Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The activities envisaged under this project will be carried out on the territory of the Ardino-Dzhebel LAG, in particular on the territory of Ardino Municipality.
The project is aimed at enhancing the competitiveness of the local economy and the opportunities for supporting the local business by creating an environment for increasing the productivity and export potential of SMEs within the LAG, improving the production processes, increasing the production capacity and strengthening of the export potential of enterprises and, hence, the promotion of entrepreneurship and the creation of sustainable enterprises to ensure employment for the local population and opportunities for improvement of his income. The present project envisages an investment in modern equipment leading to the introduction of technological solutions for improvement of resource efficiency and efficiency in the production process and creation of environment for sustainable development of VIP-37 as a prerequisite for sustainable improvement of its competitiveness. It will be realize thought delivery of modern machines, which will optimize the production process in the enterprise by contributing to improving the quality of its products and its resource efficiency and also to enfoorce its possisions on the international market.The planned equipment is high-tech and innovative, which will contribute to the positive impact on the environment.
Successful implementation of the project requires realistic planning of the entire process and balanced distribution of activities over time. The activities and their time range are tied to the goals set in the project and are necessary for their realization, guaranteeing the expected results. As part of the project activities, the applicant has foreseen its management, conducting a procedure for selecting a contractor under Decree 160/2016, delivery of the equipment envisaged in the project and implementation of visualization measures.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж на "ВИП37" ЕООД: Дейността ще се реализира чрез закупване, доставка и въвеждане в експлоатация на планираното за закупуване оборудване в рамките на проекта, което е детайлно описано в раздел "Начин на управление" на настоящата дейност. Обосновка: Към настоящия момент дружеството кандидат разполага с оборудване, което се оказва недостатъчно за да му позволи по-активно разширяване на производството и подобряване качеството на произвежданите продукти. В допълнение трябва да се отбележи и факта, че голяма част от използваното оборудване е морално остаряло и амортизирано, което води до: - Намалена производителност, - Недостатъчно добро качество на продукцията, - Увеличаване на брака, - Чести аварии. С цел да превъзмогне гореописаните затруднения, да повиши производствената си ефективност и да затвърди и разшири устойчивото си присъствие на международния пазар, "ВИП-37" ЕООД се нуждае от закупуване на иновативно оборудване, което да придаде добавена стойност към технологичния процес на производство и към произвежданата продукция. В тази връзка е намерението на кандидата да закупи планираното в рамките на проекта оборудване, което да допринесе за повишаване на неговата конкурентоспособност. В този смисъл изпълнението на проекта ще доведе до постигане на устойчиво развитие, тъй като предвижда въвеждане на технологични решения за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес водещи до намаляване консумацията на природни ресурси и оползотворяване на отпадните суровини. Стъпки за реализация на дейността: 1) Отговорен за изпълнение на дейността (месеци 1-12): Кандидата е пряко отговорен за изпълнението на дейността. 2) Провеждане на процедура за избор на изпълнител (месеци 1-5): Изборът на външен изпълнител за доставка на предвиденото оборудване за подобряване на производствения капацитет на дружеството, ще бъде извършен в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 от 01.07.2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти за безвъзмездна финансова помощ от ЕСИФ. Изпълнението ще премине през следните няколко етапа: А) Изготвяне и съгласуване с УО на График за провеждане на процедури за избор на изпълнители; Б) След одобрение на графика по т.А, ще бъде изготвена документация за провеждане на процедура "Избор с публична покана“ за определяне на изпълнител за закупуване и доставка на оборудването в рамките на проекта. Определянето на изпълнител ще се извърши съгласно чл.50, ал.1 от ЗУСЕСИФ "Избор с публична покана“, тъй като предвидената индикативна стойност без ДДС за доставката на оборудване (в т.