Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The overall objective of the project is to improve the working environment of „Bunex“ Ltd., by providing good and safe working conditions. It is focused on addressing and solving the needs and problems of the company's employees in connection with: providing mobility; introduction of a system for human resources development, flexible forms of employment and improving the organization of labor in the enterprise to increase productivity and protect the environment; providing leisure and sport premises, equipment, PPE.
The specific objectives of the project are as follows:
1. Providing transportation of 4 employees of „Bunex“ Ltd. to the workplace - for a period of 12 months.
2. To develop, adapt and implement a system to develop human resources, model to extend the working life of older employees and innovative model for the organization of labor in the enterprise, aimed at increasing productivity and environmental protection. 3. To provide a safe and healthy working conditions, improve work and health status of employees.
4. To provide social benefits for workers by renovation and equipment of leisure and dining premises.

The following activities are envisaged to meet the project objectives:
1. Provision of transport for the  4 employees of „Bunex“ Ltd. to the workplace for a period of 12 months. 
2. Development, adaptation and introduction of a system to develop human resources, model to extend the working life of older employees and innovative model for the organization of labor in the enterprise, aimed at increasing productivity and environmental protection.
3. Providing a safe and healthy working conditions, improvement of the professional and health status of employees.
4. Providing benefits for workers by renovation and equipment of leisure and  dining premises.
5. Activities for information and publicity in accordance with the guidelines and instructions of the Managing Authority.
6. Activities for the organization and management of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси, модел за удължаване на професионалния живот на по-възрастните служители и иновативен модел за организация на труда в предприятието, насочен към повишаване на производителността и опазване на околната среда.: Целите на дейността са следните: - оптимизиране, подобряване и улесняване управлението на човешките ресурси, - подобряване вътрешната контролна среда чрез въвеждане на система за оценка и мониторинг на трудовите резултати и натовареността на служителите - подобряване прозрачността при атестирането на служителите и въвеждане на обективни критерии и справедлива система за тяхното кариерно развитие, основана на постигнатите резултати, отдадеността и приноса в компанията - оптимизиране мотивационното управление на служителите и развитие на техния потенциал - удължаване професионалния живот на по-възрастните служители чрез осигуряване на гъвкаво работно време, възможности за съчетаване на служебните и личните ангажименти и оптимално време за почивка, съобразено с техния здравен статус - повишаване производителността и стимулиране опазването на околната среда чрез оптимизиране на организацията на труда Дейността предвижда разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в предприятието, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот на служителите и по-дългото оставане в заетостта на по-възрастните служители. Дейността също така включва и разработване на модел за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години) и изготвяне на иновативен модел за организация на труда в предприятието, насочен към повишаване на производителността и опазване на околната среда. За целта ще бъдат изготвени минимални изисквания към външните консултантски фирми, които ще изготвят горепосочените система и модели. Системата за развитие на човешките ресурси ще представлява софтуерен продукт, който ще покрива целия управленски цикъл, свързан с набирането, оценката и развитието на персонала в организацията. Системата управлява процесите по подбор, назначение, администриране, отсъствия, оценка, обучение, развитие и допълнителни стимули. Системата позволява проследяването на тяхната взаимовръзка, оперативен достъп и анализ на цялата информация. В рамките на тази дейност се предвижда разработване на Модел за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години). Той