Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at marketing a product that represents intelligent integrated platform for virtualization and delivery in the form of subscription service network components, devices and telecommunications infrastructure in SMEs. The platform is a technological product innovation. The platform will enable the different companies to use existing features and components related to the telecommunications environment as a modular subscription service that can at any time to customize so that it directly meets their current needs. The platform is a modern and innovative approach to transform much of the IT, communications infrastructure and environment typical of many enterprises in modular subscription service. It is directly targeted to the needs of existing and start-up SMEs are faced with the need to make substantial investments in planning and purchase of equipment, its configuration and maintenance.
The project implementation resulted in marketing a product (service) within the scope defined in the Innovation Strategy for smart specialization thematic areas, namely:
• ICT and Informatics: Big Data, Grid and Cloud Technologies, bp It includes virtualization of telecommunications, network and infrastructure components and providing them as a cloud subscription service firms. Much of the functionality used in enterprises that traditionally are performed on hardware such as PBX, servers and network equipment will be transformed into a software service, leased and managed by the cloud of Bynet Bulgaria.
The main project activity is: Acquire new equipment (fixed assets and DNA), incl. acquisition of parts and materials that are necessary for implementation of the innovative product and its market realization. Planned to purchase assets will be integrated into a single platform.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на ново оборудване (ДМА и ДНА), вкл. придобиване на детайли и материали, които са необходими за внедряване на иновативния продукт.: Избор на доставчик на оборудване (ДМА и ДНА) за доставка на необходимото оборудване за внедряване на иновативния продукт, а именно: - Модул за предоставяне на мрежови функционалности, състоящ се от: специализиран софтуер за управление на виртуализирани мрежови компоненти с разпределена архитектура - 1 бр. и виртуална платформа за IT сигурност - 1 бр.; - Модул за предоставяне на сървърна инфраструктура, който вкл.: сървърен клъстер - 1 бр., KVM базиран софтуер за виртуализация на сървърна инфраструктура - 1 бр. и система за предоставяне на резервни копия на сървърната архитектура - 1 бр. - Модул за предоставяне на виртуализирани телекомуникационни функционалности, който вкл.: Сървърен клъстер за основните системни приложения - 1 бр.; виртуални защитни стени - 4 бр.; комутаторен клъстер за out-of-band управление - 1 бр.; контролен клъстер за управление на приложения - 1 бр.; комутаторен клъстер от висок клас - 1 бр.; комутаторен клъстер за връзка към системата за съхранение на данни - 1 бр.; маршрутизаторен клъстер - 1 бр.; блейд сървърно шаси - 4 бр.; сървърен клъстер за клиентски приложения - 1 бр.; система за съхранение на данни - 1 бр. и модул за управление - 1 бр.. Срок за изпълнение на дейността – планираната продължителност на дейността е 14 месеца, от които 5 месеца за избор на изпълнител съгласно реда и условията на ПМС 118/20.05.2014г. (вкл. срок за получаване на становище от УО след извършване на предварителен/текущ/последващ контрол на процедурата), 4 месеца за доставка на оборудването 5 месеца за внедряване (интеграция) на иновативното решение в производството, от екип на Байнет. 2 924 772.00 0.00
Изпълнение на задължения по Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация.: Спазване на изискванията на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 по отношение на визуализация, оповестяване па подкрепата от ЕС и разпространение на резултатите от проекта. 0.00 0.00
Организация и управление на проекта: Управлението на проекта ще следва логиката и етапите на изпълнение на отделните дейности. Ще се приложат принципите на: • прозрачност; • добро финансово управление - икономичност, ефикасност и ефективност на вложените средства; • спазване на свободна и лоялна конкуренция, както и равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Методологията за изпълнение на проекта включва: Метод 1: Управление на проекта Мениджъмнтът на компанията ще бъде отговорен за цялостната координация и изпълнение на проектните дейности при стриктно спазване на принципите за разумно финансово управление и целесъобразно разходване на средствата съгласно бюджета на проекта. Екипът на проекта ще изпълнява следните функции: - Ръководи цялостното изпълнение на проекта – административно, техническо и финансово; - Ръководи и контролира провеждането на процедури за избор на изпълнители на дейностите по проекта; - Изготвя отчети за изпълнение на дейностите – технически и финансови; - Осигурява мониторинг на проекта. Метод 2: Наблюдение, контрол и вътрешна оценка при изпълнението на дейностите, които са заложените в план графика на проекта и спазване на предварително определените срокове. Спазване на принципите на равнопоставеност и прозрачност при провеждането на процедури за избор на изпълнители по проекта, съобразно процедурите и правилата, регламентирани с ПМС 118/20.04.2014г., Общите и специфични условия на ДБФП, както и в Ръководството за бенефициенти по процедура BG16RFOP002-1.001 „Подкрепа за внедряване на иновации в предприятията“. Метод 3: Отчетност и мониторинг на проекта Осигуряване на отчетността на проекта пред Договарящия орган по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, което включва изготвянето на междинни/окончателни технически и финансови отчети по проекта, съгласно Общите условия и договора за безвъзмездна финансова помощ и Оперативното ръководство. Осигуряване на мониторинга на проекта - в хода на цялостно изпълнение на проекта, компанията се ангажира да осигурява пълен достъп до цялата необходима информация и документация, както и до помещенията, в които ще бъде внедрена иновацията във връзка с осъществяването на текущия мониторинг на проектните дейности от страна на Договарящия орган. Метод 4: Процедури за избор на изпълнители по проекта Методът ще включва реализиране на необходимите действия за избор на изпълнители на заложените за осъществяване услуги и доставка на дълготрайни материални и нематериални активи. При осъществяване на избора на изпълнители ще се съблюдават предвидените в Постановление на Министерски съвет № 118/20.05.2014г., както и изискванията на Договарящия орган, описани в Оперативното ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по процедура BG16RFOP002-1.001 „Подкрепа за внедряване на иновации в предприятията“. В случай, че не са налице условията за провеждане на процедура по постановлението, спазвайки указанията на Договарящия орган описани в разработените и публикувани Указания във връзка с прилагането на постановление на министерски съвет № 118 от 20.04.2014 г. и Оперативното ръководство, компанията ще осъществи избора на изпълнител/и при спазване на принципите за добро стопанско управление. *Изборът на изпълнители по проекта ще се извърши въз основа на ПМС 118/20.05.2014г., както и съгласно Оперативното ръководство за изпълнение на договорите за безвъзмездна финансова помощ по настоящата процедура. В този смисъл, в случай на промени и актуализация на някои от посочените документи след подаването на настоящия проект, фирмата ще съблюдава актуалните към момента на изпълнени на дейността регламенти и условия. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).