ч. общия размер на безвъзмездната финансова помощ и съфинансирането от страна на кандидата) попада в разпоредбите на чл.50, ал.2, т.2; В) С оглед постигане на максимална прозрачност при провеждане на процедурата за определяне на изпълнител, изготвената документация ще бъде представена за осъществяване на предварителен контрол от страна на УО. Предварителен контрол ще бъде осъществяван през всички етапи от провеждането на процедурата: изготвяне на документацията за откриване на процедура, изготвяне на протокол от дейността на комисията за оценка и класиране на получените оферти и подписване на договор с избрания изпълнител преди сключването му; Г) Провеждане на процедурата „Избор с публична покана“ за закупуване и доставка на предвиденото оборудване. Документацията ще бъде публикувана в ИСУН 2020 и предоставена на УО за публикуване на Интернет страниците на ОПИК и ЕИПФЕС. Д) Оценка и класиране на постъпилите оферти. 3) Сключване на договор (месеци 6-7): Съгласно чл. 10 (1) от ПМС 160/2016 Бенефициентът ще сключи писмен договор за доставка с определения за изпълнител кандидат. 4) Доставка и инсталация на оборудването (месеци 8-12): След доставка, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването, бенефициентът подписва Приемо-предавателен протокол за доставка съгласно образец на Програмата. 282 130.00 281 950.00
Информиране и публичност: Дейността по информиране и публичност ще се реализира чрез изпълнение на следните мерки: изработване на постоянна табела (1 брой) и на информационни стикери (50 броя), в съответствие с изискванията съдържащи се в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Обосновка: С изпълнението на предвидените мерки по информиране и публичност (визуализация) ще се постигне информиране на широката общественост за източниците на финансиране, дейностите, целите и резултатите по проекта. Наред с това, с прилагането на подобни мерки Бенефициента ще изпълни задължението си да запознае обществеността с факта, че получената финансова подкрепа по настоящият проект е предоставено от ЕС (ЕФРР) чрез ОПИК в съответствие с Приложение XII „ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ ОТНОСНО ПОДКРЕПАТА ОТ ФОНДОВЕТЕ” от Регламент (ЕС) № 1303/2013. За целта се предвижда изработка на следните визуализиращи средства: 1. Изработване и поставяне на 1 брой постоянни табели – кандидата предвижда да постави постоянните табели на мястото на инвестиция - производствената база на дружеството в град Ардино, така че да служи за визуализиращо средство указващо получената по ОПИК и ЕФРР подкрепа. Табелата ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране, необходимите емблеми и лога, наименованието на проекта, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ, наименованието на бенефициента. Табелите ще бъдат изработени в съответствие с техническите характеристики приети от Европейската комисия. 2. Изработване и поставяне на 50 броя информационни стикера – стикерите ще бъдат поставени върху закупеното в рамките на проекта оборудване като кандидата е предвидил по 2 броя стикера за един актив. Стикерите ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране (ОПИК), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Стъпки за реализация на дейността: 1) Отговорен за изпълнение на дейността (месеци 11-12): Кандидатът е пряко отговорен за изпълнението на дейността. 2) Провеждане на процедура за избор на изпълнител (месец 11): Изборът на външен изпълнител за изпълнение на мерки по Информиране и публичност ще се проведе без процедура, съгласно изискванията за избор на изпълнители в съответствие с чл.50 на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 от 01.07.2016 г. в случаите, когато предвидената стойност за услуги е по-ниска от 30 000 лв без ДДС и указанията представени в Ръководство за изпълнение на ДБФП по ОПИК. С оглед гарантиране спазването на принципите за добро стопанско управление, определяне реалистичността на разходите и осигуряване на ефективност и ефикасност при разходване на средствата по ОПИК при определяне на изпълнител за дейността, кандидата ще събере минимум две оферти за изпълнение на услугата, след разглеждането на които ще направи обоснован избор за изпълнител на мерките предвидени в тази дейност. 3) Изпълнени мерки за публичност - поставена 1 брой постоянна табела и 50 броя стикери ( месец 12): Изпълнението на услугата ще бъде удостоверена с подписване на приемо-предавателен протокол за услуга съгласно образец на Програмата; 400.00 380.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).