ще се основава на анализ на натовареността на по-възрастните служители, изследване на техните потребности, включително нуждите от по-гъвкаво работно време, лични и семейни ангажименти, здравен статус, възможностите за съчетаване на работните ангажименти с личните и семейни ангажименти, анкети и обратна връзка от по-възрастните служители и мениджмънта на предприятието. Иновативният модел за организация на труда в предприятието, който се предвижда да бъде изготвен, ще анализира съществуващата организационна структура, персонала на фирмата, изпълняваните функции и дейности на персонала, целите, задачите и приоритетите на фирмата, системите за управление и контрол, взаимоотношенията с външни клиенти и доставчици, въздействието върху околната среда в резултат на дейностите и операциите на фирмата. В следствие на извършения анализ, външна консултантска фирма ще разработи иновативен модел за подобряване на организация на труда в предприятието, насочен към повишаване на производителността и опазване на околната среда. При разработването на модела ще бъде получена обратна връзка от мениджмънта на фирмата и ще бъдат направени интервюта с ключов персонал с цел намиране най-добрите решения за оптимизиране на организацията на труда в предприятието и намаляване на въздействието върху околната среда (чрез икономии на потребление на ток и други). Етапите за изпълнение на дейността са следните: - Определяне на изискванията към външните изпълнители. - Избиране на външни изпълнители. - Сключване на договори с външни изпълнители. 17 500.00 2 450.00
Осигуряване на организиран транспорт от работодателя на 4 служители на „Бунекс“ ЕООД до и от работното място за период от 12 месеца: Целта на дейността е постигането на по-добро съвместяване на професионалния и личния живот на служителите и подобряване на тяхната мобилност, както и повишаване на равнопоставеността на тези, които живеят в други населени места. С цел оптимизиране на транспорта се предвижда да бъде следвана определена транспортна схема, която да гарантира пълноценно участие на целевата група в обществото и правото на достоен труд. Организирания транспорт ще позволи на целевата група да използват по-пълноценно свободното си време и ще гарантира устойчивостта на трудовата заетост и намаляване на текучеството на служителите, на които им се налага да пътуват от други населени места. Дейността предвижда да се осигури транспорт на 4 служители на “Бунекс“ ЕООД до и от работното място – производствения цех на предприятието, находящ се в гр. Казанлък, ул"Козлодуй" – индустриална зона, за период от 12 месеца. Производственият цех на предприятието се намира в индустриалната зона на гр. Казанлък. Предвид своето разположение, повечето служители, които живеят извън рамките на града, изпитват затруднения при организиране на придвижването си до работното си място . Обезпечаването на организиран транспорт като услуга, осигурена от работодателя, позволява ясно и своевременно планиране на работния процес в предприятието с цел минимизиране на закъсненията и последователен работен процес. То е също така и предпоставка за намаляване на транспортните разходи на служителите и минимизирането на текучеството, породено от неудобствата, свързани с отдалечеността до работното място. Описание на транспортната схема: Организиран транспорт ще бъде осигурен за 4 от служителите на „Бунекс“ ЕООД, които живеят в населени места, извън гр. Казанлък, където се намира работното им място. За осигуряването на транспорта на служителите ще бъдат използвани услугите на лицензиран превозвач. В производствения цех на „Бунекс“ ЕООД се работи на редовна смяна от 6,30 ч. до 15,30 ч. Дейността ще се изпълнява в рамките на 4 маршрута. Маршрут 1: с. Скобелево – гр. Казанлък- 6 дни в седмицата 1 служител ще пътува в 5,40 ч. от с. Скобелево до производствения цех в гр. Казанлък на 28 км. разстояние. Служителят се прибира по обратния маршрут в 15,50ч.(28км.) Общо разстояние в двете посоки: 56 км. 2. маршрут с. Кънчево- Казанлък- 6 дни в седмицата 1 служител ще пътува в 6,00 ч. от с. Кънчево до производствения цех в Казанлък на 13 км разстояние. Служителят се прибира по обратния маршрут в 15,50 ч. след края на работния ден.(13км.) Общо разстояние в двете посоки: 26 км. 3. маршрут с. Копринка- Казанлък- 6 дни в седмицата 1 служител ще пътува в 6,00 ч.