Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The successful implementation of the project satisfies the need to provide support to start-ups in order to have positive effects in terms of their sustainable development, job creation and stability, and growth through the realization and supply of a competitive product resulting from an entrepreneurial idea. Angelova Driving Academy EOOD is the representative of the target group of the procedure, as the implementation of the project is related to the construction of infrastructure for the realization of an entrepreneurial idea, named "Road Safety" e-book falling within one of the thematic areas of ISSS - New Technologies in Creative and Recreational Industries - Cultural and Creative Industries - Publishing.

Through the implementation of the project, the company incorporates its strategy for creating a sustainable infrastructure for development of competitive advantages based on an entrepreneurial idea. The realization of a modern and new entrepreneurial product, results in creating a sustainable, social and ecological business.

The expected results from the implementation of the project contribute to achieving a positive impact on the sustainability of start-ups such as Angelova Driving Academies EOOD, inclusively by creating and ensuring stability and job sustainability and achieving growth through the realization of the entrepreneurial idea on the market.

The results are achieved by:
1) Creating conditions for sustainable realization and distribution of an entrepreneurial idea.
2) Ensuring the successful implementation of a viable and economically sustainable and applicable product.
3) Launching a product with high added value, through social integration opportunities and optimizing end-user costs.
4) Launching an environmental product with a direct focus on sustainable reduction of environmental impact and more efficient use of resources.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал и работно помещение; закупуване на: ДМА, ДНА, консумативи и материали; получаване на услугите: разработване на производствена технология за интерактивна електронна книга, пазарен анализ за налагане на предприемаческия продукт и разработване на уеб страница): Основната цел на дейността е създаване на условия в Дружеството за реализиране на предприемаческата идея, а именно интерактивна електронна книга „Безопасни на пътя” за самообучение на водачи на пътни превозни средства и уязвими участници в движението чрез: наемане на квалифициран персонал, наем на работно помещение, доставка на закупуване на: ДМА, ДНА, консумативи и материали; получаване на услугите: разработване на производствена технология за интерактивна електронна книга, пазарен анализ за налагане на предприемаческия продукт и разработване на уеб страница, които гарантират внедряването на пазара на жизнеспособен и икономически приложим продукт. За изпълнението на дейността се предвиждат следните етапи: Д1-Е1. Наемане на квалифициран персонал за 18 месеца–3 бр., необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея, като с всички планирани лица се сключва трудов договор за съответната длъжност, почасова заетост и период на заетост. Д1-Е2. Наемане на работни помещения за 18 месеца за изпълнение на проекта. Д1-Е3. Доставка на ДМА - За постигане на целите на дейността е необходимо да бъдат закупени и внедрени: Преносима компютърна конфигурация–3 бр.; Комуникационен сървър-1 брой; Мобилно смарт устройство-1 брой и Мултифункционален принтер-1 брой. Предвиденото за закупуване оборудване е за изграждане на информационната инфраструктура, като осигурява възможност за извършването на зад. 1.6.3. от Е7 Д1-Е4. Доставка на ДНА-За постигане на целите на дейността е необходимо да бъде разработени и внедрени: Онлайн интерактивна апликация „Безопасни на пътя”-1 бр.; Допълнение (Add-on) на интерактивна апликация-за работа с операционна система 1-ви тип-1 бр. и Допълнение (Add-on) на интерактивна апликация-за работа с операционна система 2-ри тип-1 бр. Предвидените за доставка ДНА са свързани с създаването на онлайн апликацията за деца, като осигуряват възможност за извършването на зад.1.6.5 от Е7 Д1-Е5. Доставка на консумативи и материали-За целите на дейността е необходимо да бъдат закупени и доставени следните материали и консумативи за реализиране на идеята в частта на зад. 1.6.4. Създаване на съставни части, вкл. Консуматив за принтер (тонер)-18 броя и Харти -кашон 2500 листа-18 броя. Д1-Е6. Получаване на външни услуги: Разработване на производствена технология за интерактивна електронна книга-1 бр., Изработване на пазарен анализ за налагане на предприемаческия продукт-1 брой и Разработване на уеб страница-1 бр. Осигуряването на предвидените външни услуги обезпечава създаването на необходимата инфраструктура за реализирането на пазара на предприемаческата идея, вкл. изпълнение на зад. 1.6.2; 1.6.5; 1.6.7 Д1-Е7: Реализиране на предприемаческата идея Зад. 1.6.1.Създаване на съдържание на книгата - анализ и подбор на пътнотранспортните ситуации, които да бъдат включени в книгата, както и избор на най-подходящия метод за представянето и онагледяването им. Зад.1.6.2.Дизайн и технология за изработване на интерактивната книга - изготвяне на максимално удобни за потребителя характеристики, и изработване на уеб-страница за продукта. Зад.1.6.3. Създаване на инфраструктура, чрез внедряване на закупените ДМА и ДНА. Зад. 1.6.4. Създаване на съставни части - интерактивна електронна книга „Безопасни на пътя” за самообучение на водачи на МПС и всички участници в движението. Зад. 1.6.5.Разработване на апликацията - задаване функционална спецификация от екипа и разработване на апликацията от външен изпълнител; Зад. 1.6.6.Тестване и интегриране на електронната книга и апликацията към нея. Тестват се в реални условия приложението и функционалността на продукта, като обект на тестовете е и лесното използване и бързината, с която се предоставя информация на потребителите. Зад. 1.6.7. Завършване и излизане на пазара на готовия продукт - интерактивна електронна книга „Безопасни на пътя” – изцяло подготвен продукт за внедряване на пазара, вкл. проведено проучване за възможностите за налагане на пазара външен изпълнител. 248 017.00 242 054.38
Визуализация по проекта (ще бъде изпълнена чрез поставяне на информационни табели - 2 бр., информационни стикери – 6 бр. и информационно видео-представяне - 1 бр.): Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване публичност и на визуализация на проекта. Описание на дейността: Дейността се изпълнява в рамките на целия проект с оглед осигуряване на публичност и визуализация на подкрепените по проекта дейности. Дейността се изпълнява съгласно изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“, вследствие на което се осигурява успешната реализация на проекта. В изпълнението на целия проект бенефициента поема отговорност при всички мерки за информация и комуникация изрично да указва съфинансирането на фондовете на ЕС, чрез поставяне на: 1) Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение прието от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския Съюз; 2) Упоменаване на фонда или фондовете, който оказват подкрепа по проекта; 3) Общото лого за програмния период 2014-2020 в съответствие с графините изисквания и правила за визуална идентичност; Стъпките за реализация на дейността се изпълняват в следната последователност: 1. Сформиране на екип за организация и управление на проекта. ( 1 месец) 2. Подготовка на документация за провеждане на процедура (от 1 до 2 месец). 3. Провеждане на процедура за избор на изпълнител (3 месец). 4. Договаряне с избраните изпълнители ( 4 месец). 5. Визуализация (През целия проект). 1 980.00 1 898.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).