Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The main goal of the project is the development of the startup company "Argent Publications" Ltd. by creating and distributing an innovative online magazine. The specific objectives address the collection of a team of qualified personnel who will create the product and oversee its realization, including purchasing equipment, creating a marketing plan, launching a website and renting an office. 
Part of our specific objectives are to market ourselves as a publishing brand that creates original and high-quality content. Through this project we will develop the capacity of the company to create new products with high added value and according to the current tendencies in consumer attitudes. 
The project covers two main activities - activities for realization of the entrepreneurial idea and visualization of the project activities. 
By implementing the first activity, we will be able to secure the key resources for launching the production:
- Human resource - experts who will have the necessary expertise to create new products and their subsequent development. 
- Technical resources - a variety of equipment that will enable us to create and store texts, and to produce and edit different visual effects, thus creating an immersive storytelling experience. In addition, we will commission a marketing plan that will give us directions and concrete steps forward, as well as develop a website as a direct link to the readers. 
Through the second activity, we will visualize all stages of the project implementation, focusing on the EU contribution.
The implementation of this project will bring forth many and positive outcomes for our young organization. We will be assisted in the areas with a critical importance to a new company. Finally, through the implementation of the project we will develop a startup organization by realizing revenue from sales, creating new jobs, and an original content and vision for our online edition.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде изпълнена чрез 8 бр. експерти, 10 бр. ДМА) - част 1: Целта на настоящата дейност е да осигури необходимите човешки и технически ресурси за развитието на дейността на "Аржент Пъбликейшънс". Чрез изпълнението на проекта ще продължим да създаваме електронното си списание "Фалшън Пъбликейшънс"; ще получим подкрепа, чрез която ще постигнем пазарна реализация на оригинално и качествено съдържание, за което сме идентифицирали търсене. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Назначаване на екип от квалифицирани специалисти и създаване на първите 3 броеве на списанието на български език, след което ще започнем паралелно издаване на английски и на български. Като организация, която ще се развива в сферата на креативните индустрии, наличието на екип от квалифицирани специалисти е определящо за успешното ни налагане на пазара. Екипът, който ни е необходим, за да стартираме дейността си се състои от: 1. главен редактор 2. редактор 3. преводач-редактор 4. журналист 5. илюстратор 6. графичен дизайнер 7. фотограф 8. администратор уеб сайт Формирането на така посочения екип е основано на същността на процеса по създаване на качествени онлайн списания, за което е необходима компилация от различни творчески експертизи. Главният редактор е важно звено, което ще бъде отговорно за изпълнението на цялостната концепция на списанието, идейното му развитие и качеството на съдържанието. Ролята на главен редактор е поверена на експерт с дългогодишен опит в медии и като журналист. Главният редактор трябва да бъде подпомаган допълнително от квалифициран персонал, като тук сме предвидили журналист и редактор, които ще създават реалните текстове, ще дават идеи за развитие на рубриките, за гостите и всичко, което оформя съдържанието на списанието. Издаването на "Фалшън Пъбликейшънс" на английски език поражда необходимостта от преводач-редактор, който първоначално ще преведе пилотните броеве от английски на български език, а в последствие ще превежда всеки един от броевете на английски език. За визуалната страна на онлайн изданието са ни необходими експертите графичен дизайнер и илюстратор, които ще раздвижват съдържанието, ще го правят атрактивно и имерсивно за читателите. За един дигитален продукт е много важно да бъде качествено изработен, да привлича вниманието на читателя освен със съдържание и с визуална ефективност. Фотографът ще ни е необходим за заснемането на различни концептуални фотосесии, както и на всякакви снимки, които ще се появяват в списанието. Администраторът по компютърни системи ще се занимава с поддържането на софтуерната част на изданието, безпроблемното му функциониране и разрешаването на всички други проблеми, които биха могли да възникнат. Екипът от експерти ще назначим в следната последователност: Редактор - 3-ти - 15-ти м. Главен редактор - 6-ти - 12-ти м. Преводач-редактор - 9-ти - 15-ти м. Журналист - 6-ти - 12-ти м. Илюстратор- 9-ти - 15-ти м. Графичен дизайнер - 6-ти - 12-ти м. Администратор уеб сайт - 9 -ти - 15-ти м. Фотограф - 9-ти - 12-ти м. Екипът ще започне работа от месец 6-ти, което се определя от необходимото време за провеждане на процедура за избор на изпълнител и доставка на активите, които ще са необходими за работата на експертите. Единствено предприемача в лицето на Катя Белчева ще започне работа от месец трети, като през първите 3 месеца, тя ще подготвя и адаптира концепцията на изданието спрямо българския пазар, ще проучва възможностите за гости, ще проучва и търси информация за отделните рубрики. Този подготвителен етап ще улесни значително работата на екипа при събирането му след месец шести от началото на проекта. 152 781.00 121 998.73
