Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Proposed innovation – Automated System Aubian will be implemented in product marketing through this project proposal. The innovation falls within the priority direction of the thematic areas of the Innovation Strategy for intelligent specialization - Mechatronics and Clean Technologies. 
Automated System Aubian represents the incorporation of innovative technologies in the transport process, such as mechatronics (integration with sensors for fuel, tires and other key parameters), optimization of regular business processes through software optimization and comprehensive integration of complete technological path, from startup activities through the operating cycle to process completion.  The innovative product can be considered business, financial, economic and environmentally sound as it offers the full range of necessary services through low investment and operating costs, achieving this based on a fundamentally innovative functional and technical architecture.  The concept of Automated System Aubian is to require a minimum investment from the client, which will be achieved through a cloud structure. 
Proposed innovation is own work and represents an innovation on a global level, as superior to alternative solutions on the market.  By deploying it in marketing, the product will create market advantages and increase competitiveness both within the company and in companies that will benefit from the innovative service. 
 Last but not least, the Automated System Aubian aims not simply to optimize the costs of businesses but to leave also its positive imprint in the fight for environmental sustainability by reducing environmental impacts, increasing its resistance, and achieving a more efficient and responsible use of natural resources. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт – (Дейността ще бъде изпълнена, чрез разработване на специализиран софтуер – 1 брой): В рамките на дейността ще бъде закупен и внедрен специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт 1 брой. За внедряването на иновативния продукт обект на проекта е необходимо да бъде разработен специализиран софтуер, които покрива дефинираните изисквания в подробно описани в техническата спецификация - нейните функционални изисквания. Инвестицията ще допринесе за изпълнението на целите на проекта, като позволи внедряването на продукт, без аналог в световен мащаб. Софтуерът ще отговаря на изискванията за надеждност и непрекъсваемост - 24х7 (99.999%) и ще бъде съпроводена с необходимата документация за потребители и администратори. Разработването на специализирания софтуер необходим за внедряването на иновативния процес е от ключово значение за постигане на целите на проекта и ще се гарантира постигането на планираните резултати от изпълнението му. Същият, като комбинацията от иновативни показатели и стандартните функционалности интегрирани в единно решение ще позволи предлагането на цялостна услуга без еквивалент на пазара по отношение на всеобхватност и мащаб, базирана на най-нови технологии. В обхвата на софтуера ще са включени следните дейности : -Управление на автопаркове, притежание на компании с основна дейност (превоз на хора, товари, строителна и др.) свързана с разполагаемия автопарк (Тежкотоварен моторно пътен транспорт, Пътнически автобусен транспорт, Строителна техника и др.) -Управление на автопаркове притежание на компании, правителствени, неправителствени, общински и др. Организации с основна дейност, която не е свързан с транспорт. -Прецизен контрол на материални запаси и активи, включително мониторинг на горива, резервни части и дейности свързани с ремонтни дейности и дейности по поддръжката. -Планиране на ресурси -Оптимизация на въглеродните емисии чрез оптимизация на ключови параметри по транспорта и бизнес – оптимизация на празни курсове, дублиращи се курсове, гориво, енергоспестяващи устройства и консумативи -Интеграция с външни софтуери -Интеграция с GPS системи позволяващо автоматизирано разпределение на курсове в реално време -Интеграция с датчици указващи неправилна или неоптимална работа и употреба, или нужда от извършване на дейност по поддръжка Чрез инвестицията ще се внедри мехатронна система , с акцент върху транспорта, постигайки оптимален контрол над цялостния пътнотранспортен бизнес, позволявайки да се постигнат цели, като въглеродна редукция, инкорпориране на иновативни технологии, като мехатроника в транспортния процес - мехатронна интеграция с датчици за гориво, гуми, други ключови параметри, оптимизация на регулярните бизнес процеси, чрез софтуерна оптимизация и цялостна интеграция на пълната технологична пътека от стартиране на дейности, през оперативния цикъл до завършването на процеса. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността са следните: Избор на изпълнител – 1-2-месец Сключване на договор 3 месец Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол , инсталиране и пускане в експлоатация - 11 месец 429 000.00 429 000.00
