Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 959 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"Automobile Component Bulgaria" Ltd. was established in 2000. The main business of the enterprise is manufacturing of car components and parts. The production base is located in the town of Svilengrad. Strategically, the company aims to achieve sustainable growth, achieving and maintaining a high level of competitiveness.
Through the implementation of the current project, the company will fulfill a large part of its objectives and activities in its strategic plan:
- Modernization of production processes through the introduction of technologies to improve the production process, achieve higher productivity in line with market needs, reduce production costs and optimize Production processes;
- Achieving greater efficiency by increasing added value and improving product quality;
- Opening up new jobs.
The activities under this project proposal will lead to an increase in the production capacity of the enterprise by purchasing modern machines, which will improve the quality of finished products, increase labor productivity, optimize production costs, increase the resource efficiency of processes and improving safety at work. During the implementation of the project the following machines will be delivered and put into operation:
1. Industrial router - 1 pc.
2. Automatic machine for boxes - 1 pcs.
As a result of the deployment of the new equipment, some of the processes in the production line will be optimized -  improved production quality, lower production costs, shorten production time, improved efficiency and productivity, added value - key factors to increase the competitiveness of the enterprise.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на съвременно оборудване за подобряване факторите на производство в "Автомобил компонент България"ЕООД: Дейността ще се реализира чрез закупване, доставка и въвеждане в експлоатация на следното оборудване в рамките на проекта: 1. Индустриален рутер - 1 бр. 2. Автоматична машина за изработване на кутии - 1 бр. Понастоящем "Автомобил компонент България" среща следните предизвикателства в дейността си, дължащи се на факта, че дейностите по рязане на малките детайли и пакетажа на готовата продукция се извършват от външни подизпълнители. Честите закъснения по изпълненията на поръчките на тези детайли и доставката на опаковки за транспортиране на готовата продукция, бавят изпълнението на поръчките към големи клиенти на фирмата, а оттам и договорните задължения на предприятието. За да обезпечи целия производствен цикъл, фирмата желае да инвестира в гореспоменатото оборудване, за да прехвърли цялостното изпълнение на тези процеси в своята производствена база като по този начин да премахне: - ненавременното изпълнение на детайлите по поръчките, които възпрепятстват технологичния процес; - оптимално качество на детайлите; - пакетаж на готовата продукция и транспортирането й; - зависимостта от външни подпизпълнители. С цел да повиши производствената ефективност и конкурентоспособността си, дружеството се нуждае от съвременно и иновативно оборудване, което да придаде добавена стойност и да подобри качеството на произвежданата продукция. В тази връзка е намерението на кандидата да закупи предвиденото тук оборудване: 1. Индустриален рутер - 1 бр. - индустриалния рутер е cnc машина чрез, която предприятието ще обезпечи серийното производство на малки детайли, необходими за окомплектовката на изделията. Чрез него бързо и лесно ще се произвеждат серии от детайли чрез автоматична смяна на инструментите за рязане и коригирането им в правилно положение. 2. Автоматична машина за изработване на кутии - 1 бр. - иновативната универсална машина изработва кутии от едностенни и двустенни от гофрирани картонени листа. Машината е снабдена иновативна система от въртящи се ножове за прорязване, рязане и биговане. Софтуерът на машината позволява бърза и лесна смяна на настройките на щанцата за по-малко от минута без нуждата от предварително оразмеряване и регулиране на листите. Естеството на работата на предприятието изисква малки размери и серии на кутиите за опаковане на готовата продукция. Голяма част от доставчиците не откликват на запитванията на фирмата за малки количества. Чрез въвеждане в експлоатация на автоматична машина за изработване на кутии ще се обезпечи краткосрочния и серийния производствен процес на кутии за нуждите на предприятието като се елиминира нуждата от външни изпълнители за изработка на кутиите. Закупуването и монтажът на новото технологично оборудване ще се разположат в производствените помещения на предприятието. Производственият процес преминава през следните основни етапи: 1) Получаване на поръчка за изработка и доставка на съответните изделия със съответните качествени, технически и функционални характеристики; 2) Рязане, заваряване, шлайфане, полиране, контрол на качеството на полиране на детайлите, последващ геометричен контрол по чертеж, монтаж на допълнителни детайли (когато и където е необходимо) - обработката е свързана с рязане, заваряване, шлайфане, полиране основно на полузаготовки, които се явяват основна суровина за производствения процес; 4) Oкомплектоване (когато и където е необходимо) и подготовка на готовите изделия за експедиция (етикетиране на готово изделие, опаковане и палетиране); 5) Доставка – транспорт до обекта (клиента) на заявката. С постоянното развитие на технологиите и иновациите и внедряване им в машини е необходимо периодично обновяване на производствените мощности на предприятието с цел подобряване на производствения процес и задоволяване на високите изисквания на настоящите ни и бъдещи клиенти. 387 645.50 384 320.59
Визуализация и публичност: Дейността по информиране и публичност ще се реализира чрез изпълнение на следните мерки: изработване на постоянна табела (2 броя) и на информационни стикери (2 броя), в съответствие с изискванията съдържащи се в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Обосновка: С изпълнението на предвидените мерки по информиране и публичност (визуализация) ще се постигне информиране на широката общественост за източниците на финансиране, дейностите, целите и резултатите по проекта. Наред с това, с прилагането на подобни мерки Бенефициента ще изпълни задължението си да запознае обществеността с факта, че получената финансова подкрепа по настоящият проект е предоставено от ЕС (ЕФРР) чрез ОПИК в съответствие с Приложение XII „ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ ОТНОСНО ПОДКРЕПАТА ОТ ФОНДОВЕТЕ” от Регламент (ЕС) № 1303/2013. За целта се предвижда изработка на следните визуализиращи средства: 1. Изработване и поставяне на 2 броя постоянни табели – кандидата предвижда да постави постоянните табели на мястото на инвестиция - производствената база на дружеството в град Свиленград (едната на входа на предприятието, а другата в помещението, където ще бъдат инсталирано закупеното оборудване), така че да служат за визуализиращо средство указващо резултатите от получената по ОПИК и ЕФРР подкрепа. Табелите ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране, необходимите емблеми и лога, наименованието на проекта, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ, наименованието на бенефициента. Табелите ще бъдат изработени в съответствие с техническите характеристики приети от Европейската комисия. 2. Изработване и поставяне на 2 броя информационни стикера – стикерите ще бъдат поставени върху закупеното по проекта оборудване и ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране (ОПИК), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Стъпки за реализация на дейността: 1) Отговорен за изпълнение на дейността: Кандидатът е пряко отговорен за изпълнението на дейността. 2) Провеждане на процедура за избор на изпълнител: Изборът на външен изпълнител за изпълнение на мерки по Информиране и публичност ще се проведе без процедура, съгласно изискванията за избор на изпълнители в съответствие с чл.50 на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 от 01.07.2016 г. в случаите, когато предвидената стойност за услуги е по-ниска от 30 000 лв без ДДС и указанията представени в Ръководство за изпълнение на ДБФП по ОПИК. С оглед гарантиране спазването на принципите за добро стопанско управление, определяне реалистичността на разходите и осигуряване на ефективност и ефикасност при разходване на средствата по ОПИК при определяне на изпълнител за дейността, кандидата ще събере минимум две оферти за изпълнение на услугата, след разглеждането на които ще направи обоснован избор за изпълнител на мерките предвидени в тази дейност. 3) Изпълнени мерки за публичност - поставени 2 броя постоянни табели и 2 броя стикери: Изпълнението на услугата ще бъде удостоверена с подписване на Приемо-предавателен протокол. 400.00 57.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).