Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The activities envisaged in the framework of this project will be implemented on the territory of the Local Initiative Group “Kirkovo - Zlatograd”. The project aims at enhancing the competitiveness of the local economy and the opportunities for supporting the local business by creating an environment for increasing the productivity and the export potential of small and medium-sized enterprises on the territory of the Local Initiative Group. Improving the production processes, increasing the production capacity and enhancing the export potential of small and medium-sized enterprises will lead to the promotion of entrepreneurship and the creation of sustainable enterprises that will ensure employment for the local population and opportunities for raising its income. This project envisages an investment in modern equipment leading to the introduction of technological solutions for increasing the resource efficiency and effectiveness of the production process and creating an environment of sustainable development for the company to permanently increase its competitiveness. To achieve this goal, the company plans to purchase the following: 1-needle, direct-drive machines for two-thread lockstitch; 3-needle, P-shaped double-chain machines; electronic sewing machines with a high-speed bar tacking sewing system; electronic 1-needle two-thread chain machines; electric scissors; seamless bonding machine; seam bonding machine; pneumatic rotary bonding press with a band width of 900 mm; vacuum and blowing ironing tables with a side arm and a stand to optimize the production process and contribute to improving the quality of production. The project involves time-bound activities and ensuring the achievement of the expected results. As part of the activities, the applicant has foreseen project management, holding a procedure for selection of a contractor under Decree of the Council of Ministers No. 160/2016, delivery of the equipment and visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на съвременно оборудване за подобряване на производствения капацитет на дружеството : Дейността ще се реализира чрез закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на следното оборудване в рамките на проекта: - Едноиглови прави машини за двуконечен затворен грайферен бодов ред - 45 бр.; Трииглови П- образни двойно-верижна машини - 3 бр.; Електронни шевни машини с високоскоростна шевна система за изработка на понт - 3 бр.; Електронни едноиглови, двуконечни верижни машини - 2 бр.; Електрически ножици - 2 бр.; Машина за безшевно съединяване на материали - 1 бр.; Машина за подлепване на шевове -1 бр.; Пневматична ротационна подлепваща преса с ширина на лентата 900 мм - 1 бр.; Гладачни маси с вакуум и издухване с странично рамо и стойка - 4 бр.. Обосновка: Понастоящем "ЕС БИ ЕН - Виолета Беширова" ЕООД среща следните предизвикателства в дейността си дължащи се на факта, че 80% от наличното оборудване е морално остаряло и амортизирано. Честите аварии на шевните машини водят до загуба на технологично време, влошено качество на изделията, нарушаване на технологичния поток и и опасност за здравето на работещите. С цел да повиши производствената ефективност и конкурентоспособността си на международните пазари, дружеството се нуждае от съвременно и иновативно оборудване, което да придаде добавена стойност и да подобри качеството на произвежданата продукция. В тази връзка е намерението на кандидата да закупи предвиденото оборудване. Стъпки за реализация на дейността : 1/. Отговорен за изпълнение на дейността (месеци 1 - 12): - кандидата е пряко отговорен за изпълнение на дейността. 2/. Провеждане на процедура за избор на изпълнител ( месеци 1 - 5): - Изборът на външен изпълнител за доставка на оборудването за подобряване на производствения капацитет на дружеството, ще бъде извършено в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 от 01.07.2016г. за определяне правилата за разглеждане и и оценяване на офертите и сключване на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти безвъзмездна финансова помощ от ЕСИФ. Изпълнението ще премине през следните етапи: а/. Изготвяне и съгласуване с УО на Графика за провеждане на процедури за избор на изпълнители; б/. След одобрения графика, ще бъде изготвена документация за провеждане на процедура "Избор с публична покана", за определяне на изпълнител за закупуване и доставка на на оборудването в рамките на проекта. Определянето на изпълнител ще се извърши съгласно чл.50, ал.1 от ЗУСЕСИФ "Избор с публична покана", тъй като предвидената индикативна стойност без ДДС за доставка на оборудването попада