Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project aims to improve the quality of life in the Municipality of Strelcha by promoting social inclusion and integration of disadvantaged and special needs groups, into society focusing on the needs and needs of the "individual".The project provides the life of the elderly and dis to be independent and decent, by improving access to and quality of social services. This will also help to provide comprehensive support to the families that  provide care for the disabled and the elderly people now.
The project provides for services to be provided within 12 months and cover 33 persons with disabilities and persons over 65 in the impossibility of self-service to social inclusion servicet. 33 people will be selected to provide day-to-day care for the target group users in their home environment. The integrated services complex will be provided after individual assessments of individual needs and horizontal principles of equal opportunities and non-discrimination, gender equality will be respected. Leading principles in the implementation of the activities will be to place the needs and needs of the "individual" in the "center" and to provide integrated access to social services, according to the specific needs of the disadvantaged person, given its individual assessment. Actious of information and publicity  will be taken projects according to the requirements for implementing the information and communication rules 2014-2020. An information campaign for the presentation of local social services will be implemented under the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Екип за управление на проекта: Предвидената дейност цели гарантиране на качествено техническо и финансово управление и изпълнение на проекта и постигане на предвидените цели. В рамките на дейността ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от: Ръководител - 1бр., координатор - 1бр.,, счетоводител - 1бр. Дейността ще стартира от първия месец по проекта с определяне задълженията на експертите от екипа за управление, подготовка и подписване на договори. Разпределението на задълженията на екипа за управление се фиксира както следва: Ръководител - Ръководи изпълнението на дейностите по проекта - организира, разпределя, наблюдава и контролира работата на екипа. Отговоря за спазването на графика за изпълнение на проекта.Осигурява връзка с държавни институции, организации, външни и др, които имат отношениекъм изпълнението на проекта. Изготвя периодични, междинни и окончателен технически отчет за напредъка на проекта. Осъществува контрол и наблюдение на всички участници в проекта и одобрява месечните отчети на екипа за управление на проекта.Организира работни срещи на Екипа за управление. Контролира изпълнението на графика на дейностите и бюджета на проекта. Координатор - Организира подготовката и изпълнението на дейностите по проекта. Осигурява методическа и административна подкрепа на ръководителя на прокта за: организиране и провеждане на обучения, отчитане на прокта и др. Осъществява вътрешен мониториг на дейностите. Работи под прякото ръководство на на ръководитела на проекта. Счетоводител - Изпълнява финансовата и счетоводна дейност по проекта: оформя счетоводни операции и изготвя финансовите отчети; подпомага екипа при отчитане на проектните дейности; следи за провилното разходване на средствата, в рамките на проектния бюджет. Работи под прякото ръководство на ръководителя на проекта. Счетоводителят на проекта е пряко отговорен за правилното осчетоводяване на разходите и ежемесечно информира останалите членове от екипа за тях. 0.00 18 050.39
Кандидатстване, подбор, назначаване и обучение на персонала: С тази дейност се цели да се подберат мотивирани лица в трудоспособна възраст, подходящи за предоставяне на почасови услуги в домашна среда. Това ще е персонала, на който ще се осигури възможност да придобие оснодни теоритични познания, необходими за работа с хора увреждания и с хора над 65г. в невъзможност за самообслужване. Специфичните цели в тази дейност са две: 1.Да се проведе ясна и ефективна процедура за подбор и договаряне с кандидатите за персонал, извършващ услуги по домовете; 2. Да се наеме подходящ персонал, който да се обучи да извършва качествени услуги по домовете в отговор на нуждите на потребителите; 3.Обучение на персонала за предоставяне на услугите(само за тази част от персонала, която не е преминала подобно обучение). В началото на проекта, от първия до третия месец от стартирането му ще започне подготовката и изпълнението на тази дейност. Предвижда се да се подберат мотивирани лица в трудоспособна възраст, подходящи за изпълниение на почасови услуги в домашна среда. Това ще е персоналът, на който ще се осигури възможност да придобие основни теоритечни познания, необходими за работа с хора с увреждания и с хора над 65г. в невъзможност за самообслужване, както и да повишават уменията за качествено и ефективно справяне с работа на индивидуално ниво. Планирано е и надграждане на знания и умения на персонала, които ще се включат в поддържащо обучение. Подборът и наемането на персонал на трудов договор, предоставящ услуги в домашна среда, ще се осъществи чрез провеждане на една процедура за подбор и договаряне с кандидатите за персонал, извършващ услуги по домовете, отговарящ на нуждите на потребителите. 0.00 0.00
Кандидатстване, оценка, подбор и класиране на кандидат - потребителите: Тази дейност включва подаване на заявления, оценка и класиране на кандидат потребителите на услугите в домашна среда. За ползване на социални услуги в догашна среда ще могат да кандидатстват: - Лица с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужването, които поради причини от здравословен характер са поставени в социална изолация, живущи на територията на община Стрелча; - Възрастни хора над 65год. с ограничения или с невъзможност за самообслужване, поради причини от раазличен характер, живущи на територията на община Стрелча.. Тази дейност включва подаване на заявления, оценка и класиране на кандидат - потребителите на услуги в домашна среда, които живеят на територията на община Стрелча. Екипът за управление и организация ще изработи предварително процедура за подбор с критерии, която ще съдържа: подготовка на пакет от документи за кандидатстване от страна на потенциалните потребители на услуги; извършване на оценка на индивидуалните потребности на кандидат - потребителите; класиране и подбор на потребителите на услугите. Оценката на индивидуалните потребности на кандидат-потребителите ще се извършва от служители на общинска администрация Стрелча. Оценката на потребностите ще отчита индивидуалната специфика на кандидат-потребителите по отношение на вида и степента на увреждане, дейностите за подкрепа и тяхната интензивност. 0.00 0.00
Предоставяне на социални услуги в домашна среда: Тази дейност е насочена към подобряване качеството на живот на възрастните, нуждаещи се от обслужване в ежедневието си, на хора с увреждания чрез осигуряване на дългосрочна грижа, включително подкрепящи социални услуги в общността и в домашна среда. Водещ принцип при изпълнение на дейността е поставянето в "центъра" нуждите и потребностите на "отделния човек". Предвидено е социалните услуги да се предоставят в рамките на 12 месеца и да обхвнат 33 потребителя. Предоставянето почасова ежедневна грижа на потребителите в техните домове ще се извършва от 33 лица в трудоспособна възраст, назначени на срочен трудов договор. 0.00 170 251.35
Информационна кампания за представяне на местни социални услуги: Дейността е насочена към създаване на нови възможности за информиране на местните общности за националната политика в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното включване и дейностите на общинската социална политика за преодоляване на социалното изключване на лицата с увреждания и лицата над 65- годишна възраст в невъзможност за самообслужване, както и насърчаване на партньорството с НПО, бизнеса и гражданите. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).