Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal includes support for general production investments to improve the production capacity of BAMES EOOD through the efficient and efficient use of the production factors. By investing in new, modern, low-energy and resource-efficient technologies, the project will improve production processes and increase productivity in BAMES EOOD. Additionally, the tangible fixed assets provided for purchase will create the opportunity to diversify the range of products and services of the company. With the purchase and the introduction in the production of new machines the possibility of implementation of new technological operations, for which no own production capacities are currently available will be expanded. Investing in the planned to be purchased tangible fixed assets (TDAs) will also ensure the addition of new features as well as the improvement of the existing products and services of the company. The proposal foresees the delivery of 15 types of machines (47 machines in total), some of which are fully automated to increase the company's productivity in the production of the main article of the company so far - wax jackets under the brand "Barbour" and the other part are related to enabling the production of glued-stitched articles with membrane and Gore-Tex technology. The third set of assets planned to be purchased are those that are lacking in the firm, and it is currently required that part of the business processes to be outsourced, which is a constraint to boost productivity. Delivering them will reduce the dependence of the firm on outsourcing and will ensure a normal rhythm of the production process. The project proposal also includes the compulsory activities for visualization of the grant, which will be implemented according to the existing requirements.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Инвестиции за повишаване на производителноста и опазване на околната среда, посредством закупуване на ДМА ( дейността ще бъде осъществена посредством доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 15 вида машини за шевното производство на дружеството, общо 47 машини). : Дейността ще бъде осъществена посредством доставка и монтаж на 15 вида машини за шевното производство на дружеството (общо 47 машини), както следва: Двуиглова четириконечна оверлог машина - 2 бр; Двуиглова петконечна оверлог машина - 3 бр; Автоматична двуиглова права машина с голям грайфер - 6 бр; Едноиглова двуконечна автоматична понт машина - 3 бр. Едноиглов двуконечен АВТОМАТ за изработка на илик-око - 2 бр.; Машина за навиване на копчета (столче) с термо стопяване на конеца - 2 бр.; П-образна машина - 2 бр.; Едноиглов двуконечен грайферен АВТОМАТ за програмируеми шевове - 3 бр; Електронна илична машина прав илик - Автомат за изработване на илици - 2 бр; Машина за залепване на тегели /Горетекс технология/ - 2 бр; Автоматична едноиглова двуконечна права машина - 3 бр.; Автоматична едноиглова двуконечна права машина - 14 бр.; Ролкова подлепваща преса - 1 бр.; Преса за трансфер - 1 бр.; Капитонираща машина - 1 бр. Закупуването на описаните ДМА ще осъвременни машинния парк в дружеството, доставяйки и инсталирайки машини, които до момента не са били налични и са използвани производствени мощности на подизпълнители. Освен това ще се доставят машини със електронни енергоспестяващи сервомотори с ниска мощност, чиято експлоатация ще доведе до намаляване на разходите за електроенергия. Част от планирания за закупуване машинен парк ще позволи производство на нови артикули във фирмата, намалявайки нейната зависимост от един клиент. Стъпки за реализиране на дейноста 1. Подготовка на документация за обявявне на процедура по ПМС 160 за набиране на оферти за избор на достaвчик - 2 мес. 2. Провеждане на процедура за избор на доставчик на планираното оборудване - 3 - 4 мес. 3. Избор на изпълнител и сключване на договор - 5 мес. 4.Доставка, инсталиране, тестване, въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол - 9 мес. 355 557.00 355 557.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. голяма информационна табела и стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на БАМЕС ЕООД), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на производственото помещение на фирмата, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на МИГ Минерални бани - Черноочене - "Подобряване на производствения капацитет в МСП", Код на процедура BG16RFOP002-2.030 и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. На подходяща интернет страница ще бъде публикувана подробна информация за проекта. „БАМЕС” ЕООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила на информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността „Бамес” ЕООД ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 1 бр. информационен стикер (47 бр. ДМА х 5 лв.= 235 лв.), които също да отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр.голяма по размер постоянна информационна табела х 200 лв. 435.00 324.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).