Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 600 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Alachov LTD operates in the village of Ujurukovo Municipality of Yakoruda. The company is doing business in the field of retail trade with food products in a commercial site Grocery Store.The grocery store is located in the center of the village, nearby the only school.Although sales revenues are not high, the nature of the goods, which are  from daily necessary, as well as social and economic characteristics of the region determine the relatively constant level of revenues and guaranteed sustainable viability of economic activity.The concept of management of the company for future business development is an  expansion on the activities by increasing the volume and range of goods throgh expanson of the commersial area and formation of addtional premises for sales. Staff  costs represent a significant element in the formation prime costs per unit  and the opportunities provided  by the present Grant scheme is   a stimulus  for the employer to create new jobs, which will create preconditions  for developing and increasing the economic activity of the company.The present project proposal is aimed to opening new jobs through hiring for 12 months of 6 (six) unemployed and/or inactive persons from the most vulnerable group of the labor market- disabled persons at the age between 30 and 50 years and with low level of education, young people up to 29 years old and persons over 54 years old.In order to provide labor conditions the following goods will be supplied: work clothing and fixed assets: a grocery refrigeration showcase, a mini-bus, video system and a computer system for recording the sales in the shop.Other main activities under the project are Organization and management and activities for information and publicity. All activities are eligible under the Scheme and in compliance in time and in interconnection. The costs  calculated for their implementation are real and within eligible values.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца. : Кандидат-бенефициентът залага в проектното си предложение разкриване на 6 /шест/ нови работни места. За тях ще се търсят хора от най-уязвимите социални групи: лица с увреждания, младежи до 29 години , лица над 54 години. Дейността ще стартира от началото на третия проектен месец. Преди това ще бъдат идентифицирани лицата, подходящи за заемане на одобрените длъжности. Във фирмата към момента работят 4/ четири/ лица, на длъжности : продавачи на хранителни стоки -2 бр, шофьор и хигиенист. В проектното предложение се кандидатства за : касиер-1бр., консултант продавачи- 1 бр., шофьор 1 бр., складови работници-2 бр.и охрана на обекта-1бр. Тази необходимост е продиктувана от идеята за разширяване на обекта с още едно помещение, разнообразяване асортимента от стоки с такива от нехранителен характер, разширяване и осигуряване на по- качествени услуги, преминаване на двусменен режим на работа и необходимостта от сигурност срещу посегателства. Шофьорът ще бъде и снабдител на обектите. Лицата ще бъдат наети, след обсъждане с екипа по проекта и управителя, както и след събеседване с идентифицираните от целевата група. С всички наети ще бъдат сключени трудови договори при спазване изискванията на Кодекса на труда. Заплатите ще бъдат в рамките на минималния осигурителен доход за съответната длъжност. Ще бъдат планирани средства и за осигуровки за сметка на работодателя. Работниците ще имат право на платен годишен отпуск . Преди стартиране на трудовия процес всички ще бъдат инструктирани за спазване изискванията за охрана на труда и задължителните хигиенни норми на работното място. Първоначално ново наетите ще бъдат обучавани от съществуващия персонал за съответната длъжност. На работниците ще бъде осигурено работно облекло и предпазни средства, където се налага. 41 933.03 40 790.29
Закупуване на работно облекло, оборудване и обзавеждане. : Дейността е съпътстваща на наемане на нови работници и е част от бюджета на проекта. Всички разходи са без ДДС, тъй като фирмата е регистрирана по ЗДДС. С наемането на нови работници, работодателят е длъжен да им осигури подходящи условия на труд. Разширяване обема на работа на предприятието изисква не само допълнителен човешки ресурс, но и съответните инвестиции в дълготрайни активи и нематериални активи. Разкриване на нови работни места е в резултат от дългосрочните цели на предприятието за увеличаване обема на продажбите, за което е необходимо извършване на инвестиционни разходи. Спецификата на основната дейност на фирмата, а именно търговия на дребно с хранителни стоки изисква ежедневно извършване на доставки и условия за съхранение и предлагане на стоките съгласно изискванията на националното законодателство за продажба на хранителни стоки. С цел качество и срочност на хранителните стоки се предвижда закупуване на хладилна витрина. Тя ще бъде обслужвана от консултант-продавача и складовия работник. Пред вид нарастване обема на стоките, предназначени за продажба и за по-голяма прегледност на складовите наличности, както и повишаване качеството на услугите от е необходима ПОС система за регистриране на продажбите който ще осигурява бързина и ефективност при продажбите, както и проследяване на стоковите запаси. С разширяване на обема на търговската дейност се налага по-редовно снабдяване на обектите, а така също в повечето случаи много пресни стоки. За това се налага закупуване на ново транспортно средство, което да гарантира снабдяване на стоки в обекта според пазарното търсене. Не без значение е сигурността на работещите и на стоковите наличности и оборудване. За това се предвижда и охрана на обекта - жива и камери за наблюдение. Това е гаранция от набези и посегателства, които са често срещано явление в малките населени места. Тази дейност ще бъде изпълнявана прецизно, като всички доставки ще останат на разположение на фирмата и ще бъдат използвани по предназначение. 19 439.00 19 379.67
Информираност и публичност. : Целта на тази дейност е да информира населението за възможностите, които предоставя Програмата и схемата за подпомагане процеса на намаляване на безработицата, подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места и особено важно - наемане на безработни и неактивни от най-уязвимите социални групи. Дейността ще стартира през първия проектен месец, след подписване на Договора за БФП. С публикация в местен или регионален вестник жителите на община Якоруда ще бъдат информирани за одобрения проект, неговите цели и резултатите, които се очакват. Това ще бъде и начин за набиране на кандидати за работа от групите, които ще бъдат посочени. През третия месец ще бъде изготвена и поставена на обекта информационна табела за изпълнявания проект. През следващите два месеца ще бъдат изготвени брошури с по- подробни данни за ОП "РЧР", схемата "Ново работно място 2015" и заложените дейности в проекта.Ще има снимков материал с наетите работници, доставеното оборудване и условията при които работят ново наетите. В края на проекта ще бъде направена още една публикация с постигнатите резултати и изпълнените индикатори. Оборудвано ще бъде обозначено със стикери,информиращи за Програмата и проекта.При изготвянето на информационните материали ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. 650.00 650.00
Организация и управление на проекта. : Екипът за управление е важен фактор за изпълнение на проекта. Това обуславя и необходимостта за ангажиране на квалифицирани специалисти с добър опит по изпълнение на проекти. В екипа по управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие двама служители - ръководител и счетоводител. Основната задача на екипа е. да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Договарящия орган. В изпълнение на календарния план-график, който ще бъде подготвен още в началото на проекта, ще се провеждат работни срещи всеки месец, а когато се налага и по- често, за отразяване на напредъка и при необходимост ще се предприемат мерки за бързо решаване на възникналите проблеми. Всички предвидени дейности, произтичащи от договора с ДО ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансово-счетоводна документация и ще следи за спазване на всички изисквания на Програмата по счетоводното отчитане. Настолна книга на екипа ще бъде "Ръководството на бенефициента" за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 Екипът ще води редовна кореспонденция с УО и ще следи за правилното изпълнение на поръчките от избраните изпълнители. Ще извършва мониторинг върху работата на наетите лица, свързано с тяхното присъствие, заплащане, използване на работното облекло по предназначение, както и обслужване на доставеното оборудване. При констатиране на нередности ще провежда срещи с работодателя и ще изисква отстраняване на пропуските. Дейността по организация и управление гарантира, че проекта ще се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане. 5 011.09 4 553.98

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).