Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 959 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

With the project: "Improving the management capacity into Alanni" the company will carry out implementation and certification of internationally recognized standard for quality management ISO 9001: 2008 and will be implemented and will be certified under ISO 14001: 2015 management
environment will implement an ERP system including module for waste management and will supply hardware for the normal functioning of the various modules of the ERP system.
Introduction and certification to an internationally recognized standard for quality management to release an ISO 9001: 2015 and the introduction and certification under ISO 14001: 2015 will allow the company to improve the quality of subjecting products and services comply with environmental requirements and standards, thereby meet the requirements of foreign customers, and will enable you to participate in a number of contracts for the preparation of aluminum and PVC windows, curtain walls and more. profiles and to participate in international competitions. It mainly applies to the participation of the company in orders abroad as foreign clients necessarily require the presence of
internationally recognized standard ensures that products and services will meet the necessary quality and the required environmentally friendly standards.

The introduction of workable ERP system including Module Waste Management - software system for managing business processes in real time will allow to increase the management capacity of the company, as the same will cover a whole management of the company as a consequence of which will take timely and quality management solutions.

After implementation and certification of ISO 9001 and ISO 14001 and the introduction of the ERP system, the activities of the company will be facilitated, improved and complemented by the possibility of making a larger volume of products (25% - 30% per annum) for which the company has acted numerous inquiries from customers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството и на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда.: Изпълнението на дейността включва следното: - Въвеждане на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството; - Въвеждане на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда; - Сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда; - Сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството. Изпълнението на дейността ще позволи за целите на изпълнението на проекта да бъде извършено въвеждане на международно признат стандарт SO 9001:2015 за управление на качеството и на международно признат стандарт за управление на околната среда ISO 14001:2015 и стандартизиране по стандарт ISO14001:2015 за управление на околната среда и сертифициране по стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството. С изпълнението на дейността ще бъде избрана консултантска организация за създаването на документирани правила за изпълнение и управление на дейностите във фирмата, с което да се гарантира правилното им изпълнение и ефективност на управлението им. По този начин ще се постигне съответствие с изискванията на приложимия стандарт за система за управление (ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството и ISO 14001 - Система за управление на околната среда). Въвеждането на системите ще подготви фирмата за сертификация което се явява финален етап на изграждането на системата, на който й се придава готовност да бъде демонстрирана пред орган за сертификация. След приключването на дейностите по въвеждане на документи за Стандартизирана система за управление (за ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството и ISO 14001 - Система за управление на околната среда), ще се подаде заявка за сертификация на ISO 14001:2015 и сертификация на ISO 9001:2015 до предварително избрания орган за сертификация, който ще изпрати одиторски екип да провери и оцени дали въведените Стандартизирани системи за управление съответстват на изискванията на стандартите. След положителен доклад от одита, органът за сертификация ще вземе решение по сертификацията и ще издаде сертификати. Сертификатите са официален документ, издаден от Орган за сертификация. Сертификатите са доказателство, че фирмата (организацията) е въвела и има реално работеща Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството и Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 14001:2015 за управление на околната среда. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнители (1-2 месец) 3. Подписване на договори за въвеждане на ISO 9001:2015 за управление на качеството и ISO 14001:2015 за управление на околната среда с избран изпълнител (2 месец) 4. Въвеждане на международно признат стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството и ISO 14001:2015 за управление на околната среда (2-9 месец) 5. Провеждане на процедура по избор на изпълнител за сертифициране на ISO 14001:2015 и сертифициране на ISO 9001:2015 (9 месец) 6. Подписване на договор за оценка и сертификация по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 и за оценка и сертификация по международно признат стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда с избран изпълнител (10 месец) 7. Оценка и сертификация по международно признат стандарт за ISO 14001:2015 и ISO 9001:2015 (10-12 месец) 8. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец) 10 000.00 8 000.00
Въвеждане на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността: Изпълнението на дейността включва следното: Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията. Проектът включва дейности за въвеждане на ERP системи, включващи модули за управление на отпадъците от дейността. С изпълнението на дейността ще бъде разработен по проекта следния ДНМА: 1. Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността - 1 бр. (с неограничен брой лицензни права). ERP системата ще е с Интернет-базиран интерфейс, без необходимост за инсталиране на специални приложения върху отделните работни станции. Системата ще бъде съставена от следните модули и компоненти: - Модул за управление на потребители: регистрация, активиране и деактивиране на потребители, справки за активността на отделните потребители. - Модул за управление на проекти. Дефиниране на проекти и задачи по тях на базата на йерархична организация на информацията. Справка за текущото състояние на отделните проекти, както и цялостното развитие на даден проект. Модулът ще да бъде гъвкав по отношение на използваната методология за управление на проектите. - Модул за управление на файлове. Проследяване историята на промените на даден файл (потребители, дейности и т.н.). Възможност за неограничено възстановяване на предишно състояние, ще има връзка с модула за проекти. - Модул за управление на отпадъците от дейността, включващ планиране, бюджетиране и управление на производствените отпадъци. Управлението на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността ще се осъществява от настолни и преносими компютри , които не се предвижда да бъде придобит и въведен в експлоатация с настоящия проект. Системата ще бъде инсталирана на налични в предприятието сървъри. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител с публична покана (1-4 месец) 3. Подписване на договор за разработване на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността с избран изпълнител (4 месец) 4. Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността (4-18 месец) 5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец) 540 000.00 540 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).