от с. Копринка до цех в Казанлък на 5 км разстояние. Служителят се прибира по обратния маршрут в 15,50ч.(5км.) Общо разстояние в двете посоки: 10 км. 4. маршрут с. Овошник до цех Казанлък- 6 дни в седмицата 1 служител ще пътува в 7,00ч.от дома си в с.Овошник до цех в Казанлък на 5 км разстояние, прибира се по обратния маршрут в 12,00ч. (5км.) Общо разстояние в двете посоки: 10 км. За един ден се изминават общо 102 км. Прогнозната стойност на договора с лицензирания превозвач с предмет: „Осигуряване на организиран транспорт на 4-те служители на „Бунекс“ ЕООД до и от работното място – производствения цех на предприятието, находящ се в гр. Казанлък, ул"Козлодуй" – индустриална зона, за период от 12 месеца“ е 14 790,00 лв. без ДДС. (едно МПС х 102 км на ден х 0,5 лв. на км. х 290 работни дни за 12 месеца = 14 790 лв.). Работните дни за 2017 г при 6-дневна работна седмица са 290. Етапите за изпълнение на дейността са следните: - Определяне на изискванията към лицензиран превозвач и разработване на проект на договор с лицензиран превозвач. - Избиране на лицензиран превозвач. - Сключване на договор с лицензиран превозвач. 14 790.00 11 104.97
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите.: Целта на дейността е да се осигурят безопасни и здравословни условия на труд чрез оборудване на служителите с лични предпазни средства (ЛПС) и защита от допир до горещи повърхности и зони и студени зони в производствения цех на фирмата чрез изолиране им с преграждащи екрани. С цел защита от допир до горещи повърхности и зони и студени зони в производствения цех на фирмата се предвижда, както следва: - Преграждане на зони с висока температура- зони за пекарни съоръжения-1бр - Преграждане на зони с ниска температура - зони за хладилни инсталации -1бр. - Преграждане на неoтопляема складова зона от oтопляема производствена зона -1бр. След проведена оценка на извършените до момента дейности за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, в това число вътрешно-нормативни документи по ЗБУТ, инструктаж и обучение на работещите, и вземайки под внимание факторите на работната среда и условията на труд, се предприемат мерки за предотвратяване, намаляване и ограничаване на рисковете при работа чрез извършен анализ на състоянието на ЛПС, които са осигурени и ползвани до момента. С цел предпазване от трудов травматизъм и защита здравето на служителите е необходимо подмяна на съществуващите ЛПС ( които са закупени преди повече от 2 години и са пределно износени) с нови ЛПС. Дейността предвижда закупуване на следните ЛПС: - Ръкавици топлоизолационни за пекари: 4 бр. - Предпазни ръкавици – текстилни: 7 бр. - Предпазни ръкавици – гумени: 7 бр. - Престилки – текстилни: 7 бр. - Шапки за глава – текстилни: 7 бр. - Очила за шофиране: 1 бр. - Мрежи за коса: 7 бр. - Подвижни ортопедични стелки: 7 бр. - Панталон – текстилен: 7 бр. - Работни обувки: 7 бр. - Работна дреха – горна – текстилна: 7 бр. - Топла дреха/яке (шофьор и пакетировач): 2 бр. - Очила за работа с видеодисплей: 1 бр. - Прахозащитна маска: 4 бр. - Гумени ботуши: 3 бр. - Санитарни обувки: 3 бр. Етапите за изпълнение на дейността са следните: - Определяне на изискванията към външния изпълнител. - Избиране на външен изпълнител. - Сключване на договор с външен изпълнител. 4 654.47 4 609.46
Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията, спортни съоръжения и др. : Дейността предвижда ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятието и доставка на спортни съоръжения. Целта на обособеното място за хранене е да се създадат условия на служителите близки до тези на домашния уют чрез удобна и обзаведена кухня. Поради липсата на подходящи в близост места за хранене и поради необходимостта от вместване в рамките на времето определено за обедна почивка, обособяването на място за хранене ще подобри значително условията за труд и социални придобивки на служителите (работниците). По този начин те ще имат възможност да си носят храна от вкъщи и/или да ползват услугите на фирми доставчици на храна и да се хранят в нормална, естествена и здравословна среда при осигурени удобства като кухненско оборудване и посуда. Необходимостта от обособяването на помещение за отдих, хранене и почивка е предопределено от факта, че във фирмата не е обособено такова помещение. В рамките на дейността се предвижда ремонт и оборудване на място за отдих и хранене в производствения цех на предприятието, който се намира в