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите (дейността ще бъде извършена чрез заплащането и получаването на Консултантски услуги в подкрепа на иновацията свързани с процеса на внедряване на иновативния продукт Аубиан - 1 брой ): В рамките на дейността ще бъде извършена и заплатена Консултантски услуги в подкрепа на иновацията свързани с процеса на внедряване на иновативния продукт Аубиан - 1 брой Дейноста е необходима за реализацията на проекта с оглед осигуряване нормалното функциониране на системата Аубиан и включва консултиране пряко свързано с генерирания трансфер на знания във връзка с внедряването на иновацията по проекта. В нейните рамки ще се получи консултантска помощ от квалифицирани специалисти във връзка с конфигурацията на редица функции, модули и параметри в системата- конфигуриране на средите, статичните данни и оперативните данни/ модули, които следва да бъдат осъществени с възможност Аубиан да поддържа отдалечен достъп на всички потребители като се зададе необходимият администратори достъп. Консултантските услуги в подкрепа на иновацията свързани с процеса на внедряване на иновативния продукт Аубиан ще включва следната помощ по конфигурация, настройки и параметризация на: Среди - DEV среда – среда позволяваща компилирането на всички по-нататъшни доработки представляваща огледално копие на последната продуктивна (PRD) среда а аналогични настройки - TST среда – среда даваща достъп до нови/ индивидуални разработки на по-широк кръг от потребители различни от програмистите/ девелопърите. Средата следва да позволява тестване на различни бизнес сценарии и служеща за обучение - PRD среда – оперативна среда с най-високо ниво на устойчивост съдържаща оригиналния код на системата (master/ source code) Статични данни - Конфигуриране на бази данни за автомобили – задаване на статични данни за уникални идентификатори, регистрационни номера, модели, километражи, телефони, гуми - Конфигуриране на бази данни за шофьори - задаване на статични данни за уникални идентификатори, имена, лични данни необходими за нормалния документооборот на системата (лична карта, дата на издаване, ЕГН), телефони, възможност за прикачени документи - Автокаско, годишни технически прегледи, граждански отговорности – дефиниране на параметри за полици, регистрации, застрахователи, вноски, валидност, зелена карта, изтичащи срокове. Настройка на нотификациите и алармите. - Консумативи – настройка на параметрите по смяна на консумативи (масло, ангренажни ремъци, накладки, датчици…) с цел тяхното проследяване по пробег за норматив, реален пробег, време (дни) - Гуми – настройка на възможните параметри като размери, производители, модели, регенерация - Типове разходи – материали, услуги, гориво, консумативи, дефиниране на сечения за анализ и отчетност Оперативни данни -Задаване и отчитане на курсове – маршрути, изразходвано гориво, разходи по реализация, приходи, пътен лист, валутно авансов отчет, дефиниране на връзките към таблиците за статични данни и валидиране на използваните номенклатури -Аларми и нотификации – смяна на консумативи, падежи за лизинги, плащания към/ от контрагенти, изтичане за Гражданска отговорност, Автокаско, Годишни технически прегледи, нотификации касаещи персонала, валидност на сертификати и разрешителни -Фактури – издаване на фактури на база курсове, авансови фактури, предефиниране на шаблони -Изготвяне на базови интерфейси с бензиностанции и доставчици на горива Права за достъп и метод на достъп; Всички гореописани конфигурации следва да бъдат осъществени с възможност Аубиан да поддържа отдалечен достъп на всички потребители като се зададе необходимият администратори достъп. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността са следните: Избор на изпълнител – 9-10-месец Сключване на договор 11 месец Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол - 18 месец 362 000.00 362 000.00
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите (дейността ще бъде извършена чрез заплащането и получаването на Помощна услуга в подкрепа на иновацията - пазарно проучване 1 брой): В рамките на дейността ще бъде извършена и заплатена Помощна услуга в подкрепа на иновацията - пазарно проучване Инвестицията в помощна услуга в подкрепа на иновацията ще допринесе за изпълнението на проекта, като ще даде картина за реализацията на иновативната услуга. Ще позволи да се определи посоката и принципите на развитие на предприятието за налагане на иновативния продукт и предполагаемото развитие на пазара в средносрочен и дългосрочен план. Пазарното проучване следва да очертае структурата и тенденциите на пазара, да даде информация за по – значимите предприятия, на база сравнителна финансова информация. Помощната услуга в подкрепа на иновацията следва да очертае мрежите за разпространение на иновативния продукт, фактори влияещи на търсенето, както и да даде ясна представа за проблемите в сектора, които биха имали влияние по отношение на продукта. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността са следните: Избор на изпълнител – 8-9-месец Сключване на договор- 10 месец Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол 14 месец 20 000.00 20 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).