЮС ФЕШЪН" ЕООД. Последователността на дейностите, които ще се извършат при реинженеринга на процесите в предприятието ще включват: - диагностика и измервания на бизнес процесите в предприятието; - избор на процесите, които ще бъдат изменени и препроектирани вследствие на реинжинеринга; - техническо изготвяне на модел на предлаганото решение-визия; - персонализиране на модела спрямо спецификите на предприятието, обучение на персонала - въвеждане на препроектираните процеси (предписанията от реинженеринга) в дейността на предприятието. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на процедура за избор на изпълнител със съобщение за събиране на ценови предложения за ползване на специализирани консултантски услуги за реинженеринг на процесите в предприятието; 2. Предварителен контрол от страна на ДО; 3. Публикуване на съобщението и съпътстващите документи, събиране и отваряне на оферти; 4. Оценяване на офертите; 5. Уведомяване на всички кандидати за класирането им; 6. Събиране на документи за липса на обстоятелствата по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ; 7. Проверка за липса на обстоятелства по чл.12, ал.1, т.2 от ПМС 160/01.07.2016 г. във връзка с чл. 53, ал.2 от ЗУСЕСИФ и сключване на договор за доставка на сървър. 8. Последващ контрол от страна на ДО; 9. Изпълнение на специализираните консултантски услуги за реинженеринг на процесите в предприятието. 29 500.00 29 440.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).