Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project will take place on the territory of Kostinbrod. On the territory of the municipality there is currently no children's playground for children outside school hours - a study hall and the need for one is extremely important for children, parents and employers. The city has an industrial zone with large working enterprises and the need for parents to complete their work shifts, requires the creation of a children's playground for children to visit.
Children's corner "Fairytale World" within 12 months will cover the needs for care outside school hours, for children from 3 to 12 years of age of two of the largest companies in the town of Kostinbrod. It will cover 25 children who will attend the playground, and will be divided into two age groups from 3 to 6 years and from 7 to 12 years. The aim of the project is to relieve 44 parents working in two companies "Mineral 2009" EOOD and "Rollplast Group". The creation of the "Fairytale World" Children's Corner will also help employers who face the problem of workers leaving work earlier every day, because their children need to be taken care of after school..
 The expected results from the creation of this type of playground in the city are: relief for parents working in shifts, relief for employers, given the smaller absences of staff, hiring and hiring 4 unemployed people in the playground, children will be cared for while parents they are at work. This will build a stable relationship between raising children and the ability of their parents to work.
The main activities of the project are:
 Ensuring social benefits in the enterprise / children's corner /, by adapting and equipping a suitable room
 Selection of unemployed persons registered in the Labor Office
 Providing training to unemployed people to acquire skills in caring for children
Hiring of unemployed persons from the Labor Office
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на социални придобивки в предприятието /кът за деца/ за фирмите" Минерал 2009" и "Ролпласт Груп"АД посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за полагане на почасови грижи за деца: В рамките на тази дейност се предвижда създаването на социална придобивка - детски кът, която да обслужва нуждите на 44 заети лица служители на фирмите "Минерал 2009"Еоод и "Ролпласт Груп"АД. Детския кът ще покрие нуждата от почасово гледане на 25 деца на възраст от 3 до 12 години. Помещението предвидено за детски кът се намира в гр. Костинброд в частна собственост на фирма, която безвъзмездно го предостъпва за ползване на фирма "Минерал 2009" за съответната цел и период на дейността. Помещението е в нова жилищна сграда на партерен етаж с адрес гр. Костинброд ул. "Здраве" 2 - партер. Сградата е с централно разположение в града, зад поликлиника, на едно от възловите комуникативни кръстовища пресичащи бл. Ломско шосе. В близост се намира училище и детска градина. Непосредствено до жилищната кооперация има автобусна спирка, директна комуникация за междуградските автобуси Костинброд - София. Добрата локация на детския кът, значително ще улесни достъпа на децата и родителите (придружителите) за използване на услугите за почасово гледане. Помещението е в отлично състояние, като са необходими довършителни ремонтни дейности, за да покрие изискванията за кандидатсване по процедурата, както и на предназначението за което ще се използва -полагане на грижи за деца от различни възрастови групи -от 2 до 12г. Помещението е с площ 168,29м2, височина 3,20м. Разполага с две отделни зали, коридор с предверие, санитарно помещение, с изградена вентилационна система, разполага с 4 двойни прозореца отваряеми в горната част. Изложението е южно, с поглед към централна улица. Довършителните ремонтни дейности ще включват : подобряване на подовите настилки, боядисване на стени и таван, поставяне на лед осветление, ремонт на санитарното помещение, за да се пригоди за използване и на по - малките деца посетители на центъра. За целите на дейността ще бъде закупено подходящо оборудване и обзавеждане, което да обезпечи изпълнението на всички предвидени дейности по обгрижване на децата- подходящи меки и изолиращи подови постелки( тип гумени плочи/килим/и),климатици за двете отделни зали, маси ,столове, мека мебел, мултимедиен проектор, преносими компютри, играчки и други занимателни принадлежности, шкафове за съхранение и др. От бюджета на проекта ще бъдат закупени всички необходими материали и консумативи, режийни и външни услуги свързани с издръжката на детския кът Проектът предвижда детския кът да предоставя почасови услуги за гледане на общо 25 деца на възраст от 3 до 12 години. Създаването на социалната придобивка-детски кът, от които услуги ще се ползват работещите родители, които самостоятелно отглеждат децата си ще допринесе за повишаване на мотивацията им за работа, и същевременно ще осигури нови възможност за по-добро