Дейност за реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде изпълнена чрез 8 бр. експерти, 10 бр. ДМА) - част 2: 2. Закупуване на оборудване За реализирането на списанието е необходимо закупуването на техника, която ще използваме за създаването на текстове, снимков материал и съхранението на материалите. Ще бъдат закупени общо 6 броя преносими компютри, които ще бъдат раздадени на служителите за създаване и обработка на текстовото съдържание. 4 от компютрите ще бъдат с повече памет и бързина и много добра резолюция на екрана, тъй като ще се използват и от дигиталния илюстратор и от графичния дизайнер, за чиято работа ще е необходимо качествено изображение. За заснемането на високо качествени, професионални фотосесии и интервюта с гости, сме предвидили закупуването на малка цифрова видеокамера, без която трудно ще успеем да създадем визуалното представяне на някои от идеите си. Съхранението на създаденото съдържание, включително и аудио-визуалния материал, поражда необходимостта от сървър, където надеждно и правилно да бъде съхранявана информацията. Като част от активите по проекта сме предвидили именно инвестиция в сървърно пространство в размер на 2ТВ. Въпреки че изданието ни е дигитално и ще се стремим да ограничим максимално използването на хартия, е необходимо закупуването на две лазерни много функционални устройства, които ще могат да принтират, сканират и копират различни материали, които са нужни за работата на издателството. Те са ни необходими от гледна точка редактиране на издателските страници. 3. Създаване на интернет страница Като електронно издание, не можем да постигнем пълен ефект върху читателите, ако нямаме интернет сайт. За да можем по-пълно да популяризираме списанието ще направим връзка между платформата (приложение за iOS, Android, Amazon), където ще бъде списанието и интернет страницата на фирмата. Ще се извърши интеграция между интернет страницата и платформата, което ще привлече много млада аудитория. По този начин всички наши читатели ще имат възможност от една страна да четат всички наши броеве от още едно място в интернет пространството, а от друга да се запознават по-подробно с рубриките, гостите, да се следят новините за предстоящи събития, да се дава обратна връзка и т.н. или всичко, което предлага една интернет страница на кандидата. Създаването на сайт е много важно за компании, опериращи в сферата на креативните индустрии. Без подобна страница, няма да бъдем добре позиционирани на пазара. Затова е важно нашата интернет страница да бъде изработена качествено при наличието на разнообразна функционалност. 4. Създаване на маркетингов план за пазарна реализация Създаването на маркетингов план е задължително условие за успеха на всеки нов бизнес. За да се развием, да дефинираме точно правилната стратегия, планираме разработването на такъв план от външен изпълнител. Той ще ни осигури дългосрочна визия и планове за действие. Чрез маркетинговия план ще получим един задълбочен анализ на средата, ще дефинираме обстойно маркетинговите си цели и стратегия, която ще доведе до изпълнение на визията ни за бизнес развитие. Ще набележим и конкретните стъпки, за изпълнение на стратегията. Чрез създаването на маркетингов план ще успеем да създадем рамката за налагането ни на пазара, което е ключово за привличането на нови клиенти. 5. Наем на помещение Като нова организация, фирма "Аржент Пъбликейшънс" не разполага с офис. За да започнем дейността си предвиждаме наемане на офис в гр. Шумен, където ще бъдат разположени закупените активи и ще работи екипа. Събирането на екипа в едно пространство е важно за насочването на творческия потенциал на експертите в насоката, която предприемача има като визия за развитие. Изпълнението на отделните етапи ще премине през следната последователност: 1. Назначаване и работа на експертния персонал - 3-ти - 15-ти м. 2. Закупуване на оборудване - 1-ви - 6-ти месец 3. Разработване на маркетингов план - 9-ти - 12-ти м. 4. Създаване на интернет страница - 12-ти - 15-ти м. 5. Наем на помещение - 1-ви - 15-ти м. 0.00 28 600.00
Визуализация на проектните дейности: Проектът е свързан със създаването и разпространението на дигитално издание. Визуализацията на проекта ще допринесе за разпространяване сред голяма аудитория, както в България, така и в чужбина, на подкрепата, която фондовете на ЕС оказват при създаване и разпространение на творчески продукти. Визуализацията по проекта ще изпълним при спазване на всички правила на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Етапите, през които ще премине осъществяването на дейността, са следните: 1 В офиса на "Аржент Пъбликейшънс" ще бъде поставени 2 бр. плакати, съдържащи всички изискуеми реквизити, указващ, че фирмата изпълнява проект, финансиран от ЕС по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност". Те ще бъдат поставени на видно място, така че всички, които посещават офиса, да могат да се запознаят с проекта. Оборудването, което ще закупим по проекта, също ще бъде визуализирано. Ще бъдат поставени стикери, показващи, че е закупено с финансовата подкрепа на ЕС. 2. Визуализиране на документацията, създадена по проекта Всички документи, свързани с изпълнението на проекта, ще притежават знамето на ЕС, логото, избрано за програмния период с обозначаване на финансиращата оперативна програма и текст, обозначаващ финансовата подкрепа на ЕС. Договорите с екипа по проекта, с партньорите и с изпълнителите също ще бъдат визуализирани по надлежния начин. 3. След като бъде създаден сайта на фирмата ще бъде създадена специална секция, в която ще се публикува информация за проекта. Планираме създаването на финална публикация, където по-подробно ще се опишат постигнатите резултати. 4. Създаване на публикации в местна медия, интернет сайт С цел постигане на по-голяма популярност на проектните дейности, ще бъде направена публикация в местна медия или интернет сайт при приключване на проекта, за да се популяризира приноса на ЕС, като структура подпомагаща стартиращи организации. Чрез публикацията обществеността и потенциални читатели ще се информират за проекта Дейността е предвидена с продължителност през цялото изпълнение на проекта и ще премине през следните етапи: 1. Избор на изпълнител за изработка на информационни плакати и стикери (6-ти месец); 2. Визуализиране на документация - постоянно 3. Създаване на секция на сайта на "Аржент пъбликейшънс" със съобщение за проекта – 15-ти месец 4. Публикуване в местна медия/интернет сайт - 15-ти месец 460.00 460.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).