в разпоредбите на чл.50, ал.2, т.2; в/. С оглед постигане на максимална прозрачност при провеждане на процедурата за определяне на изпълнител, изготвената документация ще бъде представена за осъществяване на предварителен контрол от страна на УО. Предварителен контрол ще бъде осъществяван през всички етапи от провеждането на процедурата: -изготвяне на документация за откриване на процедурата, изготвяне на протокол от дейността на комисията за оценка и класиране на получените оферти и подписване на договор с избрания изпълнител преди сключването му; г/. Провеждането на процедурата "Избор с публична покана" за закупуване и доставка на предвиденото оборудване Документацията ще бъде публикувана в ИСУН 2020 и представена на УО за публикуване на интернет страницата на ОПИК и ЕИПФЕС; д/. Оценка и класиране на постъпилите оферти. 3/. Сключване на договор (месеци 6 - 7): - Съгласно чл.10 (1) от ПМС 160/2016г, бенефициентът ще сключи писмен договор за доставка с определения за изпълнител кандидат. 4/. Доставка и инсталация на оборудването (месеци 8 - 12): - След доставка , инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването, Бенефициентът подписва Приемо - предавателен протокол за доставка съгласно образец на Програмата. 322 808.64 322 804.88
Информиране и публичност: Дейността по информиране и публичност ще се реализира чрез изпълнението на следните мерки: - изработване на постоянни табели (2 броя) и на информационни стикери (62 броя), в съотъветствия с изискванията съдържащи се в "Единия наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Обосновка: - С изпълнението на предвидените мерки по информиране и публичност (визуализация) ще се постигне информиране на широката общественост за източниците на финансиране, дейностите, целите и резултатите по проекта. Наред стова, с прилагането на подобни мерки Бенефициента ще изпълни задължението си да запознае обществеността с факта, че получената финансова подкрепа по настоящия проект е предоставена от ЕС (ЕФРР) чрез ОПИК в съответствие с Приложение XII "ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ ОТНОСНИО ПОДКРЕПА ОТ ФОНДОВЕТЕ" от Регламент (ЕС) №1303/2013г. За целта се предвижда изработка на следващите визуализиращи средства: 1/. Изработване и поставяне на 2 броя постоянни табели - кандидата предвижда да постави постоянните табели на мястото на инвестицията - производствената база на дружеството в град Златоград (една на входа на предприятието, а другатав помещението, където ще бъде инсталирано закупеното оборудване), така че да служат за визуализиращо средство указващо резултатите от получената по ОПИК и ЕФРР подкрепа. Табелите ще съдържат като минимум следната информация: - източници на финансиране, необходими емблеми и лога, наименованието на проекта, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ и наименованието на бенефициента. Табелите ще бъдат изработени в съответствие с техническите характеристики приети от Европейската комисия. 2/. Изработване и поставяне на 62 броя информационни стикери - стикерите ще бъдат поставени върху закупеното по проекта оборудване и ще съдържат като минимум следната информация: - източниците на финансиране(ОПИК), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014 - 2020г.) и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Стъпки за реализиране на дейността: 1/. Отговорен за изпълнение на дейността (месеци 11 - 12): - Кандидатът е преко отговорен за изпълнение нса дейността. 2/. Провеждане на процедура за избор на изпълнител (месец 11): - Изборът на външен изпълнител за изпълнение за изпълнение на мерките по Информиране и публичност ще се проведе без процедура, съгласно изискванията за избор на изпълнители в съотвествие с чл.50 на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 от 01,07,2016г. в случаите, когато предвидената стойност за услугата е по ниска от 30 000 лв. без ДДС и указанията предтавени в Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК. С оглед гарантиране спазвнето на принципите за добро стопанско управление, определяне реалистичността на разходите и осигуряване на ефективност и ефикастност при разходване средства по ОПИК при определяне на изпълнител за дейността, кандидата ще събере минимум две оферти за изпълнение на услугата, след разглеждане на които ще направи обоснован избор за изпълнител на мерките предвидени в тази дейност. 3/. Изпълнени мерки за публичност - поставени 2 броя постоянни табели и 62 броя стикери (месец 12): - Изпълнението на услугата ше бъде удостоверена с подписването на Приемо - предавателен протокол за услугата съгласно образеца на Програмата. 1 220.00 1 138.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).