професионално развитие, съвместявано със семейните ангажименти. Наличието на услуги за почасово гледане на деца, значително ще намали тревожността у работещите родители в случаи на извънредни ситуации, когато е необходимо полагане на допълнителен труд извън установеното работно време или при служебни пътувания, като ще им спести търсенето на чужда помощ от близки и роднини. Обособеният детски кът ще предостави възможност за увелечаване на доходите на работещите родители във фирмите "Минерал 2009"ЕООД И "Ролпласт Груп"АД, чрез възможност от полагане на допълнителен труд и участие в допълнителни проекти/ дейности на работодателя, използвайки услугата за почасово гледане на деца. Не на последно място, създаването на детския кът ще осигури доходи и заетост на 4 безработни лица, които ще бъдат наети на пълно и непълно работно време и ще полагат грижи за децата на служителите на общината. Разходите необходими за изпълнението на дейността включват: довършителни ремонтни дейности,закупуване на оборудване и обзавеждане, закупуване на материали и консумативи, играчки и образователни принадлежности, разходи за външни услуги и режйни разходи за издръжката на детския кът. 0.00 0.00
Подбор на безработни лица, регистрирани в ДБТ, за определяне на възможностите им за включване в заетост и/или в обучение при необходимост, свързано с полагане на грижи за деца в детския кът: В посочената дейност ще се извърши подбор на безработни лица от 18 до 54 години, регистрирани в ДБТ. Ще се определят техните знания, умения, необходима квалификация и опит за работа на длъжност "детегледачи" в детски кът. Наетите лица ще полагат почасова грижа към посещаващите деца. Избраните безработни лица ще бъдат 4. Ще бъдат обучени за правилна грижа за децата потребители на детския кът. Подбора на безработни лица ще се извърши внимателно и прецизно, за да предостави детския кът качествена услуга, в помощ на родителите работещи за фирмите "Минерал 2009"ООД и "Ролпласт Груп"АД. Ръководството на проекта съвместно с управителите на двете фирми ще изработят цялостна процедура за подбор на подходящи кадри, с което ще се гарантира наетите лица да притежават необходимия опит, квалификация и желание за работа, като детегледачи в детски кът. 0.00 0.00
Предоставяне на обучение на безработни лица за придобиване на нужни умения за полагане на почасова грижа на деца от 3 до 12 годишна възраст: Дейността е изцяло насочена към четирите безработните лица подбрани в предходната дейност, които нямат нужното образование и или квалификация за полагане на почасова грижа за деца. Курсът ще има за цел да подобри знанията и уменията на безработните лица избрани за длъжност детегледачи в детски кът за деца от 3 до 12 години. Тази възрастова група от деца изисква много грижа, внимание, отговорност и правилен подход и поведение от страна на детегледачите. Наетите лица трябва да бъдат добре запознати с нуждите на деца на тази възраст. Освен това трябва добре да познават действащото законодателство и етични норми за този тип работа. Обучението ще започне с основни въвеждащи познания за грижата на деца в тази възраст. Обучението ще бъде извършено от външен изпълнител, които е с необходимия опит и компетенция за осъществяване на обучение на персонал за почасова грижа на деца до 12 години. Придобитите квалификация, знания и опит ще допринесат за предоставянето на една висококачествена услуга за почасова грижа на деца. По този начин ще се осигури и сигурност и спокойствие на родителите, които ще бъдат потребители на детския кът. От друга страна придобиването на такъв вид квалификация ще даде на служителите една увереност и компетентност при изпълнението на своите трудови задължения. Разходи за дейността: Заплащане на обучител, учебни материали и консумативи нужни за провеждането на обучението 0.00 0.00
Включване на безработни лица в субсидирана заетост при работодател за почасово или целодневно полагане на грижи за деца за период от 12 месеца: В рамките на дейността ще бъдат включени в субсидирана заетост за 12 месеца, одобрените 4 безработни лица на възраст от 18 до 54г., които ще работят в детския кът и ще полагат грижи за 25 деца на 44 служители на фирмите "Минерал 2009"ООД и "Ролпласт Груп" АД. За да се покрие работното време на детския кът от 8:30 до 12:30 часа в рамките на работната седмица на пълен трудов договор ще бъдат 2 предвърително подбрани безработни лица за 12месеца. В съботно - нелните дни поради необходимоста детския кът да обслужва родителите работещи на смени ще се наемат още 2 лица на непълен трудов договор само за конкретни дни от месеца. Разходите необходими за изпълнение на дейността включват: възнаграждения на служителите, наети в детския кът определени на база на информация от НСИ за средна брутна работна заплата за сектор "Хуманно здравеопазване и социална работа" и осигурителните вноски, дължими за сметка на работодател. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).