Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project "Sustainable Development of Children's Educational Center" Entertaining Mathematics" aims to position the Educational Center in a more competitive place by developing a virtual classroom and online store to an existing website.
At the present moment, the Children's Educational Center "Entertaining Mathematics" offers training to preschool children in a real environment, using support materials from various sources. The aim of the project is to develop a virtual classroom in consultation with specialists, which will allow the possibility of performing interactive online sessions.
The management of the Children's Educational Center "Entertaining Mathematics" plans to develop educational materials for early childhood development for the purposes of the educational center. The consultation and development of the online store to the center's website will contribute to the sustainable positioning of these materials on the market, thus providing easy access to the offered materials through online trade.
The activities envisaged under the project will support and help the successful start and sustainable development of "Favorite Academica Engineering" Ltd offering its services in the field of education through its Children's Educational Center "Entertaining Mathematics".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Консултация и разработване на електронен магазин към вече съществуващ интернет сайт с интернет домейн: https://zanimatelna-matematika.com/: Целта е да се добие нужната информираност и експертиза чрез консултация със специалист и създаване на електронен магазин към вече съществуващ интернет сайт, където да се предлагат продуктите и услугите на Детски Образователен Център "Занимателна Математика". Характеристика на онлайн магазина: - Списък с предлагани продукти и услуги в сферата на образованието; - Търсене на продукт; - Потребителски вход; - Форма за имейл абонамент; - Отзиви на клиентите; - Административен панел; - Интеграция на разплащателни методи; - Потвърждение на поръчка. Дейността ще премине през два етапа. Първият етап е консултация с техническо лице по определеняне на спецификациите и функционалностите на онлайн магазина. Вторият етап е изработването на онлайн магазина към вече съществуващ сайт. Осъществяването на техническата разработка на онлайн магазина ще бъде извършена от специалистът извършил консултацията. 2 635.00 2 635.00
Консултация и разработване на виртуална класна стая към вече съществуващ интернет сайт с интернет домейн: https://zanimatelna-matematika.com/: Целта е да се добие нужната информираност и експертиза чрез консултация със специалист и създаване на виртуална класна стая към вече съществуващ интернет сайт, където да се създаде видеоконферентна среда за преподаватели и деца, които да провеждат интерактивни онлайн сесии. Виртуалната класна стая позволява провеждането на неограничен брой онлайн сесии. Основни функционалности на виртуалната класна стая: - Интерактивна бяла дъска; - Видео-конферентна връзка; - Медиен плеър; - Шаблони на сесии; - Файлова библиотека; - Споделяне на документи. Дейността ще премине през два етапа. Първият етап е консултация с техническо лице по определене на спецификациите и функционалностите на виртуалната класна стая. Вторият етап е изработването на виртуална класна стая към вече съществуващ сайт интернет домейн: https://zanimatelna-matematika.com/ . Осъществяването на техническата разработка на виртуалната класна стая ще бъде извършена от специалистът извършил консултацията. 2 356.00 2 356.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).