Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

“Gabi 27”LTD is a newly registered company,with main subject of activity restaurant. And more specifically - the company is a fast food restaurant with home delivery.The company employees mostly consist representatives of vulnerable groups on labor market. In this connection "Gabi 27" Ltd. has a clear vision of investment necessity in human resources and willingness for creation and development, as an additional business activity, a new social business with basic purpose a professional integration of persons from vulnerable social groups by the current project proposal.
The social enterprise will be established with purpose of employment provision, social and professional integration of persons from target group which will bring about a measurable positive social effect by poverty and unemployment decrease.The candidate envisage a conclusion of twentyeight labor contracts on an eight-hour working day with representatives of target group for twelve month period by providing appropriate conditions for professional integration in the scope of social economy such as:
- Providing a social and professional integration of those included in employment;
- Providing appropriate working environment of newcomers by equipment purchase needed for successful implementation of their professional commitment.
The newcomer will work at the same production sector but the method by which they are introduced in working process of the company will incarnate the basic social purpose of the business and the current project proposal. These activities will bring about the expected results for creation of possibilities for disadvantaged persons at labor market as well as other socially excluded persons for a fulfilled life and facilitated professional integration in the scope of social economy. This, in its turn, is a prerequisite for ensuring of stable decrease of poverty by providing a better quality employment and stimulating of social and solidary economy.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика;: В рамките на тази дейност са включени мерки, насочени към поощряване участието на наетите в бюджетен ред 1 лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица в социалния и професионалния живот. Тази дейност въплъщава и спецификата, и мисията на дейността на новосъздаденото социално предприятие, за постигане на качествена промяна, бърза адаптация и успешна интеграция на пазара на труда на новоназначените лица, чрез усвояване на необходимите знания, социални и личностни умения, в обхванатите представители от целевата група на проекта. Дейността предвижда да бъде изпълнена с активното участие на служителите, ръководството на фирмата и заинтересовани страни, засегнати от стопанската му дейност. Предвиждат се серия от мерки за професионална и социална интеграция, които са пряко индивидуални, в зависимост от спецификите на всеки отделен случай (новонаето лице). За изпълнението на дейността кандидатът предвижда да наеме едно лице на длъжност Експерт, трудово посредничество и професионално ориентиране (Код по НКПД 24236007). Лицето следва да работи съвместно с управителя на фирмата, служителя, отговарящ за управление на човешките ресурси на фирмата, ТД "Бюро по труда" и частни трудови борси на територията на град София. Лицето следва да притежава висше образование в сферата на социални дейности и/или други хуманитарни науки, за да може да изработва индивидуални програми за интеграция на всеки от обхванатите в дейността на социалното предприятие служители, съвместно с изброените по горе институции. В същото време е важно да принадлежи към групата на лица в неравностойно положение или други соц. изключени лица на пазара на труда, за да разбира по-добре техните потребности и да сътрудничи ефективно в комуникацията между тях, ръководството на фирмата, клиенти и институции, работещи в сферата на трудовата заетост. В рамките на тази дейност ще се извършат комплекс от социални услуги, свързани с извършване на социални консултации, образователно и професионално обучение и ориентиране, изготвяне и осъществяване на индивидуални интегрирани програми за социално включване на лица в неравностойно положение и други социално изключени лица, осигуряване на социални консултации за мотивиране на работниците за задържане в трудова заетост, преодоляване на трудности при приспособяване в нов екип и подкрепа при решение от страна на работника за смяна на работното място. Освен това ще се извършат социални консултации за развитие на различни навици и умения за живот, придружаване и подкрепа в процеса на професионална квалификация и "учене през целия живот", организиране на свободното време на служителите, подпомагане на личностното ориентиране и израстване на лицето с оглед по-успешната му социална и професионална интеграция, както и осигуряване на възможности за включване в реална трудова заетост в "ГАБИ 27" ЕООД, с цел практическо навлизане и интегриране на пазара на труда. Капацитетът на социалното предприятие ще е до 27 лица, назначени на постоянна трудова заетост към самото предприятие. За всяко от лицата, ще бъде водено досие и регистър за дейностите и консултациите, които са предоставени по време на ангажираността на лицето при работодателя, както и индивидуална оценка за напредъка в интеграционния процес. Самият начин на изпълнение на дейността ще се състои чрез: 1. Подбора на Експерт, трудово посредничество и професионално ориентиране - Разработване на длъжностна характеристика - Разработване на трудов договор - Съставяне на обява за работа и публикуването й в подходящите за целта сайтове - Подбор на кандидатите, отговарящи на фирмените критерии - Сключване на трудов договор и подписване на длъжностна характеристика - Изготвени ежемесечни документи за целите на отчитане на проекта 2.Изпълнение на преките трудови задължения на длъжността, чрез прилагане на индивидуални и групови мерки за соц. и проф. интеграция на лицата назначени на постоянна трудова заетост в новосъздаденото соц. предприятие. 0.00 27 882.08