гр. Казанлък, ул. "Козлодуй"- индустриална зона и доставка на спортни съоръжения. Помещението е с квадратура 65 m2 и се помещава в сградата, в която е цеха за производство и е собственост на "Бунекс" ЕООД. Към момента помещението не е било използвано. Дейността предвижда ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятието и доставка на спортни съоръжения. Ремонтът на мястото за отдих ще включва: подова замазка; климатик; фина шпакловка - тавани и стени; полагане на латексова боя; шпакловка; грунд; латексова боя. Оборудването на мястото за отдих ще включва: дивани, обособен кухненски кът с шкафове, маса и столове, микровълнова печка, кафе машина, хладилник, бойлер, електрическа кана, тостер, телевизор, кухненска посуда /чинии, вилици, лъжици, ножове, дъска за рязане на хляб, кошчета за разделно събиране на боклука. В рамките на дейността се предвижда доставка на велоарометър и тенис на маса като спортни съоръжения, до които ще имат достъп всички служители на фирмата. Стационарното колело (велоергометър) е най-удобният и изискващ най-малко усилия при експлоатация уред, подходящ за хора с разширени вени, заболявания на сърдечносъдовата система, болки в кръста, гърба и врата както и нарушено равновесие. Поради естеството на работа в сектора на хлебопроизводство и закуски, служителите се нуждаят от уред който да не натоварва тяхната мускулатура и в същото време да намалява нивото на стрес и натоварване на определени зони. Такова решение е подсигуряването на различна двигателна активност, която велоергометъра осигурява позволявайки на кръвта да циркулира лесно и да отдалечава настъпването на умората. Един спортовете, който е свързан с редица здравословни ползи както за тялото, така и за психиката е тениса на маса, практикуващ се от хора от всички възрасти. Общи ползи за здравето от играта на тенис на маса са, че намалява риска от сърдечносъдови заболявания и хипертония, подобрява координацията на тялото и гъвкавостта, помага за увеличаване на концентрацията и намалява психическото напрежение и стреса. Етапите за изпълнение на дейността са следните: - Определяне на изискванията към външния изпълнител. - Избиране на външен изпълнител. - Сключване на договор с външен изпълнител. 16 570.35 16 520.00
Дейности по информиране и публичност: Дейността предвижда изпълнение на следните мерки за информираност и публичност по проекта в съответствие с изискванията в Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” : - Организиране на откриваща и закриваща конференция по проекта. - Създаване и поддържане на профил на проекта във Facebook - Изготвяне на информационна табела по проекта - Изготвяне на 100 бр. брошури по проекта - Изготвяне на стикери за закупеното оборудване по проекта Етапите за изпълнение на дейността са следните: - Определяне на изискванията към външния изпълнител. - Избиране на външен изпълнител. - Сключване на договор с външен изпълнител. 1 070.30 970.00
Дейности за организация и управление на проекта: Дейността предвижда осигуряването на възнаграждение на Ръководителя на проекта и избиране и сключване на договор с външен изпълнител /физическо или юридическо лице/ с необходимия опит и компетенции в управлението, и/или контрола на европейски проекти, който да подпомага бенефициента при управлението и отчитането на дейностите по проекта. Предметът на договора с външния изпълнител ще включва: - Изготвяне на вътрешни правила за управление и отчитане на дейностите по проекта. - Консултиране на бенефициента при счетоводното отчитане на дейностите и стопанските операции по проекта в съответствие с изискванията на Управляващия орган по програмата. - Изготвяне на проекти на договори с външни изпълнители. - Изготвяне на искания за плащане по проекта в съответствие с изискванията на Управляващия орган по програмата. - Подпомагане на бенефициента при приемането и работата на външните изпълнители по проекта. - Подпомагане на бенефициента при изпълнението на изискванията на Управляващия орган за осигуряване на информация и публичност по проекта. - Изготвяне на доклади и отчети по проекта в съответствие с изискванията на Управляващия орган по програмата. Етапите за изпълнение на дейността са следните: - Определяне на изискванията към външния изпълнител. - Избиране на външен изпълнител. - Сключване на договор с външен изпълнител. 5 458.51 3 920.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).