Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

This project aims to assist "Artek - 92" Ltd. by promoting the use of information and communication technologies by implementing an ERP system. With the introduction of the system it will satisfy the following needs:
- Need for improvement of processes related to planning and decision making;
- Need for improvement of processes related to organization of resources;
- Need for improvement of processes related to organization of the manufacturing process;
- Need for improvement of processes associated with selling products of "Artek - 92";
- Need for improvement of processes related to internationalization of products.
The target group of the project covers all employees in "Artek - 92" with emphasis on managerial staff in departments and general management of the company.
The results of the project will contribute to:
- Improved and structured business processes  in "Artek - 92";
- Increased revenues earned from the export of the production of "Artek - 92";
- Increased revenues generated by domestic sales  of "Artek - 92";
- Increased productivity of the enterprise. 
The main project activities are:
- Implementation of ERP system;
- Purchase the necessary hardware for optimal performance of the ERP system.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на ERP система, представляваща ДНА: Като част от дейността ще бъде придобита 1 брой ERP система. Придобиването на системата ще се състои в закупуването на лицензи за системата и въвеждането на системата в експлоатация в "Артек - 92". Чрез въвеждането на системата в експлоатация трябва да бъдат доставени следните условно обособени модули, които ще спомогнат за изпълнението на дейността: - модул „Управление на взаимоотношенията с контрагентите“ - модул „Склад“ - модул „Продажби“ - модул „Доставки“ - модул „Производство“ - модул „Управление на документацията“ - модул „Човешки ресурси“ - модул „Счетоводство“ - модул „Управление на отпадъците от производството“ Въвеждането на ERP системата следва да включва и следните дейности: - инсталация и въвеждане на системата - тестване на системата в реални условия; - обучение на служителите за работа със системата; - методическа помощ при първоначалното моделиране на бизнес процесите и въвеждане на номенклатурите, напр. изделия, стоки, материали, технологии и др.; - еднократен импорт на данни в системата от наличните структурирани източници – индивидуален сметкоплан, служители, изделия, стоки, материали, клиенти, доставчици, подизпълнители и др.; Внедрената ERP система ще бъде инсталирана на сървъра закупен в дейност 2. Стъпки за изпълнение на дейността: - Изборът на изпълнител ще се осъществи от 1-ви до 3-ти месец от изпълнението на проекта - Сключване на договор с избрания изпълнител - от 3-ти до 4-ти месец от изпълнението на проекта - Придобиване и въвеждане на ERP системата - от 4-ти месец до 14- ти месец от изпълнението на проекта - Подписване на приемо предавателен протокол - 14-ти месец от изпълнението на проекта - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол - 15-ти месец от изпълнението на проекта. 390 945.00 390 200.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: Като част от дейността ще бъдат закупени 1 брой сървър, 6 броя хенд-хелд устройства и 2 броя термотрансферни принтери. Закупеният сървър е основна част от хардуерната инфраструктура, необходима за въвеждане в експлатация на ERP система. На сървъра ще бъдат инсталирани сървърните компоненти на системата и ще бъдат съхранявани данните. Хенд-хелд устройствата ще са необходими на мобилните потребители на системата, за да работят с нея. Това са 4 служители в отдел Склад, 1 служител в отдел Производство и мобилния търговец в отдел Продажби на едро. Мобилните потребители ще работят в индустриална среда, на закрито и открито, при различни метеорологични условия и затова сме заложили степен на защита на хенд-хелд устройствата IP67, което осигурява защита от запрашеност, влага и удар. Хенд-хелд устройствата са снабдени с баркод четец и заедно с термотрансферните принтери са основна част от хардуерната инфраструктура на новата единна баркод номерация на продуктите. Двата термотрансферни принтери ще се използват за печатане на баркод етикетите на продуктите. Технологията на печат на тези принтери осигурява много добра четимост, устойчивост и дълготрайност на отпечатания етикет, което е важно при съхранението и транспортирането на продуктите. Термотрансферните принтери ще бъдат разположени по един в отдел Производство, където ще се правят индивидуалните опаковки на продуктите и отдел Склад, където ще се правят груповите опаковки нужни за транспортирането и на част от входящите стоки и материали нужни за производството. Стъпки за изпълнение на дейността: - Изборът на изпълнители ще се осъществи от 1-ви до 3-ти месец от изпълнението на проекта - Сключване на договор с избрания изпълнител - от 3-ти до 4-ти месец от изпълнението на проекта - Доставка на активите и подписване на приемо предавателен протокол - 5-ти месец от изпълнението на проекта - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол - от 6-ти месец от изпълнението на проекта. 57 496.00 56 989.96
Визуализация на проекта: По проекта ще бъдат спазени всички изисквания, свързани с прилагането на мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013. Всички документи по проекта ще бъдат снабдени с необходимите реквизити и ще бъде упоменато за полученото финансиране по проекта от ЕФРР чрез ОПИК. Ще бъде поставена 1 обозначителна табела (включваща името на проекта, финансиращия орган, стойността на проекта и всички задължителни реквизити) на видно място. На закупените по проекта 9 бр. оборудване, ще бъдат залепени обозначителни стикери. 500.00 300.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).