Закупуване на оборудване , необходими за създаване на работни места за новонаетите по проекта служители: Дейността предвижда закупуване на оборудване, което е необходимо за изпълняване на задълженията и функциите за новоназначените лица. Ще бъдат назначени 28 (27 Д.3 +1 Д.1) лица по код на икономическата дейност 56,29 "Други дейности по приготвяне и доставка на храна". С придобитите активи, ново наетият персонал ще е състояние да изпълнява всички дейности, които ще са предмет на тяхната постоянна трудова заетост по длъжности към новосъздаденото социално предприятие. Списъкът с дейностите е разнообразен, т. к. фирмата изпълнява и произвежда богат набор от услуги и стоки, в зависимост от необходимостта и индивидуалните предпочитания на клиентите. Заложеното в проектното предложение оборудване и обзавеждане е в резултат на извършен предварителен анализ на нуждите на новонаетия персонал по техните длъжности и наличностите на активи на фирма "Габи 27" ЕООД. За целите на проекта е важно работодателя да може да осигури реална трудова заетост с подходящо адаптирани работни места, поради което наетите лица да могат да преминат успешно през процеса на професионална и социална интеграция на пазара на труда. Предвидено е да се закупи за длъжностите „Готвач“ с код по НКПД 2011: 51202001 - 5 човека, „Помощник готвач“ НКПД 2011: 51202003 – 10 човека и Касиер с код по НКПД 2011: 52301001, оборудване с което ще се обезпечи създаването на социално предприятие в обхвата на фирма "Габи 27" ЕООД: Предвиденото за закупуване оборудване е специализирано и е пряко свързано със спецификата на предвидените за назначаване нови работни позиции в сектора на Производство на храна. Закупуването на необходимото оборудване е задължителна предпоставка за създаване на 27 работни места от целевите групи. Без наличието му в социалното предприятие, назначените работници няма да могат да изпълняват своите задължения и функции. Всички описани разходи, посочени в Начина на изпълнение на текущата дейност, попадат в бюджетен раздел „Единна ставка“ заедно с разходите за организация и управление, визуализация и публичност на проекта. 0.00 89 736.54
Подкрепа за осигуряване на заетост за период до 12 месеца на 27 лица изцяло от целевите групи: Често срещани проблеми на допустимата целева група по настоящата процедура, заложени в проектното предложение: лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица, са липсата на професионален опит и изградени трудови навици, отчаяние и загуба на професионални умения, както и ниска степен на притежавано образование и/или професионална квалификация."Габи 27"ЕOOД разбира нуждите на целевите групи и предвид визията си за създаване на ново социално предприятие и желанието си да осигури подкрепа за социалното включване на уязвими групи, чрез създаване на подходящи условия за тяхната професионална интеграция в сферата на социалната икономика, предвижда сключване на 27 бр. трудови договори на 8-часов работен ден с представителите на целевите група на следните позиции със съответните за позициите си права и задължения, както следва: *51202001 Готвач -клас по МОД 5- 5 ч-ка *51202003 помощник готвач -клас 5- 10 ч-ка *52301001 Касиер-клас 5- 2ч-ка *53221004 Разносвач на храна-клас 9- 4 ч-ка *43212015 Снабдител,доставчик-клас 4- 3 ч-ка *24116004 Счетоводител,--клас 2- 1ч-к *91120004 Чистач/Хигиенист-клас 9 - 2 ч-ка Всички новонаети лица ще бъдат назначени към социалното предприятие на длъжности, които са благоприятни за лица с ниско образование или липса на богат професионален опит и са подходящи за създаване на трудови навици и професионална интеграция в реална работна среда в сектора на Производство на храна. Фирмата ще осигури необходимото въвеждащо обучение и наставничество на новонаетите служители.Те ще бъдат включени в дейности за социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика(дейност 1).Разходите и приходите от тяхната стопанска дейност ще бъдат осчетоводени в отделни аналитични сметки, така че ясно да бъде разграничима печалбата от дейността им, която в последствие отново да бъде използвана (над 51%) за постигането на основната цел на социалното предприятие- професионална интеграция на лица от уязвими групи на пазара на труда. Включването в заетост на хора от уязвими групи ще подобри качеството им на живот, ще допринесе за повишаване на техните граждански функции и на техните доходи. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 16 месеца, от които 1-ви, 2-ри, 3-ти и 4-ти (2-ри, 3-ти, 4-ти и 5-ти проектен м.) ще се извършва подбора на представителите на целевата група, а за 12 м. ще се осигури заетост. Планира се новоназначените служители да бъдат изцяло от следните целеви групи: лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица. Като в тази група ще се обърне внимание основно на безработни лица с по-ниска конкурентоспособност на пазара на труда, безработни младежи до 29 годишна възраст включително, безработни над 54-годишна възраст, безработни младежи от социални заведения, завършили образованието си и безработни лица с ниско образование. След назначаването специално внимание ще бъде отделено и на въвеждането и ориентирането на новите работници в работата, с цел по-лесната им адаптация, по-бързото достигане на високо ниво на ефективност и по-добрата им мотивация. Самият начин на изпълнение на подбора на персонала ще се състои в следните действия от страна на бенефициента: 1. Разработване на длъжности характеристики, отговарящи на фирмените нужди. 2. Разработване на трудови договори, отговарящи на фирмените нужди и в съответствие с Кодекса на труда и съпътстващите го нормативни актове, както и с Оперативното ръководство. 3. Съставяне на обява за работа и публикуването й в подходящите за целта сайтове. 4. Подбор на кандидатите, отговарящи на фирмените критерии. 5. Сключване на трудов договор и подписване на длъжностна характеристика за съответната професия. 6. Изготвени ежемесечни документи за целите на отчитане на проекта. Дейността представлява модел на устойчиво партньорство между бизнеса и социалната икономика, съчетани в мисията на новосъздаденото социално предприятие. 0.00 